יעדים במוסקט

קוסטה ריקה

טיולים לקוסטה ריקה בתפירה אישית – חוויה יוצאת דופן של מגע עם עולם החי והצומח העשיר שלה, בשילוב חופי ים עם חולות לבנים, יערות גשם ויערות עננים, שמורות טבע יפיפיות ותיירות אקולוגית וכמובן מגוון אטרקציות: החל מפעילויות אקסטרים ועד טיולים מרתקים בשמורות הטבע שלה.

עונה מומלצת:

נובמבר-מאי

אקלים:

אקלים טרופי, עם טמפרטורות ורמות לחות
גבוהות. באזורים ההרריים קריר.

העונה היבשה:
נובמבר-מאי.

העונה הגשומה:
מאי-אוקטובר.

**גשם עשוי לרדת גם בעונה היבשה.

שפה:

ספרדית

גאוגרפיה:

קוסטה ריקה שוכנת באזור הטרופי של
מצר היבשה של אמריקה המרכזית, שטחה
51,000 קמ״ר והיא גובלת בים הקריבי ממזרח,
באוקיינוס השקט ממערב, ניקרגואה מצפון ופנמה
מדרום. בקוסטה ריקה ישנם 14 הרי געש, מתוכם
6 היו פעילים ב-75 השנה האחרונות.

אזור זמן:

UTC +8 

טיולים נבחרים בקוסטה ריקה

    הטיולים מוצגים לפי פופולריות

    19 הצעות

    טיול לקוסטה ריקה

    אל גן העדן הטרופי – הטיול המקיף

    טיול לקוסטה ריקה בתפירה אישית, 19 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא הכולל את: שמורת הטבע טורטוגרו – ארנל – רינקון דה לה ויאחה – מונטוורדה – מנואל אנטוניו – קורקובדו – דרייק ביי – לה פס – הר הגעש פואס.

    • שמורות טבע
    • פעילויות
    • שייט
    תוכנית הטיול

    טיול לקוסטה ריקה

    אל היהלום שבכתר

    טיול לקוסטה ריקה בתפירה אישית, 17 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא הכולל את: שמורת הטבע טורטוגרו – פוארטו ויאחו – ארנל -– מונטוורדה – מנואל אנטוניו – לה פס – הר הגעש פואס.

    • שמורות
    • פעילויות
    • חוף טרופי
    תוכנית הטיול

    טיול לקוסטה ריקה

    אל שמורות טבע פראיות

    טיול לקוסטה ריקה בתפירה אישית, 15 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא הכולל את: שמורת הטבע טורטוגרו – ארנל – מונטוורדה – מנואל אנטוניו – קורקובדו – דרייק ביי – לה פס – הר הגעש פואס.

    • שמורות
    • פעילויות
    • חיות בר
    תוכנית הטיול

    טיול לקוסטה ריקה

    הרפתקאה טרופית בקוסטה ריקה

    טיול לקוסטה ריקה בתפירה אישית, 14 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא הכולל את: שמורת הטבע טורטוגרו – פוארטו ויאחו – ארנל – מונטוורדה – מנואל אנטוניו – קורקובדו – דרייק ביי – לה פס – הר הגעש פואס.

    • שמורות
    • שייט
    • חיות בר
    תוכנית הטיול

למה לגלות את קוסטה ריקה עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

אתרים מומלצים בקוסטה ריקה

בעוד שיש המון אתרים ואטרקציות מרתקים בקוסטה ריקה, יש ביניהם כמה מרתקים במיוחד. אומגות בין צמרות העצים, טבילה במעיינות חמים, שייט מונגרובים בטורטוגרו ועוד אתרים שאתם לא רוצים לפספס אותם תוכלו לשלב בטיול בתפירה אישית, כמובן בהתאם להעדפותיכם.

