יעדים במוסקט

אוסטרליה

טיול לאוסטרליה בתפירה אישית בקצב ובסגנון שלכם – יחשוף אתכם למרחבים פראיים, יערות גשם, שוניות אלמוגים מרהיבות, שלל בעלי חיים יחודיים, תרבויות עתיקות יומין ומדבריות אינסופיים. זהו גן עדן לאוהבי טבע, גולשים וצוללנים וגם מציע אין ספור פעילויות אקסטרים בשילוב ערים תוססות. אנו מציעים טיולים מגוונים, בהתאמה אישית.

אקלים:

קיץ- דצמבר-פברואר:

בטריטוריה הצפונית, הקיץ הוא חלק מהעונה
הגשומה מנובמבר ועד אפריל. באזורים המדבריים הטמפרטורות גבוהות.

סתיו-
 מרץ-מאי:

הטמפרטורות מתחילות לרדת. בחלק הצפוני זוהי עדיין העונה הגשומה.

חורף-
 יוני-אוגוסט:

מתחילה העונה היבשה בחלק הצפוני.

אביב- ספטמבר-נובמבר:

הטמפרטורות מתחילות לעלות.

עונה מומלצת:

באוסטרליה אזורי אקלים רבים. בצפון
שורר אקלים טרופי, בפנים היבשת
אקלים צחיח עד צחיח-למחצה ובדרום ממוזג.

**החורף והקיץ הפוכים משלנו בצד הדרומי של כדור הארץ.

שפות:

אנגלית, ובנוסף
שפות ילידיות אבוריג'יניות.

גאוגרפיה:

אוסטרליה היא היבשת הקטנה
ביותר בעולם והמדינה השישית
בגודלה בעולם ששטחה 7.69 מיליון
קמ״ר. אוסטרליה נמצאת בחצי הכדור
הדרומי, מוקפת באוקיינוס השקט
ממזרח, באוקיינוס ההודי ממערב ובאוקיינוס הדרומי מדרום.

אזור זמן:

UTC +10

טיולים נבחרים באוסטרליה

    הטיולים מוצגים לפי פופולריות

    10 הצעות

    טיול לאוסטרליה

    מסע מרתק לאורך החוף המזרחי

    27 ימי טיול לאוסטרליה בתפירה אישית, כולל את: סידני – דארווין – קיירנס – קורנדה – טאונסוויל – איירלי ביץ' – איי הוויטסאנדייס – פרייזר איילנד – סרפרס פרדייז – מלבורן – פיליפ איילנד.

    • אורבני
    • גיאוגרפי
    • נופש בחוף
    תוכנית הטיול

    טיול לאוסטרליה

    חוויה גיאוגרפית אוסטרלית

    23 ימי טיול לאוסטרליה בתפירה אישית, כולל את: קיירנס – קורנדה – אליס ספרינגס – אולורו – קינגס קניון – פרייזר איילנד – סידני – קנברה – בטמנס ביי – אדן – מלבורן – פיליפ איילנד.

    • שמורות טבע
    • תרבות
    • אורבני
    תוכנית הטיול

    טיול לאוסטרליה

    אל קצה העולם

    21 ימי טיול לאוסטרליה בתפירה אישית, כולל את: סידני – דארווין – קיירנס – קורנדה – פרייזר איילנד – אולורו – מלבורן – פיליפ איילנד.

    • אורבני
    • גיאוגרפי
    • תרבות
    תוכנית הטיול

    טיול לאוסטרליה

    אל היבשת האדומה

    18 ימי טיול לאוסטרליה בתפירה אישית, כולל את: סידני – דארווין – קיירנס – קורנדה – אולורו – מלבורן – פיליפ איילנד.

    • שמורות טבע
    • תרבות
    • אורבני
    תוכנית הטיול

למה לגלות את אוסטרליה עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

אתרים מומלצים באוסטרליה

טיול לאוסטרליה בתפירה אישית מזמן חוויה ייחודית ומציע שפע אטרקציות ואתרים, אותם תוכלו לשלב בטיול בתפירה אישית, כמובן בהתאם להעדפותיכם ותחומי העניין שלכם. הנה כמה מהם:

12 השליחים

מנקדים בדרמתיות את החוף הדרומי לאורך כביש Great Ocean Road באזור פורט קמפבל - 12 השליחים הם גולת הכותרת של הכביש המפורסם - עמודי הסלע האדירים המתנשאים לגובה של עשרות מטרים מתוך האוקיינוס. המבקרים יכולים לצפות באתר ממספר נקודות תצפית, שכל אחת מהן מציעה פרספקטיבה ייחודית של תצורות מלכותיות אלה, המגולפות על ידי הגלים של האוקיינוס הדרומי ויוצרות מחזה ויזואלי ייחודי.

