יעדים במוסקט

גואטמלה

טיול לגואטמלה בתפירה אישית מזמן מפגש מרתק עם מסורות עתיקות יומין, תלבושות ואריגים צבעוניים, ימי שווקים כפריים, ומורשת אינדיאנית עשירה המהולה בהשפעות הכיבוש הספרדי, בשילוב של אתרי נוף וטבע יפיפיים, נהרות שוצפים, פסגות געשיות שחלקן פעילות, יערות גשם, ואגמים כחולים.

עונה מומלצת:

נובמבר-מאי

אקלים:

אקלים טרופי וסובטרופי, עם תנאי מזג אוויר
משתנים
בין האזורים השונים.

העונה הגשומה:
מאי-אוקטובר.

העונה היבשה:
נובמבר-אפריל.

באזורים הרריים הטמפרטורה נמוכה יותר
ומזג האויר הטרופי מתמתן.

שפות:

השפה הרשמית היא ספרדית.
ישנן גם שפות ילידיות רבות כגון:
קיצ'ה, קצ'קיאל, ק׳יצ'י, ג'אקאטקאל, ועוד.

גאוגרפיה:

גואטמלה שוכנת במרכז אמריקה, שטחה
108,889 קמ"ר והיא גובלת במקסיקו, בליז,
אל סלבדור והונדורס. הגיאוגרפיה מגוונת
וכוללת את קו החוף של האוקיינוס השקט,
רמות וולקניות ופסגות מתנשאות של הרי געש ויערות עבותים.

אזור זמן:

UTC -6

טיולים נבחרים בגואטמלה

    הטיולים מוצגים לפי פופולריות

    18 הצעות

    טיול לגואטמלה

    אל סודות ארץ המאיה – טיול מקיף

    טיול לגואטמלה בתפירה אישית, 14 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא הכולל את: גואטמלה סיטי – פלורס – יאשה וטיקאל – ריו דולסה – קובאן – סמוק שמפיי – אנטיגואה – הר הגעש פקייה – אגם אטיטלן – קצלטננגו.

    • שווקים
    • תרבות
    • גיאוגרפי
    תוכנית הטיול

    טיול לגואטמלה

    אל מורשת אינדיאנית עשירה

    טיול לגואטמלה בתפירה אישית, 12 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא הכולל את: גואטמלה סיטי – פלורס – ריו דולסה – קובאן – סמוק שמפיי – אנטיגואה – הר הגעש פקייה – אגם אטיטלן.

    • גיאוגרפי
    • שווקים
    • תרבות
    תוכנית הטיול

    טיול לגואטמלה

    אל תרבויות עתיקות

    טיול לגואטמלה בתפירה אישית, 10 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא הכולל את: גואטמלה סיטי – קצלטננגו – אגם אטיטלן – אנטיגואה – פלורס.

    • שווקים
    • תרבות
    • גיאוגרפי
    תוכנית הטיול

    טיול לגואטמלה

    שווקים ומסורת עתיקה

    טיול לגואטמלה בתפירה אישית, 7 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא הכולל את: גואטמלה סיטי – אנטיגואה – הר הגעש פקייה – אגם אטיטלן – פלורס.

    • גיאוגרפי
    • שווקים
    • תרבות
    תוכנית הטיול

למה לגלות את גואטמלה עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

אתרים מומלצים בגואטמלה

גוטמאלה מרתקת ומציעה שפע אתרים וחוויות למטייל בה: באנטיגואה תחשפו לאלגנטיות קולוניאלית, בצ'יצ'יקסטננגו תבקרו בשוק הססגוני הנחשב לאחד השווקים הגדולים ביותר במרכז אמריקה וטיקאל, שוכנת עמוק בתוך הג'ונגלים הצפופים של צפון גואטמלה, ועומדת כעדות לפאר של תרבות המאיה העתיקה. הנה מספר מקומות מומלצים לשילוב בטיול לגואטמלה

שייט לשלושת הכפרים – אטיטלן

אגם אטיטלן שוכן ברמות הגבוהות של גואטמלה כתכשיט יפיפה, מוקף בפסגות געשיות ובכפרים אותנטיים. אחת הדרכים לחוות את העושר התרבותי סביב אגם אטיטלן היא יציאה לשייט בכפרים השוכנים על גדתו. מסע על פני המים התכולים חושף את האופי הייחודי של כל כפר ומציע הצצה אל המסורות, המלאכות והנופים של הסביבה. בשייט נבקר בכפר האינדיאני סנטיאגו דה אטיטלן, הכפר סן חואן לה לגונה ולסיום ביקור בכפר סן אנטוניו פלופו אשר יחשוף אתכם אל מלאכות יד מיוחדות, טקסי פולחן, גידולים אורגניים ואתרים קדושים.

