טיולים במוסקט

טיול לטאיוואן

טבע פראי ונוף אורבני

אורך:

7 ימים

עונה מומלצת:

אוקטובר-יוני

טיול לטאיוואן - תקציר

טיול לטאיוואן בתפירה אישית, 7 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא.
נתחיל את הטיול בטייפה – בירת טאיוואן. נסייר באתרי העיר, נבקר בפארק הגיאולוגי ייליו ובמפלי שיפן הגדולים. נמשיך אל יילאן ונהנה מתצפיות נוף ייחודיות ומסלולי הליכה בפארק הלאומי טרוקו. לסיום, נשוב אל טייפה, נבקר במקדש הבודהיסטי לונגשאן ונהנה משוק הלילה שילין, הגדול ביותר בטייוואן.
טיול לטאיוואן בתפירה אישית הוא חוויה מרתקת הכוללת היכרות עם המסורת הסינית העתיקה, עולם קולינרי עשיר וייחודי, מפגש עם מגוון עולמות רוח ודת, היחשפות לנופים מרהיבים וטבע בראשיתי עוצר נשימה, ומעבר להכל – העם הטייוואני מסביר הפנים, אשר יצא מגדרו להשאיר אתכם מוקסמים. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בליווי מדריך פרטי דובר אנגלית, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.

אורבני • טבע ונופים • תרבות
יום 1

יום 1: הגעה לטייפה

ברוכים הבאים לטייפה- בירת טייוואן והעיר הגדולה ביותר במדינה. העיר השוקקת מהווה את המרכז התרבותי והכלכלי של האי ובה משולבים באופן מרשים המודרניות והמסורתיות. מקדשים, פגודות, פארקים רחבי ידיים, שווקי לילה ומטבח מקומי ייחודי – הם רק חלק מהאטרקציות המחכות לכם בבירה הטייוואנית.

 

עם ההגעה, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון.
לינה בטייפה.

יום 2

יום 2: טייפה- בין מסורת, היסטוריה ומודרניות

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור באתרים המרכזיים בעיר טייפה. נבקר במוזיאון הארמון הלאומי, המוזיאון המרהיב בעולם להיסטוריה של האומנות הסינית. בין אולמות התצוגה השונים ניתן לראות בין היתר פריטים מעניינים מקרמיקה, ברונזה ופורצלן, קליגרפיה, ציורים ופסלים סיניים, ספרים נדירים וכן אוסף פריטי בודהה שהובאו לטייפה מהעיר האסורה שבבייג’ינג.

 

נמשיך לביקור באתר ההנצחה לג׳יאנג קאי שק ונצפה בטקס החלפת המשמרות.
נמשיך את טיולנו לבניין "טייפה 101" שבו נהנה מתצפית נוף מרהיבה מאחד הבניינים הגבוהים בעולם.
לינה בטייפה.

יום 3

יום 3: טייפה- טבע ונופים בצפון טייוואן- יילאן

לאחר ארוחת הבוקר, נעשה את דרכנו בנסיעה של כשעה אל הפארק הגיאולוגי ייליו (Yeliu) שבו מגוון תצורות סלע ייחודיות ונוף מרהיב על רקע האוקיינוס.
נמשיך את טיולנו לעיירה הססגונית ג׳יופן (Jiufen) השוכנת בהרים, וזכתה בעבר לכינוי "שנגחאי הקטנה" כיוון שבתחילת המאה ה-20 גילו היפנים זהב באזור והעיירה הפכה להיות אחת העיירות העשירות והתרבותית ביותר באותה התקופה. נטייל בשוק הייחודי בעיירה, ובו בתי תה ומבחר דוכנים מן המטבח המקומי ונתרשם מן הנופים הפסטורליים שמסביבנו.

