מוסקט טיולי בוטיק בע"מ

דף תנאים כלליים

פתח דבר

מוסקט טיולי בוטיק עושה הכל על מנת לזקק עבורכם את חווית הטיול. החופשה שלכם מתחילה כבר בתהליך התכנון. בחירת המלונות המיוחדים, השפים שיעבירו עבורכם סדנאות בישול, המסלולים המדויקים והמוקפדים, כל אלו יהפכו את החופשה שלכם לחוויה חד פעמית, מרתקת ועשירה.

 

תנאי הרשמה והשתתפות

עצם הרשמתו של הנוסע לטיול ו/או השתתפותו בטיול, מהווה את הסכמתו לתנאי הטיול. תנאי ההשתתפות והמידע הכללי שלהלן, מהווים את חוזה ההתקשרות בין הנוסע הנרשם לטיול לבין המארגנים או כל מי מטעמם. לא תתקבל טענה כי הנוסע לא קרא את התנאים והמידע, קודם להרשמתו לטיול ו/או השתתפותו בטיול.

 

תהליך הרישום

בתהליך הרישום מומלץ להכין דרכונים, אך גם אם הם לא בהישג ידכם כרגע, תוכלו להוסיף את פרטיהם בהמשך.

 

הרשמה ותשלום

עם ההרשמה לטיול ישלם הנוסע דמי מקדמה בסך של 400 $ לאדם.
ליעדים מסוימים המקדמה תהיה גבוהה יותר בהתאם לתכנית הטיול.
מידע זה מצוין בדף הטיול או יינתן לאחר ההזמנה והוא מחליף את תנאי "הרשמה ותשלום" המצוינים כאן ובהצעת המחיר.
השתתפותו של הנוסע בטיול מותנית בכך שמוסקט קיבלה את מלוא התשלום עבור הטיול לא יאוחר מ-30 יום לפני מועד תחילת הטיול.
 חשוב לדעת שמדובר בגורמים רבים שהכסף צריך להגיע אליהם בזמנים המוגדרים מראש, ואנו מצדנו מעוניינים שתקבלו שירות מלא, ללא עיכובים. בטיולים מסוימים – תנאי התשלום שונים ולעיתים יידרש תשלום מוקדם יותר, דבר המושפע מכירטוס טיסות פנים, שריון מקומות על סירות, רכבות ושירותים מיוחדים, ותנאי תשלום מוקדם של חלק מהמלונות.
מוסקט רשאית לבטל את הרשמת הנוסע והשתתפותו בטיול במידה ולא התקבל מלוא התשלום.

 

מחירים

מחירי הטיולים לדוגמא המופיעים בדוגמאות שנשלחות באמצעות המייל או מופיעים באתר – רלוונטים לטיולים לדוגמא בלבד ועשויים להשתנות בטיול דומה, בהתאם לתאריכים ולמחירים העדכניים של השירותים השונים – מלונות, טיסות, דמי כניסה לאתרים וכו'. מחירי הטיולים מבוססים על תעריפי עלות השירותים בארץ ובחו"ל, תעריפי הטיסות, שיעורי ההיטלים בארץ, המיסים והאגרות בחו"ל ושערי החליפין של המטבעות השונים. כל תוספת עלות הנובעת משינוי באחד המרכיבים הנ"ל, לרבות שינוי בשערי המטבע ותעריפי הטיסות, תחול על הנוסע בלבד.

 

שערי מטבע זר

המחירים נקובים בדולר ארה"ב/ אוסטרלי/ניו זילנדי או באירו, בהתאם ליעד הטיול. התשלום יבוצע בשקלים  או במט"ח לפי שער (דולר\אירו) המחאות\העברות מכירה ביום התשלום. החישוב הכספי יעשה בהתאם לתאריך קבלת התשלום. במידה ויתבצע תשלום בתשלומים, החישוב הסופי יעשה בהתאם למועד קבלת התשלומים השונים.

 

תשר

תשר (טיפ) – כמתחייב מהתנאים בכל טיול וטיול. בטיולים מאורגנים ( כלומר הכוללים קבוצה ומדריך ישראלי) התשר ישולם בארץ לפני היציאה לטיול ויינתן על ידי המדריך למספקי השירותים השונים: מלצרים, נהגים, פקידי קבלה, מדריכים מקומיים וכד'. בטיולים פרטיים, התשר ישולם ישירות על ידי המטיילים. אנו ננחה אתכם, בהתאם לרמה המקובלת בטיולים מהסוג הזה.

