חוויות במוסקט

מסלולים במספר מדינות

אנו מציעים טיולים מגוונים בתפירה אישית חוצי יבשות על עם מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית שתאפשר לכם ולאנשים שאתם הכי אוהבים, להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.

אפשרויות פופולריות לטיולים חוצי יבשות

<br />
<b>Warning</b>:  Undefined variable $des_img in <b>/home/muscat/domains/muscat.co.il/public_html/wp-content/themes/sentrysite-corporate/inc/experience-destinations.php</b> on line <b>33</b><br />
<br />
<b>Warning</b>:  Trying to access array offset on value of type null in <b>/home/muscat/domains/muscat.co.il/public_html/wp-content/themes/sentrysite-corporate/inc/experience-destinations.php</b> on line <b>33</b><br />

גלו את

דרום אמריקה

איגוואסו

גלפגוס

מאצ'ו פיצ'ו - "העיר האבודה"

גלו את

מרכז אמריקה

השוק של צ'יצ'יקסטננגו

גשרים תלויים בארנל

סאן קריסטובל דה לאס קאסאס

גלו את

אסיה

מפרץ פאנג נגה

שמורת ג'יוג'איגואו

רובע הרג'וקו בטוקיו

גלו את

אוקיאניה

לשנרקל בשונית המחסום הגדולה

טיסה במסוק והליכה על קרחון פרנץ ג'וזף

שייט במילפורד סאונד

למה טיולים למספר מדינות עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

טיולים במספר מדינות לדוגמא

    הטיולים מוצגים לפי פופולריות

    12 הצעות

    טיול לפיליפינים

    אל עולם נסתר וקסום

    18 ימי טיול לפיליפינים בתפירה אישית, כולל את: מנילה – לאואג – ויגאן – סגדה – בנאווה – כפר הפאו – בורקאי – בוהול – אל נידו.

    • גיאוגרפי
    • טראסות
    • נופש טרופי
    תוכנית הטיול

    טיול לפיליפינים

    מסע בין האיים האקזוטים

    15 ימי טיול לפיליפינים בתפירה אישית, כולל את: מנילה – בנאווה – כפר הפאו – בוהול – פמילקן – אל נידו.

    • טבע
    • כפרים
    • חופים טרופיים
    תוכנית הטיול

    טיול לפיליפינים

    אל טראסות האורז ואיים טרופיים

    13 ימי טיול לפיליפינים בתפירה אישית, כולל את: מנילה – פגסנג'ן – בנאווה – כפר הפאו – בורקאי – פוארטו פרינססה – אל נידו.

    • גיאוגרפי
    • כפרים
    • נופש טרופי
    תוכנית הטיול

    טיול לפיליפינים

    פנטזיה טרופית בלב אסיה

    12 ימי טיול לפיליפינים בתפירה אישית, כולל את: מנילה – פגסנג'ן – אל נידו – האי קורון.

    • גיאוגרפי
    • איים
    • נופש טרופי
    תוכנית הטיול

בתי מלון מומלצים לטיולים חוצי יבשת

טיולי משפחות זו הדרך שלכם לטייל ולגלות עולם ביחד עם האנשים הקרובים אליכם לחוויה משפחתית מגבשת. להכיר מקרוב את עולם חיות הפרא בטיול ספארי בקניה או טנזניה, לציין את חגיגות בר/בת המצווה בהרפתקה מאתגרת בין צמרות עצים בקוסטה ריקה ולגלות טבע ייחודי ומגוון על כל פני הגלובוס.

Aarunya Nature Resort and Spa Kandy – סרי לנקה

אתר הנופש והספא ממוקם על הגבעות של קאנדי, בפאתי העיר ומשקיף אל נופים הרריים ירוקים אינסופיים. המקום מציע ווילות יוקרתיות מודרניות, המוקפות גני תבלינים ותה, בריכה, מסעדה סרי לנקית, ספא ייחודי ונקודת יציאה טובה אל מגוון טיולי טבע.

יוקרתי

Amantaka Luang Prabang – לאוס

אתר הנופש Amantaka, ממוקם למרגלות הר פוסי Phousi ובמרחק הליכה מגדות נהר המקונג. הוא שוכן באחוזת גן גדולה ומציג באלגנטיות עיצוב קולוניאלי-צרפתי המשקף את ההיסטוריה של האיזור, בשילוב נוחות מודרנית. המלון שייך לרשת היוקרתית Aman ומציע סוויטות מפנקות, ספא מפואר ומפגשים מרגשים עם תרבות מקומית.

יוקרתי

Amilla Fushi, Baa Atoll – מלדיבים

המלון באי באא אטול (Baa Atoll), מתפרס על פני 23 דונם של יופי בתולי, מציע ווילות פרטיות המרחפות מעל מי התכלת השלווים, בין צמרות עצים שופעות או על החולות הלבנים הבתוליים בחוף. במלון בריכה חיצונית ומרכז ספא ובריאות. זהו גן עדן גסטרונומי ועכשווי המציע 7 מסעדות שלכל אחת ייחוד משלה.

ביקוש גבוה

Anantara Angkor Resort – קמבודיה

ממוקם בקרבת מקדשי אנגקור וואט ומציע סוויטות מרווחות מעוצבות בסגנון מסורתי חמרי עם השפעות קולוניאליות מודרניות. המלון מציע סוויטות עם בריכה פרטית או מרפסת עם נוף לגנים. מטבח אורגני עשיר המגיש מנות מתוצרת מקומית. אורחי המלון יוכלו לצאת לטיולים רגליים או בריקשות ולחקור את האיזור עטור המקדשים והיסטוריה עשירה. המלון משתייך לרשת המלונות המוכרת באסיה - Anantara.

