יעדים במוסקט

איחוד האמירויות

טיולים לאיחוד האמירויות בתפירה אישית. מסע מרתק אל מדינה מדברית, ערבית, עשירה בנפט, שבחלקים גדולים ממנה עשתה את הבלתי אפשרי מבחינת הפרחת השממה. פנטזיה וחזון הופכים למציאות מודרנית מרגשת, כשבמקביל התרבות האמירתית נשמרת בקפידה.

עונה מומלצת:

נובמבר-מרץ

אקלים:

אקלים מדברי חם. הטמפרטורות בקיץ מגיעות
עד ל-45 מעלות. החורף מתון ונעים יותר.

שפות:

ערבית

גאוגרפיה:

איחוד האמירויות ממוקמת במזרח התיכון,
שטחה – 83,600 קמ"ר והיא מורכבת ממספר
אזורים שונים: המפרץ הפרסי – הכולל ערים גדולות
וגישה לאוקיינוס ההודי ולמסחר ימי, המדבר
המערבי והרי האמירויות – בצפון-מזרח המדינה.

אזור זמן:

UTC +4

טיולים נבחרים באיחוד האמירויות

    הטיולים מוצגים לפי פופולריות

    12 הצעות

    איחוד האמירויות

    מסע תרבותי וגיאוגרפי מרתק

    13 ימי טיול לאיחוד האמירויות בתפירה אישית, כולל את: דובאי – שארג׳ה – ראס אל ח'ימה – אל ראמס – אבו דאבי – אי הדקלים.

    • אורבני
    • קידמה
    • נופש בריזורט
    תוכנית הטיול

    איחוד האמירויות

    בין הים למדבר

    11 ימי טיול לאיחוד האמירויות בתפירה אישית, כולל את: דובאי – שארג׳ה – ראס אל ח'ימה – אבו דאבי – אי הדקלים.

    • אורבני
    • מסורת
    • קידמה
    תוכנית הטיול

    איחוד האמירויות

    אל דובאי המודרנית ונופש מפנק

    10 ימי טיול לאיחוד האמירויות בתפירה אישית, כולל את: דובאי – אי הדקלים.

    • אורבני
    • קידמה
    • נופש בריזורט
    תוכנית הטיול

    איחוד האמירויות

    מסע בארץ הנסיכויות

    9 ימי טיול לאיחוד האמירויות בתפירה אישית, כולל את: דובאי – אבו דאבי – שארג׳ה – ראס אל ח'ימה.

    • עתידניות
    • מסורת
    • גיאוגרפי
    תוכנית הטיול

למה לגלות את איחוד האמירויות עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

אתרים מומלצים באיחוד האמירויות

טיול לאיחוד האמירויות מזמן חוויה ייחודית ומציע שפע חוויות ואטרקציות, אותן תוכלו לשלב בטיול בתפירה אישית, כמובן בהתאם להעדפותיכם ותחומי העניין שלכם.
מוזיאון העתיד – בניין יוצא דופן, הבולט במרחב, דמוי עין, טיסה במסוק מעל הנופים של דובאי, גן הפרחים הגדול בעולם, טיולי ג'יפים בדיונות, ביקור בשווקים תוססים, תצפית מרהיבה מהבורג' ח'ליפה, מיצגים אומנותיים מיוחדים ועוד…  באיחוד האמירויות ישנם עוד המון אתרים ואטרקציות מומלצות, הנה כמה מהן.

גלובל וילג׳

בגלובל וילג׳ תוכלו לחזות ב-78 מדינות המקובצות יחדיו במתחם ענק, כולל מדינות שלישראל אין יחסים דיפלומטיים איתן והן חסומות לכניסת ישראלים. כאן ניתן לקבל הצצה למדינות הללו, המציגות את מיטב האמנות והתרבות שלהן בשילוב דוכני מזון, בהם תוכלו לקבל טעימה ממאכלים מסורתיים. לכל מדינה מבנה מרשים, המאפיין את המוטיבים הארכיטקטוניים הבולטים של אותה מדינה.

בורג' ח'ליפה

מיטב האדריכלים ומעצבי הפנים ברחבי העולם התחרו על מנת לקחת חלק בתכנון ובהקמה שלו. עלותו מוערכת בכ-8 מיליארד דולר. הבורג' ח'ליפה, נמצא בדאונטאון של העיר דובאי והוא נפתח בינואר 2010 לאחר 6 שנות בנייה. גובהו 828 מטר והוא מתפרש על 163 קומות. בקומות 124 ו-125 ממוקמת תצפית המבקרים המפורסמת The Top , ממנה נשקף הנוף המרהיב של העיר ואי הדקלים. בקומה ה- 148 - אם תרצו לעלות גבוה יותר - תוכלו לעלות לתצפית פנורמית Burj Khalifa SKY בגובה 555 מטר. כך תוכלו להתרשם ממעוף הציפור על העיר דובאי המרשימה ולהרגיש על פסגת העולם!

