טיולים במוסקט

טיול לסין

אל שמורות הטבע

אורך:

10 ימים

עונה מומלצת:

מרץ-מאי, ספטמבר-אוקטובר

טיול לסין - תקציר

טיול לסין בתפירה אישית, 10 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא.
נתחיל את הטיול בצ'נגדו – בירת חבל סצ'ואן. נבקר במרכז לחקר הפנדות בעיר וניסע אל פסל הבודהא הענק בלשן ונמשיך לאמאישאן ונטייל בהר אמאי. נמשיך אל העיירה יאאן ונבקר בעמק הפורה של ביפנג-שיא ושמורת הפנדות הגדולה. לסיום, נטוס אל שמורת הטבע ג'נג-ג'יא-ג'יה, נטייל בשמורה, נשוט באגם באופנג המוקף נופים מרהיבים של הרים מוריקים ונעלה ברכבל הארוך והמהיר ביותר בעולם אל הר טיאנמן ונטייל בשבילי הזכוכית התלויים. טיול לסין בתפירה אישית מציע מסע בין ישן לחדש ובין מסורת לקידמה. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בליווי מדריך פרטי דובר אנגלית, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.

שמורות טבע • פנדות • תרבות
יום 1

יום 1: הגעה לצ׳נגדו- סיור עירוני

נחיתה בצ'נגדו (Chengdu), בירת חבל סצ'ואן, החבל הפורה ביותר בסין והעיר החמישית באוכלוסייתה במדינה. עם ההגעה, העברה למלון.

 

בעיר, הבנוייה בצורה מעגלית, ישנה אווירה כפרית ומסורתית עם סמטאות צרות, מבני-עץ נמוכים, שווקים סיניים, בתי-תה ציוריים וירוק בכל מקום. כיום, משמשת צ'נגדו מרכז תעשייתי וכלכלי רב עצמה, הן לשוק המקומי והן לשוק הבינלאומי והיא אחת מיצרניות מוצרי הטכנולוגיה והאלקטרוניקה הגדולות בסין, וכמו כן היא נודעת כבירת הרפואה של סין המסורתית וכמרכז צמחי המרפא במדינה.

 

לאחר מנוחה והתרעננות, נבקר במקדש וונשו (Wenshu), מקדש בודהיסטי שנבנה לראשונה בתקופת שושלת טאנג וזכה לשמו בשל נזיר מפורסם שהפך את המנזר למשכנו במאה ה-17. כיום מכיל המקדש מספר מבנים אופייניים למקדשים הסיניים עם חצרות פנימיות, בריכות, פגודות , 200 פסלי בודהא וכ- 120 כתבי קודש השוכנים במבני עץ ואבן אותנטיים.

 

נמשיך לסיור ברחוב ג'ינלי הבנוי בסגנון האופייני לרחובות מימי שושלת מינג. הרחוב העתיק משמר את אותו ניחוח רומנטי אליו כמהים רבים מן התיירים.

 

לאחר מכן, העברה למלון.
לינה בצ'נגדו.

יום 2

יום 2: צ'נגדו

לאחר ארוחת הבוקר, נבקר במרכז לחקר דובי הפנדה, שם נוכל לצפות ביצורים חביבים אלו.

 

לאחר מכן, נסע לבקר בעיר העתיקה הגדולה ביותר בסצ'ואן- Huanglongxi, בה למעלה מ-1700 שנה של הסטוריה, על בניניה העתיקים, הרחובות משובצי האבן, עצי פיקוס בני למעלה מ-1000 שנה, תחנת מים מימי שושלת קינג ומקדשים עתיקים.

 

נשוב לצ'נגדו ונבקר בפארק דו פו (Du Fu) המוקדש למשורר מתקופת שושלת טאנג, ובו הבית העתיק עם גגו העשוי עשב.
בערב נהנה מארוחת הוט פוט– ארוחה זו מורכבת מסיר גדול המונח במרכז השולחן ובתוכו מרק מתובל, צלול או אדום. (בדרך כלל האדום הוא המתובל והחריף מאוד מבין השניים כך שכדאי להיזהר) לצד הסיר מונחות מנות בשר וירקות. הארוחה מתנהלת בסגנון ה"פונדו" – מכניסים את השיפודים למרק, שולים ואוכלים! בתאבון….
לינה בצ'נגדו.

יום 3

יום 3: צ'נגדו- לשן- אמישאן

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעתיים ללשן (Leshan), אתר בודהיסטי חשוב ביותר בסין בזכות פסל בודהה ענק שגובהו 71 מ', החצוב בסלע במצוק הצופה אל הנהר. עם ההגעה, נצא שייט משותף אל הפסל הענק.

 

לאחר מכן, נמשיך בנסיעה של כחצי שעה לאמישאן (Emeishan), עיר קטנה שהאטרקציה העקרית בעיר היא הר אמאי, הנמצא במרחק 7 ק"מ ממנה. ההר שגובהו 3,077 מטרים, נחשב לאחד מארבעת ההרים הקדושים ביותר לבודהיסטים בסין. בראש ההר ממוקמים כמה מהמקדשים והפגודות הקדושים ביותר לדת הבודהיסטית והמחזה שנגלה ממנו מרשים. גם אזור אמישאן, כמו לשאן נכנס לרשימת אתרי מורשת עולמית של ארגון אונסק"ו ומהווה אתר עליה לרגל של מאות אלפי תיירים מדי שנה.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה באמישאן.