 

דמי ביטול

חוק הגנת הצרכן תקף רק לטיסות הבינלאומיות היוצאות מהארץ ורק במידה והוזמנו דרך סוכן נסיעות בארץ. תנאי הביטול לשירותי הקרקע, הינם לשירותים הניתנים בחו"ל לפיכך חוק הגנת הצרכן אינו חל עליהם. להלן תנאי הביטול לשירותי הקרקע בטיול:

• נוסע  שביטל  השתתפותו עד כ-45 יום לפני היציאה לטיול ישלם 150.00 דולר/אירו דמי ביטול.
• נוסע  שביטל  השתתפותו בין 44-ל-30  יום לפני היציאה לטיול ישלם 30% ממחיר הטיול דמי ביטול
• נוסע  שביטל  השתתפותו בין 29-ל-14  יום לפני היציאה לטיול ישלם 65% ממחיר הטיול דמי ביטול
• נוסע  שביטל  השתתפותו בין 13 ל-7  יום לפני היציאה לטיול ישלם75% ממחיר הטיול דמי ביטול
• נוסע  שביטל  השתתפותו בין –6 ל-2  יום לפני היציאה לטיול ישלם 90% ממחיר הטיול דמי ביטול
• נוסע שיבטל את השתתפותו בטיול בפרק זמן מאוחר יותר מכפי שפורט לעיל יחויב בתשלום דמי ביטול בשיעור של 95% ממחיר של הטיול. נוסע שיבטל את השתתפותו ביום יציאת הטיול, לא יופיע לטיול או ימנע מיציאה לטיול, יחויב בתשלום דמי ביטול בשיעור של 100% ממחיר הטיול.

• בטיולים מסוימים, תנאי הביטול יקבעו בהתאם לתנאי הביטול של הספקים בחו"ל, והודעה על כך תינתן בנפרד (בד"כ בדף הטיול בהערות) ותחליף את תנאי הביטול הללו.
• יש לקחת בחשבון שבתקופות שיא, ביעדים רבים, דמי הביטול מ- 45 יום לפני היציאה לטיול ולפעמים אף קודם – יהיו מלאים.
• בטיולי קרנבלים, תקופות החגים (חגי תשרי ופסח + חגים ותקופות שיא ביעד הטיול) ואירועים אחרים בהם החברה משלמת ומתחייבת מספר חודשים מראש, ייגבו דמי ביטול מיוחדים.
• בטיולים שבהם נדרשת הנפקת אישורי כניסה מיוחדים (כגון טיבט, בהוטאן) תחול עלות האישור על המבטלים מרגע ההרשמה כולל תשלום עבור הסדרת האשרה.
• טיולי שייט באיי בגלפאגוס: ייתכנו דמי ביטול מלאים או חריגים מרגע האישור על השייט בספינה, כמפורט בתכנית הטיול.
• טיסות בינלאומיות – בהתאם לתנאי חברת התעופה, בתוספת דמי כרטוס בסך $40 לכרטיס.
• טיסות פנים – דמי הביטול יהיו בד"כ 100% לאחר הכרטוס, כלומר, ללא החזר כלל, בהתאם לתנאי חברות התעופה.

הודעת הביטול של הנוסע תינתן ע"י הודעה בכתב באי מייל. תאריך הביטול יחשב רק ביום שבו מתקבלת הודעת הביטול בכתב במשרד המארגנים בימי עבודה. ימי עבודה – ימים א'-ה' שאינם בערב חג או חג בארץ ו/או בחו"ל. 

 

זיכויים והחזרים

נוסע אשר יפסיק את השתתפותו בטיול במהלכו, לא יהיה זכאי לקבל החזר כלשהו של כספים ששולמו על ידו. לאחר יציאת המטייל מהארץ לא יוחזרו כספים עבור כל חלק של טיול או אירוע בו לא השתתף הנוסע מכל סיבה שהיא, לרבות סיור, קטע מסיור, או מסלול בו לא נסע, ארוחות שלא נוצלו, בתי מלון, כניסה לאתרים וכיו'ב. אנו ממליצים לכל נוסע לבטח את עצמו בביטוח נסיעות מקיף. סוכני המארגנים, נציגיהם, בתי המלון, מלווי הקבוצה או כל אחד אחר – אינם מוסמכים להחזיר או להבטיח החזרת כספים כלשהם או להסכים לכל סטייה מהתנאים המפורטים. נוסע אשר ביטל את השתתפותו לפני מועד הטיול אך לאחר שכספים שולמו לנותני השירותים השונים על מנת לשריינם, כספים יוחזרו בהתאם למדיניות הביטול של מוסקט ובהתאם לתנאים מיוחדים של ספקי השירותים השונים וחברות התעופה. במידה ועודכנו מראש. במידה ויושגו לכם תנאים מקלים, החזרת התשלום תהיה לאחר קבלת הכספים מנותני השירותים המקומיים, או מימושם על ידי מטיילים אחרים במסגרת תנאים מקלים. לעיתים הסוכן המקומי יציע קרדיט לטיול עתידי עבורכם והתשלום לא יוחזר.

 

ביצוע טיול

אנו נעשה הכל על מנת לקיים את הטיול אך אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבטל את הטיול עד 15 יום לפני תחילת הטיול, מכל סיבה שהיא, לרבות אם מספר הנרשמים אינו מצדיק את ביצוע הטיול, על פי שיקול דעתם של המארגנים. ביצוע הטיול מותנה במספר משתתפים. הודעה על ביטול תימסר על ידנו. כספים ששולמו יוחזרו. ההחזר יועבר לנוסע עד 30 יום ממועד הביטול, בכפוף להסדרי התשלום שנעשו בין הנוסע ל"מוסקט". במקרה של ביטול טיול כאמור, מוסקט תחזיר את כל הכספים ששולמו להם ולא יהיו חייבים לשלם לנוסע פיצוי כלשהו.