חדר הגשם – שארג'ה

"חדר גשם" הוא מיצג טכנולוגי-אומנותי מיוחד המספק חוויה יוצאת דופן - 2500 ליטר של גשם (מלאכותי) אשר ישטוף את כל המרחב – אך אתם תישארו יבשים ויבשות לחלוטין! המיצג, שהוקם על ידי קבוצת האמנות Random International של אמניות ואמנים מלונדון ומברלין, בוחן את היחסים בין האדם לטבע. בחדר מותקנות מערכות מתוחכמות של זיהוי עצמים ותנועה במרחב, כך שתוכלו לנוע בחופשיות ובמהירות שתרצו בתוך החלל התת קרקעי שהוקם לטובת התערוכה. המערכת תנטר את מיקומכם המדויק בכל חלקיק שנייה ותדאג להשאיר אתכם ללא אף טיפה אחת על קצה האצבע.

טיסה במסוק מעל נופי דובאי

עלו על מסוק לסיור מעופף מעל נופיה של דובאי ולצד גורדי השחקים שלה. טיסה במסוק בדובאי תאפשר לכם להתרשם מהמבנים הרבים, יוצאי הדופן שבעיר ממבט מעוף הציפור, כמו גם את קו החוף היפה של המפרץ הערבי, אי הדקלים המדהים, מלון אטלנטיס, כיכר יוניון, מסגד שייח זאיד, קניון האמירויות וכמובן שאף סיור במסוק בדובאי לא יהיה שלם ללא ריחוף ליד הבניין הגבוה בעולם, הבורג’ ח’ליפה. תוכלו לבחור ממגוון אפשרויות טיסה, החל מטיסה של כ- 12 דק' ועד טיסה של כ- 25 דק'.

מגלשת זכוכית וחווית אקסטרים בדובאי

מדובר באטרקציה חדשה הנמצאת במלון "Address Sky View", אשר מאפשרת לחובבי האדרנלין חוויה בגובה! המקום מאפשר לכם לראות את קו הרקיע והאופק של כל דובאי מאחת הקומות הגבוהות ביותר בעיר – קומה 53, בגובה של 220 מטר מעל העיר, בה נהנים מתצפית של 360 מעלות אל דובאי. לאחר מכן תוכלו לצאת להליכת סנפלינג מחוץ לבניין, על גשר צר מאוד. כולל תדרוך וציוד מתאים. לבסוף תוכלו לגלוש מטה במגלשת זכוכית מטורפת שבה רואים את כל העיר. זהו למעשה צינור זכוכית שקוף שבו תרדו במהירות, כפי שלא חוויתם בשום מקום!

מוזיאון העתיד של דובאי

מוזיאון העתיד של דובאי הוא בניין יוצא דופן, הבולט במרחב, דמוי עין, הנבנה בטכנולוגיות מתקדמות שהשימוש בהן נעשה בעיקר בתעשיית החלל. באמצעות לייזר נחתכו כ- 1024 חלונות של כתב יד ערבי מקושט שביחד מרכיבים שיר שנכתב על ידי האמיר של דובאי על עתיד האנושות והאמירויות. המוזיאון מציע אמצעי תצוגה משוכללים במציאות מדומה, מרכיבים אינטראקטיביים, הולוגרמות, רובוטים דמויי אנוש ועוד, אשר מעניקים הצצה אל העתיד, כולל קומה ייעודית לילדים ובה שפע פעילויות למידה ויצירה, עם דגש על פיתוח מיומנויות שישמשו את הדור הבא.

מירקל גרדן – גן הפרחים הגדול בעולם

אם אתם חובבי גינון וגם אם לא, ביקור במירקל גרדן הוא בגדר חובה. זהו גן הפרחים הגדול בעולם שנפתח בשנת 2013 והוא מכיל למעלה מ- 50 מליון פרחים ו 250 מיליון צמחים בתצוגה מרהיבה, הכוללת פסלי ענק ודמויות שונות. בגן תוכלו למצוא מטוס, רקדניות, לבבות, דמויות מסרטי דיסני, פילים, דובים, מבנים וטירות ועוד ועוד מייצגים העושים את הביקור בו לחוויה צבעונית ומרגשת. ההשקיה נעשית באמצעות טפטפות שנמצאות במערכת תת-קרקעית, העושות שימוש בכמות ממוצעת של 757,082 ליטר מים אפורים ליום.