 

נמשיך בנסיעה אל עבר מפלי שיפן (Shifen)- המפלים הגדולים בטייוואן שגובהם 20 מטר ורוחבם 40 מטר.
נקנח בחוויה ייחודית בעיירה שיפן בה נפריח משאלות לשמיים בתוך פנסי נייר, כחלק מן המסורת של המחוז, בו מתקיים מדי שנה פסטיבל הפנסים הפופולארי.

 

לאחר מכן, ניסע כשעה וחצי אל מחוז יילאן (Yilan) על רקע האוקיינוס הפסיפי. עם ההגעה, העברה למלון.
לינה ביילאן.

יום 4

יום 4: יילאן- הפארק הלאומי טרוקו

לאחר ארוחת הבוקר, נבלה במרכז הלאומי לאומנויות מסורתיות אשר בו נכיר מקרוב את האומנויות העממיות הטיוואניות בתחומים כמו מוזיקה, אופרה, מחול, ייצור משחקים ועיטור מקדשים.

 

לאחר מכן נצא בנסיעה של כ-3 שעות, לכיוון מחוז חווליאן אשר שוכן בחופה המזרחי של טייוואן. נגיע אל הפארק הלאומי טרוקו ואת היממה הקרובה נבלה בנופים עוצרי נשימה אשר מצדיקים את שמה העתיק של טייוואן "איליה פורמוזה" ובעיברית-האי היפה.
נהנה ממספר תצפיות הכוללות נקיקי שיש, צמחיה שופעת, אגמים, צוקים ונוף הררי אשר מהווים כולם חלק מקניון השיש הגדול בעולם-טארוקו גורג'!

 

ניסע במנהרת תשע הפניות בעלת קירות אבן אדירים. נבקר במערת הסנוניות שידועה בפוטוגניות שלה ונבקר במקדש המעיין הנצחי המרשים התלוי על שפת הצוק.
לינה בפארק הלאומי טרוקו.

יום 5

יום 5: הפארק הלאומי וערוץ טרוקו- טייפה

לאחר ארוחת הבוקר, נקדיש את היום לפארק הלאומי ולערוץ טרוקו המהווה את פנינת הטבע של האי. נהנה ממגוון תצפיות נוף ייחודיות ומסלולי הליכה בפארק (בהתאם לעונה) העוברים בינות צוקי שיש, נהרות, עמקים, ומגוון חיות בר, פרפרים וצמחים. זהו יום שכולו מפגש מרתק עם הטבע העוצמתי ועם ילידי המקום ותרבותם.

 

לקראת ערב נעשה את דרכנו חזרה לבירה טייפה ברכבת (3.5 שעות נסיעה). עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בטייפה.

יום 6

יום 6: טייפה- מסורת ושווקים

לאחר ארוחת הבוקר, נבקר במקדש לונגשאן- נקודה מצויינת לחוות מחיי הדת העשירים של טייוואן. במקדש בודהיסטי זה, אשר כולל בתוכו קשת רחבה של אלים שונים נהנה מאווירה צבעונית ומהפנטת. נלך ברגל לסמטאת הנחשים המפורסמת ולאחר מכן נבקר ברחוב יונג-קאנג, רחוב האוכל המפורסם בעיר.

 

את שעות אחה"צ נבלה ברובע שימן, האזור הכי תוסס בטייוואן. נטעם מהתרבות הפופולארית בטייוואן דרך סיור בין הסמטאות המיוחדות ברובע זה.

 

נקנח את היום בשוק הלילה שילין (Shilin Night Market) -שוק הלילה הנחשב לגדול ביותר בטייוואן ומציע מתחם אוכל עצום, עם מגוון רחב של מאכלים טאיוואניים מקומיים, לצד דוכנים וחנויות לאביזרי אופנה, מזכרות, מוצרי אלקטרוניקה ועוד.
לינה בטייפה.

יום 7

יום 7: טייפה- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בטאיוואן, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בטיוואן, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בטאיוואן

למה לגלות את טאיוואן
עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בטיוואן