יעדים במוסקט

תאילנד

תאילנד מציעה למבקרים בה שמורות טבע יפיפיות , לצד חופים מרהיבים, שפע של מים ומפלים, מקדשים וכפרים של שבטי הרים, שווקים תוססים, וכמובן ריזורטים מפנקים.

עונה מומלצת:

נובמבר-מרץ

אקלים:

אקלים מונסוני טרופי.

העונה החמה: מרץ-מאי.

העונה הגשומה
: יוני-אוקטובר.

העונה הקרירה (יבשה):
נובמבר-פברואר.

שפות:

תאית, ובנוסף כ-61 שפות או
ניבים נוספים.

גאוגרפיה:

תאילנד ממוקמת בדרום-מזרח אסיה
וגובלת במיאנמר, לאוס, מלזיה וקמבודיה.
שטחה 514,000 קמ”ר ואורך קו החוף שלה הוא
3,219 ק”מ.

אזור זמן:

UTC +7 

טיולים נבחרים בתאילנד

    הטיולים מוצגים לפי פופולריות

    18 הצעות

    טיול לצפון תאילנד

    אל גן העדן של צפון תאילנד

    8 ימי טיול לתאילנד בתפירה אישית, כולל את: צ'אנג ראי – העיירה פאי – צ'אנג מאי – המפל הדביק – דוי אינתנון.

    • תרבות
    • ג'ונגלים
    • גיאוגרפי
    תוכנית הטיול

    טיול לתאילנד

    אל ממלכת סיאם

    12 ימי טיול לתאילנד בתפירה אישית, כולל את: בנגקוק – קנצ'נבורי – מפלי ארוואן – פוקט – פאנג נגה – קו פי פי.

    • תרבות
    • איים אקזוטים
    • אורבניות
    תוכנית הטיול

    טיול לתאילנד

    טבע, תרבות ונופש בממלכת תאילנד

    13 ימי טיול לתאילנד בתפירה אישית, כולל את: צ'אנג מאי – דוי אינתנון – המפל הדביק – בנגקוק – פאטאיה.

    • גיאוגרפי
    • מקדשים
    • נופש בפטאיה
    תוכנית הטיול

    טיול לתאילנד

    אל ג׳ונגלים וים כחול

    14 ימי טיול לתאילנד בתפירה אישית, כולל את: צ'אנג מאי – דוי אינתנון – המפל הדביק – בנגקוק – פוקט – פאנג נגה.

    • גיאוגרפי
    • תרבות
    • חופים
    תוכנית הטיול

למה לגלות את תאילנד עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

אתרים מומלצים בתאילנד

תאילנד מציעה שפע אטרקציות. יש ביניהן כמה מרתקות במיוחד, אותן תוכלו לשלב בטיול בתפירה אישית, כמובן בהתאם להעדפותיכם ותחומי העניין שלכם. טיול בג'ונגלים, מקדשים, ארמונות, ראפטינג ושפע של אטרקציות שיכולות להתאים גם לכל המשפחה. בנוסף, יש בה שמורות טבע יפיפיות, לצד חופים מרהיבים, שפע של נהרות, נחלים ומפלים, כפרים של שבטי הרים ושווקים תוססים שלא תרצו לפספס.

מפרץ פאנג נגה

זהו מפרץ ובו 42 איים שמרביתם אינם מיושבים, עם צוקי אבן גיר מרשימים, יערות גשם, ביצות ומגוון עשיר של בעלי חיים. הוא משתרע על פני שטח של 400 קמ"ר, צפונית למצר מלאקה, בין האי פוקט ודרום תאילנד. האזור הוכרז כחלק מהפארק הלאומי אאו פאנג נגה והוכר כשמורת טבע אקולוגית. האי המפורסם בין מקבץ האיים שבמפרץ, קרוי קו פינג קאן, והוא ידוע בכינויו "אי ג'יימס בונד", מאחר ששם צולמו חלקים מהסרט "האיש בעל אקדח הזהב".

