טיולים במוסקט

טיול למדגסקר

טבע בתולי וחופים מופלאים

אורך:

11 ימים

עונה מומלצת:

אפריל-אוקטובר

טיול למדגסקר - תקציר

טיול למדגסקר בתפירה אישית, 11 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא.
נתחיל את הטיול באנטננריבו, בירת מדגסקר, ונמשיך אל אנדסיבה, נבקר בשמורה וב"אי הלמורים" ונהנה ממפגש מקרוב עם למורים מזנים שונים. נשוט אל אנקניני נופי – שמורה המכונה "קן החלומות". נבקר בשמורת פלמריום ונשוב אל אנטננריבו ולסיום, נהנה מנופש באי נוסי בה.

לפני כ- 165 מיליון שנה התנתקה לה חתיכה מאפריקה והחלה להתרחק… 100 מיליון שנה מאוחר יותר התפרקה החתיכה לשתיים, למי שמוכרות לנו היום כהודו ומדגסקר. האי עצמו יושב רק לפני 2000 שנה כך שהטבע המשיך להתפתח ללא הפרעה וייצר מינים אנדמים יחודיים – שלא ניתן לראותם בשום מקום אחר בעולם מלבד מדגסקר, זהו גן עדן אמיתי לאוהבי טבע. אנו מציעים טיולים מגוונים בהתאמה אישית, עם מעטפת שירותים רחבה וליווי של מדריכים מקומיים דוברי אנגלית ונהג צמוד, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.

גיאוגרפי • שמורות • נופש בחוף
יום 1

יום 1: הגעה- אנטננריבו- ברוכים הבאים למדגסקר!

נחיתה באנטננריבו (Antananarivo), בירת מדגסקר. אנטננריבו (טאנה), היא העיר הגדולה ביותר במדינה ומהווה את מרכזה המנהלי, תקשורתי וכלכלי.

עם ההגעה, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון.

 

לאחר מנוחה והתרעננות, נהנה מסיור עירוני בטאנה. נצא אל שדרת העצמאות ונבקר בקתרדלת ד'אנדולהלו d’Andohal.
לאחר מכן, נבקר בארמון המלכים Ambohimanga הממוקם על הגבעה הכחולה- אחת מ-12 הגבעות הקדושות המקיפות את העיר. נמשיך אל שוק דיאגו, שם תוכלו להסתובב בין החנויות המוכרות מלאכות יד מקומיות.
לינה באנטננריבו.

יום 2

יום 2: אנטננריבו- פארק הזוחלים Peyrieras- אנדסיבה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כ-4.5 שעות (146 ק"מ) אל שמורת אנדסיבה-מאנטאדיה (Andisabe-Mantadia), הממוקמת בסמוך לעיירה אנדסיבה. זהו פארק לאומי שברובו הוא יער גשם טרופי ראשוני. גובה הפארק נע בין 800 ל-1260 מטר וממוצע המשקעים הוא של 1700 מ"מ שמתפזרים על פני כ-210 ימים בשנה ותורם לשגשוגה של השמורה.
בפארק מתגוררים 11 מיני למורים שהמפורסם שבהם הוא האינדרי אינדרי- הלמור הגדול ביותר באי. בדרך לפארק נהנה מנופים ירוקים וצמחייה שופעת שמאפיינים את אזור זה של מזרח המדינה.

 

בדרך נעצור בפארק הזוחלים Peyrieras שם נוכל לקבל מבט קרוב על מיני הזוחלים החיים באי כולל טיול במעלה היער לצפייה בלמורים שחיים ביער.

 

המשך נסיעה לאנדסיבה.עם ההגעה, העברה למלון.
בערב, נצא לסיור לילי בשמורה.
לינה באנדסיבה.

יום 3

יום 3: אנדסיבה- פארק ואקונה "אי הלמורים"

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לטיול הליכה של כ-3-4 שעות ברחבי הפארק. נסייר ביערות הגשם, נפגוש בצמחייה הייחודית לאיזור, בלמור האינדרי אינדרי, אחד ממיני הלמורים הגדולים ביותר ובמגוון בעלי החיים שבשמורה.

 

לאחר מכן, נמשיך לביקור ב"אי הלמורים". זוהי שמורת טבע פרטית בה נהנה ממפגש מקרוב עם מגוון המינים המתגוררים באי כגון למור הבמבוק הקטן, הלמור השחור לבן שאוהב לעשות מופעי אקרובטיקה והסיפקה החום הלבבי שלא מפחד מאנשים ותמורת בננה קטנה ישמח לשבת לכם על הכתף… היכונו למפגש משעשע והכינו את המצלמות לתמונות עם הלמורים המקסימים האלו.
לינה באנדסיבה.