Los Cauquenes Resort Ushuaia – ארגנטינה

נמצא על החוף של תעלת ביגל, מול הפסגות המושלגות של הרי האנדים המרשימים ורק 4 ק"מ מהעיר אושואיה. מלון היוקרה מציע 45 חדרים וסוויטות מעוטרים קורות עץ וצבעים פסטלים, רצועת חוף פרטית, ספא טיפולים מפנק, מסעדת גורמה ארגנטינאית ומגוון פעילויות ואטרקציות בסביבה כגון טרקים, שייט, רכיבה על אופניים ועוד..

למרגלות האנדים

The Vines Resort & Spa Mendoza – ארגנטינה

מול נופי הכרמים והפסגות המושלגות של הרי האנדים, מלון היוקרה מציג ארכיטקטורה מיוחדת הכוללת אלמנטים עיצוביים מודרנים. אורחי המלון יהנו ממסע קולינרי אל שורשי המקום - מנות גורמה מעולות ובשרים ויינות מתוצרת מקומית. כמו כן, המלון מציע ספא ומרכז בריאות ובו שיעורי יוגה בין הכרמים, פעילויות פנאי כגון רכיבה על סוסים, טיולי הליכה בהרי האנדים, או רכיבה על אופניים לאורך שבילים ציוריים.

Amor Arenal – קוסטה ריקה

היכונו לחווית יוקרה כפרית בלב יער הגשם, לרגלי הר הגעש ארנל, למבוגרים וילדים מגיל 13 ומעלה בלבד. במלון ביקתות עץ מפנקות, בסגנון חלל פתוח, חלונות פנורמים ולכל אחת דק עץ עם בריכה קטנה פרטית, שבילי ג'ונגל בסביבות המלון, ספא מפנק ומסעדה.

בחירת הצוות

The Dwarika's Hotel Kathmandu – נפאל

מלון המורשת היוקרתי, זוכה פרס מורשת PATA, מעוצב באלגנטיות בהשראת התרבות של עמק קטמנדו. נמצא בקרבת המקדשים Pashupatinath ו-Boudhanath. המלון מציע חדרים מהודרים ומרווחים, ספא, מסעדות ומגוון חבילות אירוח ייחודיות.

Atitlan Hotel – גואטמלה

מלון באוירה ספרדית קולוניאלית אלגנטית מהמאה ה- 18, אל מול אגם אטיטלן. כאן תמצאו גנים מטופחים, חדרי אירוח מעוטרים פריטי אומנות מסורתיים וריהוט עץ ובנוסף טרסות מהן נשקף נוף פנורמי אל עבר מימיו הנוצצים של האגם, מסעדה ומרכז בריאות וספא.

יוקרתי

Four Seasons Mexico City – מקסיקו

במיקום מרכזי בשדרת פסאו דה לה רפורמה, מהווה מפלט שליו בתוך ההמולה האורבנית של הבירה התוססת, מלון היוקרה בסגנון אסיאנדה מבית רשת בתי המלון היוקרתית Four Seasons, מציע כ 240 חדרי אירוח וסוויטות פאר בעיצוב מודרני עכשווי, מסעדות משובחות וברים, ספא ומרכז בריאות ובו מגוון טיפולים הוליסטים מפנקים.

ריזורט

Nizuc Resort and Spa Cancun – מקסיקו

המלון האקסקלוסיבי נמצא בפונטה ניסוק, על רצועת חוף שלווה של מים בגווני טורקיז המלטפים את החול הלבן. מלון בעיצוב מקסיקני עכשווי עם נגיעות דקורטיביות אסייתיות, פינות רביצה מול הים הקריבי, ספא טיפולים מרגיע, חוויה קולינרית סוחפת עם 6 מסעדות גורמה, לא רחוק מלגונת ניצ'ופטה ובמרחק של 25 ד' נסיעה ממרכז קנקון.

Treetops Lodge & Estate Rotorua – ניו זילנד

במרחק של 18 קילומטר מרוטורואה, בין 2,500 דונם של יער פראי, בנוי בהשראת אדריכלות אקולוגית, נמצא הלודג' היחודי -מעוטר קירות אבן ועץ המהדהדים את היופי והפשטות של הטבע. במלון וילות פרטיות מרווחות, גינת עשבי תבלין וירק, מרתף יינות משובח ושפע מסלולי הליכה מרתקים במרחק קצר.

Azur Lodge, Queenstown – ניו זילנד

זהו לודג' החובק את הטוב משני העולמות - תחושת פרטיות וריחוק ויחד עם זאת, במרחק של 5 דקות נסיעה מהסצנה הדינמית במרכז קווינסטאון. הלודג' מציע תשע וילות פרטיות הממוקמות על ראש גבעה המשקיפה אל נופיו המרהיבים של אגם ואקאטיפו ופסגות ההרים המקיפות אותו.

Great Barrier Reef

Lizard Island Great Barrier Reaf – אוסטרליה

רזורט היוקרה היחיד בפארק הלאומי Great Barrier Reef, יוצא דופן ביופיו ונמצא על אי קטן. המלון מציע חווית אירוח מבודדת באיזור עשיר בחיות בר מקומיות ומוקף בחופים יפיפיים. במלון 40 חדרים, סוויטות ווילות שעוצבו בהרמוניה עם היופי הטבעי של האי ומימי האוקיינוס ​​הסובבים אותו. תוכלו לצאת להרפתקאות בשונית, ביבשה או להתפנק בספא.

תכננו את טיול
בתפירה אישית

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המשפחתי המושלם