יעדים במוסקט

טנזניה

ספארי בטנזניה בתפירה אישית: מסע למרחבים המרהיבים של הסוואנה בסרנגטי, מכתש הנגורונגורו, אגם מניארה ושמורות ייחודיות נוספות, חוויה מרגשת המשלבת נופים פראיים, שפע של חיות בר ושבטים שעולמם משתנה.

עונה מומלצת:

עונת הנדידה הגדולה:

יולי-ספטמבר – יבש וקריר.

עונת ההמלטות:

ינואר- מרץ – חמים ויבש.

אקלים:

בטנזניה ישנה חלוקה לארבע עונות:

העונה היבשה: ינואר-פברואר, יוני-אוקטובר.

העונה הגשומה:
מרץ-יוני, נובמבר.

טנזניה נמצאת על קו המשווה ולכן הטמפרטורות בה די
דומות במשך כל חודשי השנה. במקומות גבוהים יותר
הטמפרטורה יורדת. טווח הטמפרטורות נע בין 28 ל-10 מעלות.

שפות:

סוואהילית ואנגלית

גאוגרפיה:

טנזניה שוכנת במזרח אפריקה, על
שפת האוקיינוס ההודי, שטחה 945,000
קמ״ר והיא גובלת בקניה ובאוגנדה מצפון,
ברואנדה, בורונדי וקונגו ממערב,
בזמביה, מלאווי ומוזמביק מדרום.
המדינה כוללת גם מספר איים סמוך
לחוף המזרחי של אפריקה ביניהם זנזיבר.

אזור זמן:

UTC +3 

טיולים נבחרים בטנזניה

    הטיולים מוצגים לפי פופולריות

    12 הצעות

    טיול לטנזניה וזנזיבר

    אל טבע עוצר נשימה

    14 ימי טיול לטנזניה בתפירה אישית, כולל את: קילימנג'רו – ארושה – מניירה – שמורת הסרנגטי – מכתש נגורונגורו – טרנגירי – זנזיבר.

    • שמורות
    • ספארי
    • נופש בזנזיבר
    תוכנית הטיול

    טיול לטנזניה

    אל מרחבי האינסוף, טבע פראי ותרבות שבטית

    12 ימי טיול לטנזניה בתפירה אישית, כולל את: קילימנג'רו – ארושה – מניירה – אגם נטרון – שמורת הסרנגטי – מכתש נגורונגורו – אגם אייסי – טרנגירי.

    • חיות בר
    • שמורות
    • ספארי
    תוכנית הטיול

    טיול לטנזניה וזנזיבר

    ספארי בין שמורות פראיות וחופים טרופיים

    12 ימי טיול לטנזניה בתפירה אישית, כולל את: קילימנג'רו – ארושה – מניירה – שמורת הסרנגטי – מכתש נגורונגורו – טרנגירי – זנזיבר.

    • ספארי
    • סוואנה
    • נופש בזנזיבר
    תוכנית הטיול

    טיול לטנזניה

    חוויות ספארי בין האגמים לסוואנה הגדולה

    10 ימי טיול לטנזניה בתפירה אישית, כולל את: קילימנג'רו – ארושה – מניירה – שמורת הסרנגטי – מכתש נגורונגורו– טרנגירי.

    • שמורות
    • ספארי
    • חיות בר
    תוכנית הטיול

למה לגלות את טנזניה עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

אתרים מומלצים בטנזניה

טיול לטנזניה מזמן חוויה ייחודית לאוהבי הטבע ומציע שפע שמורות טבע ופארקים מרתקים, אותם תוכלו לשלב בטיול בתפירה אישית, כמובן בהתאם להעדפותיכם. ספארי בשמורת הסרנגטי הענקית ובשמורת הטבע במכתש נגורונגורו העצום בגודלו, המהווה מערכת אקולוגית ייחודית ומקלט עבור למעלה מ25,000 בעלי חיים, ביקור בכפר של שבט המסאי, טיסה בכדור פורח מעל מישורי הסרנגטי האינסופיים וכמובן עוד שפע אפשרויות

