יעדים במוסקט

מדגסקר

מדגסקר – לפני 165 מיליון שנה התנתקה חתיכה מיבשת אפריקה והתרחקה, והתפצלה להודו ומדגסקר. בשל הבידוד ארוך השנים התפתחו בה מיני בע"ח אנדמיים ייחודיים. אנו מציעים טיולים בתפירה אישית אל גן העדן לאוהבי טבע.

עונה מומלצת:

אפריל-אוקטובר

אקלים:

במדגסקר שלושה אזורי אקלים שונים:

במזרח ובצפון: טרופי עם משקעים.

באזורים הפנימיים:
חמים וצחיח
עם משקעים מועטים.

בדרום-מערב ובקצה הדרומי:
טרופי וצחיח.

שפות:

מלגשית עם 12 ניבים
שונים וצרפתית.

גאוגרפיה:

מדגסקר הוא האי הרביעי בגודלו
בעולם (587,000 קמ״ר) השוכן באוקיינוס
ההודי, ליד חופה של אפריקה הדרומית.
במדגסקר 3 רכסי הרים מרכזיים:
הרי צרטננה בצפון, הרי אנקרטה שבמרכז,
והרי אנדינגיטרה שבדרום.

אזור זמן:

UTC +3

טיולים נבחרים במדגסקר

    הטיולים מוצגים לפי פופולריות

    8 הצעות

    טיול למדגסקר

    אל היבשת השמינית

    18 ימי טיול למדגסקר בתפירה אישית, כולל את: אנטננריבו – אנדסיבה – מורונדבה – בקופקה – צינגי דה ברהמה – אנטננריבו – אנצירבה – אמבוסיטרה – ראנומפנה – פיאנה – איסאלו – יפעתי.

    • שמורות
    • למורים
    • נופש
    תוכנית הטיול

    טיול למדגסקר

    חוויות טבע ושמורות ייחודיות באי האקזוטי

    17 ימי טיול למדגסקר בתפירה אישית, כולל את: אנטננריבו – אנדסיבה – מורונדבה – בקופקה – צינגי דה ברהמה – בלו סור מר – אנדרבונה – איסאלו – ראנומפנה – אנצירבה.

    • שמורות
    • למורים
    • טבע
    תוכנית הטיול

    טיול למדגסקר

    אל אי הלמורים

    13 ימי טיול למדגסקר בתפירה אישית, כולל את: אנטננריבו – אנדסיבה – אנטננריבו – אנצירבה – ראנומפנה – פיאנה – איסאלו – יפעתי.

    • שמורות
    • חיות בר
    • חוף
    תוכנית הטיול

    טיול למדגסקר

    טבע בתולי וחופים מופלאים

    11 ימי טיול למדגסקר בתפירה אישית, כולל את: אנטננריבו – אנדסיבה – אנקניני נופי – האי נוסי בה.

    • גיאוגרפי
    • שמורות
    • נופש בחוף
    תוכנית הטיול

למה לגלות את מדגסקר עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

אתרים מומלצים במדגסקר

מדגסקר היא האי הרביעי בגודלו בעולם וככזה מציע אינספור שמורות ואטרקציות ויש ביניהן כמה מרתקות במיוחד. תוכלו לבקר באי הלמורים, לטייל ביער הסלע המרשים של צינגי, לעת שקיעה להגיע לשמורת הבאובבים המפורסמת במורונדבה ועוד שלל אטרקציות

שמורת רנומפנה

שמורת טבע שהוכרזה כפארק לאומי ואתר מורשת עולמית של אונסק"ו בשנת 1991 על מנת לשמור על האוכלוסייה המגוונת של החי והצומח ולמנוע את התערבות האדם במערכת האקולוגית של המקום. תרגומה המילולי של המילה Ranomafana הוא "מעיינות חמים" במלגשית, והכוונה היא למעיינות החמים הממוקמים ממש בתוך הפארק. הפארק משתרע על שטח של 415 קמ"ר, האזור כולו מכוסה ביער גשם צפוף המהווה בית לשפע של צמחים ומיני בעלי חיים אנדמיים, מתוכם כ-12 מיני למורים.

שייט צפייה בלוויתנים

באזור הלגונה של Ifaty - הגדולה ביותר במדגסקר - בחודשים יולי עד אמצע ספטמבר, מתרחש דבר מדהים! אל הלגונה מגיעות נקבות לווייתנים כדי ללדת את צאצאיהן במים החמימים של הלגונה. שייט יאפשר לכם צפייה בלווייתנים (בהתאם למזג האוויר). האזור מוגן על ידי שונית אלמוגים גדולה ולכן הוא גם מקום אידיאלי עבור צלילה ושנורקלינג.

