טיולים במוסקט

טיול לתאילנד ולאוס

מסורות עתיקות בשילוב גן העדן הטרופי

אורך:

18 ימים

עונה מומלצת:

נובמבר-מרץ

טיול לתאילנד ולאוס - תקציר

טיול לתאילנד ולאוס בתפירה אישית, 18 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא. נתחיל את הטיול בצ'אנג מאי – עיר המחוז הגדולה והחשובה בערי צפון תאילנד. נטייל בעיר – במקדשיה ושווקיה, בפארק הלאומי דוי אינתנון, במפל הדביק ונהנה מאומגות ושלל פעילויות בבית המחסה לפילים. נמשיך אל העיירה הקטנה פאי ונערוך טיולים בסביבה. נמשיך אל צ'אנג ראי. נבקר במקדש הלבן שנבנה כמתנה לעיר ונבקר במשולש הזהב – צומת הגבולות של בורמה לאוס ותאילנד. נחצה את הגבול אל לאוס, נטייל בכפרי הסביבה, נמשיך אל אודומקסיי ונשוט לאורך נהר הנאם או אל ריזורט הממוקם בלב הג'ונגל ונהנה מטיול בג'ונגל ומחווית אומגות סוערת. נמשיך אל נונג קייאו – עיירה קטנה ומקסימה המוקפת הרים ונהרות, שם נהנה מסיורים בכפרי הסביבה. נבקר במערות פק או ולסיום נגיע אל לואנג פראבאנג – בירתה הראשונה של לאוס. נסייר בעיר, נבקר במפלים בסביבה ובחוות פילים. טיול לתאילנד ולאוס בתפירה אישית, משלב מפגש עם מקדשים וכפרים של שבטי הרים ושווקים תוססים לצד תרבות עתיקת יומין, חקלאים העובדים בשדות אורז, נזירים בודהיסטים לבושי גלימות כתומות, אוכל נפלא, נופים ירוקים, מפלי מים שוצפים ושמורות טבע יפיפיות. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בליווי נהג ומדריך פרטי דובר אנגלית, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.
גיאוגרפי • מקדשים ותרבות • ג'ונגל
יום 1

יום 1: הגעה- צ'אנג מאי

נחיתה בצ'אנג מאי- עיר המחוז הגדולה והחשובה בערי הצפון. עם ההגעה, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון.
לינה בצ'אנג מאי.

יום 2

יום 2: צ'אנג מאי- סיור עירוני- דוי סוטאפ

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור בעיר. נבקר במקדש Wat Pra Singh, במקדש Wat Wedi Luang ובשוק Warorot.

 

לאחר מכן, נצא אל מקדש "דוי סוטאפ"- המקדש החשוב ביותר בצפון תאילנד. על מנת להגיע למקדש נטפס אל הסטופה המצופה זהב, המקדש מתנשא מעל העיר וממוקם בגובה של 1100 מטר.
לינה בצ'אנג מאי.

יום 3

יום 3: צ'אנג מאי- דוי אינתנון

לאחר ארוחת הבוקר, נצא אל הפארק הלאומי דוי אינתנון, הכולל גם את ההר הגבוה ביותר בתאילנד- 2,565 מטרים מעל פני הים. נערוך סיורים בפארק ונתרשם ממגוון גדול של ציפורים, מפלים יפים ונופים מרשימים. במהלך ההליכה בשמורה, נהנה מנופי שדות האורז ונבקר בשתי הפגודות המרשימות שנבנו לכבוד מלך ומלכת תאילנד (כ-2.5 שעות טיול רגלי). לצד הפגודות, ישנם גנים מרהיבים. לאחר מכן נבקר בשבט ההרים קארן ובפגודת התאומים.

 

לאחר מכן, נצא אל מפל Wachiratharn ונבקר בשוק שבט ההרים המקומי.
לינה בצ'אנג מאי.

יום 4

יום 4: צ'אנג מאי- אומגות- המפל הדביק

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעה וחצי אל הכפר Maetonluang, שם נהנה מבילוי בפארק King Kong Smile ובו האומגות הארוכות והגבוהות ביותר באסיה. במהלך היום נהנה מגלישה באומגות ומהליכה על גשרי חבלים.

 

לאחר מכן, נמשיך אל המפל הדביק Buatong. זהו מפעל בגובה של 80 מ' שזכה לכינוי עקב תופעה מיוחדת במינה של סלעים מאבן גיר המכוסים במינרל מיוחד היוצר משטח מחוספס המאפשר "הדבקה" של כפות הרגליים לפני השטח ועל כן לא ניתן להחליק עליו. המים הזורמים בשיפוע, יחד עם המרקם המיוחד של המפלים מאפשרים לטפס עליהם בקלות, כשמסביב מראות יפים של הטבע יפה, בריכות קטנות עם מים צלולים ופרפרים רבים.

 

לאחר מכן, נסיעה חזרה למלון.
לינה בצ'אנג מאי.

