יעדים במוסקט

נפאל

טיול לנפאל מזמן מפגש עם תערובת ססגונית ומרתקת של תרבויות, דתות ואורחות חיים על רקע נופים עוצרי נשימה. נפאל היא מדינה קטנה ושלווה שהביקור בה הוא חוויה לכל החושים.

עונה מומלצת:

אוקטובר-נובמבר

מרץ-אפריל

אקלים:

בנפאל חמישה אזורי אקלים,
המתחלקים לפי גובה.
גשמי המונסון מכים בדרך
כלל בנפאל בחודשים
יוני עד ספטמבר. האקלים
משתנה בהתאם לגובה הגיאוגרפי.

שפות:

נפאלית 

גאוגרפיה:

נפאל ממוקמת בדרום-מרכז אסיה.
שטחה 147,181 קמ"ר.
נפאל גובלת בסין ובהודו
ושטח המדינה הוא הררי
ברובו אך עם גיוון רב.

אזור זמן:

UTC +5:45

טיולים נבחרים בנפאל

    הטיולים מוצגים לפי פופולריות

    14 הצעות

    טיול לנפאל

    טעימה מארץ ההימלאיה

    7 ימי טיול לנפאל בתפירה אישית, כולל את: קטמנדו – פוקרה – נגרקוט דרך בהקטפור.

    • מקדשים
    • שמורות טבע
    • גיאוגרפי
    תוכנית הטיול

    טיול לנפאל

    רוח, תרבות וטבע בנפאל

    9 ימי טיול לנפאל בתפירה אישית, כולל את: קטמנדו – הפארק הלאומי צ'יטוואן – פוקרה.

    • גיאוגרפי
    • שמורות טבע
    • מקדשים
    תוכנית הטיול

    טיול לנפאל

    אל ממלכת ההרים

    10 ימי טיול לנפאל בתפירה אישית, כולל את: קטמנדו – הפארק הלאומי צ'יטוואן – פוקרה – טרק אל המחנה האוסטרלי.

    • שמורות טבע
    • גיאוגרפי
    • מקדשים
    תוכנית הטיול

    טיול לנפאל

    תרבות, טבע ושלווה בממלכת האלים

    12 ימי טיול לנפאל בתפירה אישית, כולל את: קטמנדו – נגרקוט דרך בהקטפור – הפארק הלאומי צ'יטוואן – פוקרה

    • גיאוגרפי
    • שמורות טבע
    • מסורת
    תוכנית הטיול

למה לגלות את נפאל עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

אטרקציות ואתרים מומלצים בנפאל

טיול לנפאל מציע שפע אתרים ואטרקציות: טיסת תצפית אל הר האוורסט, סמטאות צרות עמוסות חנויות חפצי יד, טקסטיל, מזכרות, בתי קפה ומסעדות בטאמל בקטמנדו, נופים מרהיבים של ההימלאיה בשילוב טרקים, שמורת הטבע היפיפייה של צ'יטואן, אותה תוכלו לגלות  דרך טיולים רגליים, ספארי ג'יפים, רכיבה על פילים או שייט בקאנו בפארק ועוד ועוד… הנה הצצה למספר אטרקציות ואתרים מרתקים במיוחד (ויש כמובן עוד), אותם תוכלו לשלב בטיול בתפירה אישית, בהתאם להעדפותיכם ותחומי העניין שלכם.

בהקטפור

סמטאות צרות וארמונות, רחובות שלווים, מבנים עתיקים ומרשימים מהמאה ה-17 - בהקטפור היא עיר בירה עתיקה מתקופת ימי הביניים, שמורה להפליא והיפה בערי נפאל. היא הוכרזה ע"י אונסק"ו כאתר מורשת עולמי. כיכר דורבאר הייתה פעם מקום מושבם המלכותי של מלכי מאלה ששלטו בעמק קטמנדו. הכיכר מעוטרת בארמונות, מקדשים, חצרות ופסלים מרשימים.

