טיולים במוסקט

טיול לדרום הודו

אל העיר הגדולה בהודו ונופש מפנק בגואה

אורך:

8 ימים

עונה מומלצת:

נובמבר-מרץ

טיול להודו - תקציר

טיול לדרום הודו בתפירה אישית, 8 ימי טיול.
נתחיל את הטיול במומביי, ליבה התעשייתי והתרבותי של הודו. נסייר באתרי העיר, נבקר במערות הפילים ובאולפני הצילום של בוליווד. לסיום, נהנה מנופש בגואה – ארץ של חופים לבנים ורכים, ים תכול, שקיעות מדהימות, רוגע ושלווה.

טיול להודו מציע מפגש עם עולם צבעוני, רוחני, ספוג באמונה וריחות. הודו תפגיש אתכם עם מגוון של אנשים, שפות, מנהגים, דתות, נופים, צבעים וטעמים – מארג תרבותי אנושי, חי ומרתק שנדמה במקומות מסויימים כאילו הזמן בה עמד מלכת. טיול להודו בתפירה אישית יאפשר לכם הצצה לתוך עולם קסום זה. אנו מציעים טיולים מגוונים בהתאמה אישית, עם מעטפת שירותים רחבה וליווי של מדריכים מקומיים דוברי אנגלית ונהג צמוד, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.

תרבות • ג'ונגלים • גיאוגרפי

יום 1

יום 1: הגעה למומביי

נחיתה במומביי, ליבה התעשייתי והתרבותי של הודי.
עם ההגעה, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון.
לינה במומביי.

יום 2

יום 2: מומביי- סיור סלאמס- סיור עירוני

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לחצי יום סיור בסלאמס Dharavi, הסלאמס הגדול ביותר בהודו והשלישי בגודלו בכל העולם. נסייר בסמטאות השכונה שבה מתגוררים מעל מיליון תושבים, נכנס לבתי מלאכה קטנים, נטפס לגגות הבתים, נבקר במכבסה הפתוחה ונהנה ממפגש עם המקומיים.

 

לאחר מכן, נחזור למומביי ונצא לסיור בעיר הכולל נסיעה לאורך כביש המרינה, ביקור בגנים התלויים, בשוק הפירות והירקות Crawford ובמכבסה הייחודית והמדהימה הגדולה בהודו ה- Dhobi Ghat.
לינה במומביי.

יום 3

יום 3: מומביי- מערות הפילים- בוליווד

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לשייט של כשעה במעבורת אל עבר מערות הפילים. נערוך סיור במערות המפוסלות שהוכרזו ע"י אונסקו כאתר מורשת עולמי.

 

לאחר מכן, נצא לסיור באולפני הצילום של בוליווד. נבקר באתרי צילום מפורסמים, נלמד על ההיסטוריה של התעשיה, נשיר ונרקוד בסטודיו מקצועי, נצטלם בתלבושות מסורתיות ועוד.
לינה במומביי.

יום 4

יום 4: מומביי- גואה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה לגואה. עם ההגעה העברה למלון.

 

לגואה ייחוד מובהק משאר חלקי הודו, גואה היא ארץ של חופים לבנים ורכים, ים תכול, שקיעות מדהימות, רוגע ושלווה. בנוסף לכך ניתן למצוא בה גם אדריכלות ואוירה מיוחדת שנותרו מתקופתה כקולוניה פורטוגלית, כנסיות קתוליות לבנות, שדות אורז, מבצרים על חופייה, שווקים ססגוניים ואוכל מעולה.
לינה בגואה.

יום 5

יום 5: גואה- יום חופשי

יום חופשי בגואה על בסיס ארוחת בוקר.

יום 6

יום 6: גואה- יום חופשי

יום חופשי בגואה על בסיס ארוחת בוקר.

יום 7

יום 7: גואה- יום חופשי

יום חופשי בגואה על בסיס ארוחת בוקר.

יום 8

יום 8: גואה- שדה תעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרהה ארצה.

טיול בלתי נשכח בהודו בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בהודו, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בהודו

למה לגלות את הודו עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בהודו