טיולים במוסקט

טיול ליפן

חוויה אותנטית מרגשת

אורך:

16 ימים

עונה מומלצת:

מרץ-מאי, אוקטובר-נובמבר

טיול ליפן - תקציר

טיול ליפן בתפירה אישית, 16 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא. נתחיל את הטיול בטוקיו – בירת יפן, קידמה נועזת בשילוב של מסורת לא מתפשרת – ונבקר באתרי העיר. נמשיך אל עיירת הנופש הקטנה האקונה, השוכנת למרגלות הר הגעש המפורסם פוג'י ובה מעיינות חמים. נמשיך אל טאקיאמה – בירת האלפים היפנים ששומרת על קסם העבר. נמשיך אל קאנזאווה ונבקר בטירה העתיקה. נמשיך אל הירושימה, נשוט אל האי מיאג'ימה ונבקר בפארק השלום. נמשיך אל קיוטו, שהיתה בירתה של יפן למעלה מ-1000 שנה. נטייל בסמטאות העיר ומקדשיה ובדרך הפילוסופים המפורסמת ונהנה מהשתתפות בטקס תה מסורתי, נבקר בנארה ונראה איילים מטיילים בנחת בעיר. נמשיך אל אוסקה, העיר השלישית בגודלה ביפן. נסייר בעיר ונבקר במצודת אוסקה – מהטירות המפורסמות ביפן, הנמצאת בלב העיר. לסיום, נשוב לטוקיו ליום נוסף לפני הטיסה חזרה ארצה. טיול ליפן בתפירה אישית, לארץ השמש העולה, חובק בתוכו חוויה תרבותית מרתקת המושרשת במסורת עתיקה, בשילוב פלאי הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, אותם ניתן לפגוש רק ביפן. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בשילוב של סיורים פרטיים ו\או סיורים משותפים עם מדריך דובר אנגלית ו\או סיורים עצמאיים בתוספת מידע והמלצות מאיתנו, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.
אורבני • מסורת • תרבות
יום 1

יום 1: הגעה לטוקיו

ברוכים הבאים לטוקיו! טוקיו, בירת יפן- מאתגרת את המבקר בה בשכבה מסתורית ומסקרנת של קידמה נועזת בשילוב של מסורת לא מתפשרת, גורדי שחקים לצד רחובות אשר בתיהם המסורתיים בנויים מעץ וחלונות המכוסים בתריסי הבמבוק, כבישים סואנים לצד פארקים ירוקים ושקטים.

 

עם ההגעה, העברה פרטית למלון.
לינה בטוקיו.

יום 2

יום 2: טוקיו- בין מסורת לקדמה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום סיורים פרטי בטוקיו באמצעות תחבורה ציבורית. נבקר במקדש מייג'י, נחווה את אחד המקומות השלווים בעיר המייצג את השינטו- כינוי לדת הקדומה של יפן. הדרך אל המקדש חולפת בלב פארק מיוער וירוק המוקדש לקיסר מייג'י, שסימל את המעבר מחברה פאודלית לחברה מודרנית והצעיד את האומה היפנית לקדמה. במקום מתקיימים טקסים מסורתיים, פסטיבלים וחתונות לפי דת השינטו.

 

נמשיך אל אזור שיבויה העמוס פרסומות ענק המתנוססות על גבי בניינים גבוהים וחנויות המציעות את סחורתן לעוברים ושבים. באזור ישנו גם מעבר החצייה הגדול בעולם!

 

לאחר מכן, נמשיך לביקור בגנים המרהיבים המקיפים את הארמון המלכותי, מקום מושבם של המשפחה היפנית המלכותית.
לאחר מכן, נמשיך אל רובע אסקוסה, שהוא אחד מציוני דרך הבולטים ביותר בעיר ונבקר במקדש Sensoji, המקדש העתיק ביותר בעיר. נמשיך לביקור ברחוב העתיק Nakamise שם תוכלו למצוא חנויות, מסעדות ובתי קפה ציוריים.

 

נסיים את היום בתצפית יפהפיה על העיר ממגדל טוקיו.
לינה בטוקיו.

יום 3

יום 3: טוקיו- בין מסורת לקדמה

יום חופשי בטוקיו על בסיס ארוחת בוקר.

יום 4

יום 4: טוקיו- האקונה

לאחר ארוחת הבוקר, הגעה עצמאית לתחנת הרכבת לנסיעה של כשעתיים אל האקונה, עיירת נופש קטנה השוכנת למרגלות הר הגעש המפורסם פוג'י, על גדות אגם אשי. אזור זה מהווה מוקד לפעילות וולקנית וניתן למצוא כאן מעיינות חמים ומרכזי בריאות ונופש.

הגעה עצמאית למלון. כרטיס Hakone Pass כלול.

 

בערב תהנו מחווית ה" אונסן"- טבילה במעיינות החמים וארוחת ערב מסורתית במלון.
לינה בהאקונה בבית מלון מסורתי.

