הצוות המקצועי שלנו מתכנן טיולים לקוסטה ריקה בתפירה אישית המותאמים בדיוק להרכב המטיילים, לתחומי העניין שלהם ולאופיים. זהו מסע גיאוגרפי מרתק.

טיול לקוסטה ריקה יזמן לכם הפתעה נעימה, בקוסטה ריקה תגלו שאתם אוהבים טבע אפילו יותר ממה שחשבתם….טיול לקוסטה ריקה – חוויה יוצאת דופן של מגע עם עולם החי והצומח העשיר שלה, בשילוב של חופי ים חוליים טרופיים, יערות גשם ויערות עננים, ותיירות אקולוגית שמציעה למבקר בקוסטה ריקה, חווית טיול יוצאת דופן.  אנו מציעים טיולים לקוסטה ריקה לנוסע העצמאי עם שפע אפשרויות בחירה של נהג/מדריך פרטי, נהג צמוד, הסעות פרטיות או משותפות או רכב ארבע על ארבע שכור…

קוסטה ריקה היא מדינה טרופית השייכת לרצועת האש ושוכנת במרכז אמריקה, היא גובלת מצפון בניקרגואה ומדרום בפנמה, במזרח תוכלו למצוא את החוף הקריבי ובמערב את החוף הפסיפי. קוסטה ריקה היא מדינה המקבלת בברכה תיירים ומציעה למבקרים בה מגוון של אטרקציות: החל מפעילויות אקסטרים ועד טיולים מרתקים בשמורות הטבע שלה. יש בה חופי ים יפהפיים, הרי געש פעילים, שמורות טבע יפהיפיות, שפע של פעילויות שמתאימות לכל המשפחה וכמובן יערות גשם ויערות עננים מרשימים.

  • טיולים אל קוסטה ריקה המשלבים את המקומות היפים ביותר – חוויה יוצאת דופן של מגע עם עולם החי והצומח העשיר שלה
  • מרחבים פראיים, יערות גשם ויערות עננים, חופי ים יפהפיים, מעיינות חמים ושפע אטרקציות בלב שמורות הטבע
  • מבחר אפשרויות טיול לבחירתכם: נהג/מדריך פרטי, נהג צמוד, הסעות פרטיות או משותפות או רכב ארבע על ארבע שכור
  • החופים הלבנים והטרופיים בצד הקריבי או בחוף הפסיפי מזמינים את המעוניינים לשלב גם חופשה בסוף הטיול

לפרטים נוספים- צרו קשר.

מסלולי טיול לדוגמא
המלצות מטיילים
גלריות תמונות מקוסטה ריקה
מידע נוסף

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן
גלריות תמונות מקוסטה ריקה
המלצות מטיילים

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

טיול לקוסטה ריקה – מוסקט טיולי בוטיק

טיול לקוסטה ריקה – אל גן העדן הטרופי
טיול לקוסטה ריקה מלווה במדריך מקומי דובר אנגלית ונהג פרטי, רכב שכור או קבוצות בינלאומיות. טיולים לקוסטה ריקה בתפירה אישית מאפשרים לכם גמישות גבוהה כבר בשלב התכנון. יש לכם ולנו את החופש לתכנן את הטיול לקוסטה ריקה – בצורה האופטימלית ביותר. היריעה קצרה מלהכיל את שפע המקומות בהם ניתן לטייל בקוסטה ריקה אך הנה מספר המלצות למקומות שאסור לפספס.

טיול לקוסטה ריקה – יער העננים מונטוורדה
נופים עוצרי נשימה של מפרץ ניקויה והאיים מלווים את העלייה לגבעות מונטוורדה וסנטה אלנה. הדרך מטפסת דרך היער אל שמורת ההר הירוק שכשמה כן היא ומציגה בפני המבקרים את החיים בשמורת טבע מקסימה אותה מומלץ לשלב בטיול לקוסטה ריקה. הקהילה החיה במקום בגובה 1,400 מ' ובבדידות יחסית, נוסדה ב-1951 ע"י קבוצת קווייקרים אמריקנית. הם כרתו וביראו חלק מהיער הבתולי לטובת חוות חלב, ויחד עם זאת ןבעזרת ארגונים פרטיים הקימו שמורת טבע ביולוגית בעלת מערכות אקולוגיות מהמשוכללות במדינה. המיקום והגובה היחסי של מונטוורדה שומרים על אקלים רענןבטמפרטורה שבין 13-24 מעלות. עננים, ערפילים, גשם יחד עם הפצעת השמש לפרקים משרים קסם על יער העננים . שמורת מונטוורדה ויער סנטה אלנה הינן פרטיות ואידאליות לצפרות, קנופי, טיולים ורכיבה על סוסים. בין האטרקציות הנוספות: גינת פרפרים, מפעל גבינה ומסעות שמיים אותם מומלץ לשלב בטיול לקוסטה ריקה .

