טיולים במוסקט

טיול לוייטנאם

טיול בניחוח אוריינטלי צרפתי

אורך:

18 ימים

עונה מומלצת:

נובמבר-מרץ

טיול לוייטנאם - תקציר

טיול לוייטנאם בתפירה אישית, 18 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא. נתחיל את הטיול בהאנוי – בירת וייטנאם. נסייר בעיר ונהנה משייט במערות טאם קוק, נמשיך לנסיעת לילה בקרון פרטי ברכבת לעיירה לאו קאי ונבקר בשוק באק הא הססגוני. נמשיך לסאפה – עיירת נופש שהקימו הצרפתים בזמן שלטונם בוייאטנם. נטייל בכפרי הסביבה ונחשף אל בני המיעוטים באזור, בינות לטראסות האורז, נמשיך לסיור במפלי הכסף ו"שערי גן העדן" ונעלה לנקודת תצפית מרהיבה. נמשיך לרכבל להר פנסיפן – מערכת הרכבל הגבוהה והארוכה ביותר מסוגה בעולם. נשוב בנסיעה להאנוי ומשם ניסע למפרץ האלונג – "מקום נחיתתו של הדרקון בים" – נעלה לסירה יפיפייה ונצא לשייט קסום, כולל לינה וסיורים מרתקים בינות למפרצים. נמשיך בטיסה אל הואה, נסייר בעיר העתיקה ונשוט על נהר הבושם, נמשיך ליום טיול בגבעות בא נה וגשר הידיים המוזהב ומשם אל הוי אן היפה. נמשיך בטיסה אל הו צ'י מין סיטי (סייגון) – אחת הערים המאוכלסת ביותר בעולם. נטייל בעיר, נבקר במנהרות קו צ'י ולסיום, נצא לשייט בדלתת המקונג ונהנה מביקור בשוק הצף של קאי ראנג. טיול לוייטנאם בתפירה אישית חושף שילוב ייחודי של טבע עוצר נשימה, שווקים ססגוניים ופסיפס אנושי מרתק. הניתוק התרבותי מהמערב שימר אתרים ייחודיים ואורחות חיים, מסורות וטקסים דתיים עד כי אפשר לדמות שהזמן עמד בה מלכת. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בליווי מדריך פרטי דובר אנגלית, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.
טבע • טראסות • שייט
יום 1

יום 1: הגעה להאנוי

ברוכים הבאים להאנוי, בירת וייטנאם.
עם ההגעה, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון.

 

האנוי- עיר יפהפייה ועשירה בבניינים מהתקופה הצרפתית, מהווה את המרכז הפוליטי של וייטנאם והיא משובצת גנים ומקדשים עתיקים, אגמים, שווקים ושדרות.
לינה בהאנוי.

יום 2

יום 2: האנוי- מערות טאם קוק- האנוי

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע כשעה וחצי דרומית להאנוי עד שנגיע להואה לו (Hua Lu).
נבקר בעיר הקיסרית ונמשיך למערות טאם קוק אשר נמצאות באזור אשר זכה לכינוי- "מפרץ האלונג היבשתי".
מדובר במערכת של סלעי ענק שבהם מערות אליהם נגיע בשייט בסירות עץ. נבקר גם בפגודת ביצ' דונג מהמאה ה-15, המהווה חלק מקומפלקס פגודות הממוקם על אחד המצוקים הקארסטיים באזור. ארוחת צהריים כלולה.

 

לאחר מכן, נסיעה חזרה להאנוי.
לינה בהאנוי.

יום 3

יום 3: האנוי- העיר שעל שפת הנהר האדום- רכבת לילה לסאפה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום סיורים בהאנוי.
נגיע למרכז העיר ונצפה במוזוליאום של הו צ'י מין. נמשיך לביקור במתחם המגורים שלו, השמור עד עצם היום הזה. נצפה באגם הקטן בו נהג לטייל ולהאכיל את דגי הזהב ונשמע את סיפור חייו המרתק.

 

נמשיך בהליכה קצרה לביקור בפגודת One Pillar שנבנתה בדמות פרח הלוטוס המאגי מהמים. לאחר מכן, נבקר במקדש הספרות Temple Of Literature, שנבנה במאה ה-11 ושימש כאוניברסיטה הראשונה בוייטנאם ובמוזיאון לאומנות.

