טיולים במוסקט

טיול לצפון הודו

אל נופי ההימלאיה ומקורות נהר הגנגס

אורך:

14 ימים

עונה מומלצת:

אפריל-מאי, ספטמבר-אוקטובר

טיול להודו - תקציר

טיול לצפון הודו בתפירה אישית, 14 ימי טיול.
ננחת בדלהי, בירת הודו, ומיד נמשיך אל אמריצר – המרכז הרוחני והמנהיגותי של מאמיני "הדת הסיקהית". נבקר במקדש הזהב ונמשיך אל דרמסאלה, בירתם של הגולים הטיבטים בהודו וביתו של הדלאי למה, המנהיג הרוחני של הבודהיזם. נסייר בעיר, נבקר במנזר של הדלאי למה ונטייל באזור. נמשיך, דרך עמק קולו היפה, אל מנאלי – עיירה קטנה ויפהפייה, סביבה כפרים ציוריים ומעיינות חמים, נמשיך אל שימלה ונהנה מסיורים בעיר וסביבתה. לסיום, ניסע לצ׳אנדיגר ונמשיך משם אל רישיקש – מעונם של הקדושים והחכמים העתיקים. נסייר בעיר ונבקר במקדשים המקומיים.

טיול להודו מציע מפגש עם עולם צבעוני, רוחני, ספוג באמונה וריחות. הודו תפגיש אתכם עם מגוון של אנשים, שפות, מנהגים, דתות, נופים, צבעים וטעמים – מארג תרבותי אנושי, חי ומרתק שנדמה במקומות מסויימים כאילו הזמן בה עמד מלכת. טיול להודו בתפירה אישית יאפשר לכם הצצה לתוך עולם קסום זה. אנו מציעים טיולים מגוונים בהתאמה אישית, עם מעטפת שירותים רחבה וליווי של מדריכים מקומיים דוברי אנגלית ונהג צמוד, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.

תרבות • ג'ונגלים • גיאוגרפי

יום 1

יום 1: נחיתה בדלהי- אמריצר

נחיתה בדלהי והמשך בטיסת פנים לאמריצר. עם ההגעה, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון.

 

העיר אמריצר, "בריכת הנקטר" ומקדש הזהב בתוכה, מכילים יחדיו את המרכז הרוחני והמנהיגותי של מאמיני "הדת הסיקהית".

 

אחה"צ נצא לצפייה בטקס הורדת הדגלים בגבול הודו-פקיסטן, אירוע משעשע וצבעוני בוחיילים הודים מול פקיסטאנים וקהל שמעודד כל אחד את החיילים שלו.

 

בערב נצא אל מקדש הזהב לצפייה בטקס המסורתי Palki Sahib, המתקיים פעמיים ביום. הטקס מתקיים כאשר ספרו הקדוש של הגורו Granth Sahib ננשא אל תוך המקדש, תוך כדי תהלוכה מלווה בשירה וריקודים מסורתיים.
לינה באמריצר.

יום 2

יום 2: אמריצר- סיור עירוני- דראמסלה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור נוסף במקדש הזהב. נתבונן ביופיו המרשים של המקדש, נשוטט סביבו ובתוכו ונפגוש בעולי רגל "סיקים" הבאים להיטהר במימי הבריכה. תחוו את אווירת הקדושה האופפת את המקום המיוחד הזה.
לאחר מכן, נמשיך אל אנדרטת הזכרון Jallianwala Bagh.

 

לאחר מכן, נצא בנסיעה של כ-6 שעות לדרמסאלה (Dharamsala) הנמצאת באזור הררי בעמק קנגרה. העיר מחולקת לשני אזורים שונים לחלוטין- העיר התחתית בגובה 1250 מטר ואיזור הכפר Mcleodganj בגובה 1800 מטר. זוהי בירתם של הגולים הטיבטים בהודו וביתו של הדלאי למה, המנהיג הרוחני של הבודהיזם, המתגורר במנזר נמג'יאל.
עם ההגעה העברה למלון.
לינה בדראמסלה.

