טיולים במוסקט

טיול לפיליפינים ותאילנד

אל הפנינה שבלב אסיה וממלכת סיאם

אורך:

14 ימים

עונה מומלצת:

נובמבר-מרץ

טיול לפיליפינים ותאילנד - תקציר

טיול לפיליפינים ותאילנד בתפירה אישית, 14 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא. נתחיל את הטיול במנילה – בירת הפיליפינים והעיר השביעית בגודלה בעולם. נטייל בעיר ובמפלי פגסנג'ן היפיפיים. נמשיך בטיסה אל בנאווה, נצא לסיור בכפר הפאו ונהנה מטיול ג'יפים באיזור טראסות האורז רחבות הידיים. נשוב אל מנילה ונמשיך בטיסה אל בנגקוק, בירת תאילנד – עיר שוקקת מקדשים מרהיבים, מרכזי קניות ענקיים, שווקים רבים, חוויות קולינאריות מגוונות ואטרקציות רבות. נטייל בעיר ונמשיך בטיסה אל פוקט ומשם נצא לשייט אל קו פי פי – גן עדן קטן המונה 7 איים מרהיבים ביופיים בים אנדמן. נהנה מימי נופש באי, נשוב לפוקט ונהנה מיום של שייט בין האיים לפני חזרתנו ארצה. טיול לתאילנד ולפיליפינים בתפירה אישית, בואו לעולם קסום ומרתק המשלב שמורות טבע יפיפיות לצד חופים מרהיבים, שפע של מים ומפלים, מקדשים וכפרים של שבטי הרים ושווקים תוססים, טבע פראי, תרבות עשירה ומעניינת, חופים לבנים ומי תכלת צלולים. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בליווי נהג ומדריך פרטי דובר אנגלית, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.
גיאוגרפי • טבע • נופש בתאילנד
יום 1

יום 1: הגעה למנילה

ברוכים הבאים למנילה, בירת הפיליפינים והעיר השביעית בגודלה בעולם. מנילה ממוקמת באי לוזון, האי המרכזי והגדול ביותר בפיליפינים. עם ההגעה, העברה למלון.
לינה במנילה.

יום 2

יום 2: מנילה- מפלי פגסנג'ן- מנילה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום טיול אל העיירה פגסנג'ן (Pagsanjan), הממוקמת כשעתיים וחצי מדרום למנילה.

 

עם ההגעה, נבקר במפלים היפהיפיים ונצא לשייט על גבי סירת קאנו הנקראת Banca. במהלך השייט, נתמרן במעלה הזרם ונהנה מנופים מגוונים של סלעים יפים, ערוצים תלולים וצמחייה טרופית עבותה. בדרכינו חזרה, נהנה מחווית אקסטרים במהלכה נשוט בין בולדרים ענקיים! זוהי בהחלט חוויה מלהיבה ומלאת אדרנלין.
ארוחת צהריים כלולה.

 

בתום הסיור, נסיעה חזרה למנילה והעברה למלון.
לינה במנילה.

יום 3

יום 3: מנילה- בנאווה

לאחר ארוחת בוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה ל-Cauayan. עם ההגעה, נצא בנסיעה של כ-4 שעות לבנאווה (Banaue), עיירה המוקפת שדות אורז וכפרים קטנים המשמרים אורח חיים מסורתי ואותנטי. בדרך נעצור לתצפיות מרהיבות על האיזור.

 

בנאווה מהווה מרכז לטיולים לטראסות האורז המופלאות. טראסות האורז הוכרזו כאתר מורשת עולמי של אונסקו והן בהחלט מרשימות בכל קנה מידה.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בבנאווה בבית מלון פשוט.

יום 4

יום 4: בנאווה- טראסות האורז

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור בכפר הפאו (Hapao) ונהנה מטיול ג'יפים (לא ממוזגים) באיזור טראסות האורז רחבות הידיים, המשתפלות במורד העמק לעבר מימי הנהר הצלול הנקרא על שם הכפר. ארוחת צהריים כלולה.
לאחר מכן, נסיעה חזרה לבנאווה.
לינה בבנאווה בבית מלון פשוט.

יום 5

יום 5: בנאווה- בטאד- בנאווה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום טיול נוסף בג'יפים (לא ממוזגים) אל הכפר בטאד (Batad), כפר אותנטי בו תרגישו כאילו חזרתם אחורה בזמן. במהלך היום נהנה מנופי טראסות האורז, ממפגש עם המקומיים, מביקור במפלי Tappiya ומהאווירה המיוחדת השוכנת במקום. ארוחת צהריים כלולה.

 

לאחר מכן, נסיעה חזרה לבנאווה.
לינה בבנאווה בבית מלון פשוט.

יום 6

יום 6: בנאווה- מנילה- סיור עירוני

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, נסיעה חזרה של כ-4 שעות לשדה התעופה לטיסה חזרה למנילה.
עם ההגעה, העברה למלון.

