יעדים במוסקט

ניו זילנד

טיול בתפירה אישית לניו זילנד עם מעטפת שירותים רחבה לחוויה בלתי נשכחת: גלו מדינה עשירה בפלאי טבע מרהיבים – משמורות טבע יפיפיות ועד לפלאים גיאותרמיים. חוויות אדרנלין בקווינסטאון, שייט בפיורדלנד, פינגווינים בדונדין, קרחונים ופסגות מושלגות ועוד ועוד.

עונה מומלצת:

נובמבר-אפריל

אקלים:

אקלים מגוון.

האי הצפוני: אקלים סובטרופי לח.

האי הדרומי-
 החלק הצפוני: ממוזג, עם קיצים נוחים וחורפים קרירים.

החלק הדרומי והאזור ההררי:
חורפים קרים יותר עם שלג בפסגות.

החוף המערבי:
כמויות גדולות של גשם לאורך כל השנה.

קנטרברי והחוף המזרחי:
האקלים יבש יותר בהשוואה לשאר האזורים, עם קיצים חמים וחורפים קרים.

**החורף והקיץ הפוכים משלנו בצד הדרומי של כדור הארץ.

שפות:

אנגלית ומאורית

גאוגרפיה:

ניו זילנד הינה מדינת
איים מבודדת באוקיינוס השקט.
גודלה 268,000 קמ״ר והיא ממוקמת
כ-2000 קילומטר דרומית מזרחית
לאוסטרליה ומורכבת משני
איים ראשיים – האי הדרומי והאי הצפוני.

אזור זמן:

UTC +12

טיולים נבחרים בניו זילנד

    הטיולים מוצגים לפי פופולריות

    11 הצעות

    טיול לניו זילנד

    אל גן העדן הפסיפי

    24 ימי טיול לניו זילנד בתפירה אישית, כולל את: אוקלנד – קורומנדל – רוטורואה – נאפייר – וולינגטון – נלסון – פרנץ׳ ג׳וזף – וואנאקה – קווינסטאון – דונדין – כרייסטצ'רץ'.

    • פארקים לאומיים
    • אורבני
    • פעילויות
    תוכנית הטיול

    טיול לניו זילנד

    אל ארץ הענן הלבן הארוך

    21 ימי טיול לניו זילנד בתפירה אישית, כולל את: אוקלנד – רוטורואה – וולינגטון – נלסון – פרנץ׳ ג׳וזף – וואנאקה – קווינסטאון – דונדין – כרייסטצ'רץ'.

    • גיאוגרפי
    • פארקים לאומיים
    • שייט
    תוכנית הטיול

    טיול לניו זילנד

    מסע בין טבע פראי מצפון לדרום

    20 ימי טיול לניו זילנד בתפירה אישית, כולל את: אוקלנד – רוטורואה – וולינגטון – נלסון – פרנץ׳ ג׳וזף – וואנאקה – קווינסטאון – דונדין – כרייסטצ'רץ'.

    • גיאוגרפי
    • פעילויות
    • תרבות
    תוכנית הטיול

    טיול לניו זילנד

    הטיול המושלם באי הדרומי

    19 ימי טיול לניו זילנד בתפירה אישית, כולל את: כרייסטצ'רץ' – נלסון – פרנץ׳ ג׳וזף – וואנאקה – קווינסטאון – דונדין.

    • אורבני
    • שייט
    • גיאוגרפי
    תוכנית הטיול

למה לגלות את ניו זילנד עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

אתרים מומלצים בניו זילנד

טיול לניו זילנד מזמן חוויה ייחודית ומציע שפע חוויות ואטרקציות, אותן תוכלו לשלב בטיול בתפירה אישית, כמובן בהתאם להעדפותיכם ותחומי העניין שלכם. שייט במילפורד סאונד – פלא עוצר נשימה, טיסה במסוק והליכה על קרחון פרנץ ג'וזף, שייט במערות וואיטומו – "מערות התולעים הזוהרות", מסלולי הליכה בפארק הלאומי טונגרירו ופעילויות מגוונות בקווינסטאון – בירת האדרנלין של ניו זילנד. בניו זילנד ישנו עוד שפע של אטרקציות ואתרים מומלצים, הנה כמה מהם.

