טיולים במוסקט

חופשה בזנזיבר

נופש מפנק באי התבלינים

אורך:

8 ימים

עונה מומלצת:

יולי-אוקטובר, ינואר-פברואר

טיול לזנזיבר - תקציר

חופשה בזנזיבר בתפירה אישית, 8 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא.
ננחת בזנזיבר – "אי התבלינים". נהנה מסיור בחוות תבלינים מקומית וביער ג’וזאני – יער הקופים. נבקר בסטון טאון – העיר העתיקה של זנזיבר סיטי, נסייר ברחובות המתפתלים, בארמונות עתיקים ומבנים מרשימים. נהנה משייט על סירה מסורתית בין האיים, נבקר באיים השונים, נהנה מרחצה בלגונות הכחולות ומשנורקלינג במימי האוקיאנוס וכמובן נהנה מנופש בחופים הלבנים ומי הטורקיז של האי.
זנזיבר – גן עדן טרופי במזרח אפריקה. האי הקסום מציע שילוב מושלם של חופים לבנים, מים תכולים ותרבות עשירה. טיול בזנזיבר הוא חוויה בלתי נשכחת עם הזדמנויות לשנורקלינג וצלילה בשוניות אלמוגים מרהיבות, טיולים בסמטאות האבן העתיקות של סטון טאון, והנאה מהמטבח המקומי הטעים והארומטי. הזמינו את החופשה הבאה שלכם בזנזיבר וגלו את הקסם הטרופי של אפריקה והכל בתפירה אישית עם מעטפת שירותים רחבה, ואם תרצו ניתן לשלב גם טיול ספארי מרתק בטנזניה.

חופשה טרופית • טבע • שייט 

יום 1

יום 1: זנזיבר- הגעה

ברוכים הבאים לזנזיבר – "אי התבלינים" – בעל החופים הלבנים ומי הטורקיז הצלולים. עם ההגעה, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון.

 

זנזיבר – חבל ארץ ברפובליקת טנזניה' הכולל את איי זנזיבר ופמבה הנמצאים כ-50 ק"מ מחופי טנזניה. בירת זנזיבר והעיר הגדולה בה היא זנזיבר סיטי. העיר העתיקה של הבירה היא סטון טאון והתעשייה העיקרית באי היא תעשיית התבלינים והתיירות. כמו כן, זנזיבר היא ביתם היחיד של קופי הקולובוס האדום הזנזיברי והנמר הזנזיברי.

 

עם ההגעה, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון חוף.
לינה בזנזיבר.

יום 2

יום 2: זנזיבר- יום חופשי

לאחר ארוחת הבוקר, תהנו מיום חופשי בזנזיבר.
לינה בזנזיבר.

יום 3

יום 3: זנזיבר- סיור תבלינים- היער של ג׳וזאני

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור בחוות תבלינים מקומית. במהלך הסיור נתוודע לעצי הקקאו הירוקים, על פירותיהם האדמדמים המתוקים, לעץ הציפורן ופריחתו המעניינת ולעץ הקינמון וקליפתו הארומתית. נפגוש גם בשיחים של הל, זנגוויל, נענע ופלפל. במקום גם גדלים עצים שפירותיהם מזכירים פירות יער מיוחדים, חיכוך מהיר של הפירות בכף היד מפיק מהם קצף מעניין, שלטענת המדריך יכול לשמש בתור סבון רחצה.

 

לאחר מכן, נמשיך לסיור ביער ג’וזאני, שזכה לכינוי יער הקופים. מלבד מראהו הירוק המלבב, מדובר במקום בעל חשיבות שכן הוא מהווה בית גידול לאחד מזני הקופים הנדירים ביותר ביבשת אפריקה. קופי הקלובוס האדום מצויים בסכנת הכחדה ולטענת החוקרים רק כ- 1,500 קופים מזן זה הצליחו כיום לשרוד. שליש מהם שוכנים ביער ג’וזאני, ומכאן חשיבותו.

 

לאחר מכן, נסיעה חזרה למלון.
לינה בזנזיבר.

יום 4

יום 4: זנזיבר- סטון טאון

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לחצי יום סיור בסטון טאון – העיר העתיקה של זנזיבר סיטי, עיר הבירה של האי זנזיבר והעיר הגדולה באי. העיר הוכרזה כאתר מורשת עולמי של ארגון אונסק”ו.

נסייר ברחובות המתפתלים של סטון טאון ונבקר בארמונות עתיקים ומבנים מרשימים כדוגמת המבצר העתיק, בית הפלאים, בניין ברמאל, הסטייט האוס ועוד.

 

לאחר מכן, נסיעה חזרה למלון.
המשך היום חופשי.
לינה בסטאון טאון.

יום 5

יום 5: זנזיבר- יום חופשי

לאחר ארוחת הבוקר, תהנו מיום חופשי בזנזיבר.
לינה בזנזיבר.

יום 6

יום 6: זנזיבר- ספארי בלו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ל- Safari Blue- יום שייט (משותף) בין האיים על גבי סירה מסורתית. במהלך היום נבקר באיים השונים, נהנה מרחצה בלגונות הכחולות ומשנורקלינג במימי האוקיאנוס (ציוד ינתן במקום). ארוחת צהריים כלולה.

 

לאחר מכן, נסיעה חזרה למלון.
לינה בזנזיבר.

יום 7

יום 7: זנזיבר- יום חופשי

לאחר ארוחת הבוקר, תהנו מיום חופשי בזנזיבר.
לינה בזנזיבר.

יום 8

יום 8: זנזיבר- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בזנזיבר בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בזנזיבר, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בזנזיבר

למה לגלות את זנזיבר עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בזנזיבר