 

לאחר מכן, נהנה מטיול ריקשות ברובע העתיק של העיר. מומלץ לעצור להפסקת גלידה באחת הגלידריות בקרבת האגם. ארוחת צהריים כלולה.

 

בערב, העברה לתחנת הרכבת לנסיעת לילה לעיירה לאו קי (כ-10 שעות). לילה ברכבת. קרון פרטי לזוג.

יום 4

יום 4: הגעה לסאפה- שוק באק הא

השכם בבוקר נגיע אל תחנת הרכבת שבלאו קאי (Lao Cai). ארוחת בוקר במסעדה מקומית.

 

לאחר מכן, נמשיך בנסיעה של כשעה וחצי אל עבר השוק הססגוני שמתקיים בכפר באק הא.
זהו שוק שאליו מתנקזים תושבי השבטים באזור לצרכי מסחר, קשר עם העולם המודרני ורכישת מצרכים חיוניים.
נוכל להבחין בין בני השבטים השונים לפי התלבושות הססגוניות שהם עוטים על גופם, ולזהות את מעמדו לפי כמות התכשיטים שלו. זהו אחד השווקים האחרונים בעולם המאפשרים מגע עם מגוון עשיר כל כך של תרבויות עתיקות המשמרות את ההיסטוריה העתיקה של וייטנאם.
בשוק יש מגוון אדיר של מוצרי צריכה, מזון, עבודות ריקמה ואומנות, כלי חרס ומזכרות. נבקר גם בחלק העליון של השוק, ממנו יש תצפית יפה על מתחם השוק ושם נרקמות עסקאות הבאפלו… ארוחת צהריים במסעדה מקומית.

 

לאחר מכן, נסיעה לכיוון סאפה. בדרך נעצור לשייט במורד נהר הצ'אי בסירות קטנות ונבקר בכפר של בני מיעוט התאי. לאחר מכן, המשך נסיעה בדרך הררית יפה ומפותלת אל סאפה.

 

סאפה היתה עיירת נופש, שהקימו הצרפתים בזמן שלטונם בוייאטנם. האזור שוכן על הגבול בין חבל יונאן שבסין לוייטנאם ומאופיין במגוון של שבטים ותרבויות קדומות ששימרו את אורח חייהם המסורתי.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בסאפה.

יום 5

יום 5: סאפה- כפרי הסביבה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום טיול בעמק סאפה והכפרים.
נתחיל את יומנו בביקור בכפר Ma Tra, השייך לבני מיעוט ה-Black Hamong. נצא לטיול רגלי בו נעבור בכפר דרך טראסות אורז, נבקר בבית הספר המקומי ונהנה מהנופים החקלאיים המאפיינים את האזור.

 

לאחר מכן, נבקר בכפר טה פין Ta Phin, אשר יושב בעמק יפייפה רחב ידיים המוקף הרים ויערות. זהו ביתם של של שתי קבוצות אתניות השייכות לבני מיעוט ה-Black Hamong וה-Red Dzao, שלמרות קרבתם הגיאוגרפית, שתי הקבוצות שונות מאוד בדעותיהן ובאורח חייהן.

 

לאחר מכן, נמשיך למרכז עמק סאפה, שם נהנה מטיול רגלי אל מעלה ההר. עם הגעתנו לפסגה, יתגלה מולנו נוף עוצר נשימה על העמק.

נמשיך בהליכה עד הגיענו לכפר Red Dzao שם נוכל לראות ולהתרשם ממלאכת יד של נשים מקומיות היוצרות בגדים, עבודות יד, תיקים ועוד. ארוחת צהריים כלולה.

 

לאחר מכן, נחזור לסאפה.
לינה בסאפה.

יום 6

יום 6: סאפה- מפלי הכסף ו"שערי גן העדן"- סאפה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה קצרה דרך הפארק הלאומי Hoang Lien לסיור במפלי הכסף ו"שערי גן העדן", שם נוכל לראות נקודות תצפית מרהיבות על איזור סאפה והסביבה.
בימים בהם הראות טובה, ניתן לראות את הר פנסיפן, ההר הגבוה ביותר בוויטנאם. בתום הסיור, נסיעה חזרה למלון.
לינה בסאפה.