יום 5

יום 5: צ'אנג מאי- בית המחסה לפילים- פאי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה בדרך כפרית ויפה אל בית המחסה לפילים Kanta. במהלך היום נהנה משלל פעילויות שהפארק האכלה ורחצתם של הפילים.

 

לאחר מכן, נצא בנסיעה של כשעתיים אל העיירה הקטנה פאי.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בפאי.

יום 6

יום 6: פאי- מערות לוד- שבט ליסו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור במערות לוד (Lod Cave), מערת נטיפים גדולה ומרהיבה ונערוך שייט אל תוך המערה.
לאחר מכן, נבקר בכפר בני הליסו ובכפר מיעוטים סיני. נמשיך לנקודת תצפית מרהיבה על האיזור.
לינה בפאי.

יום 7

יום 7: פאי- צ'אנג ראי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כ-5 שעות אל צ'אנג ראי.

צ׳אנג ראי ממוקמת בצפון תאילנד ומציעה אווירה שלווה, תרבות עשירה ונופים מרהיבים. היא התפרסמה בזכות המקדשים הייחודיים שלה ושוק הלילה התוסס, המציע מגוון של עבודות יד מקומיות, אוכל רחוב טעים ואווירה תוססת.
צ'אנג ראי מהווה נקודת יציאה לגילוי אזורים כפריים של שבטי הגבעות, מסלולי הליכה בג'ונגלים הטרופיים אל מפלים מרשימים, מעיינות חמים, שייט על נהר המקונג ומפגש ביופי המלכותי של משולש הזהב שבעברו היה מרכז לסחר באופיום והיום מאפשר מפגש תרבותי בו תאילנד פוגשת את לאוס ומיאנמר.

 

בדרך נעצור לביקור באיזור הכפרים שם נפגוש את שבט ארוכות הצוואר המיוחד. נמשיך אל הערים Fang ו-Chiangdo, נבקר בכפר של בני שבט ה-Hmong, ונהנה מרחצה במפלי מוקפה.

 

המשך נסיעה לצ׳אנג ראי. עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בצ'אנג ראי.

יום 8

יום 8: צ'אנג ראי- המקדש הלבן- משולש הזהב

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור במקדש הלבן Wat Rongkhun. המקדש נבנה על ידי אמן בודהיסטי כמתנה לעיר וכולו עשוי לבן: פסלים, עיטורים, כניסות וקירות. המקדש מקושט בפסלים יפים, יש בו גשר עם אגם מלאכותי שבתוכו דגים לבנים שהובאו במיוחד מיפן והוא נחשב לפנינת ארכיטקטורה מודרנית, ייחודית ויפה.

 

לאחר מכן, נמשיך לדואי טאנג ולביקור בעיר הגבול מאה-סאי. נמשיך לסיור באזור המכונה "משולש הזהב" והממוקם בצומת הגבולות עם בורמה לאוס ותאילנד. נבקר במוזיאון האופיום – האזור שימש כמרכז לגידול אופיום וסחר שהתנהל על ידי השבטים באזור.

נמשיך לשיט בנהר המקונג ולסיור באיזור האי העתיקה צ'אנג שנג. לאחר מכן נסיעה חזרה לצ'אנג ראי והעברה למלון.
לינה בצ'אנג ראי.

יום 9

יום 9: צ'אנג ראי- לואנג נאמת'ה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כ-5 שעות אל מעבר הגבול עם לאוס אל לואנג נאמת'ה (Luang Namtha), עיירה קטנה הממוקמת בין הג'ונגלים בצפון המדינה. בדרך נעצור לביקור בכפרים מקומיים.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בלואנג נאמת'ה.

יום 10

יום 10: לואנג נאמת'ה- כפרי הסביבה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה כ-20 ק"מ צפונה אל הכפר Muang Sing, הממוקם בסמוך לגבול עם סין. עם ההגעה, נצא לטיול טוק טוק אל הכפר Tai Lue.

 

עם ההגעה, נהנה מסיורים בכפר, נבקר במקדש המקומי, נמשיך בהליכה דרך שדות חקלאיים אל הכפר Ban Pha Kha, נפגש עם בני המיעוטים החיים באיזור ונלמד על אורח חייהם המסורתי. ארוחת צהריים כלולה. לאחר מכן, נמשיך לביקור בכפרים נוספים בסביבה.

 

לאחר מכן, נסיעה חזרה בטוק טוק אל מואנג סינג משם נצא בנסיעה אל לואנג נאמת'ה. עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בלואנג נאמת'ה.

יום 11

יום 11: לואנג נאמת'ה- אודומקסיי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה אל מחוז אודומקסיי (Oudomxay), האיזור ההררי הגדול ביותר במדינה. באיזור אודומקסיי מתגוררים כ-23 קבוצות מיעוטים שונות.
במהלך הנסיעה, נעצור לביקור בכפרים של בני קבוצות המיעוטים Hmong, Khmu, Black Thai וה-Lu.

 

עם ההגעה לאודומקסיי, נצא בשייט לאורך נהר ה-Nam Ou אל ריזורט הממוקם בלב הג'ונגל.
ארוחת ערב ולינה באודומקסיי.

