טיולים במוסקט

טיול ליפן

מסורת, קדמה ואומנות מודרנית

אורך:

11 ימים

עונה מומלצת:

מרץ-מאי, אוקטובר-נובמבר

טיול ליפן - תקציר

טיול ליפן בתפירה אישית, 11 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא. נתחיל את הטיול בטוקיו – בירת יפן, קידמה נועזת בשילוב של מסורת לא מתפשרת – ונבקר באתרי העיר. נמשיך אל אוסקה, העיר השלישית בגודלה ביפן. נסייר בעיר ונבקר במצודת אוסקה – מהטירות המפורסמות ביפן, הנמצאת בלב העיר. נמשיך אל קיוטו, שהיתה בירתה של יפן למעלה מ-1000 שנה. נטייל ביער הבמבוק המרהיב בארשיאמה, בסמטאות העיר קיוטו ומקדשיה, בדרך הפילוסופים המפורסמת ונהנה מהשתתפות בטקס תה מסורתי, נבקר בנארה ונראה איילים מטיילים בנחת בעיר. נמשיך אל אוקאימה – "כפר האסמים" – ונשוט אל אי האומנות נאושימה. נסיים בעיירת הנופש הקטנה האקונה, השוכנת למרגלות הר הגעש המפורסם פוג'י ובה מעיינות חמים. טיול ליפן בתפירה אישית, לארץ השמש העולה. חובק בתוכו חוויה תרבותית מרתקת המושרשת במסורת עתיקה, בשילוב פלאי הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, אותם ניתן לפגוש רק ביפן. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בשילוב של סיורים פרטיים ו\או סיורים משותפים עם מדריך דובר אנגלית ו\או סיורים עצמאיים בתוספת מידע והמלצות מאיתנו, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.
אומנות • אורבני • מסורת
יום 1

יום 1: הגעה לטוקיו

ברוכים הבאים לטוקיו! טוקיו, בירת יפן- מאתגרת את המבקר בה בשכבה מסתורית ומסקרנת של קידמה נועזת בשילוב של מסורת לא מתפשרת, גורדי שחקים לצד רחובות אשר בתיהם המסורתיים בנויים מעץ וחלונות המכוסים בתריסי הבמבוק, כבישים סואנים לצד פארקים ירוקים ושקטים.

 

עם ההגעה, העברה פרטית למלון.
לינה בטוקיו.

יום 2

יום 2: טוקיו- בין מסורת לקדמה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום סיורים פרטי בטוקיו באמצעות תחבורה ציבורית. נבקר במקדש מייג'י, נחווה את אחד המקומות השלווים בעיר המייצג את השינטו- כינוי לדת הקדומה של יפן. הדרך אל המקדש חולפת בלב פארק מיוער וירוק המוקדש לקיסר מייג'י, שסימל את המעבר מחברה פאודלית לחברה מודרנית והצעיד את האומה היפנית לקדמה. במקום מתקיימים טקסים מסורתיים, פסטיבלים וחתונות לפי דת השינטו.

 

נמשיך אל אזור שיבויה העמוס פרסומות ענק המתנוססות על גבי בניינים גבוהים וחנויות המציעות את סחורתן לעוברים ושבים. באזור ישנו גם מעבר החצייה הגדול בעולם!

 

לאחר מכן, נמשיך לביקור בגנים המרהיבים המקיפים את הארמון המלכותי, מקום מושבם של המשפחה היפנית המלכותית.
לאחר מכן, נמשיך אל רובע אסקוסה, שהוא אחד מציוני דרך הבולטים ביותר בעיר ונבקר במקדש Sensoji, המקדש העתיק ביותר בעיר. נמשיך לביקור ברחוב העתיק Nakamise שם תוכלו למצוא חנויות, מסעדות ובתי קפה ציוריים.

 

נסיים את היום בתצפית יפהפיה על העיר ממגדל טוקיו.
לינה בטוקיו.

