טיולים במוסקט

טיול לארגנטינה וצ'ילה

אל חבלי ארץ פראיים

אורך:

13 ימים

עונה מומלצת:

נובמבר-מרץ

טיול לארגנטינה וצ׳ילה - תקציר

טיול לארגנטינה וצ'ילה בתפירה אישית, 13 ימי טיול לדוגמא. נתחיל את הטיול בבואנוס איירס, בירת ארגנטינה, נשוט בדלתת הפרנה ונמשיך אל ברילוצ'ה, עיירה הררית יפה ושלווה, ממנה נצא לטיולים ברכב וברגל באזור האגמים היפיפה והר הטרונדור. נמשיך במעבר רכס האנדים אל צ'ילה, נגיע אל פוארטו ואראס, נבקר באי צ'ילואה ונמשיך אל פארק טורס דל פיינה – מהפארקים הלאומיים היפים בעולם. לסיום נמשיך אל אל-קלפאטה ונצא לשייט קרחונים בעלי צורות וגוונים מרהיבים לאורך אגם ארחנטינו. טיול לארגנטינה וצ'ילה בתפירה אישית כולל את המקומות המרתקים ביותר שיש לארגנטינה ולצ'ילה להציע. נטייל בנופים עוצרי נשימה, במקומות עם היסטוריה ותרבות עשירה, נהרות צלולים בגווני טורקיז, פסגות מושלגות, אגמים וקרחונים אדירים, כרמים ויקבים, שווקים ססגוניים ואווירה תוססת שיש רק בדרום אמריקה. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בליווי מדריך פרטי דובר אנגלית, או ימי סיור משותפים, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.
אורבני • גיאוגרפי • קרחונים
יום 1

יום 1: הגעה- בואנוס איירס

נחיתה בבואנוס איירס (Buenos Aires), בירת ארגנטינה. עם ההגעה, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה פרטית למלון.

 

העיר בעלת החזות האירופית מונה כ-10 מיליוני בני אדם. היא שופעת רחובות הומי אדם, בניינים קולוניאליים בעלי חזות מרשימה, פארקים ושדרות מוריקות. מועדוני הטנגו התוססים פתוחים עד השעות הקטנות של הלילה.
לינה בבואנוס איירס.

יום 2

יום 2: בואנוס איירס- סיור עירוני

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור פרטי של כ-6 שעות בבואנוס איירס, כולל ביקור בשדרת 9 ביולי ובאובליסק.
נמשיך לבניין הקונגרס הידוע בכינויו "הבית הורוד", בכיכר מאי, ובשדרות דה מאיו.
נמשיך לביקור בשכונת רקולטה ובבית הקברות המפורסם בארכיטקטורה מיוחדת במינה. בבית קברות זה קבורים מפורסמים רבים ביניהם מריה אווה דוארטה דה פרון הידועה בכינויה אוויטה שהיתה רעייתו של נשיא ארגנטינה חואן פרון כאשר אישיותה, פעולותיה ומרוץ חייה הביאו את העם לידי הערצה רבה אליה.
לאחר מכן, נמשיך לסיור בשכונת לה בוקה הצבעונית.
לינה בבואנוס איירס.

 

**אופציונלי- מופע טנגו סוער כולל ארוחת ערב (בתוספת תשלום)

יום 3

יום 3: בואנוס איירס- טיגרה- דלתת הפרנה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לטיול פרטי אל דלתת הפרנה (Parana). נסע צפונה דרך שכונת אוליבוס (Olivos), שם מתגורר הנשיא. נמשיך לעבר מחוז איסידרו, אזור מגורים אלגנטי. נבקר בקטדראלה נאו-גוטית שבמרכז ההיסטורי של העיר המוקף בבתים בסגנון קולוניאלי ואיטלקי. במרחק לא גדול משם נמצא את תחנת הרכבת המחודשת סאן איסידרו- קומפלקס מעניין של מסעדות, בתי קולנוע וקניון.

 

נמשיך בנסיעה אל טיגרה (Tigre), שכונת מגורים נחמדה על גדת נהר הפאראנה. נצא לשיט משותף בדלתת הפרנה, בצמחיה עשירה, בין שכונות מגורים, שווקים, בתי נופש ובניני ציבור מעניינים. לאחר מכן, נסיעה חזרה לבואנוס איירס והעברה למלון.
לינה בבואנוס איירס.

יום 4

יום 4: בואנוס איירס- ברילוצ'ה- המעגל הקטן

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה פרטית לשדה התעופה לטיסה לברילוצ'ה.

