טיולים במוסקט

טיול למיאנמר

מקדשים עתיקים, אגמים ונופש טרופי

אורך:

17 ימים

עונה מומלצת:

נובמבר-מרץ

טיול למיאנמר - תקציר

טיול למיאנמר בתפירה אישית, 17 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא. נתחיל את הטיול בינגון – העיר הגדולה במיאנמר. נבקר בעיר באגו ונמשיך אל סלע הזהב ונהנה מהשקיעה בנוף המדהים הנשקף ממנו. נמשיך אל מאנדליי, בירת מיאנמר בעברה, נסייר בעיר ונבקר במקדשים המרהיבים שבה. נשוט אל מינגון ואל אווה ונטייל בכפרי הסביבה. נמשיך ונשוט בנהר האירוואדי לכיוון מוניווה – המרכז המסחרי של עמק צ'ינדוו'ין. נמשיך בשייט לאורך הנהר עד אל פגאן, המוכרת בשמה הקודם – בגאן. נבקר במקדשיה הרבים ונטפס אל הר פופה – הר געש כבוי המשמש "אולימפוס" לאלים הבורמזים. נמשיך בטיסה אל אגם אינלה השוכן ברמת שאן בין הרים גבוהים, נהנה משייט באגם, נבקר בכפרים שסביבו ונפגוש במגוון בני מיעוטים המתגוררים בהם. לסיום, ננפוש בחוף נגפאלי – מהיפים ביותר במיאנמר. טיול למיאנמר בתפירה אישית משלב נופים נפלאים של הרים ואגמים, מקדשים יפיפיים, תרבות חיה ותוססת ואנשים חייכנים. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בליווי מדריך פרטי דובר אנגלית, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.
גיאוגרפי • תרבות • נופש טרופי
יום 1

יום 1: הגעה- ינגון

נחיתה בינגון (Yangon) העיר הגדולה במיאנמר. עם ההגעה, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון.

 

ינגון מהווה את המרכז הפוליטי, החברתי והמסחרי של מיאנמר ונחשבת לעיר הגדולה במדינה המאכלסת למעלה מחמישה מיליוני בני אדם. למרות זאת, אין בה כמעט פקקי תנועה והמולת עיר גדולה ועל קו הרקיע שלה בולטים יותר צריחי סטופות מגורדי שחקים. העיר מלאה כל כך בעצים, עד שנדמה ששכונות מסוימות הן ג'ונגלים. בלילות, מתעוררות שדרותיה הרחבות של ינגון לחיים עם המוני דוכני-אוכל מעוררי תיאבון וערימות של סיגרים ענקיים.
לינה בינגון.

יום 2

יום 2: ינגון- באגו- סלע הזהב

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעה וחצי אל באגו (Bago), אחת מערי הממלכה החשובות של מיאנמר לאורך ההיסטוריה.

 

נבקר בפגודת צ'איציפון (Kaykipun) בה ניצבים ארבעה פסלי ענק של הבודהה כשומרים על לב המבנה, בפגודת שווה-מאו-דאו (Shwemawdaw Paya) ובפסל הבודהה הרוכן.

 

לאחר מכן, נמשיך בנסיעה של כ-4 שעות דרך ג'ונגל סבוך אל עבר רגלי ההר של 'סלע הזהב'. מכאן נעלה אל אחד מאתרי העלייה לרגל המפורסמים במיאנמר- סלע הזהב (Kyaikhtiyo) אליו נוהרים מדי שנה אלפי מעריציו של הבודהה. בתום הליכה רגלית של כשעה נגיע אל סלע הזהב ונהנה מהשקיעה בנוף המדהים הנשקף.
לינה במלון בקרבת סלע הזהב.

יום 3

יום 3: סלע הזהב- ינגון- סיור עירוני

לאחר ארוחת בוקר מוקדמת, נצא בנסיעה חזרה של כ-5 שעות אל ינגון.

עם ההגעה, נצא לסיורים בעיר. נבקר בפגודת Sule ונצפה בבניינים הקולוניאלים המיוחדים של העיר. נמשיך אל בית הכנסת ונבקר בפסל בודהא השוכב הענק בפגודת צ'אוקטאטגיי (Chaukhtatgyi). נמשיך לביקור באולם המלכותי Karaweik. לאחר מכן, נצא לסיור בפגודת שוודגון (Schewdagon) המוזהבת, מהאתרים המרשימים ביותר בעולם הבודהיסטי. זוהי מערכת שלמה של סטופות ומקדשים, המדמה תבנית קוסמולוגית של היקום ושל עונות השנה.

 

לאחר מכן, העברה למלון.
לינה בינגון.

יום 4

יום 4: ינגון- מאנדליי- אמראפורה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה למאנדליי (Mandalay) שהייתה בעבר בירת הממלכה ועודנה משמשת מרכז רוחני חשוב.

