יעדים במוסקט

טאיוואן

טאיוואן מציעה חוויה מרתקת עם מסורת סינית עתיקה, עולם קולינרי עשיר, עולמות רוח ודת וטבע עוצר נשימה. העם הטייוואני, מסביר הפנים, יקסים אתכם. אנו מציעים טיולים בהתאמה אישית עם מעטפת שירותים רחבה לחוויה בלתי נשכחת.

עונה מומלצת:

אוקטובר-יוני

אקלים:

אקלים טרופי עד סובטרופי.

אביב- מרץ-מאי:
נעים ויבש יחסית.

קיץ- יוני-אוגוסט:

חם, גשום ולח מאוד עם סיכוי גבוה לטייפונים.

סתיו- ספטמבר-נובמבר:
מזג אוויר נעים, גשמים מועטים יחסית.

חורף- דצמבר-פברואר:
בצפון ובאזורים הרריים קר, אך חמים יותר בדרום.

שפות:

מנדרינית
טאייוואנית 

גאוגרפיה:

טאיוואן היא אי הממוקם
דרומית-מזרחית לסין.
שטחה 35,980 קמ"ר.
קו החוף המערבי רדוד
בעוד שקו החוף המזרחי תלול.
במרכז האי ישנה שרשרת הרים
ובה פסגות רבות ברום
של למעלה מ-3,000 מטר.

אזור זמן:

UTC +8 

טיולים נבחרים בטאיוואן

    הטיולים מוצגים לפי פופולריות

    6 הצעות

    טיול לטאיוואן

    אל הלב של אסיה

    13 ימי טיול לטאיוואן בתפירה אישית, כולל את: טייפה – יילאן – טאיטונג – הכפר אבוריג׳ני – קאושינג – טאינאן – אגם השמש והירח – אגם אלף האיים – וואלי.

    • שמורות טבע
    • מסורת
    • אורבני
    תוכנית הטיול

    טיול לטאיוואן

    מסע גיאוגרפי מרתק

    11 ימי טיול לטייוואן בתפירה אישית, כולל את: טייפה – אגם השמש והירח – טאינאן – קאושינג – טאיטונג – הכפר אבוריג׳ני.

    • טבע ונופים
    • אורבני
    • מסורת
    תוכנית הטיול

    טיול לטאיוואן

    טבע פראי ונוף אורבני

    7 ימי טיול לטייוואן בתפירה אישית, כולל את: טייפה (בירת טייוואן) – יילאן.

    • אורבני
    • טבע ונופים
    • תרבות
    תוכנית הטיול

    טיול לטאיוואן

    על קצה המזלג

    5 ימי טיול לטייוואן בתפירה אישית, כולל את: טייפה (בירת טייוואן).

    • אורבני
    • מסורת
    • טבע
    תוכנית הטיול

למה לגלות את טאיוואן עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

אתרים מומלצים בטאיוואן

טיול לטאיוואן מזמן חוויה ייחודית ומציע שפע חוויות ואטרקציות:
תוכלו להנות מחוויות אורבניות בשילוב תרבות וביקורים באתרי טבע מרשימים.
בטאיוואן ישנם שפע של אטרקציות ואתרים מומלצים, אותם תוכלו לשלב בטיול בתפירה אישית,
כמובן בהתאם להעדפותיכם ותחומי העניין שלכם. הנה כמה מהם:

פגודת הנמר ופגודת הדרקון

על שפת אגם לוטוס יפיפיה, עומדות שתי פגודות מרשימות - פגודת הנמר ופגודת הדרקון, המסמלות כוח, הגנה ורווחה בתרבות הסינית. ניצבות זו ליד זו בצבעים עזים של אדום, צהוב וירוק, מעוטרות גילופים מסורתיים, פסלי דרקונים ונמרים וציורים עתיקים. על פי המסורת, הכניסה היא דרך פיו של הדרקון והיציאה מפיו של הנמר, המסמלת לידה מחדש ומעבר מרע לטוב.