הליקופטר וסיור מרתק באוורסט בייס קמפ

ההרפתקה מתחילה בקטמנדו, שם עולים על מסוק לטיסה מלהיבה לעבר אזור האוורסט. מעל נופים מוריקים, כפרים מקומיים ועמק קטמנדו רחב הידיים, בואכה הרי ההימלאיה הדרמתיים. המסוק נוחת בין הפסגות הגבוהות בעולם ברום של -5545 מ' - משם יורדים לתחילת הסיור. הסיור הוא אידיאלי למי שלא מעוניין או לא יכול לטפס על ההר, הסיור המרגש מציע נופים מדהימים של פסגות הרים בתוליות, קרחונים והצצה למסורות ואורח החיים של קהילת השרפה המקומית.

הטאמל קטמנדו

הטאמל של קטמנדו - סמטאות צרות עמוסות חנויות חפצי נוי, טקסטיל, מזכרות, בתי קפה ומסעדות. הטאמל הפך ליעד מבוקש עבור תרמילאים רבים משום עלויות לינה נוחות וקרבה לאטרקציות מרכזיות, בתי קפה, מסעדות ומקדשים. זהו אזור שוקק חיים המציע שילוב ייחודי של קסם מסורתי ואנרגיה תוססת.

טיסת תצפית אל הר האוורסט

עבור מי שחולם לצפות באחת הפסגות הגבוהות בעולם, טיסה מרגשת אל הר האוורסט תהיה חוויה מושלמת. הטיסה עוברת במסלול עוצר נשימה מעל עמק קטמנדו, ממשיכה מעל גבעות ירוקות, מקדשים עתיקים ומרכזים עירוניים שוקקים. עם הקרבה אל רכס הרי ההימלאיה הנופים משתנים לפסגות מושלגות - והיהלום שבכתר, הר האוורסט עם הפסגה הגבוהה בעולם.

זריחה בסרנגקוט

כשהאופק מתחיל לחשוף את סודותיו, סרנגקוט הופכת לקנבס צבוע בגוונים של סגול, ורוד וכתום. האור הראשון של היום נושק בעדינות לפסגות המושלגות, חושף את קווי המתאר המדוייקים של רכסי ההרים אנאפורנה (Annapurna) ודאולגירי (Dhaulagiri). מומלץ להגיע מוקדם ולתפוס "שורה ראשונה" לסימפונית הצבעים המרגשת.

סיור זריחה בנגרקוט

יש רגעים ששווה בשבילם לקום מוקדם! נגרקוט היא עיירה קטנה בשוליים הצפוניים של עמק קטמנדו, ברום של כ-2000 מטר מעל פני הים, ומציעה נופים מרהיבים של פסגות ההימלאיה ומראות עוצרי נשימה של שקיעות וזריחות. אטרקציה בולטת בנגרקוט היא סיור זריחה - כשהשמש מתחילה לעלות, השמיים עוברים דרך קשת עוצרת נשימה של גוונים המאירים את הפסגות המושלגות.

ספארי ג'יפים בשמורת הטבע צ'יטואן

בואו לגלות את העושר של שמורת הטבע צ'יטואן, דרך טיולים רגליים, ספארי ג'יפים, רכיבה על פילים או שייט בקאנו בפארק המשמש כביתם הטבעי של 68 מיני יונקים, 56 מיני זוחלים ודו-חיים, 126 זני דגים, 544 מיני עופות. מספר בעלי חיים בסכנת הכחדה, כגון קרנף חד-קרן, תנין גריאל ונמר בנגלי מלכותי. הוא גם נחשב לגן עדן לחובבי צפרות. הפארק משתרע על פני 953 קמ"ר בשפלה הסובטרופית של דרום נפאל, הוקם בשנת 1973 והוגדר כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

ראפטינג בנהר הטריסולי

הטריסולי זורם מהרי ההימלאיה הגבוהים, מתפתל בין הנופים הציוריים של מרכז נפאל, דרך עמקים, גאיות וכפרים מקומיים. ראפטינג במימי נהר טריסולי הוא הזדמנות מעולה עבור חובבי אדרנלין וספורט ימי. רפטינג היא אחת הדרכים המהנות ביותר לחוות את עוצמת יצירת האומנות הפלאית ביותר של הטבע, כמו גם האפשרות לראות את תושבי הכפרים, הנמצאים במקומות מרוחקים לאורך הנהר.

