יעדים במוסקט

פנמה

טיול לפנמה בתפירה אישית: גלו את הרצועה האקזוטית המחברת בין יבשות ואוקיינוסים. תעלת פנמה המפורסמת, נופי הרים, יערות גשם, בעלי חיים מגוונים, עיר בירה עם קו רקיע מרשים, איים אקזוטיים, חופים בתוליים וים בגווני טורקיז מרהיבים.

עונה מומלצת:

ינואר-אפריל

אקלים:

אקלים טרופי, המתאפיין בממוצע טמפרטורות
שנע בין 32 ל-22 מעלות בשילוב לחות גבוהה.

העונה הגשומה:
מאי-נובמבר.

העונה היבשה:
דצמבר-אפריל.

**גשמים עלולים לרדת לאורך כל השנה.

שפות:

ספרדית

גאוגרפיה:

פנמה ממוקמת במרכז אמריקה, שטחה 78,000 קמ״ר
והיא גובלת בקולומביה בדרום ובקוסטה ריקה בצפון.
פנמה מתחלקת לארבעה אזורים עיקריים: הרכס ההררי
במרכז, החופים הקריבים, חופי האוקיינוס השקט ואיי פנמה.
תעלת פנמה מחברת את האוקיינוס האטלנטי לאוקיינוס השקט.

אזור זמן:

UTC -5

טיולים נבחרים בפנמה

    הטיולים מוצגים לפי פופולריות

    13 הצעות

    טיול לפנמה

    עולם של צבעים וטבע מופלא

    טיול לפנמה בתפירה אישית, 14 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא הכולל את: פנמה סיטי – תעלת פנמה – בוקטה – הר הגעש בארו – בוקאס דל טורו.

    • גיאוגרפי
    • אורבני
    • תרבות
    תוכנית הטיול

    טיול לפנמה

    אל גן העדן הקריבי

    טיול לפנמה בתפירה אישית, 10 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא הכולל את: פנמה סיטי – תעלת פנמה – בוקטה – הר הגעש בארו – בוקאס דל טורו.

    • פארקים לאומיים
    • תרבות
    • אורבני
    תוכנית הטיול

    טיול לפנמה

    תרבות עשירה בשילוב נופש בסן בלאס

    טיול לפנמה בתפירה אישית, 8 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא הכולל את: פנמה סיטי – תעלת פנמה – הכפר האינדיאני אמברה – סן לורנצו – איי סן בלאס.

    • גיאוגרפי
    • תרבות
    • נופש טרופי
    תוכנית הטיול

    טיול לפנמה

    בין קולוניאליות לטבע מופלא

    טיול לפנמה בתפירה אישית, 5 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא הכולל את: פנמה סיטי – תעלת פנמה – הכפר האינדיאני אמברה – בוקאס דל טורו.

    • גיאוגרפי
    • אורבני
    • איים טרופיים
    תוכנית הטיול

למה לגלות את פנמה עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

אתרים מומלצים בפנמה

טיול לפנמה מזמן חוויה ייחודית ומציע שפע חוויות ואטרקציות, אותן תוכלו לשלב בטיול בתפירה אישית, כמובן בהתאם להעדפותיכם ותחומי העניין שלכם. תוכלו לחזות בתעלת פנמה – פלא הנדסאי העומד כאחת מדרכי המים החשובות בעולם, לבקר בבירת הקפה של פנמה – "בוקטה" כולל מסלולי הליכה בין יערות העננים ולנפוש בים הקריבי, בחופים של חולות לבנים. ויש כמובן עוד שפע של אתרים ואטרקציות מומלצות, הנה כמה מהן:

איי סן בלאס

חופים חוליים לבנים, עצי דקל מתנודדים ושוניות אלמוגים עשירות - איי סן בלאס הם ארכיפלג בתולי בים הקריבי וביתה של קהילה ילידית Guna Yala המאכלסת בהרמוניה את האזור במשך מאות שנים. אנשי הקהילה שולטים בארכיפלג באופן אוטונומי ומשמרים את אורח החיים והמסורות הייחודיים שלהם - תוכלו להיחשף אל עולמם התרבותי והקולינרי במהלך ביקורכם. הארכיפלג כולל למעלה מ- 360 איים המתהדרים בשוניות אלמוגים המקיפות רבים מהאיים, ויוצרות אזורי פלא תת-מימיים עבור חובבי שנורקלינג וצוללנים.