יום 5

יום 5: האקונה- טאקיאמה

לאחר ארוחת הבוקר, הגעה עצמאית לתחנת הרכבת לנסיעה של כ-4 שעות ברכבת המהירה, בדרך מדהימה ביופייה לטאקיאמה (Takayama), בירת האלפים היפנים ששומרת על קסם העבר. ניתן למצוא בה בתי עץ עתיקים, שווקי חקלאים מסורתיים ובה מתקיים פסטיבל האביב הססגוני.

 

הגעה עצמאית למלון. המשך יום חופשי.
לינה בטאקאימה.

יום 6

יום 6: טאקאימה- סיור עירוני

לאחר ארוחת הבוקר, מפגש עם המדריך במלון משם נצא לחצי יום טיול פרטי באמצעות תחבורה ציבורית בטאקיאמה וסביבתה.

 

נבקר בשוק החקלאי, בו ניתן למצוא דוכנים של תוצרת חקלאית, תמונות ומוצרי עץ המיוצרים באזור, מסכות, חנויות לממכר תה, כלים מיוחדים להגשה ועוד. נבקר במוזיאון יטאי קאיקאן (Yatai Kaikan) המיוחד המוקדש לפסטיבל האביב והסתיו של טקאיאמה ומציג את העגלות שנבנו לכבודו. נבקר גם במבשלת סאקה מקומית.

 

המשך יום חופשי.
לינה בטאקאימה.

יום 7

יום 7: טאקאימה- אינאמי- גוקאיאמה- קאנזאווה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה פרטית כולל מדריך פרטי לקאנזאווה.

 

נעצור באינאמי (Inami), הידועה כבירת גילוף העץ של יפן. העיר היא ביתם של למעלה מ-120 בתי מלאכה ומתגוררים בה כ-300 אומנים.
עם ההגעה, נטייל לאורך רחוב יוקמאצ'י המרוצף אבן ונוכל לצפות בבעלי מלאכה מקומיים בבעת עבודתם. נמשיך לביקור במקדש Zuisenji- מקדש בודהיסטי שהוקם בתחילת המאה ה-14.
לאחר מכן, נשתתף בסדנת גילוף בעץ. במהלך הסדנה נלמד טכניקות גילוף מסורתיות וניצור עבודת יד למזכרת.

 

לאחר מכן, נצא אל הכפר ההיסטורי איינוקורה (Ainokura). הכפר הוכרז כאתר מורשת עולמי של אונסק"ו. סביבו נוף הררי יפייפה ובתי חווה הבנויים בסגנון גאשו-זוקורי מסורתי.
עם ההגעה, נצא לטייל בכפר ונבקר במוזיאון עממי המלמד על סנגון האדריכלות הייחודי.

 

נמשיך בנסיעה אל עיירת החוף הציורית קאנזאווה (Kanazawa).
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בקאנזאווה.

יום 8

יום 8: קאנזאווה- סיור עירוני- הירושימה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לחצי יום טיול פרטי באמצעות תחבורה ציבורית בעיר. נתחיל בביקור בגן היפני המפורסם Kenrokuen.
לאחר מכן, נמשיך לביקור במוזיאון המאה ה-21 של אומנות עכשווית, בטירת קנזאווה, במוזיאון D.T Suzuki ובאזור בתי התה (Higashi Chaya).

 

לאחר מכן, הגעה עצמאית לתחנת הרכבת לנסיעה של כ-4.5 שעות להירושימה, עיר שוקקת חיים המפורסמת בעיקר כעיר הראשונה שהופצצה בפצצת אטום.

 

הגעה עצמאית למלון.
לינה בהירושימה.

יום 9

יום 9: הירושימה- מיאג'ימה- הירושימה

לאחר ארוחת הבוקר, מפגש עם המדריך במלון ויציאה ליום טיול פרטי בהירושימה ואי הקטן מיאג'ימה (Miyajima), משכן אלי השינטו.
עם הגעתנו אל האי באמצעות שייט משותף, נבחין בשער האדום הנמצא בתוך המים ומשנה את גובהו בהתאם לגאות והשפל.
נבקר במקדש איצוקושימה (Itsukushima) המוקף תעלות מים. נמשיך אל פארק Momiji-Dani, נעלה ברכבל הל הר מיסן ונהנה מהנוף המרהיב הנשקף ממנו.

 

בתום הסיור, נשוט חזרה להירושימה. עם ההגעה, נבקר במקדש ובפארק השלום שהינו פארק זיכרון הממוקם בלב העיר, ומוקדש למורשת של הירושימה כעיר הראשונה בעולם שסבלה ממתקפה גרעינית, וכאתר הנצחה של נפגעי ההפצצה.
לינה בהירושימה.

יום 10

יום 10: הירושימה- מיאג'ימה- הירושימה

לאחר ארוחת הבוקר, הגעה עצמאית לתחנת הרכבת לנסיעה של כשעתיים לקיוטו. קיוטו היתה בירתה של יפן למעלה מ-1000 שנה. העיר בעלת השפעה רבה בתחומי התרבות, אומנות ופילוסופיה של יפן, וניתן לראות זאת בין רחובותיה העתיקים והציוריים של העיר ובגניה המרהיבים.