שדרת עצי הבאובב

דרך העפר בחוף המערבי של מדגסקר, המקשרת בין מורונדבה לבין בלוני צירביהינה ממוסגרת על ידי עשרות עצי באובב נדירים ועתיקים (שרבים מהם בני למעלה מ-800 שנה), היוצרים יחדיו תפאורה יפה וייחודית. בעבר הם היוו חלק מיער עשיר של עצים וצמחים אחרים, אך עם פלישת הציוויליזציה המודרנית והעליה במספר התושבים באזור, החלו לכרות יערות והותירו את הבאובבים בבידוד יחסי. זהו אחד המקומות המתויירים ביותר במדגסקר ואחד מיעדי הצילום המפורסמים ביותר ביבשת אפריקה.

צינגי דה במראהה – יער הסלעים

נופים קארסטיים, משטחי אבן גיר, בולענים, מערות, יערות, אגמים וביצות הם חלק מהתפאורה יוצאת הדופן של שמורת צינגי דה במראהה שבצפון-מערב מדגסקר. זוהי השמורה הגדולה ביותר במדגסקר. היא הוכרזה כאתר מורשת ע"י אונסק"ו ונחשבת לאחת השמורות היפות במדינה. בשמורה המחולקת לשני אזורים – צינגי הקטן וצינגי הגדול, ניתן למצוא מיני למורים הייחודיים למקום וצמחייה מגוונת, הכוללת סחלבים וזנים שונים של קקטוסים. סיורים בשמורה כוללים מעברים בגשרים תלויים, סולמות, מעברים צרים ועוד, אך יש לקחת בחשבון שההגעה לשמורה כרוכה בנסיעה ארוכה.

לנפוש בנוסי בה

נוסי בה (שפירושו "האי הגדול") שוכן בצפון-מערב מדגסקר ומשמש כאתר נופש פופולרי בזכות חופים חוליים בוהקים בלובנם, ים בגווני טורקיז, מלונות מפנקים ומגוון בעלי חיים וצמחייה מגוונת וריחנית; בין השאר גדלים באי צמחי ליאנג ליאנג, וניל ולמון גראס. זהו ביתם של בעלי חיים אנדמיים, שהתפתחו כמעט בבידוד מלא במשך למעלה מ-60 מיליון שנה. באזורים מסויימים באי נוכל למצוא חיי לילה תוססים ומגוון של פעילויות נהדרות, אותן אפשר לשלב לצד פעילות ימית וטיולים רגליים.

הפארק הלאומי מסואלה

הפארק הלאומי מסואלה - פנינה אקולוגית שובת לב המציגה מגוון ביולוגי ומערכות אקולוגיות ייחודיות, משתרע על פני 2,300 קמ"ר ומכיל מגוון עצום של חי וצומח, עם מספר ניכר של מינים שאי אפשר לראות במקומות אחרים בעולם. בפארק ישנו פסיפס של מערכות אקולוגיות, החל מיערות גשם בשפלה ועד יערות עננים הרריים, אשר יוצרים מקום מפלט מושלם לכ-50 מינים של יונקים, למעלה מ-100 מיני ציפורים ומגוון זוחלים, דו-חיים וחרקים. הפארק הוקם בשנת 1997 והוכרז כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו בשנת 2007.

הפארק הלאומי הר הענבר

Montagne d'Ambre National Park - גן עדן של מגוון ביולוגי ויופי טבעי, יערות גשם עבותים ומפלי מים זורמים ובעלי חיים ייחודיים. נמצא במרחק של כ-30 ק"מ מהעיר דייגו סוארז (Diego Suarez), הפארק הלאומי הוא ממלכה שופעת של יער גשם טרופי אשר הוכרז כשמורה ביוספרית של אונסק"ו. משתרע על שטח של כ-182,000 דונם, הנופים המוריקים של הפארק מאופיינים בפסגות נישאות, נהרות בתוליים ומערך של מיקרו אקלים שיוצרים בית גידול אידיאלי למגוון יוצא דופן של חיות בר.

