טיולים במוסקט

איחוד האמירויות

מסע בין האמירויות

אורך:

7 ימים

עונה מומלצת:

נובמבר-מרץ

טיול לאיחוד האמירויות - תקציר

טיול לאיחוד האמירויות בתפירה אישית, 7 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא.
נתחיל את הטיול בדובאי, האמירות הנוצצת מכל ה-7. נסייר בעיר העתיקה, נעלה לתצפית מרהיבה מראש "המסגרת", נמשיך לתצפית ממגדל בורג' חליפה ונבקר באקווריום ובמוזיאון העתיד. נמשיך לביקור באבו דאבי, בירת האמירויות ונהנה מהאטרקציות השונות שבעיר. נבקר באמירויות שארג׳ה ופוג'יירה ונעלה לתצפית מרהיבה מעל אי הדקלים. נבקר במירקל גארדן – גן הפרחים הגדול בעולם, בכפר גלובלי ונסיים בביקור בנאות המדבר ושוק הגמלים בעיר אל עין.

טיול לאיחוד האמירויות בתפירה אישית יזמן לכם מסע מופלא ומרתק אל מדינה מדברית, ערבית, עשירה בנפט, שבחלקים גדולים ממנה עשתה את הבלתי אפשרי מבחינת הפרחת השממה. פנטזיה וחזון הופכים למציאות מודרנית מרגשת, כשבמקביל התרבות האמירתית נשמרת בקפידה. אנו מציעים טיולים מגוונים, בהתאמה אישית, עם מעטפת שירותים רחבה, שתאפשר לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.

קידמה • אורבני • מסורת
יום 1

יום 1: הגעה לדובאי

נחיתה בדובאי, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון.

 

דובאי- אחת משבע האמירויות המרכיבות את איחוד האמירויות במפרץ הפרסי. זוהי האמירות הנוצצת מכולן, המושכת משקיעים מכל העולם בזכות היותה איזור סחר חופשי, כלכלתה צומחת במהירות והיא מציגה למבקרים בה עולם קסום שבו דמיון הופך למציאות ושממה מדברית הופכת לנווה מדבר של מגדלים, קניונים אינסופיים, פארקים, רכבי יוקרה, אטרקציות מרהיבות ועוד ועוד…
לינה בדובאי.

יום 2

יום 2: אל העיר העתיקה- תצפית ממסגרת דובאי- בורג' ח'ליפה- אקווריום דובאי- מוזיאון העתיד

לאחר ארוחת הבוקר, נצא אל העיר העתיקה. זהו אחד האזורים היפים של העיר המאפשר הצצה אל מחוזות העבר של דובאי.

 

עם ההגעה, נהנה מהליכה בסמטאות הצרות עמוסות הסחורות, נראה את סגנון הבניה העתיק, נבקר בשוק הזהב, שוק התבלינים ובשאר החנויות הצבעוניות של העיר ונחצה את נחל דובאי (הקריק) בסירת אברה, סירה מסורתית שתאפשר לכם להתרשם מהנופים של דובאי העתיקה והחדשה.

 

לאחר מכן, נבקר במסגרת של דובאי המציעה ביקור במבנה ייחודי הממסגר את נופי העיר. המבנה מתנשא לגובה של 150 מטר ונמצא בתוך פארק זאביל. נהנה מנופים מרהיבים, הליכה על שביל זכוכית, נחשף להיסטוריה של הקמתה של העיר השאפתנית ונהנה מחוויה טכנולוגית, ארכיטקטונית וחדשנית.

 

בהמשך נבקר באייקון של דובאי הבורג׳ חליפה- גורד השחקים הגבוה בעולם, המפאר את שמי דובאי ומאפשר תצפית מרהיבה על העיר. הבניין מתנשא לגובה של 828 מטר והוא המבנה עם מספר הקומות הגדול ביותר בעולם- 168 קומות. נעלה לתצפית מרהיבה על העיר מהקומה ה-124.

 

** אופציונלי- עלייה לקומה 148 בתוספת תשלום 60 דולר. אנא עדכנו אותנו בעת ההזמנה.

 

משם נמשיך לביקור באקווריום דובאי אשר נמצא בתוך הקניון עצום הממדים של דובאי, בקומת הקרקע, והוא מגיע עד לקומה השלישית. חיים בו למעלה מ-33,000 בעלי חיים ימיים והוא מציע בריחה קרירה אל עולם תת ימי קסום.

 

לאחר מכן, נבקר במוזיאון העתיד. זהו בניין יוצא דופן בולט במרחב דמוי עין שבנייתו נעשתה בטכנולוגיות מתקדמות שהשימוש בהן נעשה בעיקר בתעשיית החלל. באמצעות לייזר נחתכו כ-1024 חלונות של כתב יד ערבי מקושט שביחד מרכיבים שיר שנכתב על ידי שייח' מוחמד בן-ראשיד, האמיר של דובאי על עתיד האנושות והאמרויות.
המבנה עוצב תחת תקנים ירוקים מחמירים, ומספק את רוב צרכיו על ידי שימוש ומחזור של אנרגיה.
כ-140 מיליון דולר עלה להקימו והוא זכה לפרסי עיצוב רבים. המוזיאון מציע למבקריו בכל אחת משבע קומות המוזיאון אמצעי תצוגה משוכללים במציאות מדומה, מרכיבים אינטראקטיביים, הולוגרמות, רובוטים דמויי אנוש ועוד שנותנים הצצה אל העתיד כולל קומה ייעודית לילדים ובה שפע פעילויות למידה ויצירה עם דגש על פיתוח מיומנויות שישמשו את הדור הבא- אבל בעולם הפיזי ולא דרך מסכים.

