טיולים במוסקט

טיול לברזיל

בין חופים טרופיים

אורך:

10 ימים

עונה מומלצת:

כל השנה

טיול לברזיל - תקציר

טיול לברזיל בתפירה אישית, 10 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא. ננחת בסאו פאולו ונמשיך לעיירת החוף פאראצ'י, נשוט אל הלגונה הכחולה ונהנה מטיול ג'יפים באזור, נמשיך לאי אילייה גרנדה היפהפה המכוסה כמעט כולו בהרים ירוקים ולסיום, נגיע לריו דה ז'נירו – "העיר המופלאה", נעלה לפסל ישו, ל"הר הסוכר", ליער טיז'וקה – יער הגשם האורבני הגדול בעולם ונבקר בפאבלה אוטנטית. טיול לברזיל בתפירה אישית מציע מסע אל ג'ונגלים סבוכים ומפלים שוצפים, קאפריניות צוננות ואוכל טוב, נהר האמזונס האדיר, ערים קולוניאליות מרתקות, חופים זהובים ואווירה תוססת שיש רק בברזיל. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בליווי מדריך פרטי דובר אנגלית, או ימי סיור משותפים, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.
תרבות • איים טרופיים • אורבני
יום 1

יום 1: הגעה לסאו פאולו

נחיתה בסאו פאולו. עם ההגעה, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון.

 

סאו פאולו היא העיר הגדולה בברזיל והמאוכלסת ביותר ביבשת אמריקה. העיר היא בירת מדינת סאו פאולו, והיא המרכז הפיננסי, העסקי והתעשייתי החשוב ביותר באמריקה הלטינית. הגיוון האתני בעיר הוא מהגדולים בתבל, הודות לגלי הגירה גדולים מכל העולם שנקלטו ונטמעו באוכלוסיית העיר, החל מאמצע המאה ה-19 ועד אמצע המאה ה-20. העיר הוקמה על רמה ונהנית מאוויר קריר ופחות לח יחסית לערי חוף. שדרת פאוליסטה היא השדרה המרכזית בעיר, בשדרה זו נמצא מרכז העסקים, הקניות והבילויים של העיר, בניינים רבי קומות, מוזיאונים, גלריות, מסעדות יוקרה ופאבים.
לינה בסאו פאולו.

יום 2

יום 2: סאו פאולו- פאראצ'י

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כ-5 שעות לעיירת החוף פאראצ'י (Parachi). פאראצ'י היא עיירה קולוניאלית השימשה במאה ה-18 כתחנת מעבר בין מכרות הזהב לריו דה ז'נירו. רחובות העיירה מרוצפות אבן ובין רחובותיה נמצאות כנסיות מרהיבות.

 

עם ההגעה, העברה למלון. המשך יום חופשי.
לינה בפאראצ'י.

יום 3

יום 3: פאראצ'י- שייט איים הלגונה הכחולה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לשייט משותף של כ-5 שעות אל האיים שבסמוך לפאראצ׳י ואל הלגונה הכחולה. במהלך היום תהנו משנורקלינג וזמן חופשי לרחצה בחופים היפהפים.
ארוחת צהריים כלולה.

 

בסוף השייט, נשוב למלון. המשך יום חופשי.
לינה בפאראצ'י.

יום 4

יום 4: פאראצ'י- טיול ג'יפים

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לטיול ג'יפים משותף בסביבת פאראצ׳י. נתחיל בנסיעה אל Serra Da Bocaina National Park. בדרך נעבור בין מפלים שוצפים ונבקר ב Cachaça De Paraty שם נוכל להנות מטעימות ליקרים וקשאסה מיושנת.
נבקר במפלי Pedra Branca, Toboga ו-Tarzans ובאתרי טבע נוספים בסביבה.

 

בסיום הטיול, נשוב למלון. המשך יום חופשי.
לינה בפאראצ'י.

יום 5

יום 5: פאראצ'י- אילייה גרנדה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה משולבת בשייט אל אילייה גרנדה, אי יפהפה המכוסה כמעט כולו בהרים ירוקים וטרופיים ובעל חופים מהיפים במדינה.