גראנד פאלאס בנגקוק

הארמון הגדול בבנגקוק - זהו מתחם עצום, המכיל עשרות מבנים, ארמונות ומקדשים, מוקף בחומה לבנה - ומסמל את הפאר שאפיין את שושלות מלכי סיאם, ומאוחר יותר - תאילנד. בנייתו החלה בשנת 1782 ע"י המלך ראמה הראשון. ארמון המלוכה אינו משמש יותר כמקום מגוריו של המלך, אלא רק נערכים בו טקסים שונים. האתר המקודש ביותר במתחם הוא מקדש פרה קאו, שבו נמצא פסל בודהה מאיזמרגד - דמות הבודהה הכי מוערצת בתאילנד וכן אוסף של חפצי אמנות תאילנדים.

השוק הצף

הצצה אל עולם הולך ונעלם והזדמנות להתרשם וללמוד כיצד התנהל המסחר בתאילנד לפני מאות שנים, כאשר סירות שטו בנהר והציעו את מרכולתן לקהל הרחב. זהו השוק המפורסם והמוכר ביותר בתאילנד, שנותר כזכר לשווקים בתעלות המים שהיוו עורק תחבורה וסחר בעבר אך רובם נעלמו עם פיתוח התשתיות של הכבישים. השוק הצף נמצא מרחק של כ-100 ק"מ דרומית מערבית לבנגקוק, במחוז ראטצ'בורי, ועיקר פעילותו הוא בשעות הבוקר המוקדמות. בשוק ניתן לטעום מגוון פירות טרופיים ומאכלים תאילנדים אותנטיים.

דוי סוטפ

ברום של 1100 מטר עומד המקדש החשוב ביותר בצפון תאילנד, המציע נקודת תצפית יפיפיה על העיר צ'אנג מאי ועל האזור סביבה. לפי המסורת, בתוך המקדש נמצא מעט מן האפר של בודהה. מקדש זה מאופיין בפעמונים הרבים שבמתחם, אנשים רבים כותבים משאלות על ענבל הפעמון ותולים אותו במתחם המקדש, אחת לכמה זמן מתיכים את כל הפעמונים לצלם בודהה חדש. הדרך הסלולה הראשונה אל המקדש נבנתה בשנת 1935.

בית מחסה לפילים

חוות הפילים השיקומית נמצאת בלב הג'ונגל, במרחק של כשעה וחצי נסיעה מצ'אנג מאי ומציעה חוויה מיוחדת, בה שני הצדדים יוצאים נשכרים – התיירים נהנים משהות במחיצת בעלי החיים הענקיים והעדינים והפילים המגיעים למקום בו הם זוכים לחיים חדשים ויחס חם ואוהב. במהלך הסיור ניתן לקלח את הפילים, ללטף אותם ולהאכיל אותם. בין אם אתם מטיילים עם ילדים ובין שלא, מדובר בחוויה שלא תרצו להחמיץ, אשר תשאיר בלבכם חותם למשך זמן רב.

דוי אינתאנון

אחת השמורות המפורסמות בצפון תאילנד, ממוקמת כ-60 ק"מ מהעיר צ'אנג מאי. היא מכונה גם "הגג של תאילנד", כיוון שנמצא בה ההר הגבוה בתאילנד – הר אינתאנון שגובהו 2,565 מטר מעל גובה פני הים. בפסגת ההר נמצאות שתי פגודות מרשימות שנבנו לכבוד מלך ומלכת תאילנד ולצידן גנים מרהיבים. בפארק מגוון גדול של ציפורים, מפלים, טראסות אורז וטבע יפהפה. כמו כן ניתן לראות בשמורה מספר כפרים של שבטי ההרים "קארן" ו"המונג", החיים באזור ועוסקים בחקלאות.

הגשר על נהר קוואי

"הגשר על הנהר קוואי" הוא האתר המפורסם והידוע ביותר באזור קנצ'נבורי. פירסומו בא לו עקב סרט המלחמה הבריטי, בעל אותו השם, אשר יצא לאקרנים בשנת 1975 והפך ללהיט. הגשר מהווה חלק מ"מסילת המוות" שנועדה לחבר בין תאילנד לבורמה במלחמת העולם ה-2 ונבנתה ע"י היפנים כדי להעביר נשקים וציוד לבסיסם בבורמה, תוך שימוש בשבויי מלחמה ועובדי כפייה שרבים מהם קיפחו את חייהם בזמן בניית המסילה.

