טיולים במוסקט

טיול ליפן וטאיוואן

אל ארץ השמש העולה וטאיוואן המודרנית

אורך:

14 ימים

עונה מומלצת:

מרץ-מאי, אוקטובר-נובמבר

טיול ליפן וטאיוואן - תקציר

טיול ליפן וטאיוואן בתפירה אישית, 14 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא.
נתחיל את הטיול בטוקיו – בירת יפן, קידמה נועזת בשילוב של מסורת לא מתפשרת – ונבקר באתרי העיר. נמשיך אל עיירת הנופש הקטנה האקונה, השוכנת למרגלות הר הגעש המפורסם פוג'י ובה מעיינות חמים. נמשיך אל טאקיאמה – בירת האלפים היפנים ששומרת על קסם העבר. נמשיך אל קיוטו, שהיתה בירתה של יפן למעלה מ-1000 שנה. נטייל בסמטאות העיר ומקדשיה, נבקר ביער הבמבוק הקסום בארשיאמה וגם בנארה, שם נראה איילים מטיילים בנחת בעיר. נסיים בטיסה אל טייפה – בירת טייוואן. נסייר באתרי העיר ושווקיה, נבקר בפארק הגיאולוגי ייליו ובמפלי שיפן הגדולים בטייוואן.

טיול ליפן וטייוואן בתפירה אישית, חובק בתוכו חוויה תרבותית מרתקת המושרשת במסורת עתיקה ופלאי טכנולוגיה מתקדמת ביותר, בשילוב של חוויה מרתקת הכוללת היכרות עם המסורת הסינית העתיקה, עולם קולינרי עשיר וייחודי, מפגש עם מגוון עולמות רוח ודת, היחשפות לנופים מרהיבים וטבע בראשיתי עוצר נשימה, אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בשילוב של סיורים פרטיים ו\או סיורים משותפים עם מדריך דובר אנגלית ו\או סיורים עצמאיים בתוספת מידע והמלצות מאיתנו, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.

אורבני • מסורת • טבע
יום 1

יום 1: הגעה לטוקיו

ברוכים הבאים לטוקיו! טוקיו, בירת יפן- מאתגרת את המבקר בה בשכבה מסתורית ומסקרנת של קידמה נועזת בשילוב של מסורת לא מתפשרת, גורדי שחקים לצד רחובות אשר בתיהם המסורתיים בנויים מעץ וחלונות המכוסים בתריסי הבמבוק, כבישים סואנים לצד פארקים ירוקים ושקטים.

 

עם ההגעה, העברה פרטית למלון.
לינה בטוקיו.

יום 2

יום 2: טוקיו- בין מסורת לקדמה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום סיורים פרטי בטוקיו באמצעות תחבורה ציבורית. נבקר במקדש מייג'י, נחווה את אחד המקומות השלווים בעיר המייצג את השינטו- כינוי לדת הקדומה של יפן. הדרך אל המקדש חולפת בלב פארק מיוער וירוק המוקדש לקיסר מייג'י, שסימל את המעבר מחברה פאודלית לחברה מודרנית והצעיד את האומה היפנית לקדמה. במקום מתקיימים טקסים מסורתיים, פסטיבלים וחתונות לפי דת השינטו.

 

נמשיך אל אזור שיבויה העמוס פרסומות ענק המתנוססות על גבי בניינים גבוהים וחנויות המציעות את סחורתן לעוברים ושבים. באזור ישנו גם מעבר החצייה הגדול בעולם!

 

לאחר מכן, נמשיך לביקור בגנים המרהיבים המקיפים את הארמון המלכותי, מקום מושבם של המשפחה היפנית המלכותית.
לאחר מכן, נמשיך אל רובע אסקוסה, שהוא אחד מציוני דרך הבולטים ביותר בעיר ונבקר במקדש Sensoji, המקדש העתיק ביותר בעיר. נמשיך לביקור ברחוב העתיק Nakamise שם תוכלו למצוא חנויות, מסעדות ובתי קפה ציוריים.

 

נסיים את היום בתצפית יפהפיה על העיר ממגדל טוקיו.
לינה בטוקיו.

יום 3

יום 3: טוקיו- יום חופשי

יום חופשי בטוקיו על בסיס ארוחת בוקר.

יום 4

יום 4: טוקיו- האקונה

לאחר ארוחת הבוקר, הגעה עצמאית לתחנת הרכבת לנסיעה של כשעתיים אל האקונה, עיירת נופש קטנה השוכנת למרגלות הר הגעש המפורסם פוג'י, על גדות אגם אשי. אזור זה מהווה מוקד לפעילות וולקנית וניתן למצוא כאן מעיינות חמים ומרכזי בריאות ונופש.

הגעה עצמאית למלון. כרטיס Hakone Pass כלול.