יום 7

יום 7: סאפה- רכבל אל הר פנסיפן- האנוי

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה קצרה תביא אותנו לתחנת הרכבל של הר פנסיפן. זוהי מערכת הרכבל הגבוהה, הארוכה (ללא הפסקה) והמודרנית ביותר מסוגה בעולם. היא נפתחה בשנת 2016 ע"י משקיע אירופאי מקבוצת Sungroup. כל קרון מסוגל להכיל כ 30-35 איש. הנסיעה אורכת כ-20 דקות מבסיס ההר אל פסגתו ברום של 3,143 מטר בדרך נופית מקסימה בתוך ים של עננים. פיסגת ההר זכתה לכינוי הגג של אינדוצ'ינה ונשקף ממנה נוף עוצר נשימה. בעבר היה לוקח יומיים להגיע אל פסגת ההר בטרק רגלי.
חשוב להביא אתכם בגדים חמים.

 

לאחר מכן, נצא בנסיעה של כ-5 שעות חזרה להאנוי.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בהאנוי.

יום 8

יום 8: האנוי- האלונג

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע כ-3 שעות למפרץ האלונג (Halong) דרך הנופים הכפריים של דלתת הנהר האדום. פירוש השם האלונג הוא 'מקום נחיתתו של הדרקון בים'. האזור קיבל את שמו מאגדה וייטנאמית על דרקון שיצר את המפרץ ואת האיים עם זנבו המתנופף.

 

בשעה 11:45 נעלה לסירה יפהיפיה ונצא לשייט קסום. ארוחת צהרים תוגש על סיפון האוניה.
לאחר מכן, נרד בסירה קטנה לאחד האיים, ונטפס לתצפית מרהיבה על המפרץ.

 

אחה"צ, נבקר בכפר דייגים צף בסירות עץ קטנות או לחילופין בסירה קטנה או בקיאק ל"מערה החשוכה" וה"מערה הבהירה"..
לאחר מכן, נשוב לסירה ונמשיך בהפלגה.
ארוחת ערב תוגש על סיפון האוניה.
לינה באוניה.

 

**הארוחות הן עם דגש של מאכלי ים, ניתן לבקש משהו אחר
**סדר הביקורים, ואתרי הביקור עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת בהתאם למזג האויר והיתרי השיט

יום 9

יום 9: האלונג- האנוי- הואה

משכימי הקום יוכלו להצטרף לשיעור טאיצ'י בסיפון העליון של הסירה, או להנות משיט בקיאקים (בתוספת תשלום).

 

לאחר מכן, נשוט בסירות לביקור במערה קרסטית מרשימה בעלת חדרים רבים. לאחר מכן נשוב לסירה ונהנה מארוחת בוקר עשירה.

 

לאחר מכן נתחיל להתקדם חזרה למפרץ, כשבשעה 11:30 נעגון בנמל, ונשוב בנסיעה להאנוי. בדרך נעצור לביקור בכפרים Con Son ו- Lua. המשך נסיעה להאנוי.

 

עם ההגעה, העברה לשדה התעופה לטיסה להואה (Hue), היושבת על שפת נהר הבושם ובמרכזה עיר קיסרית יפה. עם ההגעה, מפגש עם נציגנו והעברה למלון.
לינה בהואה.

יום 10

יום 10: הואה- נהר הבושם והעיר הקיסרית

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לשייט בסירת דרקון בנהר הבושם. לאורך הנהר ניתן לחזות בכפר דייגים קטן. נמשיך במורד הנהר ונבקר ב-Thien Mu Pagoda שהיא אחד המבנים הידועים ביותר בוייטנאם ובקבר Minh Mang.

 

בהמשך נצא לסיור בעיר הקיסרית שהייתה מעונם הרשמי של הקיסרים הוייטנאמים. העיר מורכבת משלושה חלקים, בליבה של העיר הפנימית שוכנת "העיר האסורה הסגולה".
העיר עוברת לאחרונה תהליך של שיפוץ ושחזור הממומן ע"י אונסקו.
נבקר בקברו של Tu Duc ובמתחם מערות הקבורה ונמשיך לפגודת Tu Dam הנחשבת לפגודה הגדולה והעתיקה בעיר. ארוחת צהריים כלולה.
לינה בהואה.