טורטוגרו

עשירה בצמחיה טרופית ובמגוון רב של בעלי חיים - שמורת הטבע טורטוגרו נמצאת לחופה הצפוני-מזרחי של קוסטה ריקה ומציעה למבקרים בה חווית טבע ייחודית. שטחה הוכרז כמוגן כבר בשנות ה-60 ובשנת 1975 הוכרז כפארק לאומי. בפארק מגוון מערכות אקולוגיות, בין היתר זהו אתר קינון לצבי הים הירוקים המוצאים דרכם אל החופים בכל שנה בין החודשים יוני-אוקטובר. שטח של 77,000 דונם מגן על קיני הצבים, התעלות והלגונות, כמו גם היערות המקיפים את החופים. סיורי שייט מודרכים מספקים חוויה ייחודית עם החי והצומח ומציעים הצצה לנתיבי מים נסתרים והזדמנויות לזהות חיות בר מיוחדות.

אומגות בין צמרות העצים

יערות העננים הערפיליים של מונטוורדה מציעים מסע ייחודי ומלהיב בין צמרות העצים - קנופי (ziplining) היא מערכת של כבלים שנתלו בגבהים בין 40-100 מטרים מעל הקרקע ובאורך 100-750 מטרים. למעשה זוהי שורה של "אומגות" בין צמרות העצים - חוויה מסעירה לחובבי האדרנלין. המעבר בין התחנות מעניק חווית דאייה באוויר כאשר חופת היער למטה וסביבכם ג'ונגלים סבוכים אפופים ערפל רך.

המעיינות החמים של טבקון

מוקפים גנים טרופיים סבוכים, בהרמוניה של יוקרה בלב הטבע הפראי, המעיינות החמים של מלון טבקון מציעים חוויה ייחודית בלב יערות הגשם של קוסטה ריקה. המים העשירים במינרלים מחוממים מתחת לאדמה על ידי הפעילות הוולקנית של אזור ארנל, ויוצרים מגוון בריכות עם טמפרטורות משתנות. המעיינות נמצאים במתחם מפואר הכולל 12 בריכות. לרוב נעים יותר להגיע למעיינות בשעות הערב, אז פחות חם ובחוץ מנשבת רוח נעימה. במקום ניתן למצוא בר משקאות אקטיבי, מזנון ומסעדה.

הר הגעש פואס

מתנשא לגובה 2,708 מטרים אשר בראשו הלוע הפעיל הגדול ביותר בעולם ובתוכו לגונת גופרית יפיפייה. הלוע בקוטר 1.5 ק”מ ועומקו 300 מטר. מהלוע עולים אדים באופן קבוע. ההר התפרץ כ-40 פעם מאז 1828. במקום מרכז מבקרים יפה וממנו יוצא השביל המוביל להר - מרחק הליכה של כ-20 דקות. מומלץ להגיע בבוקר כי אז הראות להר הגעש היא מיטבית והסיכוי לראות את הלוע ללא עננים הוא הגבוה ביותר. מסלול ההליכה הוא קל והתצפיות יפיפיות.

קניונינג במפלים

במעבה יערות העננים, בין צמחייה טרופית שופעת וקולות מרגיעים של מים זורמים - חווית סנפלינג מפלים ב-Lands in Love היא חוויה רטובה וכיפית. הפעילות מתחילה בטיול קצר ביער העננים כדי להגיע לנקודת ההתחלה. עם ההגעה יורדים לתוך הקניון ומשם מתחילה ההרפתקה. סדרה של מפלים ובריכות טבעיות וקירות קניונים תלולים מזמינה ירידה בסנפלינג במורד המפלים השוצפים וחציית שטחים סלעיים - יוצרים חיבור שאין שני לו עם הסביבה הטבעית.

מנואל אנטוניו

מתערסל לאורך החוף הפאסיפי של קוסטה ריקה והוא אחד מאבני החן הטבעיות שארץ זו מציעה. פארק מנואל אנטוניו הוא אחד המקומות המומלצים לביקור בקוסטה ריקה. חופיו הלבנים גולשים אל מי הטורקיז של האוקיינוס השקט ויערות גשם עשירים מעטרים את חופיו. האזור מציע שפע פעילויות בפארק הלאומי ומחוצה לו: שייט קיאקים במנגרובים, סיורי קופים, שייט בקטמרן ופעילויות ימיות מגוונות...

