טיולים במוסקט

טיול לפיליפינים

מסע גיאוגרפי מרתק

אורך:

10 ימים

עונה מומלצת:

נובמבר-מאי

טיול לפיליפינים - תקציר

טיול לפיליפינים בתפירה אישית, 10 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא. נתחיל את הטיול במנילה – בירת הפיליפינים והעיר השביעית בגודלה בעולם. נטייל בעיר ונבקר במפלי פגסנג'ן היפיפיים, ניסע אל אגם טאאל ונשוט אל האי שבמרכזו ונהנה מנסיעה ברכבי שטח אל עבר הר הגעש פינטובו. נמשיך בטיסה אל לאואג, נסייר בעיר ונחשף להיסטוריה ספרדית עשירה. נמשיך אל ויגאן – עיר מתקופת היישוב הספרדי באסיה, והשפעת תקופה זו עדיין ניכרת בה. נמשיך אל העיירה הציורית סגדה ונהנה מביקור באתרי הקברים התלויים המפורסמים. לסיום, נגיע אל בנאווה, נצא לסיור בכפר הפאו ונהנה מטיול ג'יפים באיזור טראסות האורז רחבות הידיים. טיול בתפירה אישית לאיי הפיליפינים השוכנים בדרום-מזרח אסיה, אי שם בקצה המערבי של האוקיינוס השקט. זוהי אחת המדינות היפהפיות והמסעירות באזור, המורכבת מלמעלה מ- 7,000 איים, היוצרים עולם קסום ומרתק. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בליווי מדריך פרטי דובר אנגלית או בקבוצה בינלאומית, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.
גיאוגרפי • תרבות • טבע
יום 1

יום 1: הגעה למנילה- סיור עירוני

ברוכים הבאים למנילה, בירת הפיליפינים והעיר השביעית בגודלה בעולם. מנילה ממוקמת באי לוזון, האי המרכזי והגדול ביותר בפיליפינים. עם ההגעה, העברה למלון.

 

לאחר מנוחה והתרעננות, נצא לחצי יום סיור בעיר.
נתחיל בלב הרובע הפיננסי של הפיליפינים Makati, שם נוכל להציץ בהמולה בדרכנו לביקור באתריה המרכזיים של עיר הבירה. במהלך הסיור, נבקר בפארק ריזל (Rizal Park) השופע מרחבים ירוקים ושלל אטרקציות בתחומו. נמשיך אל העיר המוקפת חומה Intamuros , שם נראה את שרידיה העתיקים של העיר מימי הכיבוש הספרדי ועוד…
לינה במנילה.

יום 2

יום 2: מנילה- מפלי פגסנג'ן- מנילה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום טיול אל העיירה פגסנג'ן (Pagsanjan), הממוקמת כשעתיים וחצי מדרום למנילה.

 

עם ההגעה, נבקר במפלים היפהיפיים ונצא לשייט על גבי סירת קאנו הנקראת Banca. במהלך השייט, נתמרן במעלה הזרם ונהנה מנופים מגוונים של סלעים יפים, ערוצים תלולים וצמחייה טרופית עבותה. בדרכינו חזרה, נהנה מחווית אקסטרים במהלכה נשוט בין בולדרים ענקיים! זוהי בהחלט חוויה מלהיבה ומלאת אדרנלין.
ארוחת צהריים כלולה.

 

בתום הסיור, נסיעה חזרה למנילה והעברה למלון.
לינה במנילה.

יום 3

יום 3: מנילה- הר הגעש טאאל

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לטיול בפרובינצית Batangas (כשעה וחצי ממנילה).
עם ההגעה, נשוט אל האי שבמרכז אגם טאאל (Taal). האי הוא הר געש שבמרכזו מכתש שבו נוצר אגם תכול ברוחב כ-2 ק"מ.

 

תוכלו לבחור בין רכיבה על פוני או הליכה ברגל במרחבים על האדמה הוולקאנית. ארוחת צהריים כלולה.
לאחר מכן, נסיעה חזרה למנילה.
לינה במנילה.

 

**מומלץ להביא ליום זה כובע רחב שוליים ונעלי הליכה נוחות

יום 4

יום 4: מנילה- הר פינטובו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעתיים (129 ק"מ) לטרלאק. עם ההגעה, נצא ברכבי שטח אל עבר הר הגעש פינטובו Mount Pinatubo.

עם ההגעה, נצא לטיול הליכה של כשעתיים למכתש פינטובו, מסלול העובר דרך חצץ וולקני וסלעי. אולי תהיה לכם אפילו ההזדמנות לפגוש בדרך בקבוצה מבני ה Aeta, קבוצת ילידים מקומית מ Zambales. במהלך הטרק תחצו את הנהר בכמה מעברים רטובים (רמת המים תלויה במזג האוויר).