אגם השמש והירח

אגם השמש והירח הוא האגם הטבעי הגדול ביותר במדינה. חלקו המזרחי נראה כשמש וצידו המערבי נראה כירח - מכאן נובע שמו. האגם הצלול מוקף הרים ונופים יפהפיים ובסביבתו מתגוררים בני שבט הטאו, אחד מהשבטים האבוריג'ינים של טאיוון. הוא שוכן בלב רכס ההרים המרכזי של טאיוואן כפנינה כחולה נוצצת, מוקף גבעות מוריקות, ההרים סביבו משתקפים במימיו ויוצרים אשליה מרהיבה ביופייה. ניתן לצאת להפלגה באגם או להנות מרכיבה על אופניים או טיולים רגליים.

הפארק הלאומי קנטינג

הפארק הלאומי קנטינג, שהוקם בשנת 1982, משתרע על שטח כולל של 33,268 דונם של קרקע וסביבות ימיות. הפארק כולל מרחבים רבים של קרקע חקלאית המספקת למבקרים נוף של החיים הכפריים הטייוואניים האופייניים. הרים, יערות, שטחי מרעה, אגמים יפיפים, דיונות חול, חופים ושוניות אלמוגים. הפארק הוא בית גידול טבעי למגוון ביולוגי עשיר של בעלי חיים - בעלי כנף, יונקים, זוחלים, פרפרים וחרקים.

הר הפיל בטאיפיי

במטרופולין ההומה של טאיפיי, הר הפיל, הידוע גם בשם שיאנגשאן (Xiangshan) הוא נקודת תצפית המשקיפה על נוף עוצר נשימה של טאיפיי, אליו ניתן לעלות ביום או בערב. העלייה התלולה כוללת מאות מדרגות בשיפוע חד ונמשכת כ-40 דקות של טיפוס (מהחניה ועד לתצפית) אבל הנוף למעלה שווה את כל ההתנשפויות במהלך הדרך ובמידה ומזג האוויר יהיה לטובתכם תוכלו ליהנות מבריזה קלילה לצד נוף מרהיב.

הרחוב העתיק של ג'יופן

רחובות צרים, שווקים שוקקים וקסם טאיוואני מסורתי - הרחוב העתיק של ג'יופן, שהייתה בעבר עיירת כריית זהב משגשגת בעידן הקולוניאלי היפני, נותר מובלעת קסומה המשמרת את תמצית המורשת התרבותית של טאיוואן. פירוש השם במנדרינית "תשע מנות" כמספר המשפחות שהתיישבו בה. איזור הרחוב העתיק שומר בקנאות על הארכיטקטורה המסורתית עם בתי לבנים אדומות, סמטאות צרות ובתי תה אותנטים המדמים חזרה בזמן. לאורך הרחוב העתיק פזורות חנויות של מלאכות יד, מזכרות ובתי תה.

טאיפיי 101

גורד השחקים מתפאר בנוף פנורמי של הבירה, עם אחת המעליות המהירות ביותר בעולם. הדרך הטובה ביותר להתבונן בנוף של טאיפיי היא מהתצפית בקומה ה-89 של הבניין המרשים הזה. המעלית מגיעה בתוך פחות מ- 40 שניות בלבד עד קומת התצפית – במהירות של כמעט 100 קמ״ש. טאיפיי לא מלאה בגורדי שחקים - מה שהופך את חווית התצפית לקסומה עוד יותר. תוכלו לצפות מגבוה על האטרקציות בטאיפיי ולהביט אל עבר האופק. ואם מזג האוויר נעים, תוכלו לטפס למרפסת החיצונית וליהנות מהבריזה.