 

הגעה עצמאית למלון. המשך יום חופשי.
לינה בקיוטו.

יום 11

יום 11: קיוטו- יער הבמבוק המרשים ומחוז ארשיאמה- סיור עירוני

לאחר ארוחת הבוקר, מפגש עם המדריך ויציאה ליום טיול פרטי באמצעות תחבורה ציבורית בארשיאמה- מחוז במבואותיה המערביות של קיוטו.
עם ההגעה, נבקר במקדש טנריוג'י- המקדש הראשי מבין קבוצת טנריו של רינזאי זן בודהיזם, הממוקם בסוסוקינובאבה-צ'ו, ברבע אוקיו שבקיוטו.
נמשיך לטיול ביער הבמבוק של ארשיאמה המרהיב בעל שבילים רחבים בתוך קני במבוק ענקיים ששום תמונה לא תוכל להעביר את התחושה המיוחדת שמורגשת מוקפים ביער במבוק טבעי.
נמשיך לגשר טוגטסוקיו- זהו גשר עץ מרשים ועתיק באורך של 155 מטר ובו נערכים גם טקסי חניכה לנערים ונערות צעירים שצריכים לחצות אותו מבלי להביט לאחור.

 

לאחר מכן, נחזור לקיוטו ונבקר בטירת ניג'ו- טירת השוגונים לבית טוקוגאווה מהמאה ה-17 בה השתמרו ציורי קיר שהם מהיפים ביפן.
נמשיך אל מקדש פוויליון הזהב המפורסם- קינקאקוג'י היושב על שפת אגם, מצופה כולו זהב ומהווה סמל לארכיטקטורה היפנית המסורתי.
לינה בקיוטו.

יום 12

יום 12: קיוטו- נארה- קיוטו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום טיול פרטי באמצעות תחבורה ציבורית בנארה, בירתה העתיקה של יפן. את פנינו יקדמו איילים המסתובבים בחופשיות בעיר ולפי האגדה נשלחו לכן על מנת להגן עליה.

 

עם ההגעה, נבקר באתר המרשים ביותר בעיר- פסל הבודהה הגדול במקדש Todaiji – מקדש בודהיסטי שהוא גם מבנה העץ הגדול בעולם הנחשב לאתר מורשת עולמית ע"י אונסקו. נמשיך לביקור במקדש קסוגה ובפארק האיילים היפהפה.
לאחר מכן, נסיעה חזרה לקיוטו.

 

עם ההגעה, נבקר במקדש פושימי אינארי- מהמקדשים היפים ביותר ביפן.
לינה בקיוטו.

יום 13

יום 13: קיוטו- אוסקה- סיור קולינרי

לאחר ארוחת הבוקר, הגעה עצמאית לתחנת הרכבת לנסיעה לאוסקה- העיר השלישית בגודלה ביפן והמרכז המסחרי החשוב ביותר בה. העיר מציעה שפע של מסעדות מעולות ואוכל רחוב מעניין וטעים והיא נושאת את התואר "המטבח של יפן". חובבי הבישול שבינכם יוכלו למצוא שפע חנויות של כלי בית ועזרים להכנת אוכל יפני.

הגעה עצמאית למלון.

 

לאחר מכן, תהנו מחצי יום סיור קולינרי בעיר (פרטי באמצעות תחבורה ציבורית). נהנה מטעימות של מאכלים מסורתיים כמו הפנקייק היפני- אוקונומיאקי וכדורי התמנון- טאקויאקי. נהנה מסיור באיזור ה-New World District ו-Namba ונבקר גם בשוק האוכל קורומון (Kuromon).
לינה באוסקה.

יום 14

יום 14: אוסקה- סיור עירוני- טוקיו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לחצי יום טיול פרטי באמצעות תחבורה ציבורית בעיר. נבקר במצודת אוסקה, אחת הטירות המפורסמות ביפן הנמצאת בלב העיר. הטירה נבנתה במאה ה-16 והיא מוקפת חומה וגן יפה ומטופח.
נעלה לבניין Umeda Sky לתצפית יפהפיה על העיר ונמשיך לביקור ברובע דוטומבורי (Dotomburi) המשופע במקומות בילוי ומסעדות המגישות אוכל מרחבי העולם.

 

לאחר מכן, הגעה עצמאית לתחנת הרכבת לנסיעה של כ-4 שעות לטוקיו.
הגעה עצמאית למלון.
לינה בטוקיו.

יום 15

יום 15: טוקיו- יום חופשי

יום חופשי בטוקיו על בסיס ארוחת בוקר.

יום 16

יום 16: טוקיו- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה פרטית לתחנת הרכבת משם תצאו בנסיעת רכבת לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח ביפן, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח ביפן, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים ביפן

למה לגלות את יפן
עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם ביפן