יעדים במוסקט

סיישל

חופשה בתפירה אישית בסיישל: חופים לבנים עם מים צלולים, יערות טרופיים עשירים וחוויות ייחודיות כמו שנורקלינג וטיולים בהרים. כל פרט מותאם במיוחד עבורכם, להבטיח חוויה בלתי נשכחת.

עונה מומלצת:

אפריל-יוני

ספטמבר-נובמבר

אקלים:

אקלים טרופי המאופיין בטמפרטורות
גבוהות ואחידות שנעות בין 24 ל-31
מעלות לאורך כל השנה.

העונה הגשומה: נובמבר-אפריל.

העונה היבשה: מאי-אוקטובר.

גשמים עלולים לרדת לאורך כל השנה.

שפות:

קריאולית סיישלית,
אנגלית וצרפתית

גאוגרפיה:

הרפובליקה של סיישל היא מדינת איים
הממוקמת באוקיינוס ההודי, 1600 ק״מ
מזרחית ליבשת אפריקה. הארכיפלג של סיישל
מכיל 115 איים, ששטחם הכולל הוא 455 קמ״ר,
מתוכם 33 מאוכלסים.

אזור זמן:

UTC +4

טיולים נבחרים בסיישל

    הטיולים מוצגים לפי פופולריות

    4 הצעות

    נופש בסיישל

    אל הפנינה הטרופית של אפריקה

    10 ימים של נופש באיים קסומים. בואו להנות מחוויה אקזוטית ורגועה.

    • שמורות
    • נופש טרופי
    • שייט
    תוכנית הטיול

    נופש בסיישל

    אל החלום הטרופי

    8 ימים של נופש באיים קסומים. בואו להנות מחוויה אקזוטית ורגועה.

    • נופש טרופי
    • שנורקלינג
    • שייט
    תוכנית הטיול

    נופש בסיישל

    חופשה חלומית באיי סיישל

    6 ימים של נופש באיים קסומים. בואו להנות מחוויה אקזוטית ורגועה.

    • חופשה טרופית
    • שייט
    • טבע
    תוכנית הטיול

    נופש בסיישל

    אל האיים הפראיים

    4 ימים של נופש באיים קסומים. בואו להנות מחוויה אקזוטית ורגועה.

    • נופש טרופי
    • שנורקלינג
    • שייט
    תוכנית הטיול

למה לגלות את סיישל עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

אתרים מומלצים בסיישל

חופשה בסיישל בתפירה אישית מזמנת חוויה ייחודית ומציעה שפע פעילויות ואטרקציות: שנורקלינג בשוניות ססגוניות, שייט בקאנו, סיורים בפארקים ושמורות, טיפולי ספא מפנקים, שייט רומנטי פרטי ועוד ועוד… אותם תוכלו לשלב בחופשתכם, כמובן בהתאם להעדפותיכם ותחומי העניין שלכם. הנה כמה מהם.

הפארק הלאומי מורן סיישל

משתרע על פני נופים יפיפיים של יערות מוריקים, מדרונות ערפיליים ופסגות גרניט ומתפאר במערכות אקולוגיות מגוונות ותצורות גיאולוגיות מיוחדות. מהווה מקלט למיני צמחים ייחודיים לאזור, כולל עץ המדוזה (Jellyfish Tree) וצמח הכד (pitcher plant). ברחבי הפארק פרוסים שבילים, כולל שביל קופוליה הפופולרי ומסלול מורן בלאן, הלוקחים את מטיילים בין הצמחייה הפראית אל נקודות תצפית מרהיבות.

שמורת Aride Island

ביקור באי מלמד איך נראו האיים לפני 250 שנה, לפני התיישבות אנושית. ארייד הוא האי הצפוני ביותר באיי סיישל הגרניטיים. הוא משתרע על כ-68 דונם, אורכו 1.6 ק"מ ורוחבו 0.6 ק"מ. באי שוכנת אחת מאוכלוסיית עופות הים החשובות ביותר באוקיינוס ​​ההודי עם מינים רבים יותר מכל אי אחר באיי סיישל. האי מנוהל כשמורת טבע על ידי החברה לשימור האיים של איי סיישל.

שייט אל איי קוריוז – אי הצבים

מעוטר ביערות מנגרובים שופעים וסלעי גרניט, הוא ביתם של צבי הענק אלדאברה, צמחים ייחודיים לאזור ומיני ציפורים נדירות כגון התוכי השחור והיונה הכחולה של סיישל. המים הצלולים של האי מזמנים חובבי שנורקלניג או צלילה לחוויה ייחודית ושבילים מסומנים לטיולים רגליים לחובבי החי והצומח. הגישה לאי נעשית באמצעות סיורי שייט מאורגנים היוצאים מהאיים הסמוכים.

שביל קופולה

שביל קופולה מתפתל לאורך הפארק הלאומי מורן סיישל (Morne Seychellois), חושף יערות עבותים, סלעי גרניט, צמחייה מוריקה וחיות בר מגוונות, ומספק הצצה שובת לב אל המגוון הביולוגי העשיר של האי עם סחלבים ומינים ייחודיים של ציפורים. כשעולים לגובה של כ-500 מטר נחשפת נקודת תצפית פנורמית של הנופים שמסביב וקו החוף של מהה והאוקיינוס ​​ההודי. קולות ציוץ הציפורים והעלים המרשרשים מלווים את המטיילים ומטפחים חוויה סוחפת בתוך האווירה השלווה של סיישל.

