טיולים במוסקט

טיול למדגסקר

אל שמורות פראיות

אורך:

8 ימים

עונה מומלצת:

אפריל-אוקטובר

טיול למדגסקר - תקציר

טיול למדגסקר בתפירה אישית, 8 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא.
נתחיל את הטיול באנטננריבו, בירת מדגסקר, ונמשיך אל עיירת הנופש מורונדבה, נהנה משייט על הנהר ומפגש עם המקומיים ונבקר בשדרת עצי הבאובב. נמשיך אל בקופקה ונבקר בשמורת הטבע היפיפייה צינגי דה ברהמה. לסיום, נגיע אל אנדסיבה, נבקר בשמורה וב"אי הלמורים" ונהנה ממפגש מקרוב עם למורים מזנים שונים.

לפני כ- 165 מיליון שנה התנתקה לה חתיכה מאפריקה והחלה להתרחק… 100 מיליון שנה מאוחר יותר התפרקה החתיכה לשתיים, למי שמוכרות לנו היום כהודו ומדגסקר. האי עצמו יושב רק לפני 2000 שנה כך שהטבע המשיך להתפתח ללא הפרעה וייצר מינים אנדמים יחודיים – שלא ניתן לראותם בשום מקום אחר בעולם מלבד מדגסקר, זהו גן עדן אמיתי לאוהבי טבע. אנו מציעים טיולים מגוונים בהתאמה אישית, עם מעטפת שירותים רחבה וליווי של מדריכים מקומיים דוברי אנגלית ונהג צמוד, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.

טבע • שמורות • מינים אנדמים
יום 1

יום 1: הגעה- אנטננריבו- ברוכים הבאים למדגסקר!

נחיתה באנטננריבו (Antananarivo), בירת מדגסקר. אנטננריבו (טאנה), היא העיר הגדולה ביותר במדינה ומהווה את מרכזה המנהלי, תקשורתי וכלכלי.

עם ההגעה, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון.

 

לאחר מנוחה והתרעננות, נהנה מסיור עירוני בטאנה. נצא אל שדרת העצמאות ונבקר בקתרדלת ד'אנדולהלו d’Andohal.
לאחר מכן, נבקר בארמון המלכים Ambohimanga הממוקם על הגבעה הכחולה- אחת מ-12 הגבעות הקדושות המקיפות את העיר. נמשיך אל שוק דיאגו, שם תוכלו להסתובב בין החנויות המוכרות מלאכות יד מקומיות.
לינה באנטננריבו.

יום 2

יום 2: אנטננריבו- מורונדבה- שדרת הבאובבים

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה למורונדבה (Morondava), עיירת נופש השוכנת בחופי האוקינוס ההודי ומהווה את בסיס היציאה אל שדרת הבאואבבים היפייפיה.

עם ההגעה, העברה למלון.

לאחר מכן, נצא לשייט קצר על הנהר, נגיע לכפר הדייגים הקטן Betania שם נוכל לפגוש במקומיים וללמוד על אורח חייהם המסורתי.

 

לעת שקיעה, נצא לסיור בשדרת עצי הבאובב- אחד מייעדי הצילום המפורסמים ביותר ביבשת אפריקה.

 

לאחר מכן, נסתובב ברחוב הראשי של העיירה שם תוכלו לרכוש פסלי עץ של באובבים שעשויים מעץ הפליסנדר.
לינה במורונדבה.

יום 3

יום 3: מורונדבה- בקופקה

אחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה ארוכה שרובה הגדול בדרך עפר אל בקופקה, נקודת היציאה אל שמורת הטבע היפיפייה של יער האבנים – צינגי דה ברהמה (כ-8-9 שעות נסיעה).
לאורך הדרך ילוו אותנו עצי הבאואבב המרשימים.

 

לאחר כ-4 שעות נגיע אל גדת נהר ה-Tsiribihina ונעלה יחד עם הג'יפ על מעבורת ונחצה את הנהר. נמשיך בנסיעה ונגיע אל בקופקה. עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בבקופקה.