 

** הביקור במוזיאון מצריך הזמנת כרטיסים מראש בהתאם לזמינות. בתקופות שיא, או בפרקי זמן קצרים לא תמיד יהיה ניתן להשיג כרטיסים

 

לינה בדובאי.

יום 3

יום 3: דובאי- אבו דאבי- דובאי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום טיול באבו דאבי (כשעה וחצי נסיעה), בירת האמירויות והעיר השניה בגודלה באיחוד האמירויות, עם כ-1.5 מיליון תושבים, מתוכם למעלה מ-80 אחוז עובדים זרים. העיר שוכנת בקצהו של אי במפרץ הפרסי והיא מחוברת באמצעות גשר אל היבשה.

 

עם ההגעה, נבקר במסגד שייח זאיד הנחשב לאחד המסגדים המרכזיים בנסיכות ולאחד מעשרת המסגדים המפוארים ביותר בעולם. המסגד, הקרוי על שם אביו של שליט איחוד האמירויות הנוכחי, עשוי משילוב של שיש, אבן, זהב, קריסטל וחרס המסגד הלבן נבנה במשך כ-11 שנים ועלותו מוערכת ב-550 מיליון דולרים.

 

**כניסה בלבוש צנוע בלבד- חולצה עם שרוול ארוך, מכנסיים ארוכים, נשים – עם כיסוי ראש. אין אפשרות להכניס תיק גב, רק תיק אישי.

 

נמשיך לביקור בארמון הנשיאות (Qasr Al Watan) המציג בפני מבקריו מורשת תרבות ואמונות אשר נועדו לחשוף בפניהם את המסורת וההיסטוריה של איחוד האמירויות. בארמון המפואר נמצאים משרדיהם של נסיך הכתר של דובאי ושל הנשיא. הארמון מכיל אולמות והיכלים, המעוטרים בזהב טהור, שיש וגילופי עץ מרהיבים ביופיים וקשטות רבות, כיפה עצומה, נברשת העשויה מ 350,000 קריסטלים ופריטי אומנות.

 

נעצור בטיילת קורניש – טיילת ציורית באורך שבעה ק"מ שלאורכה דקלים, במרינה עוגנות יאכטות אלגנטיות ולאורכה שפע מסעדות, חנויות ואפשרויות בילוי.

 

נשקיף על האי יאס – אי מלאכותי (אחד מכ-200 איים מלאכותיים המרכיבים את אבו דאבי), ובו שפע אפשרויות בילוי, מלונות מפנקים, פארק פרארי, פארק מים, פארק Warner Bros, קארטינג, מסלול מרוצי פורמולה 1, קניון ענק ועוד…

 

משם נמשיך אל מוזיאון הלובר שהוקם בעקבות הסכם שנחתם בין צרפת לאיחוד האמירויות המאפשר לה להשתמש בשמו. המוזיאון מציג יצירות ופרטי אומנות ותרבות מרחבי העולם, עם דגש רב על יצירות המגשרות ומחברות את אומנות המערב לאומנות העולם הערבי.

 

בתום הסיורים, נסיעה חזרה לדובאי והעברה למלון.
לינה בדובאי.

 

**יום טיול עם מדריך פרטי דובר אנגלית

יום 4

יום 4: דובאי- שארג׳ה- פוג׳יירה- דובאי

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה אל האמירות שארג׳ה- האמירות השלישית בגודלה, המשתרעת לחופי המפרץ הפרסי ומפרץ עומאן. בעיר בנייני מנהל ומסחר יחד עם מיזמים תרבותיים מסורתיים, כולל מספר מוזיאונים והיא נחשבת לבירת התרבות של האיחוד.

 

עם ההגעה, נצא לביקור בשווקים המקומיים, בסמטאות העיר העתיקה ובמוזיאון התרבות האסלאמית- בו תערוכות קבועות ומתחלפות של חפצים מהתרבות האסלמית המתפרשים על פני קרוב ל-1500 שנה מאיראן במזרח ועד צפון אפריקה במערב.

 

לאחר מכן, נבקר באי אל נור Al Noor, ובו מגוון אטקרציות כגון מיצגי אמנות, גן פרפרים, גנים יפיפיים, טיילת, בתי קפה ועוד..

 

לאחר מכן, נסע אל אמירות פוג׳יירה- אחת משבע האמירויות המרכיבות את איחוד האמירויות הערביות במפרץ הפרסי. פוג׳יירה קטנה יחסית, גם מבחינת האוכלוסיה וגם שטחה מהווה כ-1.5% משטח איחוד האמירויות הערביות. חלק ניכר משטחה הוא הררי ועל כן יש בה מדי שנה ממוצע גבוה יחסית של גשמים. בעיר תמצאו מספר מבצרים ומסגדים מרשימים.