 

עם ההגעה, ניסע אל הבירה הקדומה אמראפורה (Amarapura), כ-15 קילומטרים דרומית למאנדליי. נבקר במנזר מהגנדיון (Mahagandayon), משכנם של יותר מ-1000 נזירים ונערוך טיול אל גשר עץ הטיק הארוך בעולם ואל מנזר בגאיה (Bagaya) המפורסם באוסף פסלי הבודהא שלו.

 

לאחר מכן, נמשיך לסיורים במאנדליי. נבקר במקדש מאהאמוני (Mahamuni)- הבודהא הקדוש המצופה זהב, שבשל קדושתו היתרה הוא צופה בכל כך הרבה עלי זהב, עד שצורת גופו עוותה לחלוטין והוא נראה רחוק מאוד מתבניתו המוכרת של בודהא.

 

לאחר מכן, העברה למלון.
לינה במנדאליי.

יום 5

יום 5: מאנדליי- מינגון- אווה- סאנגאינג

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לשייט נעים של כשעה במעלה נהר האירוואדי אל העיר העתיקה מינגון (Mingun), השוכנת מעברו השני של הנהר. נצפה ביסודות פגודת מינגון ובפעמון מינגון השוקל 90 טון ונחשב לפעמון השלם הגדול בעולם.

 

לאחר מכן, נמשיך בשייט אל אווה (Ava). עם ההגעה, נצא לסיור בעגלות סוסים ונבקר במנזרי העיר.

 

לאחר מכן, נחצה את גשר אווה, אל העיירה סאגאינג (Sagaing), אשר בה מתנשאת גבעה משובצת ב-600 מקדשים ופגודות לבנות. גבעת סאגאינג נחשבת למרכז הדתי של בורמה ובה חיים כ-3000 נזירים ו-100 מרכזי מדיטציה.

 

בתום הביקור, נצא בשייט חזרה למאנדליי.
לינה במאנדליי.

יום 6

יום 6: מאנדליי- פין או לין- מאנדליי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעה וחצי אל עיירת ההיל סטיישן אל פין או לין (Pyin Oo Lwin).
עם ההגעה, נצא לביקור במפלי Pwe Kauk ובמערת Peikchinmyaung. לאחר מכן נהנה מטיול בגנים הבוטנים המפורסמים של העיר ונבקר בכפרי הסביבה.
לאחר מכן, נסיעה חזרה למאנדליי והעברה למלון.
לינה במאנדליי.

יום 7

יום 7: מאנדליי- מוניווה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה משולבת עם שייט לאורך נהר האייארוואדי לכיוון מוניווה (Monywa), המרכז המסחרי של עמק צ'ינדוו'ין.
במהלך השייט נפגוש את הכפריים ונחווה את הווי החיים בבורמה "הלא מתויירת". נבקר גם בקומפלקס מערות בודהיסטיות מרשימות- פו ווין דאונג.

 

עם ההגעה, נערוך סיור במוניווה ונתרשם מן החיים בעיר המרכזת את המסחר ואת שווקי האזור.
לינה במוניווה.

יום 8

יום 8: מוניווה- פאקוקו- בגאן

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה דרך נופים חקלאיים וכפרים קטנים אל הכפר פאקוקו (Pakokku).

 

לאחר ביקור בשוק המקומי, נשוט בספינה בין כפרים פשוטים, נפלס את דרכנו בנהר ונצפה בחיים הייחודיים על גדת נהר הארוואדי.

 

לאחר מכן, נצא בשייט על הנהר אל עבר פגאן, המוכרת בשמה הקודם בגאן (Bagan)- עיר המקדשים האבודה ששימשה כבירת בורמה העתיקה במאות 11-13. העיר המרהיבה בגאן יושבת על גדותיו של נהר האירוואדי, מלאה בפגודות נפלאות ובמקדשים יפהפיים והיא אחד מהפלאים הייחודיים לאסיה. תקופת הזוהר של בגאן הייתה בין המאות ה-11 וה-13, ומספר עצום של בניינים מרהיבים נבנה בה. העיר נבזזה בידי קובלאי חאן ב-1287 ומעולם לא נבנתה מחדש. מעטים מהמקדשים עדיין פעילים, וברבים מהם, גם בנטושים, אפשר לראות יצירות מופת ארכיטקטוניות ואמנותיות- ציורים, גילופים, פסלים ועוד.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בבגאן.

יום 9

יום 9: בגאן- סיור עירוני

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור בפגודת שווזיגון (Shwezingon) ובמקדש Kubyaukkyi. לאחר מכן, נבקר בבית מלאכה העוסק ביצור לקה ונצפה בתהליך הייצור של לקה מסורתית על העבודות המקומיות. ציפוי מסורתי זה ידוע כאחת מעבודות היד המיוחדות בעלות מסורת רבת שנים.
לאחר מכן, נמשיך לביקור בפגודת Bupaya, הפגודה העתיקה ביותר בבגאן ובמקדשים Manuha ו-Myazedi Bupaya.
לפנות ערב נצפה בשקיעה ממרומי אחד המקדשים.
לינה בבגאן.

