ב"מוסקט – טיולי בוטיק" נחשוף אתכם לעולמות בלתי מוכרים. הצוות המקצועי שלנו מתכנן טיולים בתפירה אישית המותאמים בדיוק להרכב המטיילים, לתחומי העניין שלהם ולאופיים. זהו מסע תרבותי גיאוגרפי מרתק. אנו מתמחים בטיולים להודו ונפאל בתפירה אישית בליווי מדריך מקומי דובר אנגלית ונהג פרטי.

אנו מציעים גם למפונקים שבינינו לטייל בהודו בנוחות מירבית, יש לנו מבחר של מלונות הריטאג' מקסימים, ובנוסף לאורך הטיול להודו מדריך פרטי דובר אנגלית ילווה אתכם ויאפשר לכם לטייל בקצב ובסגנון שלכם…

  • טיולים להודו לנוסע העצמאי בתפירה אישית המשלבים את המקומות היפים ביותר
  • לינה במלונות בוטיק, מלונות הריטאג'  ומסלולי טיול ייחודיים בתפירה אישית בהתאם לבחירתכם
  • חוויה תרבותית גיאוגרפית חד פעמית
  • ליווי של מדריך מקומי/נהג צמוד המאפשרים לכם גמישות והתאמה לקצב הטיול שלכם

לפרטים נוספים- צרו קשר.

מסלולי טיול לדוגמא
המלצות מטיילים
גלריות תמונות מהודו
מידע נוסף

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן
גלריות תמונות מהודו
המלצות מטיילים

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

טיול להודו– מוסקט טיולי בוטיק

טיול להודו בתפירה אישית
טיול להודו מלווה במדריך מקומי דובר אנגלית ונהג צמוד. טיול להודו בתפירה אישית מאפשר לכם גמישות גבוהה כבר בשלב התכנון. יש לכם ולנו את החופש לתכנן את הטיול להודו– בצורה האופטימלית ביותר. היריעה קצרה מלהכיל את שפע המקומות בהם ניתן לטייל בהודו, אך הנה מספר המלצות למקומות שאסור לפספס בטיול להודו שמתמקד בליבה של תת היבשת ההודית.

טיול להודו – אל ארץ רג'סטאן
טיול להודו בשילוב חבל רג'סטאן מומלץ לשלב את אודאיפור – העיר הלבנה. העיר העתיקה של אודאיפור נחשבת לעיר הרומנטית ביותר ברג'סטאן, הודות לאגם הגדול והארמון המפואר הניצב במרכזו, ונופי הגבעות המקיפים אותה. מומלץ לסייר בעיר כולל ביקור בארמון המשמש כיום כמוזיאון, מקדש Jagdish והגנים ומוזיאון הקריסטל. אחה"צ מומלץ לטייל מחוץ לאודאיפור – במרחק קצר מאודאיפור, כ- 22 ק"מ, נמצא הכפר הקטן אקלינגי (Eklingi) ובו מספר מקדשים קדומים, וכק"מ משם בנגדה (- ( Nagada 3 מקדשים עתיקים בעלי ארכיטקטורה מעניינת. טיול להודו אל ארץ המהרג'ות, יכלול בדרך כלל ערים נוספות ברג'יסטאן כגון: ג'איפור, פושקר, ג'ודפור וג'איסלאמר.

טיול להודו בשילוב פושקר – אחד מחמשת המקומות הקדושים ביותר
טיול להודו אל חבל רג'סטאן בשילוב את פושקר שעל שפת המדבר – יעשיר את חווית הטיול. זהו אחד ממקומות המפלט מהקדחנות ההודית שמסביב, לאגם פושקר על מקדשיו וגתות הרחצה. זהו גם מרכז הינדו חשוב, וידוע בעיקר בזכות יריד הגמלים שנערך כל שנה בנובמבר. אז מגיעים אל העיר עולי רגל מכל רחבי הודו ותיירים מכל העולם. על פי האמונה ההינדית, פושקר, היא אחת מחמשת המקומות הקדושים ביותר, ועל כך יעידו כ-300 מקדשים ובתי תפילה של דתות שונות. ההינדים מאמינים, כי עליה לרגל לפושקר, היא מצווה אותה יש למלא לפחות פעם אחת בחיים, תרגום שם האגם "המקום שקדושתו עולה על קדושת שאר המקומות" מעיד על קדושתו, על פי האמונה טבילה באגם, באחת הגהאטות (מקומות טבילה), מרפא הן מחלות גופניות והן מחלות נפשיות. בפושקר נמצא המקדש הידוע ביותר לאל ברהמה (האל היוצר). במסגרת טיול להודו בשילוב פושקר מומלץ אף לאפשר יומיים שלושה של רגיעה בעיירה מקסימה זו.

