יעדים במוסקט

האיים המלדיביים

חופשה במלדיביים בהתאמה אישית: שילוב מושלם של גן עדן טרופי של חופים לבנים, מי טורקיז צלולים ויוקרה, עם אפשרויות לשנרקל, לצלול או פשוט להירגע על החוף.

עונה מומלצת:

נובמבר-אפריל

אקלים:

טרופי-מונסונלי. מזג האוויר במלדיביים חמים לאורך
כל השנה והטמפרטורות נעות בין 25-32 מעלות.

העונה היבשה:
ספטמבר-פברואר,

העונה הגשומה:
מאי-אוגוסט.

שפות:

 דיבהי

גאוגרפיה:

האיים המלדיביים ממוקמים באוקיינוס ההודי,
הם מורכבים מ-26 אטולים, שבהם 1,192 איים,
שרק 192 מהם מיושבים. האיים המלדיביים הם
המדינה בעלת השטח היבשתי הקטן ביותר באסיה.

אזור זמן:

UTC +5

טיולים נבחרים באיים המלדיביים

    הטיולים מוצגים לפי פופולריות

    9 הצעות

    נופש באיים המלדיביים

    חלום טרופי באיים המלדיביים

    10 ימי נופש במלדיביים. חוויה ייחודית ובלתי נשכחת, המותאמת בדיוק עבורכם. חופים לבנים עם מים צלולים, לגונות כחולות ושפע חוויות מרגשות. תוכלו ליהנות מצלילה בשוניות, שנורקלינג בין דגים טרופיים, שייט בקיאק בין איים קסומים, טיפולי ספא מפנקים ושייט רומנטי פרטי בשקיעה, ועוד ועוד…

    • חופשה טרופית
    • שמורות
    • שייט
    תוכנית הטיול

    נופש באיים המלדיביים

    נופש מפנק באיים המלדיביים

    7 ימי נופש במלדיביים. חוויה ייחודית ובלתי נשכחת, המותאמת בדיוק עבורכם. חופים לבנים עם מים צלולים, לגונות כחולות ושפע חוויות מרגשות. תוכלו ליהנות מצלילה בשוניות, שנורקלינג בין דגים טרופיים, שייט בקיאק בין איים קסומים, טיפולי ספא מפנקים ושייט רומנטי פרטי בשקיעה, ועוד ועוד…

    • נופש טרופי
    • שנורקלינג
    • שייט
    תוכנית הטיול

    נופש באיים המלדיביים

    בריחה מושלמת אל האיים המלדיביים

    4 ימי נופש באיים המלדיביים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת, המותאמת בדיוק עבורכם. חופים לבנים עם מים צלולים, לגונות כחולות ושפע חוויות מרגשות. בהתאם לבחירתכם, תוכלו ליהנות מצלילה בשוניות, שנורקלינג בין דגים טרופיים, שייט בקיאק בין איים קסומים, טיפולי ספא מפנקים ושייט רומנטי פרטי בשקיעה, ועוד ועוד…

    • נופש טרופי
    • שייט
    • מסורת
    תוכנית הטיול

    טיול להודו ולאיים המלדיביים

    אל ארץ המוסק והיסמין ונופש מפנק במלדיביים

    14 ימי טיול להודו והמלדיבים בתפירה אישית, כולל את: מדוראי – מונאר – פריאר – קומרקום – קוצ'ין – המלדיבים.

    • גיאוגרפי
    • מקדשים
    • נופש טרופי
    תוכנית הטיול

למה לגלות את האיים המלדיביים עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

אתרי מומלצים באיים המלדיביים

חופשה במלדיבים בתפירה אישית מזמנת חוויה ייחודית ומציעה שפע פעילויות ימיות ואטרקציות: שנורקלינג בשוניות ססגוניות, צלילה, שייט בקיאק, ספא מפנק, שייט רומנטי פרטי ועוד ועוד… אותם תוכלו לשלב בחופשתכם, כמובן בהתאם להעדפותיכם ותחומי העניין שלכם. הנה כמה מהם:

שייט בצוללת

דמיינו את עצמכם משייטים בתוך עולם תת מימי מלא בדגים טרופיים - חוויה יוצאת דופן שתעניק לכם הזדמנות נדירה למבט מקרוב אל פלא תת-ימי. 45 דק של שייט בצוללת הנוסעים הגדולה והמעמיקה ביותר בעולם. הצוללת בעלת טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת ירידה לעומק של כ- 45 מטר!! תוכלו לצפות במנהרות תת-מימיות, אלמוגים שחורים, צבים ולמעלה מ-100 זנים שונים של דגים בשלל צבעי הקשת.

טיסה מעל האיים

חוויה עוצרת נשימה המציעה הזדמנות ייחודית לחזות בנופים הקסומים ממעוף הציפור בשמי האיים המלדיביים, האיונים מנקדים את האוקיינוס כפנינות נוצצות, גווני טורקיז ושוניות אלמוגים מהווים מראה מרגש. אם יתמזל מזלכם, תוכלו לראות מנטות, כרישים, דולפינים ולהקות דגים כשהם חוצים את האיזורים הרדודים בין האטולים.