יום 4

יום 4: אנדסיבה- מנמבאטו- אנקניני נופי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעתיים וחצי לכיוון מנמבאטו ((Manambato.

בדרך נעצור בכפר בריקוויל ((Brickaville לסיור בעיר ומשם נמשיך בנסיעה קצרה למנמבאטו, כפר קטן הממוקם על גדת אגם אשר משם יוצאות הסירות לאנקניני נופי.

 

עם ההגעה, נצא בשייט של כשעה אל שמורת הטבע אנקניני נופי או בשמה השני שמורת פלמריום (Palmarium). זוהי שמורה המכונה "קן החלומות" בשפה המלגשית. בשמורה קובצו מינים רבים של למורים ויש בה עושר רב של חי וצומח ומהווה את מקום מושבו של הלמור הנדיר והייחודי האיי איי (Aye-Aye). השמורה ממוקמת בחופה המזרחי של מדגסקר על חופו של אגם אמפיטבה (Ampitabe) והדרך היחידה להגיע אליה היא בשייט לאורך תעלת Pangalanes. עם ההגעה, העברה ללודג'.

 

לאחר התרעננות, נצא לשייט של כחצי שעה באגם Ampitabe לסיור באי "Aye Aye”. לאחר מכן, נשוט חזרה אל הלודג׳.
לינה באנקניני נופי.

יום 5

יום 5: אנקניני נופי- שמורת פלמריום

לאחר ארוחת הבוקר, נהנה מסיור בשמורת פלמריום
ובו צמחייה שופעת, דקלים, סחלבים, וניל ופרחים צבעוניים, בעלי חיים אנדמיים, כ-7 מינים שונים של למורים, מינים רבים של זוחלים וציפורים.

 

בסיום הטיול, נשוב ללודג׳.
לינה באנקניני נופי.

יום 6

יום 6: אנקניני נופי- טמטבה- אנטננריבו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לשייט של כ-3 שעות לאורך תעלת פנגלאנס לכיוון טמטבה ((Tamatave- עיר הנמל המרכזית של מדגסקר. במהלך השייט, נוכל להתרשם מאורח החיים של המקומיים אשר חיים לאורך התעלה.

 

עם ההגעה ובמידה והזמן יאפשר, נצא לסיור בעיר ובנמל.
טמטבה או טומאסינה (Toamasina) ממוקמת בחוף המזרחי, בקצה הצפוני של יערות הגשם העצומים של האי. האזור שסביבה מתפאר בחופים ארוכים, שאליהם מגיעים נהרות, הנשפכים אל הים. האיזור מתאפיין במגוון רחב של חי וצומח ייחודיים, כמו גם מטעים אקזוטיים של קפה, וניל, ציפורן, בננה, קוקוס וליצ'י. העיר עצמה היא שילוב של תחכום, עם שדרות עטורות בעצי דקל ומלונות יוקרתיים, יחד עם מבנים קולוניאליים ישנים מתפוררים ובתים קריאוליים הבנויים על כלונסאות.

 

בהמשך, בהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה לאנטננריבו. עם ההגעה, מפגש עם נציגנו והעברה למלון.
לינה בטנטננריבו.

יום 7

יום 7: אנטננריבו- נוסי בה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה אל האי נוסי בה (Nosy Be), אי בצפון-מערב מדגסקר ואתר נופש פופולארי המוכר בעיקר בזכות תעשיית השמנים הארומטיים המשגשגת בו, רצועות חופים חוליים, ים בצבע טורקיז וצמחייה מגוונת, פרחונית וריחנית, כדוגמת צמחי ליאנג ליאנג, וניל ולמון גראס.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בנוסי בה.

יום 8

יום 8: נוסי בה- יום חופשי

יום חופשי בנוסי בה על בסיס ארוחת בוקר.

יום 9

יום 9: נוסי בה- יום חופשי

יום חופשי בנוסי בה על בסיס ארוחת בוקר.

יום 10

יום 10: נוסי בה- יום חופשי

יום חופשי בנוסי בה על בסיס ארוחת בוקר.

יום 11

יום 11: נוסי בה- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח במדגסקר, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח במדגסקר, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים במדגסקר

למה לגלות את מדגסקר
עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם במדגסקר