 

השתתפות בטיול

מוסקט רשאית לדחות בקשת הרשמה, או לבטל הרשמה של אדם, על פי שיקול דעתה וללא מתן נימוקים. כמו כן, רשאית מוסקט על פי שיקול דעתה הבלעדי, להפסיק את השתתפותו של נוסע בטיול, אם לדעתנו המשך השתתפותו פוגעת ו/או מפריעה למהלכו התקין של הטיול או מסכנת/פוגעת בנוסע, בסביבה או בנותני השירותים. במקרה של הפסקת השתתפותו של נוסע בטיול כאמור, יחזירו המארגנים לנוסע את החלק היחסי של הסכום ששולם על ידו בגין הטיול, בניכוי ההוצאות שיגרמו להם בשל הפסקת השתתפות כאמור. חובה על הנוסע להודיע למוסקט, בטרם הרשמתו לטיול על כל מגבלה פיזית, או בריאותית ו/או כל מגבלה שהיא על מנת שנוכל להתאים את הטיול לצרכיו המיוחדים. ידוע לנוסע שהסכמת המארגנים לרושמו לטיול, נסמכת על כך שבהעדר הודעה כאמור, הנוסע אינו מוגבל באופן כלשהו מלהשתתף בטיול ולא תתקבל כל תלונה מצד הלקוח על דרגת קושי שלא תואמת את מגבלותיו.

 

שינויים במהלך הטיול

מוסקט טיולי בוטיק שומרת לעצמה את הזכות לבצע שינויים במסלול בהתאם למצב בשטח, מזג האויר, זמני נסיעות,  שינויי טיסות וכו' בהתאם לשיקול דעתו של המדריך והסוכן המקומי, גם אם השינויים כוללים ויתור על אתרים שצוינו בתכנית. בד בבד נעשה הכל על מנת לקיים את הטיול כמתוכנן ובמקרה של שינוי להציע חלופות. שינויים בזמני טיסות וביטולי טיסות עלולים להיעשות בהתרעה קצרה עקב סיבות רבות. במידה ושינויים/ביטולים אלו ידרשו התאמות בהזמנה, הזמנת טיסות חלופיות גם אם יקרות יותר, מסורבלות יותר ו/או הוספת שירותי קרקע בהתאם, העלויות יחולו באופן מלא על הלקוחות וישלומו על ידם. ללקוחות לא תהיה כל בקשה/ תביעה לכיסוי העלויות הנוספות, פיצוי או טענות כספיות כלשהן בגין שינויים שנכפו עליהם בעקבות שינויים/ ביטולים אלו כלפי חברת מוסקט טיולי בוטיק ויש להפנותם באם קיימות ישירות לחברת התעופה.

אקלים

רבים מהיעדים של מוסקט נמצאים באזורים טרופיים או אזורים בהם האקלים שונה מהמוכר. בשנים האחרונות, עקב תופעת "אל ניניו", ניתן לראות שינויים בדפוס ושיבוש האיזון הרגיל של הטבע וקשה לצפות שינויי אקלים. באזורים אלה גשם עשוי לרדת במהלך כל השנה, ובעונה הגשומה ועונות המעבר, כמובן, באופן משמעותי יותר. גם בעונות הנחשבות יבשות יחסית ייתכנו ימים גשומים ומעוננים מאוד. לרוב, כשהגשם קל או כשהוא יורד רק בשעות אחר הצהריים והערב, תוכנית הטיול יכולה להתנהל כמתוכנן. אך לעתים הגשם יוביל לשינויים והתאמות בתוכנית הטיול. בדרך כלל המדריך/המשרד המקומי יידעו להתאים את התוכנית – במידת האפשר – למזג האויר. האנשים שלנו ביעדים השונים יידעו לעזור ולבצע שינויים ככל שזה יתבקש על ידכם בהתאם לאפשרויות בשטח והזמינויות ואנחנו כמובן נעזור במידת הצורך. חשוב לקחת בחשבון שלעתים שינויים יהיו כרוכים בתוספת תשלום ואנו נעשה כל מאמץ על מנת לצמצם ככל הניתן הוצאות נוספות עבורכם. שינויים מהסוג הזה, מומלץ לקבל בהבנה ורוח טובה כחלק מחווית הטיול.

 

מספר ימי הטיול

בטיולים מאורגנים לקבוצות: מספר ימי הטיול כולל את יום היציאה מהארץ ואת יום החזרה לארץ, גם אם בימים הללו אין תכנית סיורים. בטיולים פרטים שבהם הטיסות אינן כלולות, מספר ימי הטיול לא כולל בתוכו את יום היציאה והחזרה אלא אם מדובר ביום ההגעה ליעד הטיול או יום העזיבה ממנו. אם שונה מספר ימי הטיול, עקב שינוי בלוח זמני הטיסות ו/או שינויים בלתי צפויים בתוכנית וכיו"ב, יעודכן מחיר הטיול בהתאם לתוספת ו/או להפחתה. מובהר בזאת כי השינוי לא יהיה יחסי למספר ימי הטיול שהופחתו או נוספו כי אם בהתאם לעלות בפועל שנוספה לחברה או הופחתה עקב השינוי. במידה ותהיה תוספת בעלויות עקב שינויים אלו, ישלמו אותה המטיילים מכיסם, בהתאם להנחייתנו.