אבל טסמן

פארק לאומי פראי ויפיפה, הקטן ביותר בניו זילנד, נמצא בקצהו הצפוני של האי הדרומי, כשעה נסיעה מהעיר נלסון ומכיל מגוון מסלולי טיול מוצלחים. בפארק חופי ים מוזהבים, צוקי גרניט אדירים, סלעים בצורות מעניינות, יער גשם ממוזג, איים ואיונים, מפלים וגשרים תלויים ושלל בעלי חיים הכוללים בין היתר כלבי ים, ציפורי שיר ועופות מים, איילים, חזירי בר ואופוסומים.

ארץ הפלאות התרמית וואי-או-טאפו

ארץ הפלאות התרמית וואי-או-טאפו - פארק גיאותרמי צבעוני ומגוון. במקום ישנם מסלולים מתוחמים דרך מגוון מדהים של תופעות געשיות. תוכלו לראות בריכות בטמפרטורות שונות ובצבעים טבעיים מגוונים, את גייזר ליידי נוקס המרהיב ואת המכתשים האדירים שהם סימן ההיכר של המורשת הוולקנית של אזור רוטורואה.

הפארק הלאומי הר קוק

הר קוק (Mount Cook) המתנשא לגובה של 3,724 מטר הוא ההר הגבוה ביותר בניו זילנד, נקרא על שם חוקר הארצות האנגלי ג'יימס קוק שהגיע עם ספינתו לניו זילנד לראשונה בשנת 1769. השם המאורי של ההר הינו אאוראקי (Aoraki), ביקור באזור הר קוק יאפשר לכם שפע של תעסוקה בטבע - במים, באוויר וביבשה: תוכלו לצאת לטרקים יפהפיים בהרים, ללכת על הקרחון הגדול ביותר בניו זילנד, לשוט באגם או אפילו "לרחף" עם דאון וליהנות מהנוף הקסום שמסביב.

הפארק הלאומי טונגרירו

בפארק מסלולי הליכה יפיפיים הנחשבים לטרקים החד יומיים היפים בעולם. במהלך יום אחד עוברים דרך מישורים גדולים, הרי געש ובריכות גופרית עם מים בצבעי תכלת וירוק. לא בכדי זהו אחד מאתרי הצילום של "שר הטבעות". זהו הפארק הראשון בניו זילנד - והרביעי בעולם - אשר הוכרז כפארק לאומי. בשנת 1990 הוכרז כאתר מורשת עולמי מטעם אונסק"ו, וזאת הן בזכות העובדה שהוא משמש אתר רוחני ותרבותי למאורים ילידי המקום והן בזכות ההתפרצויות הגעשיות ושלל התופעות הגיאולוגיות המתרחשות בו.

וואיטומו – מערות התולעים הזוהרות

מערות וואיטומו נוצרו לפני 30 מיליון שנה בקירוב והן ידועות בכינוי "מערות התולעים הזוהרות", תופעה ייחודית הקיימת במקומות מעטים בעולם ובאזור זה היא הבולטת והמפורסמת ביותר. תוכלו ליהנות מסיור מודרך ושייט בחשכה בנהר תת קרקעי כשכל התקרה זוהרת באלפי כוכבים מאורן של התולעים הזוהרות.