השוק של צ'יצ'יקסטננגו

מדי שבוע (בימי ראשון וחמישי) השוק של צ'יצ'יקסטננגו מתעורר לחיים עם האנרגיה התוססת שלו. זהו שוק ססגוני הנחשב לאחר השווקים הגדולים ביותר במרכז אמריקה, בו ניתן לראות אריגים מיוחדים לאזור, ערסלים ובגדים צבעוניים, פסלונים ומסכות המשמשות לפולחן ועוד. השוק מתפרס על חלקים נרחבים ממרכז העיירה ובסמטאות מסביב לכיכר המרכזית, שם גם ניתן למצוא דוכנים המציעים מזון לקונים בשוק.

העיר העתיקה של אנטיגואה

באנטיגואה תחשפו אל שילוב הרמוני של רחובות מרוצפים אבן, ארכיטקטורה ספרדית קולוניאלית שנשתמרה היטב וכיכרות תוססות המזמנות מסע בזמן אל עידן של אלגנטיות קולוניאלית שחלפה. ספוגת היסטוריה ומוקפת בנופים געשיים, העיר העתיקה של אנטיגואה מעוררת סקרנות לחקור את הקסם הקולוניאלי שלה ולפרום את הסיפורים שנחרטו ברחובותיה בני מאות השנים. העיר מציעה כנסיות ומנזרים המדגימים את המורשת הדתית של העיר, הסנטרל פארק - עטור עצים נישאים וגנים מטופחים, קשת סנטה קטלינה - מבנה איקוני מרשים והיצע רחב של מסעדות, בתי קפה, גלריות ושווקים צבעוניים תוססים.

הר הגעש אקטננגו

ברמות הגבוהות של גואטמלה, הר הגעש אקטננגו Acatanengo ניצב ברום של כמעט 4,000 מטר מעל גובה פני הים. זהו הר געש רדום, אשר ניתן לטפס אל פסגתו כדי לצפות בהתפרצויות הר הגעש אל פואגו El Fuego (אשר נמצא במרחק של כ- 2 ק"מ ממנו). זהו מסע מאתגר למיטיבי לכת - אורך המסלול כ- 6.5 ק"מ (כ-6 שעות הליכה, תלוי ברמת הכושר ומספר העצירות בדרך) ובמהלכו מטפסים כ- 1,525 מ' בגובה, דרך שדות חקלאיים פוריים ויער עננים טרופי - עד לפסגה - ממנה נשקף נוף עוצר נשימה של 360 מעלות אל הסביבה.

הר הגעש פקאיה

אחד משלושת הרי הגעש המקיפים את אנטיגואה. פקאיה ממוקם כ- 25 ק"מ דרומית לאנטיגואה ומהווה מוקד משיכה למטיילים המבקשים לצאת לטיולי הליכה יומיים בלב נופים וולקניים מרתקים. פקאיה הינו הר געש פעיל שהתפרץ לראשונה לפני כ- 23,000 שנה ולפחות 23 פעמים מאז הכיבוש הספרדי של גואטמלה. במשך תקופה ארוכה היה ההר כבוי ולא פעיל עד שהתפרץ שוב בשנת 1961 ומאז שנת 1965 הוא פעיל ברציפות במידה כזו או אחרת. ההר התפרץ לאחרונה בשנת 2014.

טיקאל – פירמידות בלב הג'ונגל

האתר הארכיאולוגי טיקאל, שוכן עמוק בתוך הג'ונגלים הצפופים של צפון גואטמלה, ועומד כעדות לפאר של תרבות המאיה העתיקה. הפארק שופע בבעלי חיים מכל הסוגים - ציפורים, טוקניים, חרקים, קופים ומיני בעלי חיים נוספים שחיים בג'ונגלים של מרכז אמריקה. בשנת 1979 הצטרפה טיקאל לרשימת אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו. המבנים החשובים של העיר נבנו בין השנים 550–850 לספירה, הם מכסים שטח של כ-2.5 קמ"ר וכוללים מקדשים רבים ופירמידות בגובה של עשרות מטרים.

