יעדים במוסקט

יפן

טיול ליפן – אל ארץ השמש העולה, חובק בתוכו חוויה תרבותית מרתקת המושרשת במסורת עתיקה, בשילוב פלאי הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, אותם ניתן לפגוש רק ביפן. אנו מציעים לכם מסע ייחודי בתפירה אישית.

עונה מומלצת:

מרץ-מאי

אוקטובר-נובמבר

אקלים:

אקלים ממוזג. ביפן ארבע עונות מובחנות.

אביב: מרץ-מאי.

קיץ:
יוני-אוגוסט.

סתיו:
ספטמבר-נובמבר.

חורף:
דצמבר-פברואר.

שפות:

יפנית

גאוגרפיה:

יפן היא מדינת איים ארוכה הממוקמת במזרח אסיה,
במערב האוקיינוס השקט, ושטחה 377,900 קמ״ר.
רוב שטחה של יפן הוא הררי ומיוער, והיא ממוקמת
בחלקה המערבי של "טבעת האש".

אזור זמן:

UTC +9

טיולים נבחרים ביפן

    הטיולים מוצגים לפי פופולריות

    13 הצעות

    טיול ליפן

    חוויה אותנטית מרגשת

    16 ימי טיול ליפן בתפירה אישית, כולל את: טוקיו – האקונה – טאקיאמה – קאנזאווה – הירושימה – האי מיאג'ימה – קיוטו – נארה – אוסקה.

    • אורבני
    • מסורת
    • תרבות
    תוכנית הטיול

    טיול ליפן

    אל האלפים היפנים

    14 ימי טיול ליפן בתפירה אישית, כולל את: טוקיו – האקונה – עמק קיסו – טאקיאמה – קאנזאווה – הירושימה – נארה.

    • מסורת
    • טבע
    • אורבני
    תוכנית הטיול

    טיול ליפן

    מסורת, קדמה ואומנות מודרנית

    11 ימי טיול ליפן בתפירה אישית, כולל את: טוקיו – אוסקה – קיוטו – ארשיאמה – נארה – אוקאימה – נאושימה – האקונה.

    • אומנות
    • אורבני
    • מסורת
    תוכנית הטיול

    טיול ליפן

    בין עידן עתיק למודרני

    9 ימי טיול ליפן בתפירה אישית, כולל את: אוסקה – קיוטו – נארה – ארשיאמה – טוקיו – האקונה.

    • אורבני
    • גיאוגרפי
    • מסורת
    תוכנית הטיול

למה לגלות את יפן עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

אתרים מומלצים ביפן

הבידוד התרבותי של יפן יצר מדינה מיוחדת במינה, מוקצנת וצבעונית, המציעה למטייל בה חוויה של תרבות, טבע ואסתטיקה, לצד ערים אולטרה מודרניות ומסורת עתיקת שנים. הנה מספר אטרקציות ואתרים מרתקים במיוחד אותם תוכלו לשלב בטיול בתפירה אישית, כמובן בהתאם להעדפותיכם ותחומי העניין שלכם. 

רובע הרג'וקו בטוקיו

הרג'וקו בטוקיו - מהווה מוקד משיכה לצעירים ססגוניים וחובבי אופנה. האזור נחשב לאחת מבירות האופנה של העולם הודות לאופנת הרחוב הייחודית שבו והוא מהווה השראה למעצבי אופנה רבים מרחבי העולם. זהו אחד האזורים התוססים והמפורסמים ביותר של טוקיו: רשתות של חנויות לצעירים, דוכני רחוב עם קינוחים אייקונים, בתי קפה שוקקים ובוטיקים יוקרתיים. במרחק דקות הליכה מחנויות היוקרה אפשר לצפות בהתגודדויות של צעירות לבושות בסגנון מרהיב שזכו לכינוי "נערות הרג'וקו".