ספארי בסרנגטי

שמורת הסרנגטי ענקית - כמעט כגודלה של מדינת ישראל - ובה תוכלו להנות מחווית ספארי מרגשת עם מדריך ספארי מומחה ורכבי ספארי עם גג פתוח וגבוה לנוחות מירבית. לא אחת אנו מוצאים את עצמנו מרותקים מול סרט טבע של הבי.בי.סי. או של הנשיונל ג´יאוגרפיק על חיי הבר באפריקה ולמשמע קולו הדרמטי של סר דייויד אטינבורו הנצחי, מתבוננים בסצנה מופלאה של נדידת העדרים הגדולה, של להקת אריות במרדף אחרי זברה או אנטילופה והמרחבים האינסופיים על רקע השקיעות המרהיבות - מדגדגים לנו את נימי החופש ו..."הלוואי והיינו שם".

נגורונגורו

אזור השימור נגורונגורו משתרע על פני 8,288 קמ"ר בצפון טנזניה, כ-180 ק"מ מערבית לארושה. השמורה כוללת שטח של 8,288 קמ"ר בתוך הקלדרה (לוע הר געש שקרס) הגדול ביותר בעולם ומהווה מערכת אקולוגית ייחודית ומקלט עבור למעלה מ25,000 בעלי חיים הנשארים בתוך המכתש במשך כל ימות השנה. במשך כל היום רואים חיות ללא הפסקה! אזור השימור ייחודי לטנזניה בכך שהוא נועד להגן לא רק על ערכי הטבע שבו, אלא גם על אורח חייהם של 52,000 בני שבט המסאיי המתגוררים באזור.

אגם נדוטו

אגם נדוטו מוקף ביערות שיטה ובמישורים פתוחים וממלא תפקיד מכריע בנדידה השנתית של עדרי הגנו והזברות. הוא שוכן בלב אזור השימור של נגורונגורו, בתוך הסוואנות העצומות של טנזניה. במהלך העונה היבשה (מיוני עד נובמבר), אפיק האגם הופך לקרקע האכלה פורייה לאוכלי עשב, ומושך אליו חיות בר במהלך עונת ההמלטות (ינואר - מרץ). כאן ניתן לפגוש את עדרי הנדידה הגדולה ולצפות במחזה מיוחד: עקב המספר הגדול של עגלי הגנו הרכים שנולדו בתקופה זו, טורפים כגון אריות, צ'יטות, נמרים וצבועים מגבירים את מאמצי הציד שלהם ועושים את האזור למקום אסטרטגי לצפייה בציד. בעונה הגשומה (מדצמבר עד מאי), האגם מתמלא במים ויוצר נווה מדבר המושך אליו שפע ציפורים ויונקים.

כדור פורח בסרנגטי

חוויה קסומה של טיסה בת 50-70 דקות בכדור פורח, במהלכה תטוסו מעל מישורי הסרנגטי האינסופיים כשמתחת לרגליכם בעונת הנדידה דוהרים במרוצה עדרי זברות וגנו עוצמתיים, פילים הפוסעים בשיירה ומפלחים את העשב העדין ברגליהם הגדולות, איילות מלחחות עשב בשאננות זהירה, לאורכם של נחלים ונהרות רובצים תנינים והיפופוטמים המתפלשים בבוץ הקריר. ניתן לטוס בשעות הזריחה המוקדמות כאשר השמש מבצבצת מבעד להרים הרחוקים ומטילה קרני אור עדינות על הצמחייה המדברית או ליהנות מטיסה בשעות בין הערביים ולהתמסר לצבעי השקיעה המהפנטים.

מפגש עם שבט ההדזבה

הכפר באגם אייסי, השוכן בסמוך לנגורונגורו, משמש בית לבני שבטי ההדזבה, (Hadzabe Tribe) – הבושמנים של מזרח אפריקה, וביניהם בני המבולו והדטוגה, שהגיעו לכאן לאחר שהורחקו, לפני מאות שנים, מהאדמות שכיום מיושבות על ידי בני המסאי. שבטי ההדזבה ניזונים ומתקיימים מהטבע בלבד ומתקשרים באמצעות שריקות והקלקות לשון.