אומגות בלב יער הגשם

בלב יער הגשם Daintree בצפון קווינסלנד, הרפתקה מרגשת המציעה נקודת מבט ייחודית על אחד מיערות הגשם העתיקים בעולם. חווית האומגות בפארק מזמינה אתכם לעלות אל צמרות העצים, אל רשת ענפה של כבלים ופלטפורמות, המספקות סדרה של מסלולים החוצים את היער.

בית האופרה – סידני

בנמל סידני, מתהדר באדריכלות מתוחכמת במראה של צדפות נשואות אל על בעיצובו הגאוני של האדריכל הדני Jørn Utzon - בית האופרה של סידני הוא מקום בעל שם עולמי לאמנויות הבמה אשר הפך לחלק בלתי נפרד מהזהות של סידני. כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו ומרכז למצוינות אמנותית, בית האופרה מהווה מוקד תרבותי, המארח מגוון רחב של הופעות ואירועים אמנותיים, כולל התזמורת הסימפונית של סידני, האופרה של אוסטרליה והבלט האוסטרלי, כמו גם שפע של אירועים ופסטיבלים.

ג'יפים בקנגרו איילנד

מדרום לחופיה של העיר אדלייד, האי קנגרו מתהדר בחופים ומפרצים קסומים, תצורות סלעים ייחודיות, שמורות טבע פראיות ותעשיית אוכל גורמה ויין. האי מהווה בית גידול למגוון אדיר של בעלי חיים כגון קואלות, וולאבי, בעלי כנף, פינגווינים ואיך לא - קנגרו. אחת הדרכים המהנות לחקור ולחוות את האי היא באמצעות טיול בג'יפים - בין דיונות חוליות, צוקים אדירים ויערות עבותים, כל פיתול יחשוף בפניכם את נופיו המגוונים של האי.

גי'פים באי החול פרייזר איילנד

מתואר כאי החול הגדול בעולם - פרייזר איילנד כובש ביופיו עם מערכות אקולוגיות מגוונות, חופים בתוליים ואגמי מים מתוקים צלולים. כבישים חוליים ומסלולים אתגריים מזמינים את חובבי האקסטרים והטבע לצאת להרפתקה החוצה את נופיו הייחודיים ולגלות את הסודות ההופכים אותו ליעד שלא כדאי להחמיץ. אל תשכחו להצטייד במצלמה מעולה!

ההרים הכחולים

מחוץ לנוף העירוני ההומה של סידני, הפארק הלאומי בלו מאונטיינז - ההרים הכחולים – ידוע בנופיו הדרמטיים הכוללים מצוקים תלולים, יערות אקליפטוס, מפלים וכפרים קטנים. הפארק הלאומי מציע מגוון שבילי טרקים בדרגות קושי שונות, כל אחד מהם חושף את פלאי הטבע והנופים עוצרי הנשימה המגדירים את ההרים הכחולים.

הפארק הלאומי קאקאדו

בפארק הלאומי קאקאדו תמצאו נופים ירוקים, מערכות אקולוגיות מגוונות, אזורי ביצות בתוליים ומורשת תרבותית ילידית עשירה. הפארק הלאומי קאקאדו משתרע על פני 19 אלף קמ"ר ומהווה פסיפס מרגש של בית גידול לצמחייה, בעלי חיים ייחודיים למקום וציפורים נודדות. מערכת נהרות מתפתלים, שטחי סוואנה נרחבים - הפארק מציע מגוון טרקים ומסלולי הליכה שיובילו אתכם דרך מפלים, יערות גשם סבוכים ותצורות סלעים מיוחדות לחוויית טבע מרגשת.

טיפוס על גשר סידני

גשר נמל סידני מתנשא מעל מי הנמל כסמל להיסטוריה והפאר הארכיטקטוני ומזמין מבקרים ללכת לאורכו, בגובה 136 מטר ולצפות בנופיה האורבניים של העיר. הגשר נבנה בתחילת המאה ה-20 והוא משקף את הקדמה והמורשת התרבותית של אוסטרליה. תוכלו להצטרף לסיור מודרך וליהנות מתצפית של 360 מעלות אל נמל סידני, בית האופרה והאוקיינוס. לפי ספר השיאים של גינס, זהו הגשר המתוח הרחב ביותר בעולם וגשר הפלדה בעל קשת הגדול ביותר בעולם.