 

עם ההגעה, העברה למלון. המשך יום חופשי.
לינה באילייה גרנדה.

יום 6

יום 6: אילייה גרנדה- יום חופשי

יום חופשי באילייה גראנדה על בסיס ארוחת בוקר.

יום 7

יום 7: אילייה גרנדה- ריו דה ז'נירו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה משולבת בשייט אל ריו דה ז׳נירו.

 

ריו היא אחת הערים היפות והתוססות בעולם, שזכתה לכינוי "העיר המופלאה". היא יושבת לחוף האוקיאנוס האטלנטי, בין צוקי גרניט, יערות טרופיים וחופים יפהפיים. משולבות בה שכונות יפיפיות עם שכונות עוני הפרושות על מדרונות הגבעות. תושבי העיר המכונים "קריוקה", לבביים, חביבים ונהנתנים. למרות העוני וקשיי החיים, כל דבר בעיר נגמר בסמבה. הברזילאים אוהבי מסיבות וריקודים ששיאם הוא, כמובן, הקרנבל.

 

עם ההגעה, העברה למלון. המשך יום חופשי.
לינה בריו דה ז'נירו.

יום 8

יום 8: ריו דה ז'נירו- פסל ישו והר הסוכר

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע בין רחובות ריו לכיוון פסל ישו, הקרוי בפי הברזילאיים "קורקובדו". נעלה ברכבל לפסל המתנשא לגובה של 38 מטר ונמצא בגובה של 710 מטר מעל העיר ונחזה בתצפית מרהיבה של העיר מתחתינו.

 

נמשיך לתצפית נוספת ב"הר הסוכר", שם נעלה ברכבל לאחת הפסגות הייחודיות של ריו.
לינה בריו.

יום 9

יום 9: ריו דה ז'נירו- פאבלות- יער טיז'וקה- ריו העתיקה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לחצי יום סיור משותף בפאבלות של ריו ויער טיז'וקה.
הפאבלות הן שכונות העוני המפורסמות של ריו השוכנות על ההרים מסביבה. זוהי הזדמנות מצויינת לצפות בחיי המקומיים ובתרבותם של הברזילאים.
נסייר בשכונת רוקינאה (Rocinha), אחת משכונות העוני הגדולות בדרום אמריקה המונה למעלה מ-150 אלף תושבים(עומק הכניסה לפאבלות יהיה בהתאם למצב הבטחון האישי).
נבקר בסמטאות הצרות ונלמד על חיי המקומיים ועל תוכניות חברתיות שמטרתן לשפר את איכות החיים במקום ותוך כדי נהנה מתצפיות נוף מרהיבות על יער הגשם והים מהג'יפ עם הגג הפתוח.

 

לאחר מכן, נמשיך עם הג'יפים לסיור ביער טיז'וקה, יער הגשם האורבני הגדול בעולם הנמצא בליבה של המטרופולין של ריו. במהלך הסיור נרד מהרכב לטיול רגלי נינוח לחוות מקרוב את הטבע המקומי היפייפה. לאחר מכן, נעצור במפל Cascatinha Taunay ואם תרצו תוכלו להנות מרחצה והתרעננות.

 

** ליום זה מומלץ להצטייד בנעלי הליכה נוחות, בגדים קלים, בגד ים ומגבת
**סיור בפאבלות מחייב תרומה צנועה הניתנת ישירות לחברי הקהילה של השכונה
**סיור בקבוצה בלבד – ייתכנו שינויים קלים בתכנית או בסדר הביקורים ללא הודעה מוקדמת

 

אחה״צ, נצא לסיור באיזור העיר העתיקה של ריו. נבקר בכיכר Carioca שם נוכל לראות את הכנסייה Santo Antonio. נמשיך אל המוזיאון הלאומי לאומנות, התאטרון הלאומי, בית האופרה והספרייה העירונית.
לינה בריו.

יום 10

יום 10: ריו דה ז'נירו- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר, תהנו מזמן חופשי להסתובבויות, קניות וסידורים אחרונים בעיר.

 

בהמשך, בהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בברזיל בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בברזיל, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בברזיל

למה לגלות את ברזיל עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בברזיל