יום 3

יום 3: דראמסלה וכפרי הסביבה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור במנזר נמג'יאל של הדלאי למה, ולידו נראה את הקתדרלה המרכזית והשוק הטיבטי. לאחר מכן נמשיך לביקור בספרייה הטיבטית וצפייה בכתבי יד עתיקים ואוסף ספרים מקוריים. לאחר מכן נמשיך אל מפלי באגסו היפהפים. נסייר בכפר ונמשיך אל הכפר הציורי דרמקוט.
לינה בדראמסלה.

יום 4

יום 4: טרק לטריונד- נופים פנורמים עוצרי נשימה וכרי דשא ירוקים

לאחר ארוחת הבוקר נצא לטרק טריונד, אל נקודת תצפית הממוקמת בגובה של 2800 מטר וממנה נשקפים נופים עוצרי נשימה של עמק קנגרה רחב הידיים והרי Dahuladhar.
לאחר נסיעה קצרה נתחיל את המסלול- זהו טיול של 7-9 ק"מ במישורים ואזורים מיוערים עד לנקודת התצפית של טריונד המהווה בסיס היציאה לטיפוס אל הר Dhauladhar. לאחר מנוחה קצרה ושאיפה של האויר הצח בראש הגבעה, נרד חזרה אל הכביש וניסע חזרה למלון בדראמסלה.
המשך יום חופשי.
לינה בדראמסלה.

יום 5

יום 5: דראמסלה- קולו- מנאלי

לאחר ארוחת הבוקר ניסע למנאלי (כ-8 שעות נסיעה-270 ק"מ) דרך קולו, עמק צר יפהפייה שבו עיירה קטנה. האזור מפורסם בעצי הפרי שלו וגם בגידול של קאנביס.

 

בין הרים נישאים, יערות עד ונהרות גועשים חבויה לה מנאלי, עיירה קטנה יפהפייה, סביבה כפרים ציוריים ומעיינות חמים.
עם ההגעה העברה למלון.
לינה במנאלי.

יום 6

יום 6: מנאלי- יום טיול רגלי אל ושישט ומנאלי העתיקה

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע אל הכפר ושישט, השוכן למרגלות העיירה מנאלי. נבקר במקדש המקומי ונראה את המעיינות החמים בהם המקומיים אוהבים לרחוץ ולשטוף כלים.

 

נמשיך בטיול הליכה אל עבר מנאלי. נעבור במפלי Jogni ונחצה את הנהר ואת הכביש הראשי עד שנגיע למנאלי העתיקה. נבקר ב- Manu Temple, נמשיך בדרך מיוערת אל מקדש הדימבה- מקדש מרהיב העשוי מעץ שנבנה בשנת 1553 לספירה ונמשיך דרך הכפר Nasogi עד למקדש הטיבטי שנבנה בשנת 1969 .
תוכלו להתרשם מציורי קיר מרהיבים, שטיחים ארוגים ומלאכת יד מסורתית הנמכרת במקום.

 

לאחר מכן, נמשיך אל השוק הצבעוני של מנאלי העתיקה, לא רחוק מהמקדש, בו יש גם מסעדות ובתי קפה. השוק מהווה מוקד משיכה לתרמילאים ונופשים מקומיים.

 

לאחר שתהנו מזמן חופשי בשוק, נסיעה חזרה למלון.
לינה במנאלי.

יום 7

יום 7: מנאלי- פרווטי ומניקראן- קאסול- מנאלי

לאחר ארוחת הבוקר, נסע כשעתיים לעמק פרווטי הממוקם בין רכסי הרים גבוהים ונהנה מאקלים נוח ומנופים מדהימים. בעמק שוכנים כפרים יפים ושקטים.
נבקר במעיינות החמים של מניקרן, זוהי עיירה הודית קדושה עם אוירה מיוחדת, מעיינות חמים ומקדש סיקי יפה.