בוקאס דל טורו – לחופשה קריבית

לחופה הקריבי של פנמה, הארכיפלג הטרופי בוקאס דל טורו מתהדר באוסף של איים אשר לכל אחד מהם הקסם הייחודי לו עם מי טורקיז נוצצים, חופים בתוליים ושוניות אלמוגים יפיפיות. האי איסלה קולון – הגדול ביותר ובו שדה התעופה ובירת המחוז ששמה בוקאס דל טורו, האי איסלה בסטימנטוס - ידוע בפארק הלאומי הימי שלו. כמו גם איים אחרים כמו Carenero, Solarte ו-Zapatilla, כל אחד מהם מציע תערובת ייחודית משלו של יופי טבעי ועושר תרבותי.

בוקטה – "בירת הקפה של פנמה"

ממוקמת ברמות המוריקות של פנמה וידועה באקלים הקריר ומטעי הקפה המשגשגים. מעורסלת בצילו של הר הגעש בארו, הפסגה הגבוהה ביותר בפנמה, המספקת רקע דרמטי לעיירה וסביבתה. באיזור ישנם מסלולי הליכה בין יערות העננים ושביל קצאל הידוע - שבו חובבי ציפורים יכולים לזהות את עוף הקצאל החמקמק בסביבתו הטבעית. בוקטה זכתה לכינוי "בירת הקפה של פנמה", האדמה הוולקנית הפורייה והאקלים האופטימליים יוצרים תנאים אידיאליים לגידול פולי קפה ערביקה איכותיים. חובבי קפה יכולים לצאת לסיורים במטעי קפה, כולל צפייה בתהליכי הייצור.

דאריין – שמורה ביוספרית

הפארק הלאומי הגדול ביותר בפנמה, והאזור המוגן הגדול ביותר במרכז אמריקה - מתפרש על פני שטח של כ- 5,800 קמ"ר וכולל ג'ונגלים פראיים, יערות גשם טרופיים, נהרות מתפתלים ומנגרובים, רכסי הרים רמים ואיזורי חוף - שמורת הטבע דאריין היא שמורה ביוספרית מוגנת ומוכרזת כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו. השמורה היא ביתם הטבעי של בעלי חיים אנדמיים ובסכנת הכחדה, בית גידול ליותר מ- 450 מיני בעלי כנף, יונקים ימיים ודגים. עבור מי שמחפש אקשן - טרק La Trepada יהווה חוויה הרפתקנית אל מעמקי הג'ונגלים.

העיר העתיקה של פנמה סיטי

העיר העתיקה של פנמה סיטי משמרת בחן ארכיטקטורה קולוניאלית עם השפעות ספרדיות, צרפתיות ואמריקאיות, מתפארת ברחובות צרים המרוצפים באבן ולצידם בניינים צבעוניים מעוטרים במרפסות מקושטות ומעקות מברזל יצוק. העיר העתיקה של פנמה סיטי - קאסקו וייחו, או הרובע העתיק, עומדת כעדות חיה להיסטוריה העשירה של פנמה ולמורשת התרבותית שלה. העיר העתיקה מוקפת גורדי שחקים ויש בה אתרים היסטוריים מרתקים כגון קתדרלת המטרופוליטן, פלאזה דה לה אינדפנדנסיה, גלריות אומנות, תיאטראות ומרכזי תרבות והיא הוכרזה כאתר מורשת עולמי של אונסק"ו.

הפארק הלאומי וולקנו בארו

הפארק הלאומי וולקנו בארו - פלא גאולוגי מתנשא בגאון מול קו האופק של מערב פנמה. זוהי הפסגה הגבוהה ביותר במדינה. הר הגעש הרדום בארו, בגובה 3,474 מטר ממלא תפקיד מכריע בעיצוב המגוון הביולוגי והאקלים של האזור. זהו יעד הקורץ לחובבי הטבע ומטיבי הלכת ומציע הזדמנות לעלות לנקודה הגבוהה ביותר בפנמה ולחזות בנופים פנורמיים המשתרעים בין שני האוקיינוסים.

נוף פנורמי מגבעת אנקון

גבעת אנקון המתנשאת בגאווה מעל קו הרקיע של פנמה סיטי, היא נווה מדבר ירוק ומספקת לא רק נוף פנורמי של המטרופולין והאוקיינוס ​​השקט, אלא גם מתהדרת בהיסטוריה עשירה ומשמשת מקלט למגוון רחב של חי וצומח, למרות קרבתה למרכז העירוני. חובבי טבע ייהנו משפע של בעלי כנף מיוחדים, כולל טוקאנים, תוכים ויונקי דבש, כמו גם פרפרים ויונקים קטנים. השבילים המתפתלים ביער הטרופי של הגבעה מציעים סביבה שלווה לחיבור עם הטבע.