 

אוטובוס/ רכב

בטיולים מאורגנים ופרטיים יעמוד לרשות הקבוצה או היחידים רכב עם נהג לביצוע תכנית הסיורים והטיולים השונים הכלולים בתכנית הטיול, כפי שפורטו במסלול כל טיול. הרכב לא יהיה בהכרח צמוד לקבוצה במשך כל שעות היממה ובכל מקרה שעות עבודתו של הנהג כפופות לחוקי התעבורה בארצות השונות. אין זו מחובתו של הנהג להסיע את המטיילים בשעות הפנאי, בימים או בערבים החופשיים, למקומות בילוי ולאתרים שאינם כלולים בתכנית. בימים חופשיים לא יעמדו הרכב והנהג לרשות המטיילים. בזמן נסיעה ברכבים לא יותר העישון.

 

דרכים וזמני נסיעות

המסלולים שלנו ביעדים רבים כגון סרי לנקה, הודו, סין, בהוטאן, טיבט,  גואטמלה, קוסטה ריקה ודרום אמריקה, מדגסקר, מרוקו, נפאל ועוד, כרוכים בנסיעות ארוכות, לעתים בכבישים הרריים ומפותלים, בתנאי דרך לא קלים ומסוכנים. לא פעם כלי הרכב הקטנים והגדולים שיסעו לפניכם, יכתיבו את הקצב, כמו גם פגעי מזג אויר שעלולים לשנות את תוואי הנסיעה וכו'. ייתכנו פערים בין הכתוב, לשטח. יש לקחת בחשבון שמסלול הטיול יעודכן בשטח בהתאם לשיקול הדעת של המדריך, הנהג והמשרד המקומי, גם אם השינויים כוללים ויתור על אתרים שצוינו בתכנית. הנסיעות בחלק מהמקומות מסוכנות ויש לחגור חגורות בטיחות במהלך כל הנסיעות ולעשות ביטוח נסיעות מקיף למקרה של תאונה – אנו לא נהיה אחראים לכל נזק, ישיר או עקיף, לגוף או לרכוש, שיכול להיגרם במהלך הטיול, מכל סיבה שהיא, לרבות בגין תאונה.

 

רשיון נהיגה בינלאומי- חובה

במידה ובמהלך הטיול כלולה נהיגה עצמאית ברכב שכור, יש להוציא מראש רישיון נהיגה בינלאומי של מ.מ.ס.י, אותו יש לקחת לטיול (לא תמיד יהיה צורך להציגו), בנוסף לרישיון הנהיגה הישראלי שלכם. ליפן יש צורך בהוצאת רישיון בינלאומי מיוחד.

 

בתי מלון

בבתי המלון קבלת החדרים הינה בדרך כלל החל מהשעה 14:00 ועזיבתם לפני השעה 12:00 וזאת על מנת לאפשר לעובדי המלון לארגן את החדרים עבור האורחים הבאים. יתכנו מקרים שבהם תאלצו להמתין עד לקבלת החדרים. בתי המלון מוזמנים זמן רב מראש ואולם במקרים אחדים יתכנו שינויים בשל זמינות, הזמנת יתר שביצע המלון או כל סיבה שבגינה המלון המקורי אינו יכול לאשר את ההזמנה של החדרים. במקרה כזה שומרים המארגנים לעצמם את הזכות להסדיר מלון חלופי באזור או לעתים מחוץ לאזור, במגמה להביא לכך שתכנית הטיול הכוללת לא תפגע. בתי המלון יהיו ברמה דומה. אנו מטיילים במדינות מתפתחות או בעלות מאפיינים שונים מבחינת העיצוב והבנייה וחשוב לקחת בחשבון שרמתם אינה אחידה ולעיתים נמוכה מהסטנדרטים האירופאים.

 

תנאי לינה

אם אתם מחפשים טיולים מיוחדים ומעוניינים להגיע לאיזורי שמורות טבע או איזורים מבודדים או כפריים, חובה לקחת בחשבון שרמת התיירות באיזורים אלו היא בסיסית למדי ובתי המלון פשוטים ורחוקים מהסטנדרטים המוכרים לנו במערב! לעתים קרובות המלונות ממוקמים בקרבת שמורות טבע או פארקים, מרוחקים ממרכזי ערים, האנגלית של הצוות בסיסית למדי, הארוחות אינן עשירות במיוחד וייתכנו הפסקות חשמל ומים או העדר מים חמים בשעות מסויימות.