 

בערב תהנו מחווית ה" אונסן"- טבילה במעיינות החמים וארוחת ערב מסורתית במלון.
לינה בהאקונה בבית מלון מסורתי.

יום 5

יום 5: האקונה- טאקיאמה

לאחר ארוחת הבוקר, הגעה עצמאית לתחנת הרכבת לנסיעה של כ-4 שעות ברכבת המהירה, בדרך מדהימה ביופייה לטאקיאמה (Takayama), בירת האלפים היפנים ששומרת על קסם העבר. ניתן למצוא בה בתי עץ עתיקים, שווקי חקלאים מסורתיים ובה מתקיים פסטיבל האביב הססגוני.

 

הגעה עצמאית למלון. המשך יום חופשי.
לינה בטאקאימה.

יום 6

יום 6: טאקאימה- שיראקאווה גו- טאקאימה

לאחר ארוחת הבוקר, הגעה עצמאית לתחנת האוטובוס לנסיעה באוטובוס בדרך נופית יפה (כשעה וחצי) אל האזור של שיראקאווה גו (Shirakawago). זהו אזור כפרי הכולל מספר כפרים פעילים ובהם בתים גאשו זוקורי, הנקראים על שם גגות הקש המשופעים המאפיינים אותם. האזור הוכרז ע"י אונסק"ו כאתר מורשת עולמי.

 

עם ההגעה, תוכלו לטייל בין הבתים, ואף להכנס לאחד מבתי העץ ולהתרשם ממסורת עתיקה וממלאכות היד של תושבי הכפר (טיול עצמאי, ללא מדריך).

 

לאחר מכן, נסיעה חזרה באוטובוס לטאקאימה.
לינה בטאקאימה.

יום 7

יום 7: טאקיאמה- סיור עירוני- קיוטו

לאחר ארוחת הבוקר, מפגש עם המדריך במלון משם נצא לחצי יום טיול פרטי באמצעות תחבורה ציבורית בטאקיאמה וסביבתה.
נבקר בשוק החקלאי, בו ניתן למצוא דוכנים של תוצרת חקלאית, תמונות ומוצרי עץ המיוצרים באזור, מסכות, חנויות לממכר תה, כלים מיוחדים להגשה ועוד. נבקר במוזיאון יטאי קאיקאן (Yatai Kaikan) המיוחד המוקדש לפסטיבל האביב והסתיו של טקאיאמה ומציג את העגלות שנבנו לכבודו. נבקר גם במבשלת סאקה מקומית.

 

לאחר מכן, הגעה עצמאית לתחנת הרכבת לנסיעה של כ-4 שעות לקיוטו. קיוטו היתה בירתה של יפן למעלה מ-1000 שנה. העיר בעלת השפעה רבה בתחומי התרבות, אומנות ופילוסופיה של יפן, וניתן לראות זאת בין רחובותיה העתיקים והציוריים של העיר ובגניה המרהיבים.

 

הגעה עצמאית למלון.
לינה בקיוטו.

יום 8

יום 8: קיוטו- יער הבמבוק המרשים ומחוז ארשיאמה- סיור עירוני

לאחר ארוחת הבוקר, מפגש עם המדריך ויציאה ליום טיול פרטי באמצעות תחבורה ציבורית בארשיאמה- מחוז במבואותיה המערביות של קיוטו.

 

עם ההגעה, נבקר במקדש טנריוג'י- המקדש הראשי מבין קבוצת טנריו של רינזאי זן בודהיזם, הממוקם בסוסוקינובאבה-צ'ו, ברבע אוקיו שבקיוטו.
נמשיך לטיול ביער הבמבוק של ארשיאמה המרהיב בעל שבילים רחבים בתוך קני במבוק ענקיים ששום תמונה לא תוכל להעביר את התחושה המיוחדת שמורגשת מוקפים ביער במבוק טבעי.
נמשיך לגשר טוגטסוקיו- זהו גשר עץ מרשים ועתיק באורך של 155 מטר ובו נערכים גם טקסי חניכה לנערים ונערות צעירים שצריכים לחצות אותו מבלי להביט לאחור.

 

לאחר מכן, נחזור לקיוטו ונבקר בטירת ניג'ו- טירת השוגונים לבית טוקוגאווה מהמאה ה-17 בה השתמרו ציורי קיר שהם מהיפים ביפן.
נמשיך אל מקדש פוויליון הזהב המפורסם- קינקאקוג'י היושב על שפת אגם, מצופה כולו זהב ומהווה סמל לארכיטקטורה היפנית המסורתי.
לינה בקיוטו.

יום 9

יום 9: קיוטו- נארה- קיוטו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום טיול פרטי באמצעות תחבורה ציבורית בנארה, בירתה העתיקה של יפן. את פנינו יקדמו איילים המסתובבים בחופשיות בעיר ולפי האגדה נשלחו לכן על מנת להגן עליה.