 

עם ההגעה, נצא לסיור במבצר העתיק מתחילת המאה ה-16 ונחשב לאחד המבצרים הגדולים והעתיקים ביותר באיחוד האמירויות. המבצר הוא חלק ממתחם עם מספר בתים ישנים ומסגד. לאחר מכן נמשיך לביקור במסגד שייח׳ זאיד ובכפרים העתיקים.

 

לאחר מכן, נסיעה חזרה של כשעה וחצי לדובאי והעברה למלון.
לינה בדובאי.

 

**יום טיול עם מדריך פרטי דובר אנגלית

יום 5

יום 5: דובאי- אי הדקלים- מירקל גרדן- גלובל וילג'

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לכיוון המרינה של דובאי. נעצור לצילום מול מלון בורג׳ אל ערב המרשים ולאחר מכן נמשיך לסיור במרינה ונבקר בשוק מדינת ג׳ומיירה.

 

נמשיך אל אי הדקלים ונעלה לתצפית מרהיבה על האי והעיר ממרפסת התצפית בקומה 52 של מגדל The View At The Palm. התצפית מציעה נוף פנורמי של 360 מעלות ממרפסת הממוקמת בגובה של 240 מטר ממנה תוכלו לראות את קו הרקיע של דובאי וכמובן את אי הדקלים הידוע כאי מעשה ידי אדם הגדול ביותר בעולם ומעוצב בצורה של עץ דקל כשבכל אחד מ-16 ענפיו נמצאים מלונות מפוארים, וילות יפהפיות, בוטיקים וקניונים יוקרתיים, חופים בתוליים וכו'.

 

** ניתן לשדרג בתוספת תשלום ל- Fast Track + קומות 52+54, ובכך לחסוך את העמידה הממושכת בתורים. אנא עדכנו אותנו במידה ותרצו לשדרג בעת ההזמנה.

 

משם נמשיך אל המירקל גארדן. אם אתם חובבי גינון וגם אם לא… ביקור במירקל גרדן הוא בגדר חובה. זהו גן הפרחים הגדול בעולם שנפתח בשנת 2013, והוא מכיל למעלה מ-50 מליון פרחים ו-250 מיליון צמחים בתצוגה מרהיבה הכוללת פסלי ענק ודמויות שונות. בגן תוכלו למצוא מטוס, רקדניות, לבבות, דמויות מסרטי דיסני, פילים, דובים, מבנים וטירות ועוד ועוד מייצגים העושים את הביקור בו לחוויה צבעונית ומרגשת. ההשקיה בגן נעשית בשעות הלילה בהן הגן סגור, באמצעות טפטפות שנמצאות במערכת תת-קרקעית העושות שימוש בכמות ממוצעת של 757,082 ליטר מים אפורים ליום.

 

לאחר מכן, ניסע לביקור בגלובל וילג׳, שם תוכלו לחזות ב-78 מדינות המקובצות יחדיו במתחם ענק, כולל מדינות שלישראל אין יחסים דיפלומטיים איתן והן חסומות לכניסת ישראלים. כאן ניתן לקבל הצצה למדינות הללו, המציגות את מיטב האמנות והתרבות שלהן בשילוב דוכני מזון, בהם תוכלו לקבל טעימה ממאכלים מסורתיים. לכל מדינה מבנה מרשים, המאפיין את המוטיבים הארכיטקטונים הבולטים של אותה מדינה.

 

לאחר מכן נסיעה חזרה למלון.
לינה בדובאי.

יום 6

יום 6: דובאי- אל עין- דובאי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום טיול באל עין (120 ק"מ מדובאי) השוכנת במזרחה של אמירות אבו דאבי. האקלים המדברי היבש, נאות המדבר ההיסטוריים שהשתמרו בה ו-17 אתרי מורשת עולמית מהווים מוקד משיכה לתיירים.

 

עם ההגעה, נבקר במוזיאון הארמון. זהו מבצר המשוחזר היטב ובעל חשיבות היסטורית גדולה מכיוון שהיה מעונו של המייסד ונשיאה הראשון של איחוד האמירויות שייח זאייד בין סולטאן אל נהאייאן. המוזיאון מציע חשיפה אל החיים בסגנון הבדואי שהיו באמירויות טרם גילוי הנפט.
נמשיך לביקור בשוק הגמלים, במבצר ג'אהילי ונהנה מהנופים המרהיבים של האיזור, כולל פארק המנגרובים והאתרים הארכיאולוגים.

 

לאחר מכן, נסיעה חזרה לדובאי והעברה למלון.
לינה בדובאי.

 

**יום טיול עם מדריך פרטי דובר אנגלית

יום 7

יום 7: דובאי- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח באיחוד האמירויות, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח באיחוד האמירויות, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים באיחוד האמירויות

למה לגלות את איחוד האמירויות עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם באיחוד האמירויות