טיולים במוסקט

טיול לפיליפינים

מסע בין האיים האקזוטים

אורך:

15 ימים

עונה מומלצת:

נובמבר-מאי

טיול לפיליפינים - תקציר

טיול לפיליפינים בתפירה אישית, 15 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא. נתחיל את הטיול במנילה – בירת הפיליפינים והעיר השביעית בגודלה בעולם. נמשיך בטיסה אל בנאווה, נצא לסיור בכפר הפאו ונהנה מטיול ג'יפים באיזור טראסות האורז רחבות הידיים. נשוב אל מנילה, נטייל בעיר ונמשיך בטיסה אל האי בוהול. נטייל באי ונשוט אל האי הקטן פמילקן. נמשיך אל פוארטו פרינססה – עיר הבירה של האי פלאוון, נהנה משייט בנהר התת קרקעי המופלא ונסיים בנופש בעיירה הקטנה אל נידו. טיול בתפירה אישית לאיי הפיליפינים השוכנים בדרום-מזרח אסיה, אי שם בקצה המערבי של האוקיינוס השקט. זוהי אחת המדינות היפהפיות והמסעירות באזור, המורכבת מלמעלה מ- 7,000 איים, היוצרים עולם קסום ומרתק. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בליווי מדריך פרטי דובר אנגלית או בקבוצה בינלאומית, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.
טבע • כפרים • חופים טרופיים
יום 1

יום 1: הגעה למנילה

ברוכים הבאים למנילה, בירת הפיליפינים והעיר השביעית בגודלה בעולם. מנילה ממוקמת באי לוזון, האי המרכזי והגדול ביותר בפיליפינים. עם ההגעה, העברה למלון.
לינה במנילה.

יום 2

יום 2: מנילה- בנאווה

לאחר ארוחת בוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה ל-Cauayan. עם ההגעה, נצא בנסיעה של כ-4 שעות לבנאווה (Banaue), עיירה המוקפת שדות אורז וכפרים קטנים המשמרים אורח חיים מסורתי ואותנטי. בדרך נעצור לתצפיות מרהיבות על האיזור.

 

בנאווה מהווה מרכז לטיולים לטראסות האורז המופלאות. טראסות האורז הוכרזו כאתר מורשת עולמי של אונסקו והן בהחלט מרשימות בכל קנה מידה.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בבנאווה בבית מלון פשוט.

יום 3

יום 3: בנאווה- טראסות האורז

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור בכפר הפאו (Hapao) ונהנה מטיול ג'יפים (לא ממוזגים) באיזור טראסות האורז רחבות הידיים, המשתפלות במורד העמק לעבר מימי הנהר הצלול הנקרא על שם הכפר. ארוחת צהריים כלולה.
לאחר מכן, נסיעה חזרה לבנאווה.
לינה בבנאווה בבית מלון פשוט.

יום 4

יום 4: בנאווה- בטאד- בנאווה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום טיול נוסף בג'יפים (לא ממוזגים) אל הכפר בטאד (Batad), כפר אותנטי בו תרגישו כאילו חזרתם אחורה בזמן. במהלך היום נהנה מנופי טראסות האורז, ממפגש עם המקומיים, מביקור במפלי Tappiya ומהאווירה המיוחדת השוכנת במקום. ארוחת צהריים כלולה.

 

לאחר מכן, נסיעה חזרה לבנאווה.
לינה בבנאווה בבית מלון פשוט.

יום 5

יום 5: בנאווה- מנילה- סיור עירוני

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, נסיעה חזרה של כ-4 שעות לשדה התעופה לטיסה חזרה למנילה.
עם ההגעה, העברה למלון.

 

לאחר מנוחה והתרעננות, נצא לחצי יום סיור בעיר.
נתחיל בלב הרובע הפיננסי של הפיליפינים Makati, שם נוכל להציץ בהמולה בדרכנו לביקור באתריה המרכזיים של עיר הבירה. במהלך הסיור, נבקר בפארק ריזל (Rizal Park) השופע מרחבים ירוקים ושלל אטרקציות בתחומו. נמשיך אל העיר המוקפת חומה Intamuros , שם נראה את שרידיה העתיקים של העיר מימי הכיבוש הספרדי ועוד…
לינה במנילה.

יום 6

יום 6: מנילה- בוהול

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה העברה לשדה התעופה לטיסה לבוהול.
זהו האי העשירי בגודלו בארכיפלג, בפרובינצית בוהול במרכז אזור ויזאיאס, אי מקסים וידוע בגבעות ה"שוקולד" שלו. מרגע שעליתם על גבעות השוקולד ייפרס לעיניכם מראה מדהים של 1268 גבעות ברדיוס של 360 מעלות שעליהן מרחבי דשא שצבען משתנה בקיץ לחום-שוקולד וכולן נוצרו ללא מגע יד אדם.
בבוהול חופים לבנים ופראים ולמחפשי האתגרים יש אפשרות לצלול בשוניות אלמוגים יפיפיות.