 

ברילוצ'ה היא עיירת נופש הררית, בעלת חזות שוויצרית המהווה שילוב מושלם לטיולים רגליים וביקורים במפעלי שוקולד ביתיים. זהו מרכז אזור האגמים הארגנטינאי. רוב תושבי האזור הם מהגרים גרמנים הגרים בעיירות קטנות וירוקות, בבתי עץ ציוריים הנותנים לאזור חזות שוויצרית.
ברילוצ'ה מפורסמת בפארק הלאומי נאוול ואפי (Nahuel Huapi) ומיקומה של העיר, בין אגמים עמוקים וכחולים, הרים נישאים, קרחונים ועצים מחטניים מאפשר טיולים יפהפיים בחיק הטבע.

 

עם ההגעה, נצא לחצי יום סיור פרטי/משותף ב"מעגל הקטן". ניסע דרך שדרת Exequiel Bustillo ולאורך אגם Nahuel Huapi. בפלאיה בוניטה נעצור לתצפית אל האי Huemul.
נמשיך אל בסיסו של הר קמפניארו ונטפס ברכבל לרום 1050 מ' לתצפית מיוחדת על האזור. ממרומי ההר נשקף נוף פנורמי מרהיב של כל אגם נאוול ואפי ורכס האנדים שמעליו. תוכלו לראות מהתצפית את אגם טרפול, חצאי האי סן פדרו, Llao Llao, האי ויקטוריה, גבעת אוטו, גבעת קתדרל והעיר ברילוצ'ה.
נמשיך בדרכנו דרך פנינסולות סן פדרו ו-Llao Llao דרך גשר נגוס טורה שמעל נהר נגוס טורה ומקשר בין האגמים מורנו, נאוול ואפי ובהאייה לופז, לרגלי הר לופז.
נמשיך ונגיע אל נקודת תצפית- מרפסת טבעית הצופה אל אגם מורנו ופנינסולת Llao Llao.
בתום הסיור, נסיעה חזרה לברילוצ'ה והעברה למלון.
לינה בברילוצ'ה.

יום 5

יום 5: ברילוצ'ה- שבעת האגמים

לאחר ארוחת הבוקר, נצא מברילוצ'ה אל "המעגל הגדול" (Circuito Grande) ונעבור בדרך שבעת האגמים המפורסמת. על פני 200 ק"מ פזורים שבעה אגמים והנוף המקיף אותם עוצר נשימה. לכל אגם צורה וצבע הייחודיים רק לו… באמצע הדרך נבקר בעיירה Villa La Angostura.
אחה"צ, נסיעה חזרה לברילוצ׳ה והעברה למלון.
לינה בברילוצ'ה.

 

**יום סיורים פרטי/משותף

יום 6

יום 6: ברילוצ'ה- הר הטרונדור והקרחון השחור

לאחר ארוחת הבוקר, נצא דרומה ליום סיור פרטי/משותף בשמורת הר הגעש טרונדור והקרחון השחור שקיבל את שמו בשל סחף האדמה "המלכלך" אותו ויוצר בשל כך את צבעו הכהה.
במהלך היום נשלב הליכה רגלית קלה ותצפיות נוף עוצרות נשימה. אחה"צ, נסיעה חזרה לברילוצ'ה והעברה למלון.
לינה בברילוצ'ה.

יום 7

יום 7: ברילוצ'ה- פוארטו ווארס

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה ליאו יאו שם נתחיל במעבר רכס האנדים לצ'ילה בשילוב של נסיעה באוטובוס ושייט.
נבקר בשמורת מפלי פטרואה (Petrohue) ונהנה מהנופים המרהיבים. בשעות הערב נגיע לפוארטו ווארס. עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בפוארטו ווארס.

 

**נסיעה ושייט משותף מברילוצ'ה לפורטו ווארס

יום 8

יום 8: פוארטו ווארס- האי צ'ילואה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה פרטית/משותפת אל האי צ'ילואה (Chiloé). הביקור באיזור מאפשר מפגש מיוחד עם צ'ילה "האחרת", והצצה לחיי המקומיים שעיקר חייהם כרוכים סביב הים.

 

עם ההגעה, נבקר בעיירות Castro & Chonchi ונתרשם מאורח החיים הייחודי באיזור. בתום הביקורים, נסיעה חזרה לפוארטו ווארס והעברה למלון.
לינה בפוארטו ווארס.

יום 9

יום 9: פוארטו ווארס- פוארטו מונט- פונטה ארנס- טורס דל פיינה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה פרטית/משותפת לשדה התעופה בפוארטו מונט (Puerto Montt) לטיסה אל העיר הדרומית הגדולה בפטגוניה- פונטה ארנס (Punta Arenas).

