טיולים במוסקט

טיול לטנזניה וזנזיבר

ספארי קסום בטנזניה וחופים לבנים

אורך:

7 ימים

עונה מומלצת:

עונת הנדידה הגדולה- יולי-ספטמבר

עונת ההמלטות- ינואר-מרץ

טיול לטנזניה וזנזיבר - תקציר

טיול לטנזניה בתפירה אישית, 7 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא.
ננחת בקילימנג'רו ומיד נמשיך אל ארושה – בירת התיירות של טנזניה. נהנה מארוחת צהריים ונמשיך אל אגם מניירה, אחד מאגמי הבקע הסורי אפריקאי העובר בטנזניה. נמשיך אל שמורת הסרנגטי הענקית, נהנה מסיורי ספארי ותצפיות על בעלי החיים היחודיים ולסיום, נהנה מנופש בזנזיבר, אי התבלינים החלומי, בעל החופים הזהובים והמים הצלולים והתכולים.

טיול ספארי מרתק ומרגש בטנזניה. מסע שהוא לא רק למרחבים ולשקיעות, אלא גם לאותו מרחב בזמן בו האדם עדיין לא נהיה "כל יכול" אלא השתלב עם בעלי החיים בטבע באותו מעגל חיים מופלא, של צמחים ואוכלי העשב, טורפים ונטרפים, בני שבטים שעולמם הולך ונעלם. אין כמו לקנח בנופש בזנזיבר – גן עדן טרופי, אי קסום עם חופים לבנים, מים תכולים ותרבות עשירה. הטיול נערך בליווי נהג/מדריך ספארי מיומן דובר אנגלית ברכבי לנד קרוזר 4 על 4 נוחים.

ספארי • שמורות • נופש בזנזיבר
יום 1

יום 1: הגעה לקילימנג'רו- ארושה- אגם מניירה

נחיתה בקילימנג'רו. עם ההגעה, פגישה עם המדריך בשדה התעופה, ונסיעה לארושה (כ-45 דקות נסיעה).

 

ארושה הינה העיר המרכזית בצפון טנזניה ונחשבת לבירת התיירות של טנזניה. מלבד קרבתה הרבה לאזורי הספארי, יש לארושה הרבה מה להציע בפני עצמה.. האזור הירוק והפורה הסובב את העיר, המגוון השבטי, שווקים וביניהם שוק האומנויות של בני שבט המסאי, אתרים בעלי חשיבות רבה להיסטוריה האפריקאית, מוסדות תרבות, מוזיאונים קטנים ומסעדות טובות.
ארוחת צהריים במסעדה מקומית.

 

בהמשך, נסיעה של כ-3 שעות למניירה (Manayara), אחד מאגמי הבקע הסורי אפריקאי העובר בטנזניה וביתם של היפופוטמים, קופים, אריות מיוחדים במינם שמטפסים על עצים! פלמינגו וורודים ובעלי חיים נוספים המצויים באיזור.
ארוחת ערב ולינה במניירה.

יום 2

יום 2: אגם מניירה- סרנגטי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור בוקר בפארק הלאומי ונוכל להתרשם מהרגלי הבוקר של בעלי החיים המצויים בשמורה. ארוחת צהריים ארוזה כלולה.

 

לאחר מכן, נסיעה של כשעתיים אל שמורת הסרנגטי הענקית (Serengeti) "המישורים האינסופיים" בסווהילית, השמורה השנייה בגודלה בטנזניה. שטח השמורה כמעט כגודלה של מדינת ישראל וניתן למצוא בה בין היתר ג'ירפות, פילים, אנטילופות וכל הטורפים למיניהם. בשטח השמורה מתקיימת נדידת בעלי החיים הטבעית האחרונה בעולם, כאשר עדרים שלמים של גנו וזברות נודדים בתוך השמורה בעקבות המזון ועושים דרכם לעבר קניה השכנה.
ארוחת ערב בלודג'.
לינה בסרנגטי.

יום 3

יום 3: מישורי הסרנגטי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לנסיעה במישורי העשב האדירים של הסרנגטי, בהם חיים בעלי החיים המאפיינים את הסוואנה האפריקאית של טנזניה, ביניהם חיות בר מגוונות, זברות ואיילות החיות בלהקות זו לצד זו, ואריות האוהבים להתרפק בצל. ארוחת צהריים בלודג'.

אחה"צ, נצא לסיור נוסף ותצפיות על בעלי החיים בפארק הלאומי סרנגטי.
ארוחת ערב בלודג'.
לינה בסרנגטי.

יום 4

יום 4: סרנגטי- זנזיבר

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה סרונרה לטיסה לזנזיבר- אי התבלינים החלומי, בעל החופים הזהובים והמים הצלולים והתכולים.

 

עם ההגעה, העברה פרטית לריזורט. תהנו מתחילתה של חופשתכם בחוף…
לינה בזנזיבר.

יום 5

יום 5: זנזיבר- יום חופשי

יום חופשי בריזורט בחופיה המדהימים של זנזיבר.
לינה בזנזיבר.

יום 6

יום 6: זנזיבר- יום חופשי

יום חופשי בריזורט בחופיה המדהימים של זנזיבר.
לינה בזנזיבר.

יום 7

יום 7: זנזיבר- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בטנזניה בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בטנזניה, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בטנזניה

למה לגלות את טנזניה עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בטנזניה