טיול להודו בתפירה אישית – טיול אל מדינה צבעונית וססגונית, מיוחדת במינה שרבים נשבים בקסמה. טיול להודו מהווה חלון הצצה לתוך המדינה הענקית,הצבעונית,ורבת הניגודים: שלווה וקולניות, עושר ודלות, מרחבים אדירים וערים צפופות, בשמים, תבלינים ופרות קדושות. ניתן לשלב בטיול להודו את חבל רג'סטאן – ארץ המהרג'ות הססגונית, לבקר בלב ליבה הרוחני של הודו – ורנאסי, לשלב ביקור במקדשים הארוטיים בקג'ורהו, בארמונות מהרג'ה ומבצרים מרשימים ועוד ועוד…
טיול בצפון הודו – יחשוף לעיניים משתאות שילוב ייחודי של טבע עוצר נשימה ופסיפס אנושי מרתק.
טיול בדרום הודו יחשוף אתכם לפסיפס אינסופי של שדות אורז, מטעי תבלינים, עצי מנגו וקשיו, תעלות מים ואגמים, אמנויות לחימה ובמה מורכבות, שמורות טבע, מקדשים ועיירות נופש הרריות מרשימות שנהנות ממזג אוויר נעים כמעט כל השנה.

טיול להודו וביקור בליבה הרוחני
מומלץ לשלב את ורנאסי בטיול להודו. ורנאסי (Varanasi), "העיר הנצחית", או באנארס (Banares) כפי שהיא נקראת כיום נמצאת כ- 780 ק"מ דרומית מזרחית לדלהי. זוהי העיר המזרחית ביותר במדינת אוטאר פראדש. היא בנויה על הגדה המערבית של נהר הגאנגס הקדוש ובמדרגות האבן היורדות אליו הנקראות גאט (Ghat) מתקיימים מדי יום טקסיים דתיים שונים, המפורסמים בהם הם טקס שרפת הגופות וטקס הטבילה שאמור לנקות את הטובל מחטאיו. ורנאסי היא אחת הערים העתיקות בעולם והיא הייתה בירתה הדתית של הודו במשך יותר מאלפיים שנים- היא שימרה את אופייה הדתי מהמאה ה- 6 לפני הספירה בין השאר על ידי שמירת מרחק מהחיים הפוליטיים של הודו. מומלץ לשלב בטיול מוקדם בבוקר שייט על נהר הגנגס להכרת הפעילות המדהימה סביב הנהר הקדוש. לבקר בסארנט (Sarnath) אחד מהמרכזים הבודהיסטים החשובים לעולים לרגל. מרחבי העולם הגיעו לכפר סרנאט (Sarnath) חובבי בודהיזם ווויפסנה כדי ללמוד, להתייעץ, לתרגל מדיטציות שתיקה ולשמוע את מיטב המורים המערביים. קריית קודש סרנאט, היא אחד מארבעת המקומות החשובים ביותר לבודהיזם. שם, בתוך פארק ירוק, בן עצי הבאניאן והצבאים, נשא בודהה את דרשתו הראשונה בפני חמשת תלמידיו. טיול להודו בשילוב ורנאסי יעשיר את חווית הטיול שלכם בהודו, מכיוון שמדובר בלב ליבה הרוחני והדתי של הודו.

טיול להודו – אחד משבעת פלאי תבל החדשים
טיול להודו – בשילוב הטאג' מאהל מומלץ ביותר. הטאג' מאהל הוא אחד משבעת פלאי תבל החדשים. מיקום והגעה: העיר אגרה, בו שוכן הטאג' מהאל, ממוקמת כ-200 קילומטר דרומית לבירה, ניו דלהי. זמן הנסיעה מדלהי לאגרה ברכבת אקספרס: כשעתיים. ברכבת רגילה הנסיעה יכולה להימשך עד חמש שעות, וברכב הנסיעה תיקח כ- 4.5 שעות. מאגרה ניתן להמשיך לג'איפור או לקג'ורהו, ולאחרונה ניתן גם לטוס לורנאסי. זהו מונומנט של בנו של הקיסר המוגלי שאה ג'האן, לאשתו מומטאז מתה במהלך לידתו של בנם ה-14, בו הוא בחר להקים עבורה את אחוזת הקבר היפה ביותר שהעולם כולו יידע כמה גדולה היתה אהבתם. חווית הביקור בטאג' מאהל תעשיר את חווית הטיול להודו זהו מונומנט מרשים ומעורר פליאה.

לפרטים נוספים על טיול להודו בתפירה אישית, מוקפד ואיכותי, צרו קשר דרך האתר או התקשרו ל – 1700-500-516