 

עם ההגעה למכתש, תוכלו להנות מנוף ציורי של מים נוצצים בצבע טורקיז שישתקף לפניכם מקצה הלוע.
לאחר מכן, נמשיך בנסיעה ברכבי שטח באיזור הר הגעש ולאחר מכן, נשוב למנילה. עם ההגעה, העברה למלון.
לינה במנילה.

יום 5

יום 5: מנילה- לאואג- סיור עירוני- ויגאן

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה אל לאואג, עיר עם היסטוריה ספרדית עשירה.

 

עם ההגעה, נצא לסיור בעיר, במסגרתו נבקר בקתדרלת סנט וויליאמס, במוזיאון Batac, בכנסיית Paoay, בשוק המקומי ובאתרים נוספים בעיר. ארוחת צהריים כלולה.

 

לאחר מכן, נצא בנסיעה של שעתיים אל ויגאן, השוכנת במערב האי לוזון, לחוף ים סין הדרומי. העיר נבחרה על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית ב-1999, כיוון שהיא דוגמה שמורה היטב של עיר מתקופת היישוב הספרדי באסיה, והשפעת תקופה זו עדיין ניכרת בה. ויגאן גם ידועה בריצוף המעוגל שברחובותיה ובאדריכלות ייחודית שמשלבת בין סגנון העיצוב האסייתי והאדריכלות האירופית הקולוניאלית.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בויגאן.

יום 6

יום 6: ויגאן- סיור עירוני- סגדה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיורים בויגאן. נבקר בארמון הארכיבישוף, בקתדרלת סנט פול ובמוזיאון Padre Jose Burgos אשר נבנה בשנת 1788 ונמצא בבית משפחתו של האב חוזה בורגוס, אחד משלושת הכמרים הקדושים אשר הוצאו להורג ע"י הספרדים בשנת 1872. במוזיאון נמצא אוסף נכבד של אוצרות תרבות האילוקאנו, כולל סדרה של 14 ציורים של הצייר המקומי המפורסם דון אסטבן וילהנואבה, יצירות אריגה, תכשיטים, כלי נגינה, כלי חרס, תמונות של תהלוכות חג הפסחא וריהוט עתיק.

 

לאחר מכן, נצא בנסיעה של כ-5 שעות אל העיירה הציורית סגדה (Sagada). עם ההגעה, העברה למלון.

 

סגדה היא עיירה ייחודית וציורית בצפון האי לוזון המפורסמת בעיקר בזכות שיטת הקבורה הייחודית שנהוגה במקום. ארונות הקבורה של המתים נתלים בגובה של כמה עשרות מטרים על מצוקים במספר מוקדים בסביבת העיירה.
לינה בסגדה.

יום 7

יום 7: סגדה- בנאווה

לאחר ארוחת הבוקר, נהנה מביקור באתרי הקברים התלויים המפורסמים. זוהי מסורת עתיקת יומין של קבורה שמהווה חלק מהתרבות של אנשי סגדה מזה יותר מאלפיים שנה.
מרבית אנשי סגדה מעדיפים סוג זה של קבורה מאחר והם מאמינים כי ככל שגופתם תהיה במקום גבוה יותר כך הם יהיו קרובים יותר לגן עדן. כמו כן, זו דרך להגן על הגופה מפני אסונות טבע כמו שטפונות ורעידות אדמה.

 

לאחר מכן, נמשיך לביקור במוזיאון בונטוק שנוסד על ידי נזירה בלגית כדי לשמר את ההיסטוריה ואת המורשת של ילידי האיזור. במוזיאון נמצא אוסף של תלבושות מסורתיות, כלי ציד, כלים חקלאיים ותצלומים מהמאה ה-14. ארוחת צהריים כלולה.

 

לאחר מכן, נצא בנסיעה לבנאווה (Banaue), עיירה המוקפת שדות אורז וכפרים קטנים המשמרים אורח חיים מסורתי ואותנטי. בנאווה מהווה מרכז לטיולים לטראסות האורז המופלאות. טראסות האורז הוכרזו כאתר מורשת עולמי של אונסקו והן בהחלט מרשימות בכל קנה מידה.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בבנאווה בבית מלון פשוט.

יום 8

יום 8: בנאווה- טראסות האורז

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור בכפר הפאו (Hapao) ונהנה מטיול ג'יפים (לא ממוזגים) באיזור טראסות האורז רחבות הידיים, המשתפלות במורד העמק לעבר מימי הנהר הצלול הנקרא על שם הכפר. ארוחת צהריים כלולה.
לאחר מכן, נסיעה חזרה לבנאווה.
לינה בבנאווה בבית מלון פשוט.

יום 9

יום 9: בנאווה- מנילה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, נסיעה חזרה של כ-4 שעות לשדה התעופה לטיסה חזרה למנילה.

 

עם ההגעה, העברה למלון. המשך יום חופשי.
לינה במנילה.

יום 10

יום 10: מנילה- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בפיליפינים, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בפיליפינים, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בפליפינים

למה לגלות את הפיליפינים
עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בפיליפנים