רק באי בוהול נפגוש את ה"טרשייר" (במתחמים מסודרים). זהו היונק הזעיר ביותר בעולם (גודל כף היד) בעל עיניים ענקיות. הטרשייר הוא בעל חיים מתוק ושובה לב. הוא מתגורר בטריטוריה שלו בלב ג'ונגל ה"קורלה".

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בבוהול.

יום 7

יום 7: בוהול- סיור באי

לאחר ארוחת הבוקר, נהנה מיום סיור באזור בוהול.
נבקר בכנסיית בקלאיון שהוכרה כאוצר לאומי בעיקר בגלל שנשתמרה בצורה כ"כ אותנטית עד היום.

 

נבקר בגבעות השוקולד המפורסמות ונמשיך אל יער בילאר, יער מעשה ידי אדם שנמצא במרכז האי בוהול וידוע במיוחד בעצי המהוגני שבו, איזור עצום של עצים שנשתל על ידי המקומיים. מלבד העצירה הקצרה שתהיה לכם תוך כדי טיול היום, מתפתח ביער זה איזור חדש של תיירות אקולוגית, שם מוצעים טרקים, ביקור במערות והזדמנות מעולה למפגש עם חיות מיוחדות וציפורים נדירות שהאי ידוע בהן.

 

לאחר מכן, נצא לשייט בנהר Loboc ונהנה מארוחת בופה פיליפינית בזמן שזמרים מקומיים שרים לכם סרנדות.
בתום הסיור, העברה למלון.
לינה בבוהול.

יום 8

יום 8: בוהול- האי פמילקן

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לשייט משותף אל האי פמילקן, אי קטן הנמצא דרומית לבוהול ובו כמה מאתרי הצלילה היפים ביותר במדינה. סביבת האי הינה ביתם של סוגים שונים של לוויתנים ודולפינים ובמהלך השייט נוכל לפגוש בהם.
עם ההגעה, נהנה משחייה ומשנורקלינג ומסיור באי. ארוחת צהריים כלולה.
לאחר מכן שייט חזרה אל בוהול והעברה למלון.
לינה בבוהול.

יום 9

יום 9: בוהול- סבו- פוארטו פרינססה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה ע״י סירה לשדה התעופה בסבו משם נטוס לפוארטו פרינססה, עיר הבירה של האי פלאוון. העיר המיוחדת שנחשבת לעיר הגדולה ביותר בפיליפינים מבחינת שטח, בנויה מתוך הג'ונגלים של האזור ובין חופים ואיים בתוליים.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בפוארטו פרינססה.

יום 10

יום 10: פוארטו פרינססה- הנהר התת קרקעי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לפארק בו נמצא הנהר התת קרקעי, שנבחר לאחד משבעת פלאי הטבע של העולם החדש, פארק ייחודי ומרשים שהינו אתר חובה למבקרים בפיליפינים.

 

נהנה משייט בנהר המופלא ומביקור בשמורה הטבע הנמצאת על קו החוף בתוך צמחיית ג'ונגל. עם מעט מזל, תוכלו לראות קופים, לטאות ענק ובעלי חיים אופיניים נוספים… ארוחת צהריים כלולה.
לאחר מכן, נמשיך לסיור מנגרובים ושייט בנהר סבאנג.
לינה בפוארטו פרינססה.

יום 11

יום 11: פוארטו פרינססה- אל נידו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כ-4 שעות לאל נידו, עיירה קטנה הנמצאת בחלקו הצפוני של האי פלאוון ושוכנת באחד מהאיזורים היפים ביותר בפיליפינים. באזור ניתן לראות איים קטנים המורכבים מסלעים הפורצים מן הים, חופים מבודדים, לגונות נסתרות, מערות חבויות וחיים תת קרקעיים עשירים במיוחד.

 

עם ההגעה, העברה על ידי סירה למלון.
לינה באל נידו.

יום 12

יום 12: אל נידו- יום חופשי

יום חופשי על בסיס ארוחת בוקר בחופים המופלאים של אל נידו.

יום 13

יום 13: אל נידו- יום חופשי

יום חופשי על בסיס ארוחת בוקר בחופים המופלאים של אל נידו.

יום 14

יום 14: אל נידו- יום חופשי

יום חופשי על בסיס ארוחת בוקר בחופים המופלאים של אל נידו.

יום 15

יום 15: אל נידו- מנילה- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה על ידי סירה לטיסה למנילה. המשך טיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בפיליפינים, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בפיליפינים, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בפליפינים

למה לגלות את הפיליפינים
עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בפיליפנים