 

**במידה והזמן יאפשר נצא לסיור קצר ב"צינגי הקטן" (כינוי לחלק קטן בתוך שמורת הצינגי). ( בשמורה יש מעברים צרים בנקיקי סלע וטיפוס בסולמות מתכת)

יום 4

יום 4: בקופקה- שמורת צינגי דה ברהמה

לאחר ארוחת הבוקר, נסע כ-45 דקות לשמורת צינגי דה ברהמה. עם ההגעה, נהנה מטיול רגלי של כ-6 שעות באחת מהשמורות היפות במדינה, שהוכרזה כאתר מורשת ע"י אונסק"ו. שטח השמורה מורכב מנופים קארסטיים, בולענים, מערות, יערות, אגמים וביצות.
נסייר בשמורה ונפגוש במיני הלמורים הייחודיים לשמורה זו, נצפה בצמחייה המיוחדת כגון סחלבים וזנים שונים של קקטוסים.

 

***יש לקחת בחשבון שהסיור כולל מעברים בגשרים תלויים, סולמות, מעברים צרים ועוד ומתאים לאנשים עם רמת כושר טובה, ללא פחד גבהים… יש להביא אתכם הרבה מים, קרם הגנה ונעלי הליכה טובות)

 

לאחר הסיור, נסיעה חזרה למלון.
לינה בבקופקה.

יום 5

יום 5: בקופקה- מורונדבה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה משולבת בשייט חזרה אל מורונדבה.

 

לעת שקיעה נעבור שוב בשדרת הבאובבים המרשימה ונצפה בה בשעת בין ערביים.
לאחר מכן, העברה למלון.
לינה במורונדבה.

יום 6

יום 6: מורונדבה- אנטננריבו- אנדסיבה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה לאנטננריבו.

 

עם ההגעה, נצא בנסיעה של כ-4.5 שעות (146 ק"מ) אל שמורת אנדסיבה-מאנטאדיה (Andisabe-Mantadia), הממוקמת בסמוך לעיירה אנדסיבה. זהו פארק לאומי שברובו הוא יער גשם טרופי ראשוני. גובה הפארק נע בין 800 ל-1260 מטר וממוצע המשקעים הוא של 1700 מ"מ שמתפזרים על פני כ-210 ימים בשנה ותורם לשגשוגה של השמורה.
בפארק מתגוררים 11 מיני למורים שהמפורסם שבהם הוא האינדרי אינדרי- הלמור הגדול ביותר באי. בדרך לפארק נהנה מנופים ירוקים וצמחייה שופעת שמאפיינים את אזור זה של מזרח המדינה.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה באנדסיבה.

יום 7

יום 7: אנדסיבה- פארק ואקונה "אי הלמורים"

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לטיול הליכה של כ-3-4 שעות ברחבי הפארק. נסייר ביערות הגשם, נפגוש בצמחייה הייחודית לאיזור, בלמור האינדרי אינדרי, אחד ממיני הלמורים הגדולים ביותר ובמגוון בעלי החיים שבשמורה.

 

לאחר מכן, נמשיך לביקור ב"אי הלמורים". זוהי שמורת טבע פרטית בה נהנה ממפגש מקרוב עם מגוון המינים המתגוררים באי כגון למור הבמבוק הקטן, הלמור השחור לבן שאוהב לעשות מופעי אקרובטיקה והסיפקה החום הלבבי שלא מפחד מאנשים ותמורת בננה קטנה ישמח לשבת לכם על הכתף… היכונו למפגש משעשע והכינו את המצלמות לתמונות עם הלמורים המקסימים האלו.
לינה באנדסיבה.

יום 8

יום 8: אנדסיבה- אנטננריבו- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה חזרה לאנטננריבו. עם ההגעה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח במדגסקר, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח במדגסקר, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים במדגסקר

למה לגלות את מדגסקר
עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם במדגסקר