תעלת פנמה

לבקר בפלא הנדסאי העומד כאחת מדרכי המים המשמעותיות בעולם, המחברת בין האוקיינוס ​​האטלנטי והאוקיינוס השקט. לתעלת פנמה תפקיד מרכזי בסחר העולמי והיא סמל לחדשנות ומהווה יעד עבור מי שמבקשים לחזות בנפלאות ההנדסיות שלה. התעלה הפכה ליעד פופולרי בקרב תיירים וחובבי היסטוריה. מרכז המבקרים מיראפלורס (Miraflores) מציע חוויה מרתקת עם תערוכות אינטראקטיביות, מרפסות תצפית ומוזיאון המתאר את ההיסטוריה של התעלה. תוכלו לחזות בתהליך המורכב של הספינות המנווטות בתעלה ולקבל תובנות לגבי ההתקדמות הטכנולוגית שעיצבה את התפתחות התעלה.

תכננו את הטיול
שלכם לפנמה

מלונות מומלצים לטיול בפנמה

טיול בכל המקומות המופלאים בפנמה יכול להיות משימה מאתגרת למדי, במיוחד אם לוקחים בחשבון את שפע אפשרויות הלינה. הנה מספר בתי מלון וריזורטים מומלצים לשהות בפנמה ויש עוד מגוון רחב של אפשרויות, שייבחרו עבורכם בהתאם לסגנון והתקציב שלכם במהלך תכנון הטיול

קולוניאלי

Hotel La Compania Panama City – פנמה

מלון בנינוח קולוניאלי מבית רשת בתי המלון היוקרתית Hyatt, נבנה על הריסות מנזר עתיק בשנת 1671 ומציג שיחזור מרשים של המבנה. המלון מציע אירוח יוקרתי עם חדרים בעיצוב השואב השראה מאדריכלות צרפתית וספרדית, בשילוב חוויה גסטרונומית ברמה עולמית. עוד במלון - מרתף יינות מייושנים ובר על הגג עם תפאורה פנורמית של העיר.

לחוייה רומנטית

Nayara Bocas del Toro – פנמה

דמיינו עצמכם פוסעים על שבילי עץ המובילים לווילות פרטיות המשובצות כיהלומים מעל המים, בעיצוב רך ואלגנטי ומעל - גגות קש מרשימים... המלון מציע לחובבי הטבע שייט בסירה פרטית לצפייה בדולפינים, שנורקלינג בין שוניות אלמוגים עשירות או צלילה אל ספינות טרופות. ולאוהבי החיים הטובים - מסע גסטרונומי מרתק אל קולינריה מקומית במסעדת השף.

ריטריט של גלישה ויוגה

Sansara Surf Yoga & Resort – פנמה

בחצי האי אזוארו, לצד הרים נישאים וחופי ים שלווים, באחד ממקומות הגלישה הטובים בפנמה, נמצא המלון הייחודי שהוקם על טהרת הגלישה, היוגה והבריאות. במלון ישנן סוויטות ובקתות מול הים, בעיצוב מסורתי עם אלמנטים טרופיים המשתלבים בטבעיות עם הסביבה. ספא הוליסטי, תרגולי יוגה ותזונה אורגנית.

ריטריט יוקרתי

The Resort at Isla Palenque – פנמה

בצל עצי דקל וצמחייה טרופית שופעת, רזורט יוקרתי במפרץ צ'יריקי, המשתרע על פני 400 דונם, מזמין אתכן לחוויה טרופית ייחודית. לינה בקאסיטות מסורתיות, עשויות קש, מגוון פעילויות בטבע כגון סיורי צפרות, דייג, שיעורי קיאקים, יוגה והכנת קוקטיילים.

Waldorf Astoria Panama City – פנמה

המלון הראשון של רשת בתי המלון היוקרתית Waldorf Astoria באמריקה הלטינית, בקרבת מרכזי קניות וחיי לילה תוססים. המלון מעוצב בסגנון ארט דקו ותחכום בינלאומי. חדרים מרווחים, ספא, מרכז כושר ובריכה בקומה השישית, עם נוף פנורמי של האוקיינוס ​​השקט.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם לפנמה