טיולים במוסקט

טיול לארגנטינה וברזיל

אל חבלי ארץ פראיים וממלכת הסמבה

אורך:

17 ימים

עונה מומלצת:

נובמבר-מרץ

טיול לארגנטינה וברזיל - תקציר

טיול לארגנטינה וברזיל בתפירה אישית, 17 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא.
נתחיל את הטיול בבואנוס איירס, בירת ארגנטינה ונמשיך אל ברילוצ'ה, עיירה הררית יפה ושלווה, ממנה נצא לטיולים ברכב וברגל באזור האגמים היפיפה והר הטרונדור. נמשיך אל אל-קלפאטה ונצא לשייט קרחונים בעלי צורות וגוונים מרהיבים לאורך אגם ארחנטינו. נבקר באיגואסו ונצפה במפלים המרהיבים ונטוס אל ריו דה ז'נירו – "העיר המופלאה", נעלה לפסל ישו ול"הר הסוכר", יער טיז'וקה – יער הגשם האורבני הגדול בעולם ונבקר בפאבלה אוטנטית ולסיום ננפוש בעיירת הקיט הקטנה בוזיוס.

טיול לארגנטינה וברזיל בתפירה אישית כולל את המקומות המרתקים ביותר שיש לארגנטינה וברזיל להציע. צאו למסע אל נופים עוצרי נשימה, מקומות עם היסטוריה ותרבות עשירה, ג'ונגלים סבוכים ומפלים שוצפים, ערים קולוניאליות מרתקות, חופים זהובים ואווירה תוססת. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בליווי מדריך פרטי דובר אנגלית, או ימי סיור משותפים, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.

טבע • קרחונים • אורבני
יום 1

יום 1: הגעה- בואנוס איירס

נחיתה בבואנוס איירס (Buenos Aires), בירת ארגנטינה. עם ההגעה, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה פרטית למלון.

 

העיר בעלת החזות האירופית מונה כ-10 מיליוני בני אדם. היא שופעת רחובות הומי אדם, בניינים קולוניאליים בעלי חזות מרשימה, פארקים ושדרות מוריקות. מועדוני הטנגו התוססים פתוחים עד השעות הקטנות של הלילה.
לינה בבואנוס איירס.

יום 2

יום 2: בואנוס איירס- סיור עירוני

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור פרטי של כ-6 שעות בבואנוס איירס, כולל ביקור בשדרת 9 ביולי ובאובליסק.
נמשיך לבניין הקונגרס הידוע בכינויו "הבית הורוד", בכיכר מאי, ובשדרות דה מאיו.
נמשיך לביקור בשכונת רקולטה ובבית הקברות המפורסם בארכיטקטורה מיוחדת במינה. בבית קברות זה קבורים מפורסמים רבים ביניהם מריה אווה דוארטה דה פרון הידועה בכינויה אוויטה שהיתה רעייתו של נשיא ארגנטינה חואן פרון כאשר אישיותה, פעולותיה ומרוץ חייה הביאו את העם לידי הערצה רבה אליה.
לאחר מכן, נמשיך לסיור בשכונת לה בוקה הצבעונית.
לינה בבואנוס איירס.

 

**אופציונלי- מופע טנגו סוער כולל ארוחת ערב (בתוספת תשלום)

יום 3

יום 3: בואנוס איירס- טיול אל מישורי הפאמפס

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה פרטית/משותפת אל מישורי הפאמפס הארגנטינאים, בהם פזורות חוות הגאוצ'וס (הבוקרים) המפורסמות. נבקר ב-Estancia- חוות בוקרים ארגנטינאית טיפוסית בה נלמד על חיי הגאוצ'וס, נהנה ממופע פולקלור וכמובן נתכבד ביין, אסאדו, אמפנאדאס ועוד… (הפעילויות בחוווה- משותפות).
לאחר מכן, נסיעה חזרה לבואנוס איירס והעברה למלון.
לינה בבואנוס איירס.

יום 4

יום 4: בואנוס איירס- ברילוצ'ה- המעגל הקטן

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה פרטית לשדה התעופה לטיסה לברילוצ'ה.