יום 10

יום 10: בגאן- הר פופה- בגאן

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה להר פופה (Mt. Popa) שממזרח לבגאן (כשעה וחצי נסיעה). זהו הר געש כבוי, השוכן בלב אגן האיירוואדי. ההר משמש "אולימפוס" לאלים הבורמזים. כמו כן, ההר והמקדש שבראשו הם המשכן החשוב ביותר לנאטים (Nats)- השדים והרוחות של מיאנמר, שלהם עבדו הבורמזים בעבר, לפני הבודהיזם, והיום הם ממשיכים לסגוד להם לצד הפולחן הבודהיסטי. נטפס במעלה 777 המדרגות אל ראש ההר ונצפה במנזר המרשים בפסגתו ובתצפית המרהיבה אל הנוף הנשקפת ממנו.

 

לאחר שנרד מן ההר ניסע חזרה לבגאן. בדרך נצפה במקומיים המטפסים על עצי הקוקוס בדרכם המיוחדת.
לקראת שקיעה, נצא לטיול בעגלות סוסים ברחבי בגאן.
לינה בבגאן.

יום 11

יום 11: בגאן- ההו- אינלה לייק

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה במאנדליי לטיסה לההו (Heho). זוהי עיר קטנה ושלווה במדינת שאן- המחוז הגדול במיאנמר.

 

עם ההגעה, נצא בנסיעה של כשעה אל אגם אינלה (Inle) הצר והארוך השוכן ברמת שאן בין טורי הרים גבוהים. על חופיו הצרים מאוד שזורים, כמו במחרוזת, כפרים קטנים של בני האינתה, וכל כפר מארח שוק נייד אחת לחמישה ימים. בערי החוף שלו, טאונג'י (Taunggyi) וניאונג שווה (Nyaung-Shwa) יש מפעלים קטנים לסיגרים מעלי בננה, בתי אריגה ובתי מלאכה מסורתיים. התנועה על פני האגם ובתעלות המרשתות את ביצות השוליים שלו היא רק בסירות. את סירות הדיג שטוחות התחתית משיטים בחתירה באמצעות משוט אחד, שהפעלתו נעשית ברגלו של החותר, בעמידה.

 

בדרך למלון נעצור לביקור במנזר She Yan Pyay.
המשך נסיעה לאגם אינלה. עם ההגעה, העברה בסירה אל המלון.

 

אחה"צ, נצא לביקור במפעל סיגרים מקומי ובפגודת Phaung Daw Oo. נמשיך לביקור בכפר Phaw Khon המתמחה בייצור משי ונבקר במנזר הגדול והעתיק ביותר באיזור אגם אינלה- Nga Phe Chaung.
לינה באינלה.

יום 12

יום 12: אינלה- אינדין- אינלה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לשיט בסירה אל הכפר Indein הממוקם בחוף המערבי של אגם אינלה. נבקר בפגודת Shwe Indein ונתרשם מהסטופות הישנות ונחצה ברגל את סכר הבמבוק המקסים.

 

נמשיך לביקור בבית מלאכה מקומי המייצר כובעי במבוק ונבקר בגנים הצפים של הכפר Ywama.
לינה באגם אינלה.

יום 13

יום 13: אינלה- כפרי הסביבה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בשייט של כשעתים וחצי אל הכפר Sagar שם נבקר בפגודות והמנזרים השונים. במהלך סיורנו בכפר נפגש במגוון בני מיעוטים המתגוררים בסביבה.
בתום הביקור, שייט חזרה למלון.
לינה באגם אינלה.

יום 14

יום 14: אינלה- ההו- נגפאלי

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה בההו לטיסה אל שדה התעופה Thandwe.

 

עם ההגעה, נסיעה בשאטל אל חוף נגפאלי (Ngapali Beach)- מקום שקט ורגוע צפון-מערבית לינגון הבירה. זהו כפר דייגים קטן בעל חופי רחצה מיוחדים במינם, יש שיגידו היפים ביותר הקיימים במיאנמר…

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בחוף נגפאלי.

יום 15

יום 15: חוף נגפאלי- יום חופשי

יום חופשי בנגפאלי על בסיס ארוחת בוקר.

יום 16

יום 16: חוף נגפאלי- יום חופשי

יום חופשי בנגפאלי על בסיס ארוחת בוקר.

יום 17

יום 17: חוף נגפאלי- ינגון- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה לינגון. המשך טיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח במיאנמר, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח במיאנמר, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים במיאנמר

למה לגלות את מיאנמר
עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם במיאנמר