טיסה במסוק והליכה על קרחון פרנץ ג'וזף

חוויה בלתי נשכחת אשר תתחיל בטיסה עוצרת נשימה בהליקופטר מעל הקרחון הרביעי בגודלו בניו זילנד, אשר לפי אגדה מאורית נוצר משטף דמעותיה של נערה צעירה שאיבדה את אהוב ליבה עת שנפל מאחד המצוקים, תביא אותנו היישר אל הקרחון. לאחר הנחיתה נצא לשעתיים של טיול חווייתי שלא יישכח במהרה (עם נעלי שלג מותאמות) - דרך תצורות קרח ופסגות מושלגות תוכלו לנשום את האוויר הצח.

שייט Hole in the Rock

שייט חווייתי במפרץ האיים היפיפה אשר באי הצפוני. במהלך השיט נחזה בנופיו המרהיבים של המפרץ ועם מעט מזל נזכה לצפות בדולפינים, לוויתנים ושאר חיות ימיות. נגיע אל סלע הממוקם בין האיים הרבים במפרץ ובו חור גדול. במידה ומזג האוויר יאפשר, נוכל לשוט דרך החור שבסלע - חוויה המספקת גם אקשן וגם נופים מרשימים הן של הסלע על כל צדדיו (מכיוון אחד הוא מזכיר פני אישה) והן של איים, איונים וחופים נפלאים בדרך, כולל מגדלור מבודד.

שייט במילפורד סאונד

רודיארד קיפלינג כינה את המקום עוצר הנשימה מילפורד סאונד "הפלא השמיני של העולם", ואכן מדובר בכוכב. בתוך הפארק הלאומי פיורדלנד, בולט ביופיו מילפורד סאונד שעומקו מגיע ל 450 מטר וההרים סביבו מתנשאים לגובה של מעל 1500 מטר וברקע שפע של מפלים בצבעי אזמרגד. במהלך השייט ניתן להתרשם מההרים המחודדים (והמושלגים בחורף), מפלים וברי המזל יוכלו לראות במהלך השייט דולפינים וכלבי ים.

שייט בסירת מרוץ בנהר מתפתל

בקווינסטאון, חוויה מקפיצת אדרנלין! שיט של כחצי שעה בסירות מנוע השטות במהירות גבוהה בנהר, בתוך קניון צר וציורי, עם משיטים מנוסים מאוד. מנוע הסילון מעניק יכולת תמרון גבוהה במהירות של עד 90 קילומטר בשעה, גם בעומק של שבעה סנטימטרים בלבד. הסירות מתפתלות במרחק קצר מאוד מהסלעים המשוננים ומבצעות סחרורים של 360 מעלות (spin) לשאון שאגות הנוסעים.

תכננו את הטיול
שלכם לניו זילנד

מלונות ולודג'ים מומלצים לטיול בניו זילנד

טיול בכל המקומות המופלאים בניו זילנד יכול להיות משימה מאתגרת למדי, במיוחד אם לוקחים בחשבון את שפע אפשרויות הלינה. הנה מספר מלונות ולודג'ים מומלצים לשהות בניו זילנד ויש עוד מגוון רחב של אפשרויות, שייבחרו עבורכם בהתאם לסגנון והתקציב שלכם במהלך תכנון הטיול.

Azur Lodge, Queenstown – ניו זילנד

זהו לודג' החובק את הטוב משני העולמות - תחושת פרטיות וריחוק ויחד עם זאת, במרחק של 5 דקות נסיעה מהסצנה הדינמית במרכז קווינסטאון. הלודג' מציע תשע וילות פרטיות הממוקמות על ראש גבעה המשקיפה אל נופיו המרהיבים של אגם ואקאטיפו ופסגות ההרים המקיפות אותו.

Blanket Bay Queenstown – ניו זילנד

בחוף המזרחי של אגם וואקאטיפו, לרגלי פסגות הפארק הלאומי פיורדלנד ובמרחק של 40 דק' נסיעה מקווינסטאון, בין שטחי מרעה ועצים אלפיניים, נמצא מלון הבוטיק Blanket Bay אשר מציע 12 חדרים מעוצבים כבקתות ציד, רצפות עץ מכוסות שטיחים מסוגננים וריהוט עתיק, בריכה מחוממת, ספא טיפולים ושפע של אפשרויות טיול בסביבה, כולל שייט באגם בסירות קאנו וטיולי אופניים.