 

ברילוצ'ה היא עיירת נופש הררית, בעלת חזות שוויצרית המהווה שילוב מושלם לטיולים רגליים וביקורים במפעלי שוקולד ביתיים. זהו מרכז אזור האגמים הארגנטינאי. רוב תושבי האזור הם מהגרים גרמנים הגרים בעיירות קטנות וירוקות, בבתי עץ ציוריים הנותנים לאזור חזות שוויצרית.
ברילוצ'ה מפורסמת בפארק הלאומי נאוול ואפי (Nahuel Huapi) ומיקומה של העיר, בין אגמים עמוקים וכחולים, הרים נישאים, קרחונים ועצים מחטניים מאפשר טיולים יפהפיים בחיק הטבע.

 

עם ההגעה, נצא לחצי יום סיור פרטי/משותף ב"מעגל הקטן". ניסע דרך שדרת Exequiel Bustillo ולאורך אגם Nahuel Huapi. בפלאיה בוניטה נעצור לתצפית אל האי Huemul.
נמשיך אל בסיסו של הר קמפניארו ונטפס ברכבל לרום 1050 מ' לתצפית מיוחדת על האזור. ממרומי ההר נשקף נוף פנורמי מרהיב של כל אגם נאוול ואפי ורכס האנדים שמעליו. תוכלו לראות מהתצפית את אגם טרפול, חצאי האי סן פדרו, Llao Llao, האי ויקטוריה, גבעת אוטו, גבעת קתדרל והעיר ברילוצ'ה.
נמשיך בדרכנו דרך פנינסולות סן פדרו ו-Llao Llao דרך גשר נגוס טורה שמעל נהר נגוס טורה ומקשר בין האגמים מורנו, נאוול ואפי ובהאייה לופז, לרגלי הר לופז.
נמשיך ונגיע אל נקודת תצפית- מרפסת טבעית הצופה אל אגם מורנו ופנינסולת Llao Llao.
בתום הסיור, נסיעה חזרה לברילוצ'ה והעברה למלון.
לינה בברילוצ'ה.

יום 5

יום 5: ברילוצ'ה- שבעת האגמים

לאחר ארוחת הבוקר, נצא מברילוצ'ה אל "המעגל הגדול" (Circuito Grande) ונעבור בדרך שבעת האגמים המפורסמת. על פני 200 ק"מ פזורים שבעה אגמים והנוף המקיף אותם עוצר נשימה. לכל אגם צורה וצבע הייחודיים רק לו… באמצע הדרך נבקר בעיירה Villa La Angostura.
אחה"צ, נסיעה חזרה לברילוצ׳ה והעברה למלון.
לינה בברילוצ'ה.

 

**יום סיורים פרטי/משותף

יום 6

יום 6: ברילוצ'ה- הר הטרונדור והקרחון השחור

לאחר ארוחת הבוקר, נצא דרומה ליום סיור פרטי/משותף בשמורת הר הגעש טרונדור והקרחון השחור שקיבל את שמו בשל סחף האדמה "המלכלך" אותו ויוצר בשל כך את צבעו הכהה.
במהלך היום נשלב הליכה רגלית קלה ותצפיות נוף עוצרות נשימה. אחה"צ, נסיעה חזרה לברילוצ'ה והעברה למלון.
לינה בברילוצ'ה.

יום 7

יום 7: ברילוצ'ה- אל קלפאטה- קרחון פריטו מורנו

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה פרטית/משותפת לשדה התעופה לטיסה לאל קלפאטה (El Calafate), עיירה פטגונית בדרום ארגנטינה המשמשת בסיס יציאה לשייט אל קרחון אופסלה (Upsala), בין קרחונים הצפים במימי אגם ארחנטינו (Lago Argentino) ובסיס לביקור בקרחון פריטו מורנו (Perito Moreno).
עם ההגעה, העברה פרטית/משותפת למלון.

 

בהמשך, נצא בנסיעה פרטית/משותפת לאורך אגם ארחנטינו אל קרחון פריטו מורנו, "הקרחון המתנפץ", החוצה את אגם ארחנטינו. זהו הקרחון היבשתי הפעיל הגדול בעולם והתופעה הקרחונית היפה ביבשת. הקרחון הוא תופעת טבע מדהימה; הוא מתנשא לגובה 70 מטרים מעל פני האגם. נטייל רגלית לאורך האגם ונצפה בקרחון שגושי קרח ניתקים ממנו ומתרסקים לתוך האגם בקולות נפץ. לאחר מכן, נסיעה חזרה לאל קלפאטה והעברה למלון.
לינה באל קלפאטה.