בתוכניות טיול שבהן מצויין לינה במלונות הטובים בנמצא זכרו שמלונות אלו נבחרים כברירת מחדל ולא תתקבלנה כל תלונה או תביעה בנוגע לרמה הבסיסית או הירודה של מלונות אלו, גם אם נדמה לכם שיש באזור מלונות ברמה גבוהה. באם יש לכם ספק בנוגע להתאמה של רשימת בתי המלון עבורכם, יש לעדכן אותנו בשלב התכנון של הטיול.

 

כלכלה

בכל מסלול טיול, מתחת לכותרת 'המחיר כולל', פורטו הארוחות שיוגשו במקומות השונים ואשר כלולות במחיר הטיול. תפריט הארוחות נקבע מראש, רמתן שונה ממקום למקום וכך גם סוג האוכל, טעמו, גיוונו, כמותו ואופן הגשתו. הזמנת משקאות או מנות נוספות כרוכה בתשלום נוסף, אלא אם צויין אחרת. לעיתים (לדוגמא, טיסה מוקדמת או יציאה לצפייה בשמש זורחת בהימלאייה…), ארוחות הבוקר יתכן ויוגשו ארוזות, ישירות לחדר הנוסעים או באיסוף בדלפק הקבלה של המלון. ארוחות במהלך הטיסות הינן באחריות חברות התעופה בלבד. המארגנים אינם אחראים לסוג וטיב הארוחות בטיסות או לקבלת ארוחות מיוחדות שהוזמנו ע"י הנוסע.

 

ארוחות צמחוניות\טבעוניות 

נוסעים המעוניינים בארוחות צמחוניות או טבעוניות חייבים להזמינן מראש בארץ, בעת ההרשמה לטיול. הזמנת ארוחות צמחוניות או טבעוניות אינה כרוכה בתשלום נוסף, אולם המארגנים אינם מתחייבים כי יהיה באפשרותם לספק במהלך הטיול או בחלק ממנו ארוחות צמחוניות\טבעוניות כמבוקש. נוסע המזמין אוכל צמחוני\טבעוני חייב לקחת בחשבון כי ארוחה צמחונית\טבעונית כוללת בדרך כלל סלט, אורז, ביצים או תפוחי אדמה וכיו"ב, אין אפשרות לגוון את הארוחות.

 

ארוחות לשומרי מסורת

למטיילים שומרי מסורת המבקשים אוכל כשר חשוב לקחת בחשבון שביעדים בהם אנו פעילים אין מסעדות כשרות. ארוחות שיוגשו במהלך הטיול תהיינה צמחוניות, ללא תעודת הכשר ומבוססות על ירקות, פירות, אורז וקטניות. היכן שניתן להשיג דגים, נבקש עבורכם דג שיאפה בנייר אלומיניום, אך לא נוכל להתחייב לכך. ביעדים בהם ישנן מסעדות צמחוניות, תינתן רשימה של מסעדות צמחוניות. מוסקט טיולי בוטיק תעביר את בקשת המטיילים לנותני השירותים המקומיים, אך אין בידה אפשרות לפקח על אופן ההכנה ומרכיבי המזון שיוגשו.
ברוב היעדים ההזמנה תעשה על בסיס א. בוקר בלבד. למטיילים המקפידים על רמה גבוהה של כשרות, מומלץ להצטרף לטיול מאורגן ו\או לפנות אל חברה המתמחה בשוק הדתי.

 

טיסות

• שינוי בלוח הטיסות המתוכננות שייעשה על ידי חברת התעופה או שינוי בחברת התעופה עשויים להביא לשינוי באורך הטיול ולשינויים במסלול. מחיר הטיול יעודכן בהתאם לכך. הודעה על שינוי בלוח הטיסות תיתכן בהתראה קצרה ביותר. מטייל שיבטל יציאתו לטיול עקב השינויים המפורטים למעלה יחויב בדמי ביטול על פי התנאים המפורסמים.

• הנוסעים החורגים ממסגרת הטיסה הקבוצתית בתאריך החזרה או ביעד החזרה, באותה חברת תעופה, חייבים בתוספת של 150 דולר,Deviation fee . במקרים מסוימים המחיר אף יהיה יקר יותר, בהתאם לזמינות הטיסה.

 

שינויים וביטולי טיסות

שינויים בזמני טיסות וביטולי טיסות עלולים להיעשות בהתרעה קצרה עקב סיבות רבות.
במידה ושינויים/ביטולים אלו ידרשו התאמות בהזמנה, הזמנת טיסות חלופיות גם אם יקרות יותר, מסורבלות יותר ו/או הוספת שירותי קרקע בהתאם, העלויות יחולו באופן מלא על הלקוחות וישלומו על ידם. מוסקט טיולי בוטיק אינה נושאת באחריות לשינויים או ביטולים של טיסות בינלאומיות או פנימיות שנעשו על ידי חברת התעופה מכל סיבה שהיא.
החזר כספי עבור שינוי או ביטול, במידה ויינתן, יועברו ללקוחות רק בכפוף להחזר המתקבל מחברת התעופה.
ללקוחות לא תהיה כל בקשה/ תביעה לכיסוי העלויות הנוספות, פיצוי או טענות כספיות כלשהן בגין שינויים שנכפו עליהם בעקבות שינויים/ ביטולים אלו כלפי חברת מוסקט טיולי בוטיק ויש להפנותם באם קיימות ישירות לחברת התעופה.