יום 3

יום 3: טוקיו- אוסקה- סיור עירוני

לאחר ארוחת הבוקר, הגעה עצמאית לתחנת הרכבת לנסיעה של כ-4 שעות לאוסקה- העיר השלישית בגודלה ביפן והמרכז המסחרי החשוב ביותר בה. העיר מציעה שפע של מסעדות מעולות ואוכל רחוב מעניין וטעים והיא נושאת את התואר "המטבח של יפן". חובבי הבישול שבינכם יוכלו למצוא שפע חנויות של כלי בית ועזרים להכנת אוכל יפני.
הגעה עצמאית למלון.

 

לאחר מכן, נצא לחצי יום טיול פרטי באמצעות תחבורה ציבורית בעיר. נבקר במצודת אוסקה, אחת הטירות המפורסמות ביפן הנמצאת בלב העיר. הטירה נבנתה במאה ה-16 והיא מוקפת חומה וגן יפה ומטופח.
נעלה לבניין Umeda Sky לתצפית יפהפיה על העיר ונמשיך לביקור ברובע דוטומבורי (Dotomburi) המשופע במקומות בילוי ומסעדות המגישות אוכל מרחבי העולם.
לינה באוסקה.

יום 4

יום 4: אוסקה- קיוטו- יער הבמבוק המרשים ומחוז ארשיאמה

לאחר ארוחת הבוקר, הגעה עצמאית לתחנת הרכבת לנסיעה של כשעה לקיוטו (Kyoto). קיוטו היתה בירתה של יפן למעלה מ-1000 שנה. העיר בעלת השפעה רבה בתחומי התרבות, אומנות ופילוסופיה של יפן, וניתן לראות זאת בין רחובותיה העתיקים והציוריים של העיר ובגניה המרהיבים.
הגעה עצמאית למלון.

 

לאחר מכן, מפגש עם המדריך ויציאה לחצי יום טיול פרטי באמצעות תחבורה ציבורית בארשיאמה- מחוז במבואותיה המערביות של קיוטו.
עם ההגעה, נבקר במקדש טנריוג'י- המקדש הראשי מבין קבוצת טנריו של רינזאי זן בודהיזם, הממוקם בסוסוקינובאבה-צ'ו, ברבע אוקיו שבקיוטו.
נמשיך לטיול ביער הבמבוק של ארשיאמה המרהיב בעל שבילים רחבים בתוך קני במבוק ענקיים ששום תמונה לא תוכל להעביר את התחושה המיוחדת שמורגשת מוקפים ביער במבוק טבעי.
נמשיך לגשר טוגטסוקיו- זהו גשר עץ מרשים ועתיק באורך של 155 מטר ובו נערכים גם טקסי חניכה לנערים ונערות צעירים שצריכים לחצות אותו מבלי להביט לאחור.

 

לאחר מכן נסיעה חזרה לקיוטו.
לינה בקיוטו.

יום 5

יום 5: קיוטו- דרך הפילוסופים- טקס תה ומקדשים

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום טיול פרטי באמצעות תחבורה ציבורית בקיוטו.
נבקר במקדש פוויליון הזהב המפורסם- קינקאקוג'י היושב על שפת אגם, מצופה כולו זהב ומהווה סמל לארכיטקטורה היפנית המסורתי.
לאחר מכן, נלך בדרך הפילוסופים המפורסמת במחוז Higashiyama שלאורכה תעלת מים ומאות עצי דובדבן.
נמשיך למקדש Yasaka שנבנה לפני 1350 שנה. לאחר מכן, נהנה מהשתתפות בטקס תה מסורתי.

 

לאחר מכן, תהנו מזמן חופשי באיזור Ninenzaka, איזור יפהפה ושמור המהווה הצצה על עברה העתיק של העיר. נמשיך לביקור במקדש Kodaiji, שנבנה בשנת 1606.
נסיים את היום בביקור במקדש Kiyomizu-dera שם תהנו מתצפית פנורמית יפהפיה על העיר מגובה של 13 מטר.
לינה בקיוטו.

יום 6

יום 6: קיוטו- נארה- קיוטו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום טיול פרטי באמצעות תחבורה ציבורית בנארה, בירתה העתיקה של יפן. את פנינו יקדמו איילים המסתובבים בחופשיות בעיר ולפי האגדה נשלחו לכן על מנת להגן עליה.