יום 8

יום 8: אל קלפאטה- שיט קרחונים

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לשייט מרתק על קטמרן באגם ארחנטינו בין קרחונים בעלי צורות וגוונים מרהיבים.
נשוט לעבר קרחון אופסלה, הגדול מבין הקרחונים של שדה הקרח הפטגוני, הקרוי על שם אוניברסיטת אופסלה בשבדיה על ידי החוקרים הראשונים של הקרחונים באזור. לאחר מכן, נמשיך בשייט אל קרחון ספגציני.

 

לאחר מכן, שייט ונסיעה חזרה לאל קלפאטה.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה באל קלפאטה.

 

**יום טיול משותף

יום 9

יום 9: אל קלפאטה- איגואסו

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה פרטית/משותפת לשדה התעופה לטיסה לאיגואסו.

 

מפלי האיגואסו הם המפלים הגדולים בשטחם בעולם. זרמי מים אדירים ניגרים מכל עבר, מתוך ג'ונגל בראשיתי. רוחב חזית המים מגיע ל-4 קילומטרים, וגובה המפל הגדול הוא 82 מטרים. כ-275 מפלים ואשדות מסתערים ממרומי השבר הגיאולוגי של נהר איגואסו, כמה קילומטרים לפני חיבורו אל נהר פרנה (Parana) הגדול.

 

עם ההגעה, העברה פרטית למלון הממוקם בצד הברזילאי.
לינה באיגואסו.

יום 10

יום 10: איגואסו- הצד הארגנטינאי

לאחר ארוחת הבוקר, נעלה על רכבת פתוחה ממרכז המבקרים לנסיעה של כרבע שעה אל "תחנת המפלים". נצא לטייל בשבילים, שמהם יש מבט מרהיב וקרוב על המפלים. נמשיך בשביל נוסף הבנוי על גשר עץ המגיע אל מרפסת התצפית המשקיף אל "גרון השטן" המפורסם- המפל הראשי היורד 1200 מטרים אל תוך הנהר (טיול פרטי).

 

לאחר מכן, נמשיך בנסיעה קצרה בג'יפ בתוך יער הגשם המוביל אל הרציף ממנו נצא לשייט משותף בסירות זודיאק לצפות ממפלים מקרוב.

 

לאחר מכן, נחצה את הגבול חזרה אל הצד הברזילאי והעברה למלון.
לינה באיגואסו.

יום 11

יום 11: איגואסו- הצד הברזילאי- ריו דה ז'נירו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור פרטי במפלים הממוקמים בצד הברזילאי. הביקור במפלים מספק תמונה פנורמית של המפלים לאורך מאות מטרים. נתקרב למפלים בעזרת גשר שבנוי מעל המים ומעלית שמגיעה מעל למפלים.

 

נמשיך לביקור בפארק הציפורים הטרופי הסמוך, המחזיק בחובו יותר מ-500 סוגים שונים של ציפורים. לאחר מכן, נמשיך לביקור בסכר Itaipu.

 

בהמשך, בהתאם לשעת הטיסה, העברה פרטית לשדה התעופה לטיסה לריו דה ז'נירו.

 

ריו היא אחת הערים היפות והתוססות בעולם, שזכתה לכינוי "העיר המופלאה". היא יושבת לחוף האוקיאנוס האטלנטי, בין צוקי גרניט, יערות טרופיים וחופים יפהפיים. משולבות בה שכונות יפיפיות עם שכונות עוני הפרושות על מדרונות הגבעות. תושבי העיר המכונים "קריוקה", לבביים, חביבים ונהנתנים. למרות העוני וקשיי החיים, כל דבר בעיר נגמר בסמבה. הברזילאים אוהבי מסיבות וריקודים ששיאם הוא, כמובן, הקרנבל.

 

עם ההגעה, העברה פרטית למלון.
לינה בריו דה ז'נירו.