המפל הדביק

"המפל הדביק" זכה לכינוי זה עקב תופעה מיוחדת במינה של סלעים מאבן גיר המכוסים במינרל מיוחד היוצר משטח מחוספס המאפשר "הדבקה" של כפות הרגליים לפני השטח ועל כן לא ניתן להחליק עליו. המים הזורמים בשיפוע, יחד עם המרקם המיוחד של המפלים, מאפשרים לטפס עליהם בקלות, כשמסביב מראות של טבע יפה, בריכות קטנות עם מים צלולים ופרפרים רבים. זוהי סידרה של מפלים המתהדרים ברום של 80 מטר ונמצאים בצידה הדרומי של שמורת Sri Lanna

קאו סוק

שמורת טבע שופעת צמחייה טרופית, מפלים ונהרות, המתפרשת על שטח של כ-740 קמ"ר ובה מגוון רחב של צמחייה ובעלי חיים. האטרקציה המרכזית בשמורה היא אגם Cheow Lan - אגם מים מתוקים רחב ידיים וסביבו תפאורה מרהיבה של מצוקי אבן גיר ענקיים, המזדקרים מתוך המים לגובה של קרוב ל 1000 מטר. בשמורה ניתן להינות ממגוון פעילויות, כגון שייט קיאקים בנהר, סיורי לילה, טיולים רגליים, ביקור במערות נטיפים ועוד.

טיפול ספא זוגי

התפנקו במסע קסום של רגיעה עם טיפול ספא זוגי. ברחו אל נווה מדבר שליו שבו שלווה ומגע משתלבים זה בזה, ויוצרים חוויה בלתי נשכחת עבורכם. היכנעו למגע המומחה של המטפלים המיומנים. הרגישו את המשיכות העדינות ואת טכניקות הריפוי ממיסות את הלחץ, ומשאירות את שניכם מרגישים מחודשים ומחוברים עמוקות. צאו מהחוויה בהרגשה רעננה ומחודשת.

קורס בישול תאילנדי

צאו להרפתקה קולינרית עם שיעור בישול תאילנדי. התענגו על הטעמים הנפלאים של תאילנד בשילוב לימוד של אומנות היצירה של מנות תאילנדיות אותנטיות. בהדרכתו של שף מנוסה, תוכלו לחקור את המרכיבים האקזוטיים, להחשף לטכניקות מסורתיות, ולהתעמק במורשת הקולינרית העשירה של תאילנד.

תכננו את הטיול
שלכם לתאילנד

מלונות וריזורטים מומלצים לחופשה בתאילנד

טיול בכל המקומות המופלאים בתאילנד יכול להיות משימה מאתגרת למדי, במיוחד אם לוקחים בחשבון שיש אינסוף אפשרויות לינה באינספור מקומות. הנה מספר בתי מלון וריזורטים מומלצים לשהות בתאילנד ויש לנו כמובן עוד המון אפשרויות להציע לכם.

חווית טבע

Anantara Golden Triangle Elephant Camp & Resort – תאילנד

חובבי הטבע יהנו ממלון זה הממוקם בלב משולש הזהב Golden Triangle בצ'אנג ראי, בין יערות במבוק, צמחיה טרופית שופעת ושדות אורז. החדרים מרווחים, בעיצוב תאילנדי מודרני, עם מרפסת ממנה נשקף נוף אל נהר המקונג, בריכת אינפיניטי, מסעדות וספא ושפע פעילויות באזור, כגון טיולי אופניים, שייט במורד הנהר, ביקור בחווה לשיקום פילים, סיור במשולש הגבולות, שיעורי יוגה, בישול ועוד.