 

לאחר מנוחה והתרעננות, נצא לחצי יום סיור בעיר.
נתחיל בלב הרובע הפיננסי של הפיליפינים Makati, שם נוכל להציץ בהמולה בדרכנו לביקור באתריה המרכזיים של עיר הבירה. במהלך הסיור, נבקר בפארק ריזל (Rizal Park) השופע מרחבים ירוקים ושלל אטרקציות בתחומו. נמשיך אל העיר המוקפת חומה Intamuros , שם נראה את שרידיה העתיקים של העיר מימי הכיבוש הספרדי ועוד…
לינה במנילה.

יום 7

יום 7: מנילה- בנגקוק

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה לבנגקוק, בירת תאילנד. יש המכנים את בנגקוק "בירת המזרח הרחוק". זוהי עיר עצומה, שוקקת ומרתקת, המהווה עבור רבים את יירית הפתיחה לטיול במזרח, או הטאצ' האחרון לאחר חופשה מפנקת בתאילנד… בבנגקוק ניתן למצוא מקדשים מדהימים, מרכזי קניות ענקיים, שווקים רבים, חוויות קולינאריות מגוונות ואטרקציות רבות ברחבי העיר המחברת בין מזרח למערב. עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בבנגקוק.

יום 8

יום 8: בנגקוק- סיור עירוני

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור בעיר. ניסע דרך החלקים המעניינים של העיר, כולל עצירה במקדש בודהה הזהב ומקדש הבודהה השוכב.
נמשיך לביקור בגראנד פאלס, הארמון שהיה משכנם של מלכי סיאם על המבנים המהממים, בית ההלוויות, בנייני קבלות הפנים, פביליון ההכתרה, בתי הארחה ועוד.

 

לאחר מכן נצא לשיט בסירת עץ מאורכת בתעלות העיר, דרכן תצפו בחיים לאורך התעלה.
לאחר מכן, נצא לביקור במקדש השחר.
לינה בבנגקוק.

יום 9

יום 9: בנגקוק- פוקט- קו פי פי

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה לפוקט. עם ההגעה, נצא בשייט משותף אל האי קו פי פי. עם ההגעה, העברה למלון. המשך יום חופשי.

 

קו פי פי- גן עדן קטן המונה 7 איים מרהיבים ביופיים בים אנדמן. תמצאו בו לגונות טבעיות, נקודות תצפית מרהיבות, מצוקים נישאים ונופים קארסטים דרמטיים, חופים ציוריים עם מי איזמרגד, בהם תוכלו להנות משנורקלינג או לצלול ולגלות את העולם התת ימי, להנות משיט קיאקים במפרצונים, טיולי הליכה נינוחים בחופים יפים, להנות מהיצע רחב של מסעדות ובתי קפה, מסאז' תאילנדי מפנק ועוד ועוד. האי זכה לפרסום ומהווה יעד תיירותי מבוקש גם בזכות הסרט "החוף", שצולם באי זה בשנת 2000, בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו.
לינה בקו פי פי.

יום 10

יום 10: קו פי פי- יום חופשי

יום חופשי בחופים היפיפיים של קו פי פי על בסיס ארוחת בוקר.

יום 11

יום 11: קו פי פי- יום חופשי

יום חופשי בחופים היפיפיים של קו פי פי על בסיס ארוחת בוקר.

יום 12

יום 12: קו פי פי- פוקט

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בשייט משותף חזרה אל לפוקט, האי הגדול ביותר בתאילנד הממוקם במפרץ אנדמן, בצדה הדרומי-מערבי של המדינה. בפוקט תמצאו מים צלולים תכולים, צוקים דרמטיים, חופים יפיפיים עם חול לבן, עצי קוקוס, ריפים עשירים בבעלי חיים ימיים, תרבות תוססת, שווקים מקומיים ומגוון חוויות בין רצועות חוף שוקקות חיים, עם מגוון פעילויות ימיות ועד מפרצונים מבודדים למחפשי השקט שביננו.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
המשך יום חופשי.
לינה בפוקט.

יום 13

יום 13: פוקט- מפרץ פאנג נגה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום טיול משותף במפרץ פאנג נגה. במהלך היום נבקר במערת Koh Panak, נשוט אל האי Koh Hong, נמשיך בשייט אל Koh Tapu ואל האי Pinggan. נבקר גם באי Tapu הידוע בכינויו "האי של ג'יימס בונד" בו צולם הסרט "האיש בעל אקדח הזהב". ארוחת צהריים תוגש על הסיפון. בתום הטיול, שייט חזרה לפוקט והעברה למלון.
לינה בפוקט.

יום 14

יום 14: פוקט- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בפיליפינים ותאילנד, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בפיליפינים, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בפליפינים ותאילנד

למה לגלות את הפיליפינים ותאילנד
עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בפיליפנים ותאילנד