צלילה במי המלדיבים

האיים המלדיביים מספקים את כל התפאורה הנדרשת ובשפע: חול לבן, דקלי קוקוס תמירים, ים בצבע תכלת משגע, ובאופק – סירות מפרש פסטורליות. חובבי צלילה רבים עושים דרך ארוכה כדי לצלול במלדיבים. המגוון של בעלי החיים הימיים רחב ביותר ואפשר לפגוש מקרוב מאוד מנטות, מדוזות ענקיות, כרישים מסוגים שונים, צבי ים, מורנות צבעוניות, סרטנים ומאות מיני דגים בשלל צבעים. אזורי הצלילה הפופולריים ביותר הם אטול נורת' מאלה ואטול סאות ארי.

שייט לביקור באיים

מבין 1,200 האיים המרכיבים את המלדיביים, רק כ-200 מהם מאוכלסים. כ- 26 אטולים, המספקים מבחר עצום של איים המזמנים נופים ואטרקציות יחודיים לכל אחד מהם. אחת הדרכים הפופולריות להכיר, לפחות חלק מהאיים, הוא שייט בין איים. השייט מציע ביקור באיים מיושבים, כולל אינטרקציה עם קהילות מקומיות ואורחות חייהם המסורתיות.

גלישה במלדיבים

המלדיבים הם גן עדן לחובבי גלישה - שילוב של נופים עוצרי נשימה, גלים שלא נגמרים ומזג אויר מושלם בעונה. הזמן הטוב ביותר לגלישה הוא בין החודשים אפריל לאוקטובר. במהלך תקופה זו, רוחות מערביות חזקות שנושבות בהמיספירה הדרומית גורמות לסופות המייצרות גלים גדולים וחזקים ודוחפות אותם לכיוון הארכיפלג.

גלישת SUP

הלגונות השלוות והצלולות של האיים המלדיביים והגלים העדינים מספקים סביבה מושלמת לגלישת SUP, בין אם אתם מנוסים או רק התחלתם, חתירה על SUP מציעה הזדמנויות לחזות ביצורים ימיים ושוניות אלמוגים.

ארוחה רומנטית בשקיעה

האיים המלדיבים ידועים בשקיעות מהפנטות, הצובעות את השמיים בגוונים של כתום וורוד ויוצרים אווירה קסומה המכינה את הבמה לערב קסום. אתרי נופש וחופים פרטיים רבים ברחבי הארכיפלג מציעים ארוחות ערב רומנטיות, הופעות מסורתיות או סרנדות של מוזיקאים מקומיים - לפני או אחרי ארוחת הערב. זוגות יכולים להתפנק בפעילויות כמו צפייה בכוכבים, הפלגות שקיעה או אפילו טיול לאור ירח לאורך החוף.

תכננו את החופשה
שלכם באיים המלדיביים

ריזורטים מומלצים לחופשה באיים המלדיביים

במלדיבים תמצאו מגוון אפשרויות לינה יוקרתיות – וילות על המים, סוויטות חוף פרטיות, וילות עם בריכות פרטיות וכל מה שדרוש לחופשה מושלמת בגן עדן טרופי. הנה מספר ריזורטים מומלצים:

Gili Lankanfushi, Lankanfushi Island – מלדיבים

על האיון היפייפה Lankanfushi, באיזור הצפוני של המלדיביים נמצא מלון היוקרה האקסקלוסיבי. הוא מציע ווילות מעוצבות באלגנטיות תוך שימוש בחומרים אקולוגים טבעיים הכוללים גם במבוק וכפות דקלים. במתחם ישנו ספא איורוודי מסורתי ותרגולי יוגה. תוכלו להשתתף בפעילויות בר קיימא כמו ניקוי אלמוגים או פעילויות ימיות בהתאם לבחירתכם.

יוקרתי

Amilla Fushi, Baa Atoll – מלדיבים

המלון באי באא אטול (Baa Atoll), מתפרס על פני 23 דונם של יופי בתולי, מציע ווילות פרטיות המרחפות מעל מי התכלת השלווים, בין צמרות עצים שופעות או על החולות הלבנים הבתוליים בחוף. במלון בריכה חיצונית ומרכז ספא ובריאות. זהו גן עדן גסטרונומי ועכשווי המציע 7 מסעדות שלכל אחת ייחוד משלה.

Velaa Private Island – מלדיבים

המלון באיון הפרטי ולאה Velaa מדמה את הבריחה המושלמת אל עולם אחר נטול דאגות, מוקף מי טורקיז צלולים ומעוצב בהשראת הטבע הבתולי של הסביבה. המקום מציע שלל פעילויות אקסטרים ואת חדר השלג היחיד באיזור, המשלב סאונה חמה וכמובן ספא מפנק ובו טיפולים ייחודיים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את החופשה המושלמת