חוויות במוסקט

חגיגות רומנטיות

להנות מרגעים של אושר בחופשה רומנטית כשהקסם של הטבע עוטף אתכם במגוון יעדים אקזוטיים ברחבי העולם. חופים לבנים, מים בגווני איזמרגד, ארוחה זוגית לאור נרות, ספא מפנק ושפע של פעילויות רומנטיות לחוויה שתעצים את האהבה שלכם והכל בתפירה אישית. אנו  מציעים טיולים מגוונים, בהתאמה אישית, עם מעטפת שירותים רחבה, שתאפשר לכם ולאנשים שאתם הכי אוהבים, להנות מחוויית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.

יעדים פופולריים לחופשות רומנטיות

<br />
<b>Warning</b>:  Undefined variable $des_img in <b>/home/muscat/domains/muscat.co.il/public_html/wp-content/themes/sentrysite-corporate/inc/experience-destinations.php</b> on line <b>33</b><br />
<br />
<b>Warning</b>:  Trying to access array offset on value of type null in <b>/home/muscat/domains/muscat.co.il/public_html/wp-content/themes/sentrysite-corporate/inc/experience-destinations.php</b> on line <b>33</b><br />

גלו את

מלדיביים

ארוחה רומנטית בשקיעה

שנורקלינג במלדיבים

צלילה במי המלדיבים

גלו את

תאילנד

טיפול ספא זוגי

קורס בישול תאילנדי זוגי

שייט רומנטי באיים

גלו את

סיישל

פיקניק פרטי על החוף

ספא זוגי

שייט אל איי קוריוז - אי הצבים

גלו את

פיליפינים

איי אל נידו

צלילה באיי קורון

ארוחה רומנטית פרטית בחוף

למה חופשה רומנטית עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

מסלולים לדוגמא

    הטיולים מוצגים לפי פופולריות

    6 הצעות

    טיול לתאילנד

    אל ג׳ונגלים וים כחול

    14 ימי טיול לתאילנד בתפירה אישית, כולל את: צ'אנג מאי – דוי אינתנון – המפל הדביק – בנגקוק – פוקט – פאנג נגה.

    • גיאוגרפי
    • תרבות
    • חופים
    תוכנית הטיול

    טיול לפיליפינים

    פנטזיה טרופית בלב אסיה

    12 ימי טיול לפיליפינים בתפירה אישית, כולל את: מנילה – פגסנג'ן – אל נידו – האי קורון.

    • גיאוגרפי
    • איים
    • נופש טרופי
    תוכנית הטיול

    טיול לפיליפינים

    אל האיים הטרופיים

    10 ימי טיול לפיליפינים בתפירה אישית, כולל את: מנילה – פגסנג'ן – בורקאי – אל נידו.

    • טבע
    • הר געש
    • חופים טרופיים
    תוכנית הטיול

    טיול לסרי לנקה והמלדיביים

    אל האי הקדוש בשילוב נופש מפנק במלדיביים

    15 ימי טיול לסרי לנקה בתפירה אישית, כולל את: קולומבו – נגומבו – הברנה – פולנרואה – סיגירייה – מטאלה – קאנדי – נוארה אלייה – מישורי הורטון – החוף – איי המלדיביים.

    • גיאוגרפי
    • מקדשים
    • נופש טרופי
    תוכנית הטיול

ריזורטים ומלונות מומלצים לחופשה רומנטית

חופשה רומנטית יכולה להיות משימה מאתגרת למדי, במיוחד אם לוקחים בחשבון את שפע אפשרויות הלינה כשלכל אחת מהן ייחוד משלה. הנה מספר בתי מלון, ריזרטים ומלונות בוטיק מומלצים שיקפיצו את חווית הטיול שלכם. יש לנו עוד המון אפשרויות להציע במסגרת חופשה רומנטית בתפירה אישית בהתאם לסגנון ולתקציב שלכם.

Gili Lankanfushi, Lankanfushi Island – מלדיבים

על האיון היפייפה Lankanfushi, באיזור הצפוני של המלדיביים נמצא מלון היוקרה האקסקלוסיבי. הוא מציע ווילות מעוצבות באלגנטיות תוך שימוש בחומרים אקולוגים טבעיים הכוללים גם במבוק וכפות דקלים. במתחם ישנו ספא איורוודי מסורתי ותרגולי יוגה. תוכלו להשתתף בפעילויות בר קיימא כמו ניקוי אלמוגים או פעילויות ימיות בהתאם לבחירתכם.

לחוויה רומנטית

Six Senses Yao Noi – תאילנד

ממוקם במפרץ פנג נגה Phang Nga היפייפה באי Yao Noi, בעל נופים ייחודיים של סלעי ענק המתמרים מתוך הים התכול. שייך לרשת הידועה Six Senses. במרחק של שייט קצר מפוקט, אורחי המלון יהנו מחוויית אסקפיזם מושלמת. במקום ווילות מרווחות, מסעדות וספא טיפולי יופי. חובבי הקולינריה יוכלו להשתתף בשיעורי בישול וטעימות יין.

יוקרתי

Amilla Fushi, Baa Atoll – מלדיבים

המלון באי באא אטול (Baa Atoll), מתפרס על פני 23 דונם של יופי בתולי, מציע ווילות פרטיות המרחפות מעל מי התכלת השלווים, בין צמרות עצים שופעות או על החולות הלבנים הבתוליים בחוף. במלון בריכה חיצונית ומרכז ספא ובריאות. זהו גן עדן גסטרונומי ועכשווי המציע 7 מסעדות שלכל אחת ייחוד משלה.

עיצוב ייחודי

Keemala Phuket – תאילנד

מלון יוקרתי יוצא דופן ביופיו, השוכן בתוך צמחייה עבותה על גבי גבעות ירוקות המשקיפות על האיזור הכפרי ועל ים אנדמן באי פוקט. מתהדר בספא ובמרכז בריאות, טיפולי עיסוי מרגיעים ומסעדה. חדרים מפנקים שחלקם נראים תלויים על העצים, עם בריכה פרטית בעיצוב יחודי. במרחק קצר של כ- 2 ק"מ לרצועת חוף ובמרחק של 15 דקות נסיעה מחיי הלילה התוססים ב-Bangla Road הידוע בפאטונג.

Velaa Private Island – מלדיבים

המלון באיון הפרטי ולאה Velaa מדמה את הבריחה המושלמת אל עולם אחר נטול דאגות, מוקף מי טורקיז צלולים ומעוצב בהשראת הטבע הבתולי של הסביבה. המקום מציע שלל פעילויות אקסטרים ואת חדר השלג היחיד באיזור, המשלב סאונה חמה וכמובן ספא מפנק ובו טיפולים ייחודיים.

אקסקלוסיבי

Four Seasons Koh Samui – תאילנד

כפר הנופש שייך לרשת בתי המלון היוקרתית Four Seasons , ממוקם בקצה הצפוני-מערבי של האי על מפרץ Laem Yai . המלון מציע חדרי אירוח עם בריכת אינפיניטי פרטית, רצועת חוף של חולות לבנים ועצי קוקוס תמירים, מרכז בריאות וספא. אורחי המלון יוכלו להנות משייט אל הפארק הלאומי מארין Marine National Park

תכננו את החופשה
הרומנטית שלכם

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את החופשה הרומנטית המושלמת