טיולים במוסקט

טיול לניו זילנד

אל הטבע הפראי באי הצפוני

אורך:

13 ימים

עונה מומלצת:

נובמבר-אפריל

טיול לניו זילנד - תקציר

טיול לניו זילנד בתפירה אישית, 13 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא.
נתחיל את הטיול באוקלנד, העיר הגדולה של האי הצפוני. נבקר באתרי העיר, נאסוף את הרכב השכור וניסע אל מפרץ האיים. נהנה משייט בין האיים הרבים במפרץ ונמשיך לביקור באיזור חצי האי קורומנדל. נמשיך אל מחוז "מפרץ השפע" של ניו זילנד ובירתו רוטורואה ונהנה מטיול בעמק הגעשי וממפגש עם התרבות והמורשת המאורית של ניו זילנד. נצא לטרק הטונגרירו קרוסינג המפורסם ונמשיך אל עיירת הנמל נאפייר ונטייל בקייפ קידנאפר, שם נהנה מתצפית על מושבת הסולות. לסיום, נגיע אל וולינגטון – בירת ניו זילנד – ונבקר באתרי העיר.

מוזמנים לצאת למסע של פעם בחיים בניו זילנד – טיול אל מדינה עשירה בפלאי טבע מרהיבים. במהלך הטיול תחשפו אל שמורות טבע בהן יופי מסחרר, חוויות שובות לב ומפגשים עם בעלי חיים: מהנופים העירוניים התוססים של אוקלנד ועד לפלאים הגיאותרמיים של רוטורואה, בקווינסטאון תוכלו להנות מחוויות מלאות אדרנלין ובפארק הלאומי פיורדלנד תהנו משייט בין מצוקים נישאים, המגיעים לגובה של למעלה מ-1500 מטרים, פינגווינים צהובי עין בדונדין ועוד שפע חווית. אנו מציעים טיולים מגוונים עם מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית שתאפשר לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.

אורבני • גיאוגרפי • תרבות
יום 1

יום 1: הגעה- אוקלנד

נחיתה באוקלנד, העיר הגדולה של האי הצפוני. אוקלנד בנויה על הרצועה היבשתית הצרה של צפון ניו זילנד, בין מפרץ של האוקיאנוס השקט מצידה האחד ובין ים טסמן (Tasman) מצידה האחר. סביב העיר מתנשאת 48 כיפות געשיות כבויות, ביניהם הר עדן, שממנו נשקפים אוקלנד וכל סביבתה.

 

עם ההגעה, מפגש עם נציגנו והעברה פרטית למלון.
לינה באוקלנד.

יום 2

יום 2: אוקלנד- סיור עירוני

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לחצי יום סיור בעיר.
נסע דרך הביניינים ההיסטורים של העיר אל גשר הארבור שם נהנה מתצפית אל טטאיטמאטה הרבור והעיר. נעלה אל פסגת הר עדן לתצפית פנורמית יפהפיה על האיזור. נמשיך אל הכפר Parenell ול-Sky Town שם תהנו מהתצפית הפנורמית היפה ביותר בסביבה.

 

המשך יום חופשי.
לינה באוקלנד.

יום 3

יום 3: אוקלנד- מפרץ האיים

לאחר ארוחת הבוקר, איסוף רכבכם השכור ונסיעה של כ-3 שעות (230 ק"מ) לפהיה- אחד המקומות היפים והמיוחדים באי הצפוני.

פהיה הנמצאת במפרץ האיים (Bay of Islands). באזור 144 איים סב-טרופיים יפהפיים. פהיה,היא עיירת התיירים המרכזית באיזור "מפרץ האיים" ומקום מצוין שממנו ניתן לצאת לחקור את האיזור. תוכלו להנות באזור משחייה עם דולפינים, קיאקים, דיג, או פיקניק לאורך החופים המבודדים.
לינה במפרץ האיים.

יום 4

יום 4: מפרץ האיים- שייט אל Hole in the Rock

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לחצי יום שייט משותף במימיו הצלולים של המפרץ אל עבר "Hole in the Rock" הממוקם בין האיים הרבים במפרץ.
במהלך השייט ניתן לעיתים לפגוש בעלי חיים ימיים כגון דולפינים, לוויתנים, עופות ימיים ועוד. נגיע למגדלור קייפ ברט (Cape Brett) ומשם נמשיך לשוט אל ה"חור בסלע", אשר נפער לאורך מאות שנים, בתהליכי שחיקה שיצרו הרוח והגלים. הספינה תעבור דרך החור – חוויה ייחודית, המספקת גם נופים מרשימים. בדרך חזרה אל פהיה נעבור במספר איים מרוחקים וחופים יפים עם חול זהוב ורך.

 

אחה״צ חופשיים.
לינה במפרץ האיים.