יום 11

יום 11: הואה- גבעות בא נה- הוי אן

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעתיים וחצי ליום טיול בגבעות בא נה. בעבר היה המקום Hill Station שנוסד בשנת 1919 ע"י צרפתים קולוניאלים שחיפשו מפלט מהחום. כיום המקום הוא פארק אטרקציות גדול.

 

נתחיל בנסיעה של כ-20 דק ברכבל באורך של 5801 מטר, אל עבר ראש הפסגה. נבקר בפגודת לין אונג Linh Ung המרשימה ובפסל בודהה הענק. נמשיך לגן הפרחים הצבעוני שם נוכל להנות מפלטת הצבעים המגוונת ולהתרשם מיופיו.

 

לאחר מכן, נמשיך לגשר הזהב שאורכו 150 מטרים המוחזק על ידי ידיים ענקיות, ממנו נשקיף על הגבעות. האיזור מושפע מההתיישבות הצרפתית והוא מתהדר בתערובת אירופאית וויאטנמית. נהנה מארוחת צהריים ולאחר מכן נהנה מזמן פנוי לשוטטות בכפר הצרפתי המשוחזר.

 

בסוף היום, ניסע כשעה להוי אן. העיירה הוי אן הייתה בעבר אחת מערי הנמל השוקקות ביותר בוייטנאם. סוחרים סיניים ויפניים הקימו בה תחנות סחר ובמהרה הצטרפו ההולנדים, הפורטוגלים והצרפתים והיא הפכה להיות עיר נמל קוסמופוליטית משגשגת. היום זוהי עיר קטנה ומלאת אווירה.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בהוי אן.

יום 12

יום 12: הוי אן- סיור עירוני וכפרי הסביבה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור בעיר העתיקה (עם סגנונות בנייה מגוונים) המהווה אתר מורשת עולמית. נבקר בשוק המיוחד והצבעוני ונמשיך אל הגשר היפני. נבקר גם ב-Fukien Assembly Hall. ארוחת צהריים כלולה.

 

אחה"צ, נהנה משייט על נהר ה- Thu Bon ונבקר בכפרי אמנים בסביבה.
לינה בהוי אן.

 

הוי אן מוכרת כ"עיירת חייטים". חייטי העיר ישמחו לתפור עבורכם כל בגד שתחפצו במהירות יחסית ובמחירים נוחים. בנוסף, בעיר תעשייה מקומית של יצור אהילי בד צבעוניים. בלילה מומלץ להסתובב בעיר העתיקה, לשבת באחת מהמסעדות או בתי הקפה המשקיפים על הנהר.

יום 13

יום 13: הוי אן- דנאנג- הו צ'י מין סיטי

לאחר ארוחת הבוקר, תהנו מחצי יום חופשי בהוי אן.

 

בהמשך, בהתאם לשעת הטיסה, נסיעה לדנאנג והעברה לשדה התעופה לטיסה להו צ'י מין סיטי (סייגון), העיר שהיתה בירת דרום וייטנאם עד 1975. לאחר איחוד המדינה שונה שמה להו-צ'י-מין סיטי. קו הרקיע של סייגון משופע בגורדי שחקים מודרניים בעוד העיר שומרת על צביון משלה. העיר משופעת במקדשים, שווקים תוססים והמוני אדם ההופכים אותה לאחת הערים המאוכלסת ביותר בעולם.
עם ההגעה העברה למלון.
לינה בהו צ'י מין סיטי.

יום 14

יום 14: הו צ'י מין סיטי- סיור עירוני- מופע AO

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיורים בעיר.
נבקר בפגודת Vinh Nghiem, אחת הפגודות הבולטות והמיוחדות של סייגון. לאחר מכן, נצא לטיול הליכה רגלי לאורך רחוב דונג קוי Dong Khoi. נעצור בתחנת הדואר המרכזית ונמשיך אל שוק בין טאי. זהו שוק מקורה, שניתן למצוא בו דוכנים רבים, כולל מזכרות ועבודות אמנות מקומיות.

נמשיך לביקור בארמון האיחוד, במוזיאון המלחמה, בפגודת Thien Hau וברובע הסיני. ארוחת צהריים כלולה.

 

בערב נהנה ממופע AO, מופע אקרובטי מודרני המציג סצינות מחיי היום יום בוייטנאם.
לינה בהו צ'י מין סיטי.