 

עם ההגעה, נבקר באתר המרשים ביותר בעיר- פסל הבודהה הגדול במקדש Todaiji – מקדש בודהיסטי שהוא גם מבנה העץ הגדול בעולם הנחשב לאתר מורשת עולמית ע"י אונסקו. נמשיך לביקור במקדש קסוגה ובפארק האיילים היפהפה.
לאחר מכן, נסיעה חזרה לקיוטו.

 

עם ההגעה, נבקר במקדש פושימי אינארי- מהמקדשים היפים ביותר ביפן.
לינה בקיוטו.

יום 7

יום 7: קיוטו- אוקיאמה- סיור עירוני

לאחר ארוחת הבוקר, הגעה עצמאית לתחנת הרכבת לנסיעה ברכבת של כשעה וחצי לאוקיאמה. משמעות שמה הינו "כפר האסמים" ובעיר העתיקה ניתן לראות עוד היום אסמים בני מאות שנים. העיר הייתה בעברה מרכז נחלתה הפיאודלית של משפחת איקאדה. היום זוהי עיר מפותחת ותוססת.
הגעה עצמאית למלון.

 

לאחר מכן, נצא לחצי יום סיור פרטי באמצעות תחבורה ציבורית בעיר. נבקר בגן Korakuen, הנחשב לאחד מהגנים היפים ביותר ביפן ונמשיך אל טירת אוקיאמה שנבנתה בשנת 1687.
לינה באוקאימה.

יום 8

יום 8: אוקיאמה- נאושימה- אוקיאמה

לאחר ארוחת הבוקר, מפגש עם המדריך הפרטי בלובי המלון משם נסע בתחבורה ציבורית אל הנמל ונצא לשייט משותף (תשלום במקום) אל האי נאושימה. זהו אי המכונה "אי האמנות" ומהווה מרכז לאמנות עכשווית המוצגת בנופים יפהיפים ויחודיים.

 

עם ההגעה, נבקר בפרויקטים של בתי האמנות, במוזיאון לי אופן (Lee (Ufan ובמוזיאון צ'יצו. נמשיך לביקור במוזיאון בנסה Benesse House)), השוכן על גבעה מבודדת ומשקיף אל נופי הים, סלעי החוף, האיים השכנים והמעבורות השטות ביניהם… לאחר מכן, נמשיך לביקור במוזיאונים נוספים באי.

 

אחה״צ, שייט משותף חזרה לאוקיאמה ונסיעה בתחבורית ציבורית למלון.
לינה באוקיאמה.

יום 9

יום 9: אוקיאמה- טוקיו

לאחר ארוחת הבוקר, הגעה עצמאית לתחנת הרכבת לנסיעה של כ-4 שעות לטוקיו.
הגעה עצמאית למלון. המשך יום חופשי.
לינה בטוקיו.

יום 10

יום 10: טוקיו- האקונה- טוקיו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום טיול פרטי עם מדריך ונהג פרטיים בהאקונה (Hakone), עיירת נופש קטנה השוכנת למרגלות הר הגעש המפורסם פוג'י, על גדות אגם אשי. אזור זה מהווה מוקד לפעילות וולקנית וניתן למצוא כאן מעיינות חמים ומרכזי בריאות ונופש.

 

עם ההגעה, נבקר במוזיאון של אמנות הפיסול Chokokunomori הממוקם בגן פתוח- זהו מוזיאון ייחודי המשלב בין הטבע והפיסול המודרני. המוזיאון ממוקם בתוך לוע הר געש לא פעיל.
נמשיך למוזיאון לאמנות מודרנית ומשם נמשיך ברכבל אל עמק אוואקודני העמק "הרותח" (אזור טרמי עם בוץ מבעבע ומעיינות גופרית), ונשקיף על הר פוג'י במידה ומזג האוויר יאפשר. לאחר מכן, נמשיך אל אגם אשי שם נצא לשייט קסום.

 

לאחר מכן, נסיעה חזרה לטוקיו והעברה למלון.
לינה בטוקיו.

יום 11

יום 11: טוקיו- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, הסעה פרטית לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח ביפן, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח ביפן, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים ביפן

למה לגלות את יפן
עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם ביפן