היטל ביטחון ודלק

רשויות התעופה בארץ ובחו"ל הכריזו על היטלי ביטחון ותוספות בגין עליית מחירי הדלק,  על כרטיס הטיסה. סכומים אלו אינם כלולים במחיר הטיול, והם ייגבו בהתאם להנחיות חברות התעופה.

 

במחיר הטיול אנו כוללים (בד"כ) :

אכסון
דרגת בתי מלון/לודג'ים/מאהלים– בהתאם למפורט בכל טיול; הלינה – בחדרים זוגיים עם שירותים צמודים, אלא אם צוין אחרת.

 

הדרכה

ע"י מדריכים מקומיים בשפה האנגלית, כנדרש על פי חוקי המדינות השונות. באוסטרליה, ניו זילנד, יפן ויעדים נוספים, חלק מהטיולים מבוססים על סיורים משותפים בקבוצות בינלאומיות.

 

כלכלה

כמפורט בתכנית כל טיול. ארוחת הבוקר היא בד"כ ארוחת בופה או קונטיננטלית, אלא אם צוין אחרת.

 

תחבורה

רכב מיוחד לתיירים או אמצעי תחבורה אחר, אם צוין בתכנית הטיול. אין אנו מתחייבים לספק למטיילים תחבורה בזמנים שאינם חלק אינטגראלי של התכנית, לרבות ביציאה לבילויים בערבים שלא על פי התכנית. תחבורה שתסופק לבקשת המטיילים מחוץ למסגרת התכנית תהיה על חשבונם.

 

העברות משדות התעופה בחו"ל ואליהם

מטיילים יחידים או כאלו שמטיילים במסגרת קבוצתית ומצטרפים לקבוצה או נפרדים ממנה במועד שונה מהמפורסם בתכנית הטיול אינם זכאים להסעות ו/או להחזר כלשהו.

 

דמי כניסה

דמי כניסה לאתרים ולשמורות, כמפורט בכל תכנית בנפרד.

 

תשר (טיפ)

לקבוצות אנו כוללים בד"כ את הטיפים במחיר הטיול כמתחייב מהתנאים בכל טיול וטיול. התשר ישולם בארץ לפני היציאה לטיול ויינתן על ידי המדריך למספקי השירותים השונים: מלצרים, נהגים, פקידי קבלה, מדריכים מקומיים וכד'. בטיולים פרטיים, התשר לא ייגבה בארץ וישולם ישירות לנותני השירותים ע"י המטיילים. מטיילים יחידים ישלמו את הטיפים בארץ היעד בהתאם להמלצות שיינתנו ע"י משרדנו.

 

מטען

בהתאם לתנאי חברות התעופה.

 

במחיר הטיול איננו כוללים :

טיסות
על פי רוב לא כלולות ולא מצויינות במחיר כולל. אנו מציינים זאת תחת "המחיר לא כולל". לקבוצות: כרטיסי הטיסה בתעריף קבוצתי לפי המסלול (יציאה וחזרה עם הקבוצה) וטיסות פנים לפי תכנית הטיול. בכל מקרה, יציאה ו/או חזרה בטיסה אחרת (שלא עם הקבוצה) תהיה כרוכה בתשלום נוסף ובאישור חברת התעופה.

דרכון ואשרות כניסה
דמי הוצאת דרכון או הארכתו, דמי אשרות כניסה וטיפול.

 

מסים והיטלים

המחיר אינו כולל מסי נמל וביטחון בארץ, בארצות הטיול ומסי נמל בטיסות הפנים; כמו כן – כל היטל או מס או תשלום חובה אחר או נוסף, שאינו כלול במחיר הטיול במועד פרסומו וייתכן ויוטל עד יום יציאת הטיול.

 

ארוחות: ארוחות שאינן כלולות במחיר הטיול

 

ביטוחים:

ביטוח נסיעות – אישי, רפואי ומטען. אנו מחייבים כל נוסע לרכוש פוליסת ביטוח מתאימה עם הרחבה לביטולים, חילוץ והטסה מהשטח ופעילות אקסטרים.

 

בילויים וסיורים בזמן החופשי:

כל סיור או בילוי שאינם מפורטים בתכנית.

 

הוצאות אישיות:

הוצאות בעלות אופי אישי, כגון דואר, טלפונים, כביסה, משקאות וכד'.

