טיולים במוסקט

טיול לדרום הודו

חוויה אקזוטית בין טבע לתרבות

אורך:

7 ימים

עונה מומלצת:

נובמבר-מרץ

טיול להודו - תקציר

טיול לדרום הודו בתפירה אישית, 7 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא. ננחת בקוצ'ין ונמשיך אל מונאר, נבקר במטעי התה, כפרי הסביבה ובפארק הלאומי אראביקולאם. נמשיך אל קומרקום – גן עדן קטן שמתחבא בין עצי הקוקוס – ונהנה משייט בבית-סירה בתעלות קומרקום, כולל לינה. לסיום, נשוב אל קוצ'ין, מערי החוף החשובות בדרום הודו. נסייר בעיר, נבקר בבית הכנסת ובקהילה היהודית הקטנה שעדיין חיה במקום ונהנה ממופע קטאקלי ייחודי. טיול להודו מציע מפגש עם עולם צבעוני, רוחני, ספוג באמונה וריחות. הודו תפגיש אתכם עם מגוון של אנשים, שפות, מנהגים, דתות, נופים, ריחות, צבעים וטעמים – מארג תרבותי אנושי, חי ומרתק שנדמה במקומות מסויימים כאילו הזמן בה עמד מלכת. טיול להודו בתפירה אישית יאפשר לכם הצצה לתוך עולם קסום זה. אנו מציעים טיולים מגוונים בהתאמה אישית, עם מעטפת שירותים רחבה וליווי של מדריכים מקומיים דוברי אנגלית ונהג צמוד, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.
טבע • מטעי תה • שייט
יום 1

יום 1: הגעה לקוצ'ין- מונאר

נחיתה בקוצ'ין. העיר קוצ'ין היא מערי החוף החשובות בדרום הודו. כאן גם מקום מושבה של הקהילה היהודית- מן הקהילות המפוארות והמיוחדות ביותר שנוצרו בגלות ישראל.

 

עם ההגעה, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה משם נצא בנסיעה של כ-5 שעות אל מונאר (Munnar) הנמצאת כ-130 ק"מ מזרחה לקוצ'ין בגובה של למעלה מ-1,500 מטר, ובזכות מזג האויר הנעים שלה, היא היתה לעיירת Hill Station בתקופת המנדט הבריטי. סביב מונאר עשרות קילומטרים מרובעים של מטעי תה הנטועים על מדרונות ההרים הסובבים אותה. את מטעי התה שתלו הבריטים וכיום רובם (למעלה מ-80 אחוז מהם) שייכים למשפחת טאטא ההודית, המפורסמת בעולם בעיקר בשל תעשיית הרכב שלה.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה במונאר.

יום 2

יום 2: מונאר- פארק אראביקולאם- מטעי התה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור בפארק הלאומי אראביקולאם (Eravikulam) שגודלו כ-100 קמ״ר והוא מקיף את פסגת ההר אנמודי, הגבוה ביותר בכל דרום הודו.

 

לאחר הסיור בפארק, נצא לביקור באיזור העיר העתיקה של מונאר. נבקר בכנסיה הקתולית המקומית, במוזיאון התה ובשוק המרכזי של העיר.

 

לאחר מכן, נצא לביקור במטעי התה. נהנה ממסלול הליכה מעגלי בין מטעי התה, כפרים מקומיים ונופים מרהיבים.
לאחר מכן, נסיעה חזרה למלון.
לינה במונאר.

יום 3

יום 3: מונאר- קומרקום

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כ-4 שעות לקומרקום (Kumarakom). קומרקום שוכנת על שפתו של אגם Vembanad היפה במרחק של 75 ק"מ מקוצ'ין. קומרקום היא גן עדן קטן שמתחבא בין עצי הקוקוס.
עם ההגעה, העברה למלון.

 

המשך יום חופשי.
לינה בקומרקום.

יום 4

יום 4: קומרקום- חוויה כפרית

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לשייט בתעלות קומרקום. נבקר בכפר מקומי, נפגוש במקומיים ונלמד על אורח חייהם המסורתי.

 

המשך יום חופשי.
לינה בקומרקום.

יום 5

יום 5: קומרקום- שייט בתעלות

לאחר ארוחת הבוקר, נעלה על קטוואלאם (Kettuvalam)- בית סירה. זוהי גירסה מודרנית ומשופרת של סירות קרלה המסורתיות. בסירות חדרי שינה מרווחים, שירותים, מטבח ופינת אוכל.

 

נשוט בסירה, נצפה בחייהם של המקומיים לאורך התעלות ובבעלי החיים.
הלינה בסירה, כולל ארוחת צהריים וערב שיוגשו על הסיפון.

 

יום 6

יום 6: שייט בתעלות- קוצ'ין

משקימי הקום יוכלו לצפות בזריחה. ארוחת בוקר תוגש על הסיפון.

 

נסיים את השייט בצהריים המוקדמים ונסע כשעה לקוצ'ין.

עם ההגעה, העברה למלון.

 

לאחר התרעננות, נצא לסיור בקוצ׳ין, אחת הערים המעניינות ביותר בדרום הודו בזכות מיקומה והמרקם האנושי והתרבותי המיוחד לה. בעיר רחובות צרים ומפותלים בהם בתים בסגנון פורטוגזי, ברים ורחובות מוארים אורות נאון מאידך, קהילה יהודית, בית כנסת, הכנסייה בה נקבר ואסקו דה גאמה ועוד.

 

נבקר בבית הכנסת ובקהילה היהודית הקטנה שעדיין חיה במקום. נמשיך לארמון ההולנדי ולצפייה ברשתות הדיג הסיניות, הציוריות.

 

בערב נצפה במופע קטאקלי (Kathakali) האופייני לחבל קרלה. זהו ריקוד מסורתי ומעניין שבו הרקדנים מאופרים בצורה יוצאת דופן וייחודית. לאחר מכן, העברה למלון.

לינה בקוצ'ין.

יום 7

יום 7: קוצ׳ין- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בהודו בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בהודו, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בהודו

למה לגלות את הודו עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בהודו