לשנרקל בשונית המחסום הגדולה

מערכת שונית האלמוגים הגדולה ביותר בעולם וידועה כאורגניזם החי הגדול בעולם, נמשכת לאורך 2,000 קילומטר, לאורך חופי קווינסלנד. לאורכה פזורים עשרות איים טרופיים, אשר מושכים אליהם מבקרים בשל יופיים ושפעת הצבעים שלהם: אלמוגים זוהרים, מפרצונים וחופי חול לבן. שונית המחסום הגדולה עומדת כאחד מפלאי הטבע יוצאי הדופן בעולם. אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור את השונית היא דרך הפלגה ושנרקול/צלילה המציעים חוויה ייחודית ומקיפה לגילוי המגוון הביולוגי העצום.

תכננו את הטיול
שלכם לאוסטרליה

מלונות וריזורטים מומלצים לטיול באוסטרליה

טיול בכל המקומות המופלאים באוסטרליה יכול להיות משימה מאתגרת למדי, במיוחד אם לוקחים בחשבון את שפע אפשרויות הלינה. הנה מספר בתי מלון מומלצים לשהות באוסטרליה ויש עוד מגוון רחב של אפשרויות, שייבחרו עבורכם בהתאם לסגנון והתקציב שלכם במהלך תכנון הטיול.

חווית ספארי

לודג' יוקרתי

Bamurru Plains Kakadu National Park – אוסטרליה

מחנה ספארי בטריטוריה הצפונית, אזור מדברי יפהפה של למעלה מ-300 קמ"ר וביתם של מגוון בעלי חיים גדול. תוכלו להנות מחווית גלמפינג יוקרתית בבונגלוס מרווחים ונוחים הצופים אל מישורים אינסופיים של טבע גולמי. מכאן תוכלו לצאת לסיורים הכוללים שייט, ספארי ג'יפים וסיורי צפרות.

Great Barrier Reef

Lizard Island Great Barrier Reaf – אוסטרליה

רזורט היוקרה היחיד בפארק הלאומי Great Barrier Reef, יוצא דופן ביופיו ונמצא על אי קטן. המלון מציע חווית אירוח מבודדת באיזור עשיר בחיות בר מקומיות ומוקף בחופים יפיפיים. במלון 40 חדרים, סוויטות ווילות שעוצבו בהרמוניה עם היופי הטבעי של האי ומימי האוקיינוס ​​הסובבים אותו. תוכלו לצאת להרפתקאות בשונית, ביבשה או להתפנק בספא.

גלמפינג יוקרתי - אולורו

גלמפינג יוקרתי

Longitude 131 Uluru – אוסטרליה

בין הדיונות האדומות של המדבר, נמצא הלודג' האקסקלוסיבי המציע 16 ביתני גלמפינג מפוארים מול הנופים עוצרי הנשימה של הסלע העצום אולורו בן 600 השנה ופלטת הצבעים המיוחדת שלו. הלודג' מעוצב בריהוט בהתאמה אישית ויצירות אבוריג'יניות אותנטיות ובנוסף יוכלו אורחיו להנות מבר ומסעדה המציעים אוכל אוסטרלי עכשווי, ספא מפנק בריכה, טרקלין וספרייה.

קרוב לטבע בסטייל

לודג'

Silky Oaks Lodge Daintree – אוסטרליה

משתרע על פני 88 דונם ביער הגשם הסבוך דיינטרי Daintree, הלודג' היוקרתי מציע לינה בחדרי עץ רומנטיים ומרווחים הבנויים על כלונסאות רחבות, מוקפים בצמחייה עבותה. במלון יש ספא מפנק, מסעדה היושבת מעל הנהר ומגוון פעילויות לבחירתכם - שחייה בנהר, שייט בקאנו, מסלולי הליכה ועוד...

יוקרתי

Spicers Sangoma Retreat – אוסטרליה

בהשראה אפריקאית ובדגש על הרמוניה עם הטבע, ריטריט אקסקלוסיבי בתוך יער סבוך ופראי למרגלות ההרים הכחולים, מעוצב באלגנטיות מינימליסטית. הלינה בוילות יוקרתיות, מעוטרות טקסטיל וחפצי אמנות מסורתיים - מלאכת יד מקומית. המלון מציע מטבח גורמה משובח וספא ארומותרפי מרגיע.

יוקרתי - מיקום ייחודי

לודג'

Southern Ocean Lodge Kangaroo Island – אוסטרליה

משתלב בטבעיות עם היופי הבתולי של האי קנגורו שזכה לתואר "הגלפגוס של אוסטרליה", במיקום מרכזי בין הפארק הלאומי פלינדרס צ'ייס ופארק השימור סיל ביי. בלודג' היוקרתי 25 סוויטות מפוארות בעיצוב מתוחכם. האי הוא ביתם של חיות בר מגוונות ובקרבתו שלל אטרקציות בטבע.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם לאוסטרליה