יום 12

יום 12: ריו דה ז'נירו- פסל ישו והר הסוכר

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע בין רחובות ריו לכיוון פסל ישו, הקרוי בפי הברזילאיים "קורקובדו". נעלה ברכבל לפסל המתנשא לגובה של 38 מטר ונמצא בגובה של 710 מטר מעל העיר ונחזה בתצפית מרהיבה של העיר מתחתינו.

 

נמשיך לתצפית נוספת ב"הר הסוכר", שם נעלה ברכבל לאחת הפסגות הייחודיות של ריו.
לינה בריו.

 

**יום טיול פרטי

יום 13

יום 13: ריו דה ז'נירו- פאבלות- יער טיז'וקה- ריו העתיקה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לחצי יום סיור משותף בפאבלות של ריו ויער טיז'וקה.
הפאבלות הן שכונות העוני המפורסמות של ריו השוכנות על ההרים מסביבה. זוהי הזדמנות מצויינת לצפות בחיי המקומיים ובתרבותם של הברזילאים.
נסייר בשכונת רוקינאה (Rocinha), אחת משכונות העוני הגדולות בדרום אמריקה המונה למעלה מ-150 אלף תושבים(עומק הכניסה לפאבלות יהיה בהתאם למצב הבטחון האישי).
נבקר בסמטאות הצרות ונלמד על חיי המקומיים ועל תוכניות חברתיות שמטרתן לשפר את איכות החיים במקום ותוך כדי נהנה מתצפיות נוף מרהיבות על יער הגשם והים מהג'יפ עם הגג הפתוח.

 

לאחר מכן, נמשיך עם הג'יפים לסיור ביער טיז'וקה, יער הגשם האורבני הגדול בעולם הנמצא בליבה של המטרופולין של ריו. במהלך הסיור נרד מהרכב לטיול רגלי נינוח לחוות מקרוב את הטבע המקומי היפייפה. לאחר מכן, נעצור במפל Cascatinha Taunay ואם תרצו תוכלו להנות מרחצה והתרעננות.

 

** ליום זה מומלץ להצטייד בנעלי הליכה נוחות, בגדים קלים, בגד ים ומגבת
**סיור בפאבלות מחייב תרומה צנועה הניתנת ישירות לחברי הקהילה של השכונה
**סיור בקבוצה בלבד – ייתכנו שינויים קלים בתכנית או בסדר הביקורים ללא הודעה מוקדמת

 

אחה״צ, נצא לסיור פרטי באיזור העיר העתיקה של ריו. נבקר בכיכר Carioca שם נוכל לראות את הכנסייה Santo Antonio. נמשיך אל המוזיאון הלאומי לאומנות, התאטרון הלאומי, בית האופרה והספרייה העירונית.
לינה בריו.

יום 14

יום 14: ריו דה ז'נירו- בוזיוס

לאחר ארוחת בוקר, נצא בנסיעה פרטית של כשעתיים וחצי לעיירת הקיט הקטנה והנחמדה בוזיוס (Buzios) מקום הנופש החביב על עשירי ברזיל. עם ההגעה, העברה למלון.

 

העיירה בוזיוס ממוקמת על חצי אי ובו 26 חופים רשמיים ומפורסמת בעיקר בשל החופים הבתוליים והמים השקופים. בצדה הצפוני החופים מוגנים מזרמי האוקיינוס ורצועת חופים עם מים חמים ושקטים כמו חוף טרטרוגה, אזדה וג'ואאו פרננדו. בצדו הדרומי של חצי האי החופים חשופים לזרמי האוקיינוס האטלנטי המגיעים מכיוון אנטארטיקה ואי לכך המים יותר קרירים וסוערים.

 

המשך יום חופשי.
לינה בבוזיוס.

יום 15

יום 15: בוזיוס- יום חופשי

יום חופשי בבוזיוס על בסיס ארוחת בוקר.

יום 16

יום 16: בוזיוס- יום חופשי

יום חופשי בבוזיוס על בסיס ארוחת בוקר.

יום 17

יום 17: בוזיוס- ריו- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, נצא בנסיעה פרטית לשדה התעופה של ריו לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בברזיל בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בברזיל, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בברזיל

למה לגלות את ברזיל עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בברזיל