 

דרכון ואשרות כניסה

יש להצטייד בדרכון בר תוקף לחצי שנה לפחות. הוצאת דרכון ו/או הארכתו והוצאת אשרה הן באחריות המטייל בלבד. יש לברר עימנו מהו לוח הזמנים להגשת הפרטים האישיים כדי להוציא אשרה, בהתאם לכל תכנית. בכל מקרה של ביטול הטיול או שינוי הנובעים מבעיות באשרות הכניסה או ממדיניות הממשלות של הארצות המטויילות, אין החברה אחראית לנזק ולהוצאות הכרוכות בכך. חובה להוציא אשרת כניסה מבעוד מועד ליעדים בהם יש צורך באשרה כדוגמת: סין, סרי לנקה, בורמה, וייטנאם, ארה"ב, קובה, הודו, אוסטרליה, אינדונזיה, בהוטן.  חובה על המטייל לברר עם משרדנו האם יש חובה להוציא אשרת כניסה ליעד שבו הוא מטייל כולל עצירות ביניים במסלול התעופה ויש לטפל בהוצאת האשרה זמן רב מראש.

 

בריאות

יש לפנות ללשכת הבריאות המחוזית חודש לפחות לפני מועד היציאה לטיול כדי לקבל הנחיות בנוגע לחיסונים ולתרופות. חל עלינו איסור מוחלט לתת ייעוץ או הנחיות בנושאים אלה.

 

מדיניות פרטיות של חברת "מוסקט טיולי בוטיק"

עדכון אחרון: אוגוסט 2024

חברת "מוסקט טיולי בוטיק טיולי בע"מ" (להלן: "החברה") מכבדת את פרטיות לקוחותיה ומתחייבת לשמור על המידע האישי שנמסר לה באופן הבא:

 

איסוף מידע
החברה אוספת מידע אישי על לקוחותיה על מנת לספק שירותים יעילים ומותאמים אישית. המידע שנאסף עשוי לכלול, אך אינו מוגבל ל:
שם מלא, כתובת דוא"ל, מספר טלפון, כתובת מגורים, פרטי טיולים רצויים והעדפות אישיות.

 

שימוש במידע
המידע האישי שנאסף ישמש את החברה למטרות הבאות:
לספק את השירותים שביקשתם מאיתנו
לשפר ולהתאים אישית את השירותים וההצעות שלנו
ליצירת קשר עם הלקוחות, כולל לצורכי שיווק, עדכונים ותזכורות
לטיפול בנושאים טכניים או תפעוליים.

 

שיתוף מידע עם צד שלישי
החברה אינה מוכרת, משכירה או משתפת מידע אישי עם צדדים שלישיים, אלא במקרים הבאים:
כדי לעמוד בדרישות חוק, צו בית משפט, או דרישות רשויות חוק
כדי להגן על הזכויות המשפטיות שלנו או של לקוחותינו
בעת שימוש בספקי שירותים חיצוניים המספקים שירותים (כגון ספקי תשלומים, שירותי דוא"ל, מערכת ניהול לקוחות, וכד')
 שיתוף ספקי התיירות הרלוונטים להזמנה על מנת לספק את שירותי הטיול שמקבלים מאיתנו את פרטי הלקוחות.

 

אבטחת מידע
החברה נוקטת בכל האמצעים הסבירים כדי להגן על המידע האישי שנאסף. אמצעי אבטחה כוללים:
הצפנת נתונים רגישים
גישה מוגבלת למידע אישי על ידי צוות החברה בלבד
תחזוקה ועדכון שוטף של מערכות האבטחה

 

ללקוחות הזכות:
לבקש עותק מהמידע האישי השמור אצלנו
לעדכן או לתקן את המידע האישי
לבקש מחיקה של המידע האישי
לסרב לקבלת הודעות שיווקיות 

 

 

שמירת מידע
החברה תשמור את המידע האישי כל עוד יש צורך בכך כדי למלא את מטרות האיסוף, או כפי שנדרש על פי חוק.

 

שינויים במדיניות
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מדיניות זו מעת לעת. במקרה של שינוי מהותי במדיניות.

 

אחריות וביטוח

חובה לעשות ביטוח נסיעות מקיף הכולל כיסוי רפואי מורחב, הטסה רפואית, חילוץ מהשטח, כיסוי דמי ביטול בנסיבות מוכרות על ידי חברת הביטוח וכיסוי ספורט אתגרי באם כלולה פעילות המוגדרת ככזו על ידי חברת הביטוח.
מתאים וחשוב לעשות זאת בעת ההרשמה מכיוון שישנם ביטוחים המכסים את דמי הביטול במקרה של "ביטולים של הנוסע שאינן בשליטתו בעת כריתת החוזה" . חשוב לוודא שהפוליסה שברשותכם מקיפה ומכסה ביטולים.

אנו לא נהיה אחראים לכל נזק, ישיר או עקיף, לגוף או לרכוש, שיכול להיגרם במהלך הטיול או עקב ביטולו או שינויים בו, מכל סיבה שהיא, לרבות בגין תאונה, גנבה, אובדן של כבודה או מסמכים או הוצאות שהיה על המטייל להוציא בגינם. אם הוציאה החברה הוצאה כלשהי בעבור המטייל, יהא המטייל חייב בהשבה מלאה שלה לחברה. על כל מטייל לעשות בעצמו ובעבורו ביטוח נסיעות מלא ומתאים לגוף ולרכוש, בלא זכות שיבוב כלפי החברה או מי מטעמה.