יאשה

בקרחת יער במעבה הג'ונגל הסבוך עומד האתר הארכיאולוגי העתיק יאשה (Yaxha). בעבר זו הייתה עיר המאיה השלישית בגודלה שאכלסה בשיאה כ-40,000 תושבים. חוקרים סבורים כי האתר שימש כאתר נופש לאצולת המאיה בתור הזהב. בעיר שרידי פירמידות, ארמונות ואף מצפה כוכבים במרכז האגם. חלק מהפירמידות שוחזרו, ומאחת מהן משקיף נוף מרהיב אל אגם Yaxha המוקף יער טרופי עשיר בבעלי חיים.

ליוויניגסטון

עיירת חוף ייחודית אשר ממוקמת על חופה הקריבי של גואטמלה. חולות זהובים, דקלי קוקוס ומים תכולים, ליווינגסטון מושפעת מהתרבויות האפרו-קריביות ומציעה ביקור בעיר היחידה בגואטמלה הנגישה רק באמצעות סירה, במקום בו השתמרו מסורות ילידיות של גאריפונה (Garifuna) עם תושבים שחורי עור ודוברי אנגלית, תופעה יוצאת דופן בגואטמלה. אפשר לצאת לשייט בנהר הריו דולסה דרך יערות מנגרובים, מפרצונים ומעיינות חמים או להיחשף אל חוויה תרבותית סוחפת של תיפוף וריקוד Garifuna מסורתי.

סמוק שמפיי

סמוך לעיר לנקין נמצאת פיסת גן עדן מיוחדת במינה - סמוק שמפיי. בריכות מים טבעיות מדורגות, בעלות מים צלולים הנשפכות זו לזו במפלים קטנים ע"י גשר אבן גיר טבעי המשתרע על נהר Cahabón ויוצר סדרה של בריכות מדורגות וצלולות. גווני האזמרגד והטורקיז של המים, בשילוב עם הירוק השופע המקיף את הבריכות, יוצרים מראה מהפנט שנראה כמעט יפה מכדי להיות אמיתי. תוכלו לצאת לסיורי הליכה בשבילים מטופחים, בין גשרים תלויים, צמחייה שופעת, ביקור במערות קדומות ונקודות תצפית.

תכננו את הטיול
שלכם לגואטמלה

בתי מלון מומלצים לטיול בגואטמלה

טיול בכל המקומות המופלאים בגואטמלה יכול להיות משימה מאתגרת למדי: לאן, מתי, כמה זמן לשהות ואיפה כדאי, כשכמובן צריך לקחת בחשבון את הסגנון המועדף והתקציב. את כל ההחלטות האלו נעשה יחד אתכם במהלך תכנון טיול בתפירה אישית לגואטמלה.
הנה מספר בתי מלון מומלצים וכמובן יש עוד… 

Atitlan Hotel – גואטמלה

מלון באוירה ספרדית קולוניאלית אלגנטית מהמאה ה- 18, אל מול אגם אטיטלן. כאן תמצאו גנים מטופחים, חדרי אירוח מעוטרים פריטי אומנות מסורתיים וריהוט עץ ובנוסף טרסות מהן נשקף נוף פנורמי אל עבר מימיו הנוצצים של האגם, מסעדה ומרכז בריאות וספא.

אווירה שלווה

בוטיק

Casa Palopo Atitlan – גואטמלה

על גבעה מעל אגם אטיטלן נמצאת אחוזה פרטית לשעבר שהיום היא מלון בוטיק, מפלט יוקרתי המציע חוויה באווירה שלווה. במלון וילות וחדרי אירוח בעיצוב מורשת המאיה בשילוב ריהוט עץ ופריטי אומנות מסורתיים. מכאן תוכלו לצאת לסיורים ופעילויות סביב האגם.

Villa Bokéh – Relais & Chateaux Antigua – גואטמלה

בין מרבדים ירוקים של גנים מטופחים, ממוקמת אסיאנדה יוקרתית בסגנון קולוניאלי, המעניקה תחושה מבודדת, אם כי במרחק דקות מהסצינה התוססת של העיירה הקולוניאלית. במלון חדרים בעיצוב מודרני נקי עם נגיעות מסורתיות. אוסף אמנות פרטי של בעלי המלון פזור ברחבי המקום ובנוסף - מסעדת שף וספא טיפולים מפנק.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם לגואטמלה