יוקרתי

לודג'

Huka Lodge Taupo – ניו זילנד

בין גנים שופעים על גדת נהר וואיקאטו Waikato, ליד אגם טאופו Taupo - באי הצפוני של ניו זילנד. לודג' כפרי אקסקלוסיבי, מעוטר דיוקנות היסטוריים מאורים וחפצי נוי עתיקים מרחבי העולם. סוויטות מפוארות פזורות לאורך הנהר, כל אחת משקיפה אל נוף מדשאות ירוקות וטבע פראי. חובבי הטבע יהנו מטיולי הליכה, ראפטינג מרגש, דייג ועוד מגוון רחב של פעילויות לבחירתכם.

הגעה במסוק

Minaret Station Alpine Lodge Wanaka – ניו זילנד

ממוקם בעמק בין פסגות נישאות - לודג' יוקרתי ומבודד עם ארבע בקתות בלבד, אליו ניתן להגיע במסוק. השהייה בו מספקת טעימה מהטבע הנהדר של ניו זילנד בזכות מיקומו בקרבת הפארקים הלאומיים המרשימים הר קוק ופיורדלנד. המלון מציע טיולי יום במסוק, טיולי הליכה וטרקים, רכיבה על אופניים על שפת האגם ועוד ועוד...

Te Waonui Forest Retreat‬ Franz Josef – ניו זילנד

בחוף המערבי של ניו זילנד, באיזור בו יער הגשם נשמר בקפידה, לינה יוקרתית בעיצוב בר קיימא מספקת חוויה אקסקלוסיבית. עיצוב מתוחכם תוך שימוש בחומרים ממוחזרים ופלטת צבעים רכה. מסעדת גורמה ונקודת יציאה מעולה לטיולים מרגשים באיזור, כשהאטרקציה הבולטת מכולם: קרחון פרנץ ג'וזף - הקרחון הרביעי בגודלו בניו-זילנד. אורכו 10.5 קילומטרים, תחילתו בגובה של 3,000 מטר וקצהו ב-240 מטר מעל פני הים.

אדריכלות ייחודית

The Lindis Ahuriri Valley – ניו זילנד

בעמק אהורירי Ahuriri, מול נופים עוצרי נשימה של רכסי הרים מושלגים, נהר מתפתל וקו רקיע אינסופי, נמצא מלון The Lindis Ahuriri Valley המאופיין באדריכלות מתוחכמת, סוויטות מפוארות, מקושטות בריהוט מסוגנן, חם וכפרי, קולינריה משובחת וחוויות טבע מרגשות.

The Sanctuary at Bay of Islands – ניו זילנד

סביבו צמחייה עבותה מול מים תכולים של מפרץ האיים, מלון הבוטיק The Sanctuary at Bay of Islands מציע מפלט אידיאלי בסביבה שלווה ובתולית. המלון בנוי באדריכלות עכשווית העוטפת עיצוב אלגנטי מינימליסטי עם נגיעות של אומנות מקומית. במלון סוויטות מרווחות, להן מרפסות פרטיות הצופות אל נוף פנורמי של המפרץ, בריכת אינסוף, מסעדת גורמה ומגוון אפשרויות של טיול בחיק הטבע.

Treetops Lodge & Estate Rotorua – ניו זילנד

במרחק של 18 קילומטר מרוטורואה, בין 2,500 דונם של יער פראי, בנוי בהשראת אדריכלות אקולוגית, נמצא הלודג' היחודי -מעוטר קירות אבן ועץ המהדהדים את היופי והפשטות של הטבע. במלון וילות פרטיות מרווחות, גינת עשבי תבלין וירק, מרתף יינות משובח ושפע מסלולי הליכה מרתקים במרחק קצר.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם לניו זילנד