פיקניק פרטי על החוף

כשהשמש שוקעת באופק, צובעת את השמיים בגוונים של כתום וורוד, שמיכה רכה פרושה על החול הזהוב. הרשרוש העדין של הגלים מספק את הפסקול המושלם לארוחת הפיקניק הפרטית שלכם, סימפוניה של שלווה ורומנטיקה.

ספא זוגי

התפנקו במסע קסום של רגיעה עם טיפול ספא זוגי. ברחו אל נווה מדבר שליו שבו שלווה ומגע משתלבים זה בזה, ויוצרים חוויה בלתי נשכחת עבורכם. היכנעו למגע המומחה של המטפלים המיומנים. הרגישו את המשיכות העדינות ואת טכניקות הריפוי ממיסות את הלחץ, ומשאירות את שניכם מרגישים מחודשים ומחוברים עמוקות. צאו מהחוויה בהרגשה רעננה ומחודשת.

חוף אנסה לזיו

חוף טרופי המתפאר בנופים בתוליים של חולות לבנים, ממוסגר על ידי תצורות גרניט, גבעות מוריקות ועצי דקל מתנודדים היוצרים תפאורה מושלמת לגלויה על רקע האוקיינוס ​​ההודי. קו חוף מהווה מיקום בשורה הראשונה לשקיעות מרהיבות בגווני זהב וכתום. מקום אידיאלי לשנורקלינג וצלילה, טיולים רגליים ורביצה על החוף.

הפארק הימי סנט אן מרין

לגונות תכולות, שוניות אלמוגים וחופים מבודדים - הפארק הימי מתגאה במים צלולים המכילים שפע של מגוון ביולוגי ימי ומספקים חוויה סוחפת לחובבי שנורקלינג וצלילה. הפארק כולל שישה איים ומציג אוסף איי גרניט המציעים מגוון של פעילויות והזדמנויות חקר. הגישה לפארק הימי היא בעיקר באמצעות סיורים מאורגנים.

האי סילואט

האי סילואט נותר כמעט ללא נגיעה מהעולם המודרני, משמר את היערות השופעים, הצמחייה המגוונת והמערכות האקולוגיות המשגשגות שלו, פסגות גרניט דרמתיות, גבעות מוריקות וחופים לבנים. האי הוא ביתם הטבעי של מינים אנדמיים רבים, כולל צב הענק, עטלף זנב נדן סיישל ואוכלוסיית עופות מגוונת, לרבות מינים נדירים כגון ינשוף סיישל וקסטל סיישל. שבילי הליכה מסודרים מספקים הזדמנות נדירה לחובבי חיות בר לחזות בהם בסביבתם הטבעית.

ארוחה רומנטית פרטית בחוף

גלו את הרומנטיקה בחוף הים עם ארוחת ערב בלתי נשכחת לשניים. השולחן יחכה לכם עם נרות רומנטיים, כוכבים מעל ורחש הגלים ברקע. תיהנו מארוחת גורמה מפנקת הכוללת מנות מקומיות וטריות, תוך כדי צפייה בשקיעה המרהיבה. הפכו את הערב לרגע קסום ומיוחד שיישאר בזיכרונכם לעד.

אלדאברה אטול

חבוי באזורים הנידחים בארכיפלג, מתגאה בנופים עוצרי נשימה, במגוון ביולוגי ייחודי ובאווירה שלווה - אתר מורשת עולמי של אונסק"ו, אלדאברה אטול, הוא אחד מהאטולים הגדולים בעולם, נותר מבודד וללא מגע יד אדם ומטפח סביבה שבה הטבע משגשג ללא הפרעה מהתערבות אנושית. בתי הגידול המגוונים של האטול מקיפים ביצות מנגרובים, לגונות עצומות ושוניות אלמוגים משגשגות, היוצרות מערכת אקולוגית התומכת במערך של מינים נדירים וייחודיים לאזור.

Vallée de Mai -יער פרהיסטורי

Vallée de Mai הוא יער פרהיסטורי, שריד חי של יבשת העל העתיקה גונדוואנה. חופות עצים מוריקות מחסות על צמחייה נדירה, כולל דקלי קוקו דה מר, המייצרים את הזרע הגדול בעולם. משתרע על שטח של 19.5 דונם בלבד, היער המסתורי קיבל לראשונה הגנה לאומית בשנת 1966 כשהוכרז כשמורת טבע על ידי הממשלה. מאוחר יותר, בשנת 1983, הוכרו חשיבותו הבינלאומית וערכו יוצא הדופן כאשר הוא נרשם כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

תכננו את הטיול
שלכם לסיישל

ריזורטים מומלצים לחופשה בסיישל

חופשה בסיישל יכולה להיות מאתגרת, במיוחד עם שפע אפשרויות הלינה. תוכלו לבחור מבין ריזורטים יוקרתיים על חופים פרטיים, מלונות בוטיק עם נופים עוצרי נשימה, וילות עם גישה ישירה לים ועוד ועוד. כל מקום נבחר בהתאם לסגנון והתקציב שלכם על מנת להבטיח חופשה מושלמת בסיישל.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בסיישל