מסגד שייח זאיד

מסגד שייח זאיד נחשב לאחד המסגדים המרכזיים בנסיכות ולאחד מעשרת המסגדים המפוארים ביותר בעולם. המסגד, הקרוי על שם אביו של שליט איחוד האמירויות הנוכחי, עשוי משילוב של שיש, אבן, זהב, קריסטל וחרס. המסגד הלבן נבנה במשך כ-11 שנים ועלותו מוערכת ב-550 מיליון דולרים. מדיניות הדלת הפתוחה, המונהגת במסגד, מזמינה מבקרים מכל רחבי העולם, לא רק לחזות ביופי ובפאר של המסגד, אלא גם להבין לעומק את אמונתה התרבותיות של האמירות, אשר מעודדת דיאלוג פתוח ולהציג את המסר העיקרי של האיסלם: שלום וסובלנות, אשר מקבל את פניהם של כל האנשים מכל האמונות.

מסגרת דובאי – פלא אדריכלי

המסגרת של דובאי מציעה ביקור במבנה ייחודי הממסגר את נופי העיר וגם משמש כגשר מטפורי המחבר את העבר העשיר של האמירות עם ההווה המפואר שלה. המבנה מתנשא לגובה של 150 מטר ונמצא בפארק זאביל. מעלית פנורמית תעלה אתכם לראש המסגרת, שם תוכלו ליהנות מנופים מרהיבים אל העיר, לצעוד על שביל זכוכית בגובה רב ולהיחשף להיסטוריה של שלבי הקמתה של העיר השאפתנית דובאי וליהנות מחוויה טכנולוגית, ארכיטקטונית חדשנית.

תכננו את הטיול
שלכם לאיחוד האמירויות

מלונות וריזורטים מומלצים לחופשה באיחוד האמירויות

טיול בכל המקומות המופלאים באיחוד האמירויות יכול להיות משימה מאתגרת למדי, במיוחד אם לוקחים בחשבון את שפע אפשרויות הלינה. הנה מספר בתי מלון וריזורטים מומלצים לשהות באיחוד האמירויות ויש עוד מגוון רחב של אפשרויות, שייבחרו עבורכם בהתאם לסגנון והתקציב שלכם במהלך תכנון הטיול.

אקסלוסיבי

Atlantis the Royal The Palm – איחוד האמירויות

המלון החדש והמרשים ממוקם באי הדקלים, במרחק קצר מפארק המים Aquaventure Waterpark, בנוי בצורה יוצאת דופן ובו תוכלו להנות מלינה בסוויטה מפוארת או פנטהאוס עם נוף לים הערבי. חובבי הקולינריה יהנו מ- 17 מסעדות ובניהן 8 מסעדות שף מעולות.

חוויה מדברית

Al Maha , Desert – איחוד האמירויות

מלון בוטיק אקסקלוסיבי השייך לרשת בתי המלון הידועה Marriott. בין הדיונות והמישורים המדבריים, כ- 45 דק' נסיעה מדובאי התוססת. תוכלו להתרווח בסוויטה מפוארת בסגנון בדואי עם בריכה פרטית, אל מול נוף מדברי אינסופי. זהו נווה מדבר ייחודי המשלב יוקרה מערבית עם המורשת של חצי האי ערב.

יוקרתי

Emirates Palace Mandarin Oriental Abu Dhabi – איחוד האמירויות

Emirates Palace Mandarin Oriental שייך לשתי רשתות בתי המלון היוקרתיות Emirates ו- Mandarin Oriental. המלון נמצא באבו דאבי, על רצועת חוף פרטית על שפת המפרץ הפרסי, במרחק קצר ממרכזי הקניות היוקרתיים. המקום מציע ווילות וסוויטות פרטיות, מסעדות שף, ספא ומרכז בריאות.

Jumeirah Al Qasr – איחוד האמירויות

המלון הייחודי והמפואר ממוקם על רצועת חוף פרטית בדובאי ושייך לרשת מלונות היוקרה Jumeirah. מתהדר בחללים מרכזיים גדולים, מקושטים בעיטורים מעוצבים, חדרים מרווחים המשקיפים אל המפרץ הפרסי, מסעדת מאכלי ים, ספא טיפולים מפנק ומתחם בריכה רחב ידיים.

Jumeirah Mina A'Salam – איחוד האמירויות

מלון הבוטיק היוקרתי, ממוקם בלב שוק מדינת ג'ומיירה בדובאי ובמרחק של כ- 1 ק"מ מרצועת החוף אליה תוכלו לטייל ולסעוד בין למעלה מ-50 מסעדות וברים. המלון מציע חדרי פאר מסוגננים עם תבליטים ועיצוב מסורתי עכשווי, מרכז בריאות, ספא טיפולים מפנק ומגרש גולף.

אורבני

Palace Downtown Dubai – איחוד האמירויות

המלון היוקרתי נמצא בפריים לוקיישן ברובע התוסס של הדאונטאון של דובאי, משקיף אל מזרקת דובאי והבורג' ח'ליפה ומציע חדרים מרווחים המעוצבים בסגנון מזרח-תיכוני מודרני, 4 מסעדות, בריכה חיצונית עטורת דקלים וספא טיפולים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם לאיחוד האמירויות