תכננו את הטיול
שלכם לנפאל

מלונות מומלצים לטיול בנפאל

 

טיול בכל המקומות המופלאים בנפאל יכול להיות משימה מאתגרת למדי, במיוחד אם לוקחים בחשבון את שפע אפשרויות הלינה כשלכל אחת מהן ייחוד משלה. הנה מספר בתי מלון ולודג'ים מומלצים לטיול בנפאל, יש לנו כמובן עוד המון אפשרויות להציע במסגרת טיול בתפירה אישית בהתאם לסגנון ולתקציב שלכם.

לודג'

Barahi Jungle Lodge Chitwan – נפאל

נווה המדבר היוקרתי נמצא על גדות נהר Rapti, בסמוך לפארק הלאומי צ'יטוואן. אוהבי טבע יהנו מחווית ג'ונגל ייחודית, לינה בבקתות מפוארות העשויות מחומרים טבעיים וגגות קש, טיולי ספארי, ספא מפנק, בריכה ועוד שלל פעילויות.

Hyatt Regency Kathmandu – נפאל

המלון המפואר השייך לרשת בתי המלון הידועה Hyatt, משתרע על פני 37 דונם של שטחי גן מטופחים, מעוצב בארכיטקטורה מסורתית וממוקם במרחק של פחות מ-2 ק"מ מהסטופה של בודהנאת. המלון מציע חדרים מרווחים בעיצוב מסורתי ואסתטי, ספא ומסעדות.

לחווית ספארי

Taj Meghauli Serai Chitwan – נפאל

המלון ממוקם בפארק הלאומי צ'יטוואן ושייך לרשת היוקרתית Taj. המלון מצויין לאוהבי טבע ומציע חדרים מרווחים, מעוצבים בצבעי פסטל רכים ובהתאמה לסביבה המקיפה את המלון ומשקיפים לנהר Rapti. המלון מציע בריכת אינפיניטי עם תצפית אל הג'ונגל והוא מהווה נקודת יציאה מעולה למגוון סיורים בשמורה.

בחירת הצוות

The Dwarika's Hotel Kathmandu – נפאל

מלון המורשת היוקרתי, זוכה פרס מורשת PATA, מעוצב באלגנטיות בהשראת התרבות של עמק קטמנדו. נמצא בקרבת המקדשים Pashupatinath ו-Boudhanath. המלון מציע חדרים מהודרים ומרווחים, ספא, מסעדות ומגוון חבילות אירוח ייחודיות.

לחוויה רומנטית

The Dwarika's Resort Dhulikel – נפאל

אתר הנופש ההוליסטי The Dwarika's תוכנן ועוצב בהשראת כתבים הינדים עתיקים ורפואה בודהיסטית, ממוקם על הגבעות של Dhulikel אל מול נוף הררי אינסופי. הריזורט מציע סוויטות מפנקות הבנויות בשיטות מסורתיות, חבילות נופש ומסעדה המגישה מאכלים מהמטבח ההודי והיפני.

The Pavilions Himalayas The Farm Pokhara – נפאל

הרזורט האקולוגי בפוקרה ממוקם בין עמק מיוער שופע לבין רכס הרי ההימלאיה, במרחק של כ-10 ק"מ מפגודת השלום ואגם פווה. המלון מציע וילות מפוארות המופעלות ע"י מקור אנרגיה מתחדשת, גידולים אורגנים וטיולי הליכה בסביבה.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם לנפאל