יום 5

יום 5: מפרץ האיים- קורומנדל

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה של כ-5.5 שעות (459 ק"מ) אל איזור חצי האי קורומנדל. זוהי פנינסולה יפיפיה ושמורה היטב המאופיינת ביערות עתיקים וצפופים, נהרות ונחלים.
לינה בקורומנדל.

יום 6

יום 6: קורומנדל- וואיטומו- רוטורואה

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה של כ-3.5 שעות (242 ק"מ) אל הגבעות החלולות של וואיטומו, בהן רשת של מערות קרסטיות, שבהן זורמים נהרות נסתרים ובהם גרות תולעים זוהרות. הביקור במערות משלב שייט משותף מרהיב בנהר התת קרקעי, כאשר מעלינו זוהרות אלפי תולעים באור כחלחל. חוויה מדהימה!

 

נמשיך בנסיעה של כשעתיים (140 ק"מ) אל מחוז "מפרץ השפע" של ניו זילנד ובירתו, העיר רוטורואה, מרכז הפעילות הוולקנית וכן מרכז התרבות והמורשת המאורית של ניו זילנד.
לינה ברוטורואה.

יום 7

יום 7: רוטורואה- ארוחת האנגי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לחצי יום סיור ברוטורואה וסביבתה. נבקר בשמורה התרמית Wai-O-Tapu, שמורה בה תוכלו להנות מצפייה במעיינות מבעבעים, בריכות צבעוניות וגייזרים מתפרצים. לאחר מכן, נהנה מטיול הליכה בעמק הגעשי Waimangu.

 

בערב, נהנה מארוחת "האנגי", אשר בושלה עבורנו בתנור אדמה מיוחד ונצפה במופע המלחמה המפחיד של המאורים, תושביה המקוריים של הארץ, אשר יחרצו אלינו לשון מאיימת…
לינה ברוטורואה.

יום 8

יום 8: רוטורואה- טאופו- טונגרירו

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה של כשעתיים (131 ק"מ) אל הפארק הלאומי טונגרירו, הפארק הראשון שהוכרז רשמית כפארק בניו זילנד ומהווה מוקד מרכזי לטיולים ואטרקציות שונות.

 

בדרך מומלץ לעצור בטאופו, עיירה ששוכנת על גדות אגם טאפו שהינו האגם הגדול ביותר בניו זילנד. בטאופו ניתן להנות ממגוון אטרקציות כגון סירת ג'ט, שייט באגם טאופו, ביקור במפלי הוקה ובסכר ארטיטיה.
לינה בטונגרירו.

יום 9

יום 9: טונגרירו- טונגרירו קרוסינג

לאחר ארוחת הבוקר, תצאו לטרק הטונגרירו קרוסינג המפורסם.
אורך הטרק- 19 ק״מ, דרגת קושי גבוהה. ארוחת צהריים כלולה.
לינה בטונגרירו.

יום 10

יום 10: טונגרירו- נאפייר- קייפ קידנאפר

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה של כ-2.5 שעות (194 ק"מ) אל נאפייר (Napier), עיירת נמל הממוקמת בחופו המזרחי של האי הצפוני.

 

עם ההגעה, נצא לטיול בקייפ קידנאפר שם תוכלו להנות מתצפית על מושבת הסולות. הטיול כולל נסיעה ברכב שטח במהלכה נחצה נחלים, שדות חקלאיים ונהנה מנופים עוצרי נשימה.
לינה בנאפייר.

יום 11

יום 11: נאפייר- וולינגטון

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה של כ-4 שעות (322 ק"מ) אל וולינגטון. וולינגטון, הממוקמת בדרום האי הצפוני, היא בירתה של ניו זילנד, גבעות ועמקים ירוקים, ריח משכר של אוקיינוס ועיר מלאת חיים, קוסמופוליטית ומגוונת. ניתן למצוא בוולינגטון גם מוזיאונים, גלריות אמנות ומסעדות ובתי קפה משובחים.
לינה בוולינגטון.

יום 12

יום 12: וולינגטון- סיור עירוני

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לחצי יום סיור בוולינגטון.
נבקר במוזיאון הלאומי לאומנות המרשים והגדול ביותר בניו זילנד – טה פאפה (Te-Papa) ובטיילת היפה של רציף הנמל.
נמשיך לביקור בגנים הבוטאניים (Wellington-Botanic-Gardens) ונהנה מתצפית מפסגת הויקטוריה (Victoria).
לינה בוולינגטון.

יום 13

יום 13: וולינגטון- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, נסיעה לשדה התעופה, החזרת רכבכם השכור וטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בניו זילנד, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בניו זילנד, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בניו זילנד

למה לגלות את ניו זילנד
עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בניו זילנד