 

עם ההגעה, נבקר באתר המרשים ביותר בעיר- פסל הבודהה הגדול במקדש Todaiji – מקדש בודהיסטי שהוא גם מבנה העץ הגדול בעולם הנחשב לאתר מורשת עולמית ע"י אונסקו. נמשיך לביקור במקדש קסוגה ובפארק האיילים היפהפה.
לאחר מכן, נסיעה חזרה לקיוטו.

 

עם ההגעה, נבקר במקדש פושימי אינארי- מהמקדשים היפים ביותר ביפן.
לינה בקיוטו.

יום 10

יום 10: קיוטו- אוסקה- טייפה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, הסעה פרטית לתחנת הרכבת משם תצאו בנסיעת רכבת לשדה התעופה של אוסקה לטיסה לטייפה- בירת טייוואן והעיר הגדולה ביותר במדינה. העיר השוקקת מהווה את המרכז התרבותי והכלכלי של האי ובה משולבים באופן מרשים המודרניות והמסורתיות. מקדשים, פגודות, פארקים רחבי ידיים, שווקי לילה ומטבח מקומי ייחודי – הם רק חלק מהאטרקציות המחכות לכם בבירה הטייוואנית.

 

עם ההגעה, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון.
לינה בטייפה.

יום 11

יום 11: טייפה- מסורת ושווקים

לאחר ארוחת הבוקר, נבקר במקדש לונגשאן- נקודה מצויינת לחוות מחיי הדת העשירים של טייוואן. במקדש בודהיסטי זה, אשר כולל בתוכו קשת רחבה של אלים שונים נהנה מאווירה צבעונית ומהפנטת. נלך ברגל לסמטאת הנחשים המפורסמת ולאחר מכן נבקר ברחוב יונג-קאנג, רחוב האוכל המפורסם בעיר.

 

את שעות אחה"צ נבלה ברובע שימן, האזור הכי תוסס בטייוואן. נטעם מהתרבות הפופולארית בטייוואן דרך סיור בין הסמטאות המיוחדות ברובע זה.
נקנח את היום בשוק הלילה שילין (Shilin Night Market) -שוק הלילה הנחשב לגדול ביותר בטייוואן ומציע מתחם אוכל עצום, עם מגוון רחב של מאכלים טאיוואניים מקומיים, לצד דוכנים וחנויות לאביזרי אופנה, מזכרות, מוצרי אלקטרוניקה ועוד.
לינה בטייפה.

יום 12

יום 12: טייפה- בין מסורת, היסטוריה ומודרניות

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור באתרים המרכזיים בעיר טייפה.

נבקר במוזיאון הארמון הלאומי, המוזיאון המרהיב בעולם להיסטוריה של האומנות הסינית. בין אולמות התצוגה השונים ניתן לראות בין היתר פריטים מעניינים מקרמיקה, ברונזה ופורצלן, קליגרפיה, ציורים ופסלים סיניים, ספרים נדירים וכן אוסף פריטי בודהה שהובאו לטייפה מהעיר האסורה שבבייג’ינג.

 

נמשיך לביקור באתר ההנצחה לג׳יאנג קאי שק ונצפה בטקס החלפת המשמרות.
נמשיך את טיולנו לבניין "טייפה 101" שבו נהנה מתצפית נוף מרהיבה מאחד הבניינים הגבוהים בעולם.
לינה בטייפה.

יום 13

יום 13: טייפה- טבע ונופים בצפון טייוואן

לאחר ארוחת הבוקר, נעשה את דרכנו בנסיעה של כשעה אל הפארק הגיאולוגי ייליו (Yeliu) שבו מגוון תצורות סלע ייחודיות ונוף מרהיב על רקע האוקיינוס.

 

נמשיך את טיולנו לעיירה הססגונית ג׳יופן (Jiufen) השוכנת בהרים, וזכתה בעבר לכינוי "שנגחאי הקטנה" כיוון שבתחילת המאה ה-20 גילו היפנים זהב באזור והעיירה הפכה להיות אחת העיירות העשירות והתרבותית ביותר באותה התקופה. נטייל בשוק הייחודי בעיירה, ובו בתי תה ומבחר דוכנים מן המטבח המקומי ונתרשם מן הנופים הפסטורליים שמסביבנו.

 

נמשיך בנסיעה אל עבר מפלי שיפן (Shifen)- המפלים הגדולים בטייוואן שגובהם 20 מטר ורוחבם 40 מטר.
נקנח בחוויה ייחודית בעיירה שיפן בה נפריח משאלות לשמיים בתוך פנסי נייר, כחלק מן המסורת של המחוז, בו מתקיים מדי שנה פסטיבל הפנסים הפופולארי.
לינה בטייפה.

יום 14

יום 14: טייפה- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח ליפן וטאיוואן, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בטיוואן, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים ביפן וטאיוואן

למה לגלות את יפן וטאיוואן
עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם ביפן וטיוואן