מפגש עם שבט המסאי

שבט המסאי ידוע בלבוש האדום הייחודי, הריקודים המסורתיים, תכשיטי החרוזים ואורח החיים הנוודי. ביקור בשבט המסאי מציע מפגש תרבותי המאפשר לאורחים לצאת אל מעבר למחוזות המודרניות ולצלול אל עולם שבו מתקיימות מסורות עתיקות, קשרים קהילתיים וחיבור עמוק לאדמה. הביקור בשבט כולל בדרך כלל מופע ריקודים מסאיים מסורתיים, המאופיינים בתנועות קצביות, הרמוניות ווקאליות וקפיצות משוכללות, תרגול המכונה adumu או "ריקוד הקפיצה".

ספארי ג'יפים באגם מניירה

מוקף ביערות עבותים, שטחי עשב פתוחים, חורשות שיטים וביצות, אשר יוצרים בית גידול עשיר למגוון רחב של חי וצומח כגון: פילים, אריות, היפופוטמים, תאו, זברות, גנו, ג'ירפות, אימפלות, פלמינגו, שקנאים, חסידות, אנפות ועופות מים נוספים - ספארי ג'יפים באגם מניירה מציע הזדמנות מרגשת למפגש עם מגוון עשיר של בעלי חיים בסביבת הגידול הטבעית שלהם, עם סיכוי לראות אריות מטפסים על עצים ומתרווחים על הענפים וחיות אחרות סביב האגם.

ערוץ אולדובאי

ממוקם בין שמורת הסרנגטי ושמורת נגורונגורו שבצפון טנזניה. במקום זה נתגלו לראשונה שרידיו של ההומו הביליס (מלטינית- האדם המיומן), ע"י משלחתם של בני הזוג ליקי בשנות ה-60 של המאה ה-20, לאחר 25 שנות עבודה בצפון טנזניה, בחיפושם אחר הוכחות חד משמעיות למוצאו של האדם המודרני. לבסוף, התגלית התאפשרה בזכות בנם בן ה-19 של בני הזוג ליקי, כשמצא במקום זה לסת תחתונה בעלת 13 שיניים. בצפון נגורונגורו נמצא מוזיאון בו תוכלו ליהנות מנוף הערוץ ותצוגה של מימצאים פליאונתרופולוגיים מהאזור.

שמורת טרנגירי

שמורת טרנגירי ממוקמת בצפון טנזניה ומשמשת כמקור המים היחיד באזור בתקופה היבשה, בעת הנדידה הגדולה. בפארק מגוון עשיר של צמחייה ולמעלה מ-550 זני בעלי החיים הכוללים מספר גדול מאוד של יונקים וזנים רבים של ציפורים וקיני טרמיטים המנקדים את כל שטח הפארק, אלו הנטושים משמשים את הנמיות הגמדיות.

תכננו את הטיול
שלכם לטנזניה

לודג'ים ומלונות מומלצים לטיול בטנזניה וזנזיבר

טיול בכל המקומות המופלאים בטנזניה יכול להיות משימה מאתגרת למדי, במיוחד אם לוקחים בחשבון את שפע אפשרויות הלינה: לודג'ים במיקומיים ייחודייים בשמורות הטבע, קמפים המאפשרים מגע עם הסביבה הקרובה, בתי חווה המשקיפים על מטעי קפה ועוד מגוון רחב של אפשרויות שייבחרו עבורכם בהתאם לסגנון והתקציב שלכם במהלך תכנון הטיול.