יום 15

יום 15: הו צ'י מין סיטי- מקדש קאו דאי- קו צ'י

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום סיורים באיזור הו צ'י מין סיטי. ניסע דרך שדות האורז אל מקדש קאו דאי (Cao Dai) שבעיר טאי נין (Tai Ninh). במקדש זה פעילה כת וייטנאמית מיוחדת, כת הקאו-דאי, אחת הדתות המעניינות של דרום מזרח-אסיה. קאו-דאי הוא זרם רוחני המשלב יסודות של מספר דתות אחרות. בצהרי היום נערך כאן טקס תפילה מיוחד בו נצפה. ארוחת צהריים כלולה.

 

נמשיך לסיור במנהרות קו צ'י (Chu Chi), בהם הסתתרו לוחמי הוייטקונג כאמצעי הישרדות מול הפצצות חיל-האוויר האמריקאי. המחילות משתרעות על שטח של למעלה ממאתיים קמ"ר והיוו למעשה עיר תת קרקעית ענקית ונסתרת לחלוטין מפני השטח, שכללה בתי חולים, בתי חרושת לנשק ועוד…

 

אחה"צ, נסיעה חזרה להו צ'י מין סיטי והעברה למלון.
לינה בהו צ'י מין סיטי.

יום 16

יום 16: הו צ'י מין סיטי- הדלתא של המקונג כולל שייט וארוחה מסורתית - קאן טאו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעתיים וחצי אל קאי בה Cai Be השוכנת בדלתת המקונג המרהיבה, הנחשבת לאחד מאזורי הטבע היפים בעולם ומפורסמת בכפריה ושווקיה הצפים..

 

עם ההגעה, נצא לשייט לאורך דלתת המקונג.
במהלך השייט נוכל להבחין בסירות דייגים קטנות, סירות מטען עמוסות פירות וירקות ובאורח החיים הייחודי של המקומיים…
נעצור באי Tan Phong שם נעלה על סירת משוטים קטנה ונצא בשייט מנגרובים לאורך התעלה. לאחר מכן, נבקר בבית עתיק שנבנה במאה ה-19. בדרך נבקר במפעל מקומי לייצור סוכריות קוקוס ואורז תופח המספק מקור פרנסה למקומיים.

 

לבסוף, נעגון במזח ומשם נצא בנסיעה אל מסעדת Le Longanier שם נהנה מארוחת צהריים. המסעדה ממקומת בווילה מיוחדת המעוצבת בסגנון קולוניאלי וממוקמת בתוך גן טרופי בקרבת הנהר.

 

לאחר מכן, נצא להליכה קצרה לאורך התעלה, לכיוון גשר בא בון, שם נפגוש בנהג ונצא בנסיעה של כשלוש שעות וחצי לקאן טאו, העיר הראשית היושבת בדלתת המקונג המהווה ציר תנועה וסחר חשוב מכיוון שהיא מקשרת בין ערים וכפרים באזור באמצעות מערכת של נהרות ותעלות.

 

החיים לאורך התעלות (בעיקר הקטנות שבהן) מרתקים. באזור ניתן למצוא גם שווקים צפים, שממש לא מיועדים לתיירים אלא למקומיים. עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בקאן טאו.

יום 17

יום 17: קאן טאו- דלתת המקונג- הו צ'י מין סיטי

מוקדם בבוקר, נהנה מביקור בשוק הצף של קאי ראנג וביקור במטעי הפירות האופייניים לאזור. נמשיך לוינלונג, משם נצא לשייט בסירת עץ בתעלות המים ונתאשם מאורח החיים המקומי לאורך התעלות (בעיקר הקטנות שבהן). באזור ניתן למצוא גם שווקים צפים, שממש לא מיועדים לתיירים אלא למקומיים.
נמשיך לביקור בכפר בו נצפה בתהליכי ההכנה של ממתקים מקומיים, נייר אורז ועוד. נבקר בבית עץ מסורתי המוקף בעצי פרי טרופיים.

 

בתום הסיורים, נסיעה חזרה של כ-4 שעות להו צ׳י מין סיטי.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בהו צ'י מין סיטי.

יום 18

יום 18: הו צ'י מין סיטי- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בוייטנאם וקמבודיה, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בוייטנאם וקמבודיה, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בוייטנאם וקמבודיה

למה לגלות את בוייטנאם וקמבודיה
עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בוייטנאם וקמבודיה