יום 12

יום 12: אודומקסיי- טיול אופניים ואומנות

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לטיול אופניים של כ-5 ק"מ. נטייל ברחבי הג'ונגל, נחצה נהרות שלבסוף נגיע אל מפל Namkat, משם נצא לחוויית אומגות סוערת בה כ-18 תחנות ועוברת מעל נהר ה-Namkat. ארוחות צהריים וערב כלולות.
לינה באודומקסיי.

יום 13

יום 13: אודומקסיי- נונג קייאו

לאחר ארוחת הבוקר, תהנו מבוקר חופשי בריזורט.
מומלץ לצאת לטיולים עצמאיים באיזור הריזורט.

 

בהמשך, נצא בנסיעה של כ-3.5 שעות אל נונג קייאו (Nong Khiaw), עיירה קטנה ומקסימה המוקפת הרים ונהרות ומהווה בסיס יציאה לטיולים בכפרי האיזור. בדרך נעצור לתצפיות מרהיבות על האיזור.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בנונג קייאו.

יום 14

יום 14: נונג קייאו- מואנג נוי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לשייט של כשעה אל מואנג נוי (Muang Gnoi), כפר קטן בו רחוב אחד ארוך וממוקם על גדות הנהר ומסביבו כפרים אותנטים ונוף עוצר נשימה.

 

עם ההגעה, נצא לטיול הליכה של כשעה אל Tham Kang, מערת ששימשה בזמן מלחמת ויטנאם במחסה מפני ההפגזות. לאחר מכן, נמשיך בהליכה דרך שדות האורז אל הכפר Lao Loum, כפר מבודד שהדרך היחידה להגיע אליו היא ברגל. ארוחת צהריים כלולה. לאחר מכן, נמשיך בטיול אל כפרים נוספים.

לאחר מכן, שייט חזרה ממואנג נוי אל נונג קייאו והעברה למלון.
לינה בנונג קייאו.

יום 15

יום 15: נונג קייאו- מערת פק או- לואנג פראבאנג

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לטיול הליכה של כ-2.5 ק"מ בדרך יפהפיה אל מערת Tham Pha Thok, בה הסתתרו המקומיים במהלך המלחמה.

 

לאחר מכן, נצא בנסיעה דרומה חזרה אל לואנג פראבאנג.

בדרך, נעצור לביקור במערות פק או (Pak Ou), המאוכלסות בצפיפות בפסלים שונים של בודהה, במגוון גדלים וצבעים.
נמשיך לביקור בכפר קטן אשר ידוע בייצור הוויסקי המקומי המזוקק מיין אורז.

 

לאחר מכן ,המשך נסיעה משולבת בשייט אל לואנג פראבאנג.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בלואנג פראבאנג.

יום 16

יום 16: לואנג פראבנג- מפלי קואנג סי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור בעיר.
נבקר במקדש סיינג טונג, הנחשב למתחם הדתי העתיק והמרשים ביותר בלאוס כולה ונמשיך לסיור במקדשים הסמוכים: מקדש ויסון (Wat Visoun) המשמש כמוזיאון דתי קטן ומקדש אהאם (Wat Aham) מקדש מהמאה ה-19 המעוטר בפסלים מן המסורת ההינדואיסטית.

 

לאחר מכן, ניסע מחוץ לעיר אל מפלי קואנג סי. קואנג סי הוא אתר הטבע המרשים ביותר באזור, הכולל סדרת בריכות מאבן גיר ומפלי מים מרהיבים בין ההרים המיוערים. נערוך סיורים רגליים באזור ונהנה גם מרחצה בבריכות. לפני שנשוב ללואנג פראבאנג, נבקר במרכז ההצלה לדובים אסייאתים שחורים.

 

המשך נסיעה ללואנג פראבאנג. עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בלואנג פראבאנג.

 

**בערב מומלץ להגיע לשוק הלילי הצבעוני של לואנג פארבנג שם תמצאו מגוון רחב של דוכנים צבעוניים.

יום 17

יום 17: לואנג פראבאנג- חוות הפילים- מפל טאד סי

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע דרך שדות אורז ויערות עבותים אל חוות הפילים (Elephant Village Camp) הממוקמת במרכז אזור הררי יפה. עם ההגעה, תהנו משלל פעילויות בחווה כולל רחצה והאכלה של הפילים. ארוחת צהריים כלולה.

 

לאחר מכן, נצא בשייט אל עבר מפל טאד סי (Tad Sae), שם נוכל לנוח ולשחות במים הצלולים.

 

לאחר מכן, ניסע חזרה ללואנג פראבאנג.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בלואנג פראבאנג.

יום 18

יום 18: לואנג פראבאנג- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר, תהנו מיום חופשי בלואנג פראבאנג.

בהמשך, בהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בתאילנד ולאוס, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בתאילנד ולאוס, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בתאילנד ולאוס

למה לגלות את תאילנד ולאוס
עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בתאילנד ולאוס