 

פונטה ארנס יושבת על שפת מיצר מגלן. עיר זו שימשה כנמל חשוב ובסיס הצטיידות לכל הספינות שרצו להקיף את יבשת אמריקה, אך לאחר פתיחת תעלת פנמה פחתו מאוד הספינות הפוקדות את הנמל והוא ירד מגדולתו. כיום רק הספינות היוצאות לדייג ב"ים דרייק" ומפליגות לאנטרקטיקה משתמשות בשירותיו. בשנים האחרונות, עם גילוי הנפט באזור, עוברת פונטה ארנס התפתחות מואצת והופכת למרכז שירותים לקידוחים ולזיקוק הנוזל השחור, ואוכלוסייתה מונה כ-115,000 תושבים.

 

עם ההגעה, נצא בנסיעה משותפת של כ-4 שעות אל פארק טורס דל פיינה, שמורה שהינה אחד מהפארקים הלאומיים היפים ביותר בעולם. השמורה ממוקמת בצידו הדרומי של "פארק הקרחונים" ומשתרעת על שטח של מאות אלפי קילומטרים רבועים. הפארק הוקם בסוף שנות החמישים ושמו ניתן לו בגלל שלושת מגדלי הגרניט הגבוהים הנראים למרחקים ומסמלים את הפארק. בפארק ניתן לראות עשרות מיני ציפורים (הקונדור הדרום אמריקאי שהוא הדורס הגדול בעולם, יענים, קרקרות, פלמינגו ועוד הרבה ציפורי מים אחרות), סוגים שונים של בעלי חיים, הנפוצים מבניהם הגוואנקו (מין של אנטילופה ממשפחת הגמלים הדומה ללמה) וארנבות הבר הגדולות של פטגוניה.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בטורס דל פיינה.

יום 10

יום 10: שמורת טורס דל פיינה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום של טיולים פרטיים/משותפים בשמורת מגדלי הפיינה- עולם צומח מיוחד במינו בנוף המרהיב של הרי האנדים, מגדלי גרניט אדירים, המתנשאים כמעט אנכית לגובה של יותר מ-2,000 מ' מעל הערבה הפטגונית, מכוסים "כובעים" של סלעים מטמורפיים, מזדקרים מעל סביבה עתירת קרחונים, יערות, מפלים ואגמים.
לינה בשמורה.

יום 11

יום 11: טורס דל פיינה- אל קלפאטה- קרחון פריטו מורנו

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה פרטית אל הגבול עם צ'ילה (Cerro Castillo), מרחק של 215 קילומטרים, ומשם נמשיך לאל קלפאטה (El Calafate), עיירה פטגונית בדרום ארגנטינה המשמשת בסיס יציאה לשייט אל קרחון אופסלה (Upsala), בין קרחונים הצפים במימי אגם ארחנטינו (Lago Argentino) ובסיס לביקור בקרחון פריטו מורנו (Perito Moreno) (כ-4 שעות נסיעה).
עם ההגעה, העברה למלון.

 

בהמשך, נצא בנסיעה פרטית/משותפת לאורך אגם ארחנטינו אל קרחון פריטו מורנו, "הקרחון המתנפץ", החוצה את אגם ארחנטינו. זהו הקרחון היבשתי הפעיל הגדול בעולם והתופעה הקרחונית היפה ביבשת. הקרחון הוא תופעת טבע מדהימה; הוא מתנשא לגובה 70 מטרים מעל פני האגם. נטייל רגלית לאורך האגם ונצפה בקרחון שגושי קרח ניתקים ממנו ומתרסקים לתוך האגם בקולות נפץ. לאחר מכן, נסיעה חזרה לאל קלפאטה והעברה למלון.
לינה באל קלפאטה.

יום 12

יום 12: אל קלפאטה- שיט קרחונים

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לשייט מרתק על קטמרן באגם ארחנטינו בין קרחונים בעלי צורות וגוונים מרהיבים.
נשוט לעבר קרחון אופסלה, הגדול מבין הקרחונים של שדה הקרח הפטגוני, הקרוי על שם אוניברסיטת אופסלה בשבדיה על ידי החוקרים הראשונים של הקרחונים באזור. לאחר מכן, נמשיך בשייט אל קרחון ספגציני.

 

לאחר מכן, שייט ונסיעה חזרה לאל קלפאטה.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה באל קלפאטה.

 

**יום טיול משותף

יום 13

יום 13: אל קלפאטה- בואנוס איירס- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה פרטית/משותפת לשדה התעופה לטיסה לבואנוס איירס.
המשך טיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בארגנטינה וצ׳ילה בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בארגנטינה וצ׳ילה, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בארגנטינה וצ׳ילה

למה לגלות את ארגנטינה וצ׳ילה עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם ארגנטינה וצ׳ילה