ריזורט יוקרתי

Anantara Layan Phuket – תאילנד

לאורך רצועת חוף בתולית עטופה בתפאורה טבעית של עצי דקל וחולות לבנים תמצאו את אתר הנופש היוקרתי, במרחק של חצי שעה נסיעה ממרכז האי התוסס פוקט. המקום מציע סוויטות מפנקות המשקיפות על ים אנדמן, שירותי ספא מרגיעים, בריכה חיצונית, מגוון מסעדות ומרכז כושר ופעילויות ספורט ימי.

אקסקלוסיבי

Four Seasons Koh Samui – תאילנד

כפר הנופש שייך לרשת בתי המלון היוקרתית Four Seasons , ממוקם בקצה הצפוני-מערבי של האי על מפרץ Laem Yai . המלון מציע חדרי אירוח עם בריכת אינפיניטי פרטית, רצועת חוף של חולות לבנים ועצי קוקוס תמירים, מרכז בריאות וספא. אורחי המלון יוכלו להנות משייט אל הפארק הלאומי מארין Marine National Park

טבע ויוקרה

Four Seasons Resort Chiang Mai – תאילנד

למי שאוהב קרבה לטבע ויוקרה, הבחירה ב Four Seasons היא מושלמת: ממוקם בין צמחייה טרופית ומשקיף על שדות אורז ובמרחק של שעה נסיעה מצ'אנג מאי. הלינה בבונגלוס מעוטרים ציורים מקוריים וביצירות אמנות סיאמיות וכוללים רצפות מעץ טיק ובדי כותנה תאילנדיים. המלון מציע שפע של פעילויות: טיולי אופניים, שיעורי בישול ויוגה, חשיפה לכפרי אמנים, שמורות טבע ועוד.

עיצוב ייחודי

Keemala Phuket – תאילנד

מלון יוקרתי יוצא דופן ביופיו, השוכן בתוך צמחייה עבותה על גבי גבעות ירוקות המשקיפות על האיזור הכפרי ועל ים אנדמן באי פוקט. מתהדר בספא ובמרכז בריאות, טיפולי עיסוי מרגיעים ומסעדה. חדרים מפנקים שחלקם נראים תלויים על העצים, עם בריכה פרטית בעיצוב יחודי. במרחק קצר של כ- 2 ק"מ לרצועת חוף ובמרחק של 15 דקות נסיעה מחיי הלילה התוססים ב-Bangla Road הידוע בפאטונג.

Phulay Bay, a Ritz-Carlton Reserve Krabi – תאילנד

כפר הנופש היוקרתי ממוקם במפרץ Paulay אל מול חופי ים אנדמן. זהו מקום מפלט בו שזורים בהרמוניה יוקרה ותחושת הקרבה לטבע. בין גנים, צמחיה טרופית ונופים קארסטים נמצאים חדרי המלון בעיצוב תאילנדי מסורתי יוקרתי, בשילוב פריטי עץ יחודיים. אורחי המלון יהנו ממשרת אישי 24/7, בריכת אינפיניטי, שיעורי יוגה, מרכז בריאות, ספא מפואר ו-5 מסעדות.

לחוויה רומנטית

Six Senses Yao Noi – תאילנד

ממוקם במפרץ פנג נגה Phang Nga היפייפה באי Yao Noi, בעל נופים ייחודיים של סלעי ענק המתמרים מתוך הים התכול. שייך לרשת הידועה Six Senses. במרחק של שייט קצר מפוקט, אורחי המלון יהנו מחוויית אסקפיזם מושלמת. במקום ווילות מרווחות, מסעדות וספא טיפולי יופי. חובבי הקולינריה יוכלו להשתתף בשיעורי בישול וטעימות יין.

לחוויה אורבנית

The Peninsula Bangkok – תאילנד

מלון יוקרתי בבנגקוק, הממוקם על גדת נהר צ'או פראיה (Chao Phraya) ובמרחק קצר מאתרי תיירות כגון ארמון המלך Grand Palace ומקדש וואט ארון Wat Arun. המלון מציע חדרי אירוח מפוארים ומרווחים בעיצוב מודרני ומעוטרים בתבליטי עץ, 3 מסעדות, בריכה - ממנה נשקף נוף אל הנהר והעיר, ספא ושיעורי יוגה וטאי צ'י.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם לתאילנד