יום 4

יום 4: אמאישאן- יאאן

לאחר ארוחת הבוקר, נהנה מיום טיול באמישאן, המשלב טיולים בין השבילים ומפגש עם המאמינים העולים לרגל למנזרים הקדושים. בנוסף למנזרים הרבים הפזורים כאן, ובנוסף לנופים היפים הנשקפים מנקודות התצפית, הר אמאי עשיר בעולם החי והצומח שלו. מטיילים שיטפסו בשביל עם עולי-הרגל הסיניים, ייתקלו בקופים תזזיתיים. (עליה ברכבל, ירידה רגלית).

 

אחה"צ נצא בנסיעה של כשעה וחצי דרך נופיה הכפריים של פרובינציית סצ'ואן ליאאן (Yaan), עיירה בחלק המערבי של מחוז סיצ'ואן, הממוקמת מתחת לרמה הטיבטית.

 

יאאן ידועה במעיינות החמים ושדות התה המשובחים שלה, אך מעבר לכך, יאאן היא המקום הראשון בסין שבו נמצאה הפנדה. בשנת 2001 נפתחה שמורת הפנדות הגדולה בעמק הפורה של ביפנג-שיא (Bifengxia), שמורה לרביית והצלת הפנדות שמצויות בסכנת הכחדה.
לינה ביאאן.

יום 5

יום 5: שמורת הפנדות ועמק ביפנג-שיא- צ'נגדו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור בעמק הפורה של ביפנג-שיא ונבקר בשמורת הפנדות הגדולה. נסייר במקום, נחזה בפנדות ונערוך סיור רגלי נינוח בטבע. מלבד הצמחייה המגוונת ועולם החי העשיר, נוכל ליהנות מיופים של מספר מפלי מים.

 

לאחר מכן, נשוב בנסיעה אל העיר צ'נגדו.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בצ'נגדו.

יום 6

יום 6: צ'נגדו- ג'נג-ג'יא-ג'יה

לאחר ארוחת הבוקר, העברה לשדה התעופה לטיסה לשמורת הטבע ג'נג-ג'יא-ג'יה (Zhangjiajie) שבמחוז חו-נאן.

ג'נג-ג'יא-ג'יה הוא היער הלאומי המורשה, הראשון בסין, אשר הוקם בשנת 1982 והוכרז כאתר מורשת עולמי של אונסק"ו. שטח הפארק הוא 480,000 מטרים רבועים והוא משובץ עמודי אבן קארסט מחודדים, שהידוע מכולם זכה לשם "הר הללויה אווטאר" – שכן יש האומרים שפסגות ההרים המחודדות היוו השראה לבמאי ג'יימס קמרון כשיצר את עולם פנדורה עבור הסרט שובר הקופות "אווטאר". בקרבת הפארק נמצא גם מוקד פופולרי נוסף, "הגשר הראשון מתחת לשמיים" – גשר אבן טבעי, מוקף נופים.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בג'נג-ג'יא-ג'יה.

יום 7

יום 7: שמורת ג'נג-ג'יא-ג'יה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום טיול בשמורה. נעלה לתצפיות מרהיבות (כולל מעלית ורכבל), נסייר בין שבילי השמורה כאשר צוקי ההרים התלולים והמשוננים נישאים מעלינו ונחלים בעלי גוון מוזהב זרמים לרגלינו.
לינה במלון ליד השמורה.

 

***ההסעות בשמורה יהיו באמצעות שאטל באס

יום 8

יום 8: שמורת ג'נג-ג'יא-ג'יה - אגם באופנג

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליון טיול באיזור אגם באופנג (Baofeng). נעלה על סירה ונצא לשייט באגם המוקף נופים מרהיבים של הרים מוריקים.

 

לאחר מכן, נבקר ב"גראנד קניון״ של השמורה. נטייל על גשר הזכוכית שאורכו 430 מטרים, רוכבו 6 מטרים והוא מחבר בין שני מצוקים בגובה של 300 מטרים מעל הקרקע.
לינה במלון ליד השמורה.

 

***ההסעות בשמורה יהיו באמצעות שאטל באס

יום 9

יום 9: ג'נג-ג'יא-ג'יה- הר טיאנמן

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה אל הר טיאנמן (Tianmen). נעלה ברכבל הארוך והמהיר ביותר בעולם- כחצי שעה נסיעה לאורך 7 ק"מ והנופים הנשקפים – מרהיבים!

 

נטייל בשבילי עץ ושבילי זכוכית תלויים, הצמודים לצלע ההר בגובה של כ-1500 מטר. במידה ותגיעו ביום עם מזג אויר בהיר, תזכו בראות נפלאה. במידה ויהיה ערפילי, תזכו בהרגשה מדהימה כשענני הערפל מסביבכם ומידי פעם מתגלים מראות הנוף מלמטה. ניתן לטפס גם אל מערת טיאנמן (999 מדרגות).
לינה במלון ליד השמורה.

 

***ההסעות בשמורה יהיו באמצעות שאטל באס

יום 10

יום 10: ג'נג-ג'יא-ג'יה- צ'נגדו- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה לצ'נגדו. המשך טיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בסין, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בסין, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בסין

למה לגלות את סין
עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בסין