מעיינות חמים, והר געש מושלם – טיול לקוסטה ריקה לוהט
בטיול לקוסטה ריקה מומלץ לשלב את האטרקציה המרכזית במחוז הצפוני של קוסטה ריקה היא ללא ספק הר הגעש ארנל. צורת הקונוס המושלמת שלו ושפע הפעילווית המשולבות באתרים טבעיים הסמוכים זה לזה הופכים אותו למוקד משיכה מרכזי למטיילים בקוסטה ריקה . איזור ארנל שבצפון מחוז אלאחואלה נמצא בקרבת הגבול עם ניקרגוואה ומציע נוף יפהפה ומגוון רענן שהגשמים הטרופיים משאירים אותו ירוק ולח במשך כמעט כל ימות השנה. בשפלה, נהרות שופעים, מעיינות חמים,לגונות, פארקים וחיי בר עשירים. האקלים מספק תנאים נוחים לחקלאות שהיא מהמפותחות במדינה.

טיול לקוסטה ריקה – ים כחול וג'ונגל פראי במנואל אנטוניו
טיול לקוסטה ריקה בשילוב נופש… חופיו בעלי חול לבן – אפרפר מוקפים ע"י גבעות מיוערות. לאור מיקומו בחלק המרכזי של חופי האוקייאנוס השקט, הפארק הלאומי מנואל אנטוניו משמר את החופים היפים והמבנה המיוחד של קתדרלת פונטה , המנגרובים, מערך האיים והיער הטרופי. הפארק מכיל 4 חופים השונים זה מזה ומציע למבקרים מגוון מסלולי הליכה ביער תוך צפייה בחיות הבר – קופים, רקונים, טבלנים,ציפורים ועוד. במנואל אנטוניו שבקוסטה ריקה מזג האויר הינו חמים לח וגשום במשך כל ימות השנה, גם בעונה היבשה -חודשים דצמבר – אפריל לא מפסיקים הגשמים לחלוטין. הטמפ' הממוצעת הינה 30 מעלות צלסיוס. בין הפעילויות האפשריות בטיול לקוסטה ריקה שמשלב את מנואל אנטוניו : ראפטינג, קייאקים בים, רכיבה על סוסים, חתירה, וטיולי שטח . למי שמעוניין לסיים את הטיול בקוסטה ריקה בחופשה נינוחה בחופיו של האוקיינוס השקט – מומלץ לנפוש במנואל אנטוניו.

צבי ים וחיות אחרות… טיול לקוסטה ריקה בשילוב טורטוגרו
מומלץ לשלב בטיול לקוסטה ריקה את טורטוגרו. השטח הוכרז כמוגן כבר בשנות ה-60 ומאז 1975 הוא פארק לאומי. זהו אתר קינון לצבי הים הירוקים המוצאים דרכם אל החופים בכל שנה בין החודשים יוני – אוקטובר. 18,946 ההקטרים של השמורה מגינים על קיני הצבים, התעלות, והלגונות יחד עם היערות המקיפים את החופים. הכל בטורטוגרו סובב סביב מים ומעברי מים וכל הגישה לאתרים הינה בשייט או בטיסה. מוקד המשיכה העיקרי של טורטוגרו הן תעלות. טיול לקוסטה ריקה בשילוב טורטוגרו יאפשר לכם להנות משילוב של יערות גשם, צמחיית חוף, מנגרובים,ביצות ולגונות ומהווה מקלט לחיות בר רבות ובהן 300 זני ציפורים, 50 מיני דגים ובערך 160 יונקים , חלקם זנים נכחדים. השייט בספינה מאפשר צפייה בקופים, קרוקודילים, איגואנות, טבלנים, צבים ומגוון רחב של ציפורים. רוב הלודג'ים באיזור מציעים חבילות המשלבות תחבורת מים ויבשה מטורטוגרו ואליו , לינה, ארוחות, סיורים מודרכים לתעלות ולאטרקציות ובהן מוזיאון הצבים , גבעות טורטוגרו והכפר המקומי. טיסה אל ומסאן חוזה אפשרית בהזמנה מראש דרכינו.

לפרטים נוספים על טיול לקוסטה ריקה בתפירה אישית, צרו איתנו קשר דרך האתר או התקשרו: 1700-500-516