דמי הביטול בטיולים מסוג זה הם גבוהים וככל שמתקרבים למועד היציאה לטיול – העלות הולכת ועולה ולכן מומלץ לבטח את הנסיעה לביטול מכל סיבה. תחילה יש לבטח את הטיסות הבינלאומיות ב"טריפ גרנטי" של קבוצת הפניקס – עד 7 ימים ממועד הכרטוס ולא יאוחר מ-15 ימים לפני מועד הטיסה. לאחר מכן – את שירותי הקרקע. לפרטים נוספים – לחצו כאן 

 

ביטוח נסיעות אקסטרים

במידה ובטיולכם כלולה פעילות אתגרית כגון: אומגות, רכיבה על סוסים, טרקטרונים, אופניים, ראפטינג וכו' (למעשה כמעט כל פעילות שהיא לא הליכה פשוטה)  חובה להרחיב את ביטוח הנסיעות הסטנדרטי. על פי רוב פעילות זו אינה נכללת בביטוח הבסיסי. כיוון שלכל חברת ביטוח יש הגדרה משלה לגבי מהו ספורט אתגרי ותחביבי, חשוב להפנות לחברת הביטוח את השאלות הספציפיות כדי לברר האם יש צורך להרחיב את הביטוח.

 

שינויים בלתי צפויים

מוסקט טיולי בוטיק מוציאה טיולים ליעדים מרוחקים, רובם אל מדינות מתפתחות ונחשלות. לעיתים התוכנית הכתובה אינה תואמת באופן מלא את המציאות בשטח, זאת לאור שינויים אשר אינם תלויים בנו – עיכובים ושינויים בלוחות הזמנים של הטיסות, תנאי מזג אויר, תנאי כביש, שינויים פוליטיים ועוד… לאור זאת, לעיתים יבוצע שינוי בתוכנית על פי שיקול הדעת של הנציג המקומי (מדריך, נהג וכו') ואף ויתור על אתרים המצוינים בתוכנית המקורית. שינויים בלוח הטיסות, וביטולי טיסות עלולים לקרות  – אנא ראו סעיף "שינויים וביטולי טיסות".
 מומלץ להגיע לטיול עם סבלנות, חיוך ואורך רוח. אנו מצדנו נעשה את מלוא המאמצים להימנע מתקלות ולטפל בהן בצורה הטובה ביותר על מנת ליצור עבורכם חוויית טיול מהנה. הוצאות כספיות נוספות שנגרמות כתוצאה משינויים אלו יחולו על הלקוחות באופן בלעדי ומוסקט טיולי בוטיק לא נושאת באחריותן. 

 

תמיכה וטיפול במהלך הטיול

הטיולים על פי רוב מתבצעים במדינות בהן תשתיות מוגבלות/שונות מהמוכר לנו בעולם המערבי. ולכן, על מנת לדאוג עבורכם לחווית טיול טובה יותר, אנחנו, יחד עם אנשינו במדינות השונות, עומדים לרשותכם 24/7.

צוות מוסקט טיולי בוטיק, כמו גם אנשינו ביעדים השונים, עומדים לרשותכם במהלך הטיול, לטיפול בכל עניין שעולה. יש לפנות אל נציגינו ביעד בו אתם מטיילים – באם עולה עניין כלשהו המצריך טיפול. ואם הבעיה לא נפתרת, יש לפנות אלינו מיידית.

 

מסמכים אחרונים לטיול

לקוחותינו יקבלו כשבוע לפני היציאה לטיול מסמכים אחרונים לטיול, הכוללים: רשימת טלפונים חשובים, טיפים לטיול, טופס אישורים למלונות וטיסות פנים ותוכנית טיול סופית בעברית ובאנגלית. התוכנית באנגלית היא תוכנית טכנית במהותה וכוללת את האתרים הכלולים בתוכנית, לפעמים גם בשמות קוד שמובנים למשרד המקומי. התוכנית באנגלית אינה מתורגמת באופן מלא לתוכנית בעברית. חשוב לבדוק בטרם יציאתכם את המסמכים השונים ובמידה וקיימים פערים או אי התאמות יש להפנות את תשומת הלב שלנו לכך.

 

חילוקי דעות:

א. סמכות השיפוט המקומית תהיה לבית המשפט של העיר טבריה בלבד.
ב. מובהר בזאת מפורשות, כי עצם הרשמתו של מטייל במשרד נסיעות או אצל סוכן נסיעות ובאופן עצמאי בכל מקום שהוא ברחבי הארץ לא תקנה סמכות שיפוט לבתי המשפט שבאזור שיפוטם מצוי מקום עסקיו של משרד הנסיעות או של סוכן הנסיעות, אף אם התביעה תוגש גם נגדם.
ג. החברה רשאית, על פי בחירתה בלבד ועל פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לדרוש מהמטייל שחילוקי הדעות בינו לבין החברה יתבררו לפני בורר או בוררים.

אם הגעתם עד כאן… וודאי תרצו להתקדם לשלב הבא. קישור לטופס ההרשמה נמצא בתכנית הטיול שלכם..