טיולים במוסקט

טיול להודו ולאיים המלדיביים

אל ארץ המוסק והיסמין ונופש מפנק במלדיביים

אורך:

14 ימים

עונה מומלצת:

נובמבר-מרץ

טיול להודו והמלדיבים - תקציר

טיול לדרום הודו והמלדיבים בתפירה אישית, 14 ימי טיול. נתחיל את הטיול במדוראי – אחת הערים העתיקות במרכז הודו. נסייר בעיר ונהנה מטקס ההשכבה של האלים במקדש מינאקשי. נמשיך אל מונאר, נבקר במטעי התה, כפרי הסביבה ובפארק הלאומי אראביקולאם. נמשיך אל פריאר, נבקר בפארק הלאומי, נהנה ממופע לחימה מסורתי ונטייל במטעי התבלינים. נמשיך אל קומרקום – גן עדן קטן שמתחבא בין עצי הקוקוס – ונהנה משייט בבית-סירה בתעלות קומרקום, כולל לינה. נגיע אל קוצ'ין, מערי החוף החשובות בדרום הודו. נסייר בעיר, נבקר בבית הכנסת ובקהילה היהודית הקטנה שעדיין חיה במקום ונהנה ממופע קטאקלי ייחודי. לסיום, נהנה מנופש מפנק באיים המלדיבים. טיול להודו מציע מפגש עם עולם צבעוני, רוחני, ספוג באמונה וריחות. הודו תפגיש אתכם עם מגוון של אנשים, שפות, מנהגים, דתות, נופים, צבעים וטעמים – מארג תרבותי אנושי, חי ומרתק שנדמה במקומות מסויימים כאילו הזמן בה עמד מלכת. טיול להודו בתפירה אישית יאפשר לכם הצצה לתוך עולם קסום זה. אנו מציעים טיולים מגוונים בהתאמה אישית, עם מעטפת שירותים רחבה וליווי של מדריכים מקומיים דוברי אנגלית ונהג צמוד, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.
גיאוגרפי • מקדשים • נופש טרופי
יום 1

יום 1: הגעה למדוראי

נחיתה במדוראי (Madurai). מדוראי הינה אחת הערים העתיקות במרכז הודו המפורסמת בזכות מקדש מינאקשי אדיר הממדים. שערי המקדש, המתנשאים לגובה של 53 מטרים, עטורים באלפי פסלים צבעוניים, המתארים דמויות מן המיתולוגיה ההודית.

 

עם ההגעה, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון.
לינה במדוראי.

יום 2

יום 2: מדוראי- סיור עירוני

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום טיול בעיר.
נהנה מביקור במקדש הענק מינאקשי (Meenakshi). לאחר מכן, נמשיך לביקור בשוק החייטים הסמוך. נמשיך לביקור בארמון טירומאלה נאייאק (Thirumalai Nayakar).
לאחר מכן, נמשיך אל מוזיאון גאנדי ולמקדשים נוספים בעיר.

 

בלילה נחזור למקדש מינאקשי, כדי לצפות בטקסי ההשכבה של האלים- מסורת בת אלפי שנים: האל שיווה מובל למשכנה של האלה מינאקשי, כדי לבלות עמה את הלילה.
לינה במדוראי.

יום 3

יום 3: מדוראי- מונאר- מטעי התה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כ-5 שעות למונאר (Munnar). מונאר נמצאת ברום של למעלה מ-1,500 מטר ובזכות מזג האויר הנעים שלה, היא הייתה Hill Station בתקופת המנדט הבריטי. סביב מונאר עשרות קילומטרים מרובעים של מטעי תה הנטועים על מדרונות ההרים הסובבים אותה. את מטעי התה שתלו הבריטים וכיום רובם (למעלה מ-80 אחוז מהם) שייכים למשפחת טאטא ההודית, המפורסמת בעולם בעיקר בשל תעשיית הרכב שלה.

 

עם ההגעה, נצא לביקור במטעי התה. נהנה ממסלול הליכה מעגלי בין מטעי התה, כפרים מקומיים ונופים מרהיבים. לאחר מכן, העברה למלון.
לינה במונאר.

יום 4

יום 4: מונאר- פארק אראביקולאם

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור בפארק הלאומי אראביקולאם (Eravikulam) שגודלו כ-100 קמ״ר והוא מקיף את פסגת ההר אנמודי, הגבוה ביותר בכל דרום הודו.

 

לאחר הסיור בפארק, נצא לביקור באיזור העיר העתיקה של מונאר. נבקר בכנסיה הקתולית המקומית, במוזיאון התה ובשוק המרכזי של העיר.

 

לאחר מכן, נסיעה חזרה למלון.
לינה במונאר.

יום 5

יום 5: מונאר- פריאר- הפארק הלאומי

לאחר ארוחת בוקר, נצא בנסיעה של כ-4 שעות לפריאר (Periyar), המפורסמת בזכות שדות התבלינים הקפה והפלפל, מטעי התה והגומי, ההל והקקאו, הג'ינג'ר, הוניל ועוד.
עם ההגעה, העברה למלון.