גשרים תלויים בארנל

בקרבת הר הגעש החרוטי ארנל, מסלול הגשרים התלויים מעניק דרך ייחודית ומרגשת ליהנות מתצפית על היער ממעוף הציפור, בגובה צמרות העצים. זהו סיור הליכה נינוח על מערכת של גשרים תלויים בינות לצמרות העצים, אשר יחשפו אתכם אל יער הגשם והמגוון הביולוגי העשיר של שמורת הטבע.

ראפטינג בנהר לה בלסה

זורם בין הנופים המוריקים של קוסטה ריקה, נהר לה בלסה מתפתל בין יערות גשם סבוכים ומציע לחובבי האדרנלין חוויה הרפתקנית עוצרת נשימה - רפטינג באחד מהנהרות הפופולריים ביותר בקוסטה ריקה - נהר La Balsa. רפטינג ברמות מיומנות שונות, ממתחילים ועד מנוסים.

שמורת קורקובדו

מוגדרת על ידי מומחי הטבע כאחת השמורות העשירות בעולם מבחינת הגיוון העצום של סוגי החי והצומח. שמורת קורקובדו (Corcovado) נמצאת בחצי האי אוסה (Osa), בדרום-מזרחה של המדינה, מרחק של כ-5 שעות נסיעה מהבירה סן חוסה. כ- 424 קמ"ר של מערכות אקולוגיות מגוונות - ג'ונגל טרופי, מפלים וחופים בתוליים ומאות מיני עצים, בעלי כנף, יונקים, דגים, פרפרים ועוד. המבקרים ייהנו משבילי הליכה, נקודות תצפית, שייט ושנורקלינג במגוון רחב של סיורים מודרכים.

תכננו את הטיול
שלכם לקוסטה ריקה

מלונות מומלצים לטיול בקוסטה ריקה

טיול בכל המקומות המופלאים בקוסטה ריקה יכול להיות משימה מאתגרת למדי, במיוחד אם לוקחים בחשבון את אפשרויות הלינה הרבות. הנה מספר בתי מלון וריזורטים מומלצים לטיול בקוסטה ריקה,  ויש  כמובן עוד מגוון רחב בהתאם לסגנון ולתקציב שלכם.

Amor Arenal – קוסטה ריקה

היכונו לחווית יוקרה כפרית בלב יער הגשם, לרגלי הר הגעש ארנל, למבוגרים וילדים מגיל 13 ומעלה בלבד. במלון ביקתות עץ מפנקות, בסגנון חלל פתוח, חלונות פנורמים ולכל אחת דק עץ עם בריכה קטנה פרטית, שבילי ג'ונגל בסביבות המלון, ספא מפנק ומסעדה.

חווית חוף יוקרתית

Hotel Nantipa – A Tico Beach Experience Santa Teresa – קוסטה ריקה

מלון בוטיק יוקרתי על חוף הים, מוקף יער, חוף מעולה לגלישה, שיעורי יוגה, קולינריה משובחת, שבילי טיול מגוונים ביער ובריכה. קרוב לחנויות, מסעדות ומועדונים. בונגלוס, סוויטות ווילות בעיצוב מודרני ופתוח לנוף.

ביקוש גבוה

Nayara Springs Arenal – קוסטה ריקה

בלב יער הגשם הטרופי, על רקע נופו המרהיב של הר הגעש ארנל, מלון היוקרה זוכה הפרסים מבית רשת היוקרה relais & chateaux ובו 35 וילות למבוגרים בלבד, לכל אחת בריכה טרמית קטנה ופרטית משלה. מסעדת שף, ספא, שיעורי יוגה ובריכה.

לודג'

Peace Lodge Poas – קוסטה ריקה

לודג' יחודי, בסמוך לפארק הטבע של גני לה פאס המרהיבים ובקרבת הר הגעש פואס. מקום בו יער הגשם ויער העננים נפגשים, במרחק של שעה בלבד מסן חוסה ושדה התעופה, זהו מקום אידאלי לבלות בו את היום הראשון או האחרון לטיול בקוסטה ריקה.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם לקוסטה ריקה