 

לאחר מכן נמשיך לביקור בעיירה קאסול- עיירת תרמילאים קטנטנה בעמק פרוואטי. אחה"צ נסיעה חזרה למנאלי.
לינה במנאלי.

יום 8

יום 8: מנאלי- שימלה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כ-8 שעות אל שימלה (Shimla).
מסביב לשימלה הרים ועמקים תלולים, יערות צפופים ורכס ההימליה תלוי מצפון ומנצח על כל הגבעות הקרובות. כמעט 300 ק"מ מפרידים בין שימלה לרכס הגדול ולמרות זאת בבוקר בהיר ההרים נדמים כל כך קרובים. שימלה היא בירת מדינת הימאשל, בירת הקיץ של הודו הבריטית וקרויה על-שם האלה קאלי.
לינה בשימלה.

יום 9

יום 9: שימלה- סיור עירוני

לאחר ארוחת הבוקר, נהנה מסיור בעיר הכולל את לודג' המשנה למלך, ששימש בעבר למגוריו של מלך אנגליה והוא בנוי בסגנון סקוטי מרשים. נמשיך לביקור בגן הבוטאני.

 

לאחר מכן, נהנה מנסיעה ברכבת נופית יפהפיה ונצא לביקור במקדש שממנו יש תצפית מרהיבה על העמק.
לינה בשימלה.

יום 10

יום 10: שימלה- צ'אנדיגר

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כ-3 שעות (114 ק"מ) אל צ׳אנדיגר (Chandigarh). עם ההגעה, נצא לסיור קצר בעיר.

 

לאחר מכן, העברה למלון.
המשך אחה"צ חופשיים.
לינה בצ'אנדיגר.

יום 11

יום 11: צ'אנדיגר- רישיקש

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כ-6 שעות אל רישיקש (Rishikesh). עם ההגעה העברה למלון.

 

רישיקש- מעונם של הקדושים והחכמים העתיקים, נמצאת בגדה הימנית של נהר הגנגס ומוקפת ברכסי ההימלאיה. רישיקש היא מרכז דתי קדוש להינדים והכניסה לממלכתם של האלים ומרכז האשרמים והפונדקים, המשמשים כארגונים נדיבים לנמצאים בעיר.

 

בשקיעה נהנה מצפייה בטקס הארטי שכולל תפילות, מזמורים, קערות אש וצלצולי פעמונים.
לינה ברישיקש.

יום 12

יום 12: רישיקש

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור ברישיקש ונבקר באשרמים ובמקדשים המקומיים.

 

נבקר באשרם Swarg, בגשר Ram Jhula, באשרם Gita Bhawan, באשרם Beatles ובגהט Triveni, הגדולה והמפורסם בעיר.
לינה ברישיקש.

יום 13

יום 13: רישיקש- הארידוואר- רישיקש

לאחר ארוחת הבוקר, נסע להרידוואר הקרובה לרישיקש וממוקמת על הגדה הימנית של הגנגס. פירוש השם- דלתם של הרי או וישנו וכאן מתנקים מחטאים על-ידי טבילה בנהר.

 

עם ההגעה, נבקר במקדש Chandi Devi מקדש הינדי המוקדש לאלה צ'אנדי דווי ונבנה בשנת 1929 ע"י סותאנג סינד בימי מלכותו כמלך קשמיר. נמשיך אל מקדש Mansa Devi, מקדש הינדי שממנו נשקף נוף יפיפה ומהווה מוקד משיכה לעולי רגל.

 

נמשיך אל אשרם Sapta Rishi ונבקר בגהט Har Ki Pauri.
לאחר מכן, נמשיך לביקור באשרמים Pawan Dham, Bhooma Niketan ו-Bharat Mata Mandir.
לינה ברישיקש.

יום 14

יום 14: רישיקש- דלהי- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, נסיעה של כשעה וחצי לשדה התעופה של דרדון לטיסה לדלהי. המשך טיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בהודו בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בהודו, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בהודו

למה לגלות את הודו עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בהודו