מקדש פושימי אינארי

פושימי אינארי - מקדש השינטו המקסים בקיוטו, ובו שורה ארוכה וכמעט אינסופית של שערים אדומים ובוהקים הנפרסים מהבניין המרכזי של המקדש, חלקם בשורות מקבילות, החוצות זו את זו ולעיתים משיקות זו לזו, נפרסות ועולות במעלה יער בתוך ההר המקודש אינארי (שגובהו 233 מטרים).הוא גם החשוב מבין אלפי המקדשים הסוגדים לאל אינארי, האחראי על הפריון והשפע החקלאי.

מעבר החציה של שיבויה

מעבר החציה של שיבויה - המראה המטורף אשר ייחרט בזכרונכם, של "כאוס מסודר" של מאות אנשים החוצים בבת אחת במספר מעברי חצייה בצומת אחד, העמוס ביותר שכנראה ראיתם ותראו בחייכם, כשבמקביל אף אחד לא נדחף או פוגע באחר. כמו כן ישנן במקום שלל חנויות אופנה, בתי קפה, מסעדות ואטרקציות נוספות, כמו גם מספר נקודות תצפית טובות אל הצומת, אחת מהן היא Shibuya Sky, המאפשרת תצפית של 360 מעלות אל העיר, כולל הצומת.

יער הבמבוק באראשיאמה

טיול ביער הבמבוק הקסום באראשיאמה הוא חוויה מיוחדת. שבילים נפרצו בתוך יער צפוף של במבוק המגיע לגובה של 20 מטר. המראה מרהיב במיוחד כשהשמש בשיאה, שכן אז חודרות פנימה לעיתים הקרניים בתאורה יפה. ואם יש רוח, תיהנו גם מאפקטים וצליל חריקות של תנועת הבמבוק. בשעות החשיכה, השבילים מוארים באורות צבעוניים, אשר מקנים לפארק אווירה חמימה ונעימה אך בגלל עומס תיירים מומלץ להגיע בשעות הבוקר המוקדמות.

נאושימה

נאושימה - האי נאושימה, המכונה "אי האומנות", ידוע במגוון המוזיאונים לאומנות המודרנית שבו, הארכיטקטורה המעניינת, מיצגי האומנות והפסלים שבו. האי מציע גם טבע ונופים מרהיבים, שדות אורז ואווירה של יפן הכפרית, חופים עם חול זהוב ומזג אויר שמשי המקנה שילוב של אוירה כפרית וחופשה. האי שווה ביקור בזכות סצנת האמנות אבל זהו גם מקום נהדר בשבילכם לנוח במלון האמנות הייחודי Benesse House אשר נמצא באי, לאחר שביקרתם בערים אחוזות התזזית של יפן.

האקונה

האקונה - עיירה קטנה וקסומה, למרגלות הר פוג'י, באזור הררי המהווה מוקד לפעילות וולקנית, שבו מעיינות חמים ומרכזי בריאות ונופש. כשמזג האויר מאפשר, ניתן להנות מתצפית מרשימה אל פסגתו המחודדת של ההר הקדוש והמפורסם- "פוג'י סאן"- סימלה של יפן והגבוה בהריה, המתנשא לרום של 3776 מטר. כאן תוכלו למצוא מוזיאון פסלים פתוח, רכבל אל העמק הגעשי ושייט קסום באגם. בערב תוכלו להנות מחוויית ה-"אונסן"- טבילה במעיינות החמים.

מקדש קינקאקו ג'י

קינקאקו ג'י -" פביליון הזהב”, מקדש יפיפה אשר נבנה בשנת 1397 על-ידי השוגון יושימיצו, שהיה פטרון גדול של האומנויות. זהו מקדש זן שקומותיו העליונות מצופות זהב ומהווה סמל לארכיטקטורה היפנית המסורתית. המקדש המוקף בגן ויושב על שפת אגם, נחשב עד היום לאחד המבנים היפים בעיר.

שיעור סושי

לא רק שיעור אלא חוויה אותנטית שלמה! נצטרף לשיעור בקבוצה קטנה במהלכו נלמד להכין סשימי וסושי מההתחלה ואיך להתאים את ההכנה לגירסא ביתית, כדי שתוכלו להרשים את המשפחה והחברים. נעבוד עם המרכיבים הטריים והטובים ביותר ונלמד על ההסטוריה המקומית מהצוות דובר האנגלית והמנוסה.