הפארק הלאומי אנדסיבה-מנטדיה

אנדסיבה-מנטדיה הוא פארק לאומי שברובו הוא יער גשם טרופי ראשוני, בסמוך לעיירה אנדסיבה. זהו פארק צפוף למדי ויורדות בו כמויות משמעותיות של גשם בכל שנה. הוא מכוסה בצמחייה עבותה ממש, כגון טחב ועצי שרך מרשימים. בפארק ישנו מגוון עשיר של בעלי חיים, ביניהם 11 מיני למורים, שהמפורסם שבהם הוא האינדרי אינדרי - הלמור הגדול ביותר באי. בדרך לפארק נהנה מנופים ירוקים וצמחייה שופעת המאפיינים אזור זה של מזרח המדינה.

הפארק הלאומי איסאלו

הפארק הלאומי איסאלו מתפרס על פני יותר מ 815 קמ"ר, מאופיין באבן חול שנשחקה עם הזמן ומזג האוויר ומאופיינת ברמות, קניונים, גאיות ופסגות מרשימות. מרבצי ברזל ומינרלים מכתימים את תצורות הסלעים בקשת של צבעים שונים והיערות הצפופים ומשטחי העשב המקיפים אותם שופעים בצמחייה ובעלי חיים ייחודיים. טיולים רגליים הם האטרקציה העיקרית. שבילים המציעים למבקר להיחשף למגוון רחב של בעלי חיים, כולל למורים. יש בפארק 35 מינים שונים של זוחלים וצפרדעים ולמעלה מ-500 מיני צמחים.

תכננו את הטיול
שלכם למדגסקר

בתי מלון וריזורטים מומלצים לחופשה במדגסקר

טיול בכל המקומות המופלאים במדגסקר יכול להיות משימה מאתגרת למדי, במיוחד אם לוקחים בחשבון את שפע אפשרויות הלינה. הנה מספר בתי מלון מומלצים לשהות במדגסקר ויש עוד מגוון רחב של אפשרויות, שייבחרו עבורכם בהתאם לסגנון והתקציב שלכם במהלך תכנון הטיול.

רובינזון קרוזו - רומנטי

Constance Tsarabanjina Madagascar – מדגסקר

באי Tsarabanjina מול חופה הצפוני-מערבי של מדגסקר, נמצא מלון אקולוגי יפיפה המציע שירות "הכל כלול". וילות חוף מקושטות גגות קש, מעוצבות בגוונים טבעיים ומציעות אווירה אינטימית ומבודדת מאוד. כל וילה היא ייחודית, עם מרפסת פרטית המשקיפה אל האוקיינוס ​​ההודי. מלבד נופש שקט ואינטימי תוכלו גם להנות מפעילויות מים כגון שנורקלינג, צלילה, שייט ועוד.

בוטיק קולוניאלי

The Litchi Tree Joffreville – מדגסקר

מוקף עצי ליצ'י ומנגו ומשתרע על פני 5 דונם, במרומי ג'ופרוויל ולמרגלות הפארק הלאומי אמבר מאונטיין. בית קולוניאלי משנת 1902 שהיה בעבר מעונו של המרשל ג'ופר והאדמירליות הצרפתית, והוסב למלון בוטיק מציע 6 חדרי אירוח מסורתיים המעוטרים בתקרת עץ ופרטי אומנות מקומית.

נופש

Tsara Komba Lodge – מדגסקר

על אי מבודד, בין חופה הצפוני-מערבי של מדגסקר ותעלת מוזמביק, על חוף הים ומדרון רך של גבעה, ממוקם לודג' בוטיק יפיפה ובו שש בקתות מרווחות עם מרפסת המשקיפה על האוקיינוס ובנויות מחומרים מסורתיים ומעץ הסיסם. מהלודג' תוכלו לצאת למגוון אטרקציות ופעילויות טבע וים לבחירתכם.

לודג' חוף משפחתי

Sakatia Lodge – מדגסקר

באי קטן, לא רחוק מנוסי בה, בסביבה שקטה ואינטימית, מוקף חי וצומח פראי, נמצא לודג' משפחתי וחמים, על רצועת חוף יפה עם גנים טרופיים המשתלבים בסביבת הג'ונגל. בין עצי מנגו, ניצבים בונגלוס מסורתיים עם רצפות בטון קרירות ורהיטי עץ, ומסביב ים עם מים צלולים, שפע של שוניות אלמוגים וחיים ימיים עשירים. הפעילות העיקרית כאן היא צלילה.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם טיול מושלם למדגסקר