ריטריט יוקרתי

AndBeyond Mnemba Island – טנזניה וזנזיבר

הסחפו אל תוך היופי של האוקיינוס ההודי באי קטן הנמצא במרחק שייט של רבע שעה בסירת מנוע מהחוף הצפון-מזרחי של זנזיבר AndBeyond Mnemba Island, מלון חוף ספוג תרבות והיסטוריה, חגיגה של יוקרה ומסע אל לב התרבות הסוואהילית. זהו מקום אקסקלוסיבי הכולל 12 סוויטות עם נוף פנורמי לים. תוכלו להנות במרכז הספורט המציע גלישת רוח, גלישת גלים, שנורקלינג וצלילה.

לודג' יוקרתי

AndBeyond Ngorongoro crater lodge – טנזניה וזנזיבר

על שפת המכתש, מול אחד מפלאי הטבע ואחת האטרקציות היפות של צפון טנזניה - מכתש הנגורונגורו- נמצא הלודג' האלגנטי הפונה לאחד מהנופים האפריקאים המפורסמים ביותר. 30 סוויטות עם תקרות עלי בננה וגגות קש בשילוב אקלקטי של חיפויי עץ טיק, ריהוט ויקטוריאני ונגיעות אפריקאיות.

Essque Zalu Zanzibar – טנזניה וזנזיבר

מול החופים הבתוליים של הארכיפלג האקזוטי, נמצא Essque Zalu Zanzibar - נווה מדבר שליו ומפואר המשלב את היופי הטבעי של האוקיינוס ​​ההודי עם אלגנטיות עכשווית. מוקף עצי קוקוס, מי טורקיז וחופי חול לבן ורך. וילות ובונגלוס עם ריהוט עכשווי ומאפיינים אומנותיים מקומיים בשילוב גן תבלינים ריחני, בר אקזוטי ומסעדה משובחת, מרפסת יוגה, חדר כושר באוויר הפתוח וספא יוקרתי.

יוקרתי

Four Seasons Serengeti – טנזניה וזנזיבר

במישורי העשב האדירים של הסרנגטי, נווה מדבר יוקרתי מציע חווית ספארי בלתי נשכחת. במיקום מושלם ליציאה לטיולי ג'יפים, הלודג' האקסקלוסיבי מציע לינה בחדרים מעוטרים באמנות שבטית בגוונים חמים וטקסטיל מקומי, חווית ארוחה תרבותית מסאית עם משתה אפריקאי אותנטי וריקודים מסאיים ובריכת אינפיניטי הצופה אל בור המים, אליו מגיעים בעלי החיים לשתות.

Kilimamoja Lake Manyara – טנזניה וזנזיבר

ממוקם על גבול שמורת אגם מניירה, מול הנוף המרהיב של האגם, הר מרו ובימים בהירים תוכלו לחזות בהר הקילימנג'רו. המקום מציע אירוח יוקרתי בנינוח מסורתי, חדרים מקושטים תרבות מסאית, בריכת אינפיניטי יפיפיה המשקיפה אל ביתן הטבעי של חיות הבר, בין גנים ירוקים השוקקים חיים, עם למעלה מ-130 מיני ציפורים.

אקסקלוסיבי

לודג' יוקרתי

Melia Serengeti – טנזניה וזנזיבר

כפנינה בלב הסוואנה האדירה ובהרמוניה עם הסביבה הפראית של המישורים האינסופיים של הסרנגטי, הלודג' מציע חווית יוקרה יוצאת דופן, לינה בחדרים מרווחים המעוטרים בפריטים מסאיים דקורטיבים, בריכת אינפיניטי יפיפיה ויציאה לטיולי ספארי מרגשים.

בחירת הצוות

ריזורט

The Zuri Zanzibar – טנזניה וזנזיבר

מלון יוקרתי בצפון-מערב האי, בעל ארכיטקטורה ועיצוב המשקפים את ההיסטוריה העשירה והתרבות התוססת של האי. בונגלוס, סוויטות ווילות חבויות בתוך גן טרופי גדול ובמרחק הליכה קצר אל החוף. תוכלו להינות מהשלווה, 3 מסעדות בסגנונות שונים, להתפנק בספא, להנות משיעור יוגה או מדיטציה, לשחות בבריכה, לטייל בגן התבלינים ועוד ועוד..

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם לטנזניה