שיראקאווה גו

הכפר האלפיני של שיראקווה גו זכה לתואר אתר מורשת עולמי בשל ייחודיות הבניה של הבתים שבו. הבניה בסגנון וואדה WADA HOUSE, אשר משמעותה שתי ידיים צמודות, כמו בתנועת התפילה, היא בעצם גגות קש ענקיים אשר נבנו בשיפוע אלכסוני כדי לשמור מן השלג הרב היורד באזור בחורף. גגות הענק של הבתים מאפשרים לגרים בהם לאחסן את תבואתם ומשקם בעת החורף תחת גג אחד. החוויה בכפר היא מיוחדת. תוכלו ללכת בין גינות ושבילים צרים, ליהנות מתצפית יפה על הכפר, לקנות בחנויות הקטנות ולהתענג על גלידת מאצ'ה ירוקה.

טירת אוסקה

טירת הענק הלבנה, עם הגגות הירוקים, היא אחת הטירות המפורסמות ביפן הנמצאת בלב העיר. הטירה מתנוססת לגובה של 170 מטרים ומוקפת לא רק בפארק ירוק ורחב ידים עם 600 עצי דובדבן, אשר מראם מרשים במיוחד בעונת פריחתם, אלא גם ברובע עסקי וגורדי שחקים רבים. אל תפספסו כניסה לטירה עצמה (ממוזגת!) אשר השחזור והבניה מקירות אבן הפכו אותה למוזיאון. התצפית מהטירה, בקומה השמינית, היא נפלאה, כאילו שאתם בתוך סרט מלפני מאות שנים, שתול בתוך נוף עירוני מודרני לחלוטין.

תכננו את הטיול
שלכם ליפן

מלונות וריוקנים מומלצים לטיול ביפן

טיול בכל המקומות המופלאים של יפן יכול להיות משימה מאתגרת למדי, במיוחד אם לוקחים בחשבון את שפע אפשרויות הלינה. הנה מספר בתי מלון וריוקנים יוקרתיים ומומלצים לטיול ביפן ויש לנו כמובן עוד המון אפשרויות להציע לכם בטיול בתפירה אישית בהתאם לסגנון ולתקציב שלכם.

Aman Tokyo יפן

במרומי מגדל אוטמאצ'י Otemachi בן 38 הקומות (המלון תופס את 6 הקומות העליונות), ממוקם מלון אורבני יוקרתי המעוצב בהשראת המסורת היפנית ומציע חדרים בסגנון ריוקאן, כמו גם ספא טיפולים ייחודי ומפנק. נוף פנורמי של גורדי שחקים וריאות ירוקות, ונופיה המרשימים של טוקיו הקוראים לכם לצאת ולגלות את רחובותיה השוקקים.

יוקרתי

Four Seasons Kyoto יפן

בין גנים ירוקים ואגם, ברובע המקדשים Higashiyama הציורי וכ- 10 דק' נסיעה ממרכז העיר ההומה קיוטו, ממוקם מלון יוקרתי השייך לרשת בתי המלון Four Seasons, ומציע אירוח יפני מסורתי בנינוח מודרני עכשווי. ספא טיפולים ייחודי המשתמש בטכניקות עתיקות יומין ומרכז כושר.

HOTEL THE MITSUI KYOTO יפן

לגדות נהר קמוגאווה, המלון משלב בהרמוניה אסתטיקה יפנית מינימליסטית, חומרים טבעיים ופלטת צבעים שלווים עם עיצוב אדריכלי מודרני. ממוקם בתוך בית תה מסורתי בן מאות שנים, משוחזר בקפידה. מלון הבוטיק מציע חדרי אירוח וסוויטות יוקרה מרווחות, מקושט אומנות מקומית וטקסטיל יפני מסורתי. במלון, מגוון טיפולי ספא יפניים מסורתיים, טקסי בריאות ומטבח יפני מסורתי משובח.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם ליפן