כפר הקשת בענן

כפר הקשת תוכנן במקור להריסה אך מר הואנג יונג-פו (Mr. Huang Yung-Fu), חייל לשעבר, שהחליט לנסות להציל את ביתו, החל לצבוע את הקירות בציורי קיר צבעוניים ודמויות גחמניות. יצירות האמנות מכסות כיום את כל שטחו של הכפר. קשת צבעים מרגשת המציגה ציורים תוססים, דמויות מלאות חיים ופרטים מורכבים המספרים סיפורים ומעבירים מסרים של תקווה, שמחה ואחדות. כפר הקשת הפך ליעד פופולרי המושך אליו מבקרים מרחבי העולם, הבאים להתפעל מהתופעה הייחודית. הכפר ממוקם במרחק של שעתיים נסיעה מטאיפיי.

שוק הלילה של שילין

שוק שילין ידוע כאחד משווקי הלילה הגדולים והתוססים ביותר באסיה - שוק הלילה שילין מזמין אתכם לחוויה תרבותית וגסטרונומית של טעמים וריחות מקומיים כגון: חביתת צדפות, מרק אטריות בקר, קלמארי בגריל וקינוחים מסורתיים ועוד ועוד. תוכלו ללכת לאיבוד בשפע דוכני אוכל, טקסטיל ומזכרות כמו גם דוכני קריוקי רועשים המוסיפים לחוויה התוססת והחגיגית של השוק.

הפארק הלאומי טרוקו

הפארק הלאומי טרוקו מתגאה בנופים ירוקים, צוקי שיש דרמתיים, מפלי מים שוצפים, מערות סנוניות, יערות שופעים ומגוון שבילי הליכה בדרגות קושי שונות. הפארק שוכן בלב טאיוואן ומהווה בית גידול טבעי למגוון ביולוגי עשיר עם מיני צמחים, עופות, יונקים וזוחלים. הפארק הוא גם ביתם של קבוצת הילידים Truku, במהלך הביקור אפשר לקבל הצצה לאורחות החיים המסורתיות של התושבים, ללמוד על מלאכות היד והמוזיקה הייחודית שלהם וכמובן להנות מטיולי הליכה ותצפיות באזור.

תכננו את הטיול
שלכם לטאיוואן

מלונות מומלצים לטיול בטאיוואן

טיול בכל המקומות המופלאים בטאיוואן יכול להיות משימה מאתגרת למדי, במיוחד אם לוקחים בחשבון את שפע אפשרויות הלינה. הנה מספר בתי מלון מומלצים לשהות בטיוואן ויש עוד מגוון רחב של אפשרויות, שייבחרו עבורכם בהתאם לסגנון והתקציב שלכם במהלך תכנון הטיול.

Kimpton Da An Taipei – טייוואן

חבוי ברחוב שקט ברובע המזרחי של הבירה טאיפיי Taipei, במרחק קצר ממרכז קניות ושוק הלילה הססגוני, נמצא מלון בוטיק יוקרתי ובו חדרים וסוויטות בסגנון רטרו עדין, מסעדת שף עם תפריט אקלקטי בהשראת מסעות ברחבי העולם ובריכת גג המשקיפה על העיר התוססת.

Mandarin Oriental Taipei – טייוואן

ארכיטקטורה בסגנון אירופאי מתוחכם, במיקום אידיאלי בלב העיר, קרוב למרכזי קניות, בידור ואטרקציות. מלון היוקרה זוכה פרס 5 כוכבים של פורבס, משלב הרמוניה מודרנית עם תרבות טייואנית מסורתית. רצפות שיש, נברשות עבודת יד, תקרות קתדרלה מפוארות ודלתות מקושתות וכמובן מבחר מסעדות וספא משובח.

The Lalu Hotel Sun Moon Lake – טייוואן

מלון יוקרה בעל היסטוריה מרתקת, ממוקם על גבעה קסומה המשקיפה אל אגם Sun Moon , מאתרי התיירות הפופולריים של טאייוואן, פרוש על פני שלושה בניינים המתמזגים בצורה הרמונית עם הטבע ומעניק אווירה אלגנטית ודרמתית. החדרים עם נוף לאגם ומעוצבים בחומרים טבעיים של אבן בזלת ועץ טיק. המלון מציע ספא טיפולים ייחודי, סאונה ובריכת אינפיניטי.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם לטיוואן