 

אחה"צ, נצא לשייט משותף בפארק הלאומי של פריאר. הפארק משתרע על פני שטח של 777 קמ״ר והוא גובל במדינת טמיל נאדו ושני הנהרות של מדינת קרלה- פריאר ופאמבה.
במהלך השייט נוכל לצפות בבעליי החיים המתגוררים בשמורה ובצמחייה הנדירה הגדלה באיזור.

 

בערב נהנה ממופע Kalaripayattu Dance show- מופע אומנות לחימה מסורתי.
לינה בפריאר.

יום 6

יום 6: פריאר- מטעי התבלינים- קומרקום

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור במטעי התבלינים שם נוכל למצוא: פלפל, תה, ג'ינג'ר, שום, וניל, קינמון ועוד.

 

לאחר מכן, נצא בנסיעה של כ-5 שעות לקומרקום (Kumarakom). קומרקום שוכנת על שפתו של אגם Vembanad היפה במרחק של 75 ק"מ מקוצ'ין. קומרקום היא גן עדן קטן שמתחבא בין עצי הקוקוס.
עם ההגעה, העברה למלון.

 

המשך יום חופשי.
לינה בקומרקום.

יום 7

יום 7: קומרקום- חוויה כפרית

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לשייט בתעלות קומרקום. נבקר בכפר מקומי, נפגוש במקומיים ונלמד על אורח חייהם המסורתי.

 

המשך יום חופשי.
לינה בקומרקום.

יום 8

יום 8: קומרקום- שייט בתעלות

לאחר ארוחת הבוקר, נעלה על קטוואלאם (Kettuvalam)- בית סירה. זוהי גירסה מודרנית ומשופרת של סירות קרלה המסורתיות. בסירות חדרי שינה מרווחים, שירותים, מטבח ופינת אוכל.

 

נשוט בסירה, נצפה בחייהם של המקומיים לאורך התעלות ובבעלי החיים.
הלינה בסירה, כולל ארוחת צהריים וערב שיוגשו על הסיפון.

יום 9

יום 9: שייט בתעלות- קוצ'ין

משקימי הקום יוכלו לצפות בזריחה. ארוחת בוקר תוגש על הסיפון.
נסיים את השייט בצהריים המוקדמים ונסע כשעה לקוצ'ין.
עם ההגעה, העברה למלון.

 

לאחר התרעננות, נצא לסיור בקוצ׳ין, אחת הערים המעניינות ביותר בדרום הודו בזכות מיקומה והמרקם האנושי והתרבותי המיוחד לה. בעיר רחובות צרים ומפותלים בהם בתים בסגנון פורטוגזי, ברים ורחובות מוארים אורות נאון מאידך, קהילה יהודית, בית כנסת, הכנסייה בה נקבר ואסקו דה גאמה ועוד.

 

נבקר בבית הכנסת ובקהילה היהודית הקטנה שעדיין חיה במקום. נמשיך לארמון ההולנדי ולצפייה ברשתות הדיג הסיניות, הציוריות.

 

בערב נצפה במופע קטאקלי (Kathakali) האופייני לחבל קרלה. זהו ריקוד מסורתי ומעניין שבו הרקדנים מאופרים בצורה יוצאת דופן וייחודית. לאחר מכן, העברה למלון.
לינה בקוצ'ין.

יום 10

יום 10: קוצ׳ין- האיים המלדיביים

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה העברה לשדה התעופה לטיסה לאיים המלדיביים.

 

הרפובליקה המלדיבית היא מדינה המורכבת מלמעלה מאלף איים קטנטנים וממוקמת דרומית מערבית להודו, באוקיאנוס ההודי, בסמוך לקו המשווה. האיים הקטנטנים מחולקים לכעשרים אטולים. את רוב האיים ניתן להקיף בהליכה בכמה דקות.
האיים המלדיבים הם התגשמותה של פנטזיית הבריחה האולטימטיבית: חול לבן, ים צלול, עצי קוקוס, אתרי צלילה נפלאים, איים בודדים ושלווה אינסופית, עם בקתות נופש ומלונות מאובזרים ממש על פני המים.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה במלדיבים.

יום 11

יום 11: האיים המלדיביים - יום חופשי

יום חופשי בחופים המדהימים של המלדיביים.

יום 12

יום 12: האיים המלדיביים - יום חופשי

יום חופשי בחופים המדהימים של המלדיביים.

יום 13

יום 13: האיים המלדיביים - יום חופשי

יום חופשי בחופים המדהימים של המלדיביים.

יום 14

יום 14: האיים המלדיביים - שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בהודו והמלדיבים בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בהודו, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בהודו

למה לגלות את הודו והמלדיבים עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בהודו והמלדיבים