טיולים במוסקט

טיול לטאיוואן

אל הלב של אסיה

אורך:

13 ימים

עונה מומלצת:

אוקטובר-יוני

טיול לטאיוואן - תקציר

טיול לטאיוואן בתפירה אישית, 13 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא.
נתחיל את הטיול בטייפה – בירת טאיוואן. נסייר בעיר, נבקר בפארק הגיאולוגי ייליו ובמפלי שיפן הגדולים בטאיוואן. נמשיך אל יילאן ונהנה מתצפיות נוף ייחודיות ומסלולי הליכה בפארק הלאומי טרוקו. נמשיך אל טאיטונג, נחצה את חוג הסרטן של כדור הארץ ונבקר בכפר אבוריג׳ני של שבט הבונון ונהנה מהכרות עם הסגנון האומנותי הייחודי של שבט זה. נמשיך אל העיר קאושינג, נבקר במנזר הבודהיסטי הגדול והחשוב בטייוואן ואחד הגדולים בעולם – פו גואנג שאן ונבקר ב"כפר התופים". נמשיך אל טאינאן – העיר העתיקה ביותר באי. נמשיך אל אגם השמש והירח – האגם הטבעי הגדול ביותר במדינה, נשוט על האגם, נטייל בכפרי הסביבה ונחשף אל בני המיעוטים באזור. נשוב אל טייפה ולסיום נבקר באגם אלף האיים, ובעיירה המקסימה וולאי ונהנה מעיינותיה החמים המפורסמים ומאכליה היחודיים.

טיול לטאיוואן בתפירה אישית הוא חוויה מרתקת הכוללת היכרות עם המסורת הסינית העתיקה, עולם קולינרי עשיר וייחודי, מפגש עם מגוון עולמות רוח ודת, היחשפות לנופים מרהיבים וטבע בראשיתי עוצר נשימה, ומעבר להכל – העם הטייוואני מסביר הפנים, אשר יצא מגדרו להשאיר אתכם מוקסמים. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בליווי מדריך פרטי דובר אנגלית, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.

שמורות טבע • מסורת • אורבני

טיול בלתי נשכח בטאיוואן, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בטיוואן, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בטאיוואן

יום 1

יום 1: הגעה לטייפה

ברוכים הבאים לטייפה- בירת טאיוואן והעיר הגדולה ביותר במדינה. העיר השוקקת מהווה את המרכז התרבותי והכלכלי של האי ובה משולבים באופן מרשים המודרניות והמסורתיות. מקדשים, פגודות, פארקים רחבי ידיים, שווקי לילה ומטבח מקומי ייחודי – הם רק חלק מהאטרקציות המחכות לכם בבירה הטייוואנית.

 

עם ההגעה, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון.
לינה בטייפה.

יום 2

יום 2: טייפה- בין מסורת, היסטוריה ומודרניות

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור באתרים המרכזיים בעיר טייפה. נבקר במוזיאון הארמון הלאומי, המוזיאון המרהיב בעולם להיסטוריה של האומנות הסינית. בין אולמות התצוגה השונים ניתן לראות בין היתר פריטים מעניינים מקרמיקה, ברונזה ופורצלן, קליגרפיה, ציורים ופסלים סיניים, ספרים נדירים וכן אוסף פריטי בודהה שהובאו לטייפה מהעיר האסורה שבבייג’ינג.

 

נמשיך לביקור באתר ההנצחה לג׳יאנג קאי שק ונצפה בטקס החלפת המשמרות.
נמשיך את טיולנו לבניין "טייפה 101" שבו נהנה מתצפית נוף מרהיבה מאחד הבניינים הגבוהים בעולם.
לינה בטייפה.

יום 3

יום 3: טייפה- מסורת ושווקים

לאחר ארוחת הבוקר, נבקר במקדש לונגשאן- נקודה מצויינת לחוות מחיי הדת העשירים של טאיוואן. במקדש בודהיסטי זה, אשר כולל בתוכו קשת רחבה של אלים שונים נהנה מאווירה צבעונית ומהפנטת. נלך ברגל לסמטאת הנחשים המפורסמת ולאחר מכן נבקר ברחוב יונג-קאנג, רחוב האוכל המפורסם בעיר.

 

את שעות אחה"צ נבלה ברובע שימן, האזור הכי תוסס בטאיוואן. נטעם מהתרבות הפופולארית בטאיוואן דרך סיור בין הסמטאות המיוחדות ברובע זה.

 

נקנח את היום בשוק הלילה שילין (Shilin Night Market) -שוק הלילה הנחשב לגדול ביותר בטייוואן ומציע מתחם אוכל עצום, עם מגוון רחב של מאכלים טאיוואניים מקומיים, לצד דוכנים וחנויות לאביזרי אופנה, מזכרות, מוצרי אלקטרוניקה ועוד.
לינה בטייפה.

יום 4

יום 4: טייפה- טבע ונופים בצפון טייוואן- יילאן

לאחר ארוחת הבוקר, נעשה את דרכנו בנסיעה של כשעה אל הפארק הגיאולוגי ייליו (Yeliu) שבו מגוון תצורות סלע ייחודיות ונוף מרהיב על רקע האוקיינוס.

 

נמשיך את טיולנו לעיירה הססגונית ג׳יופן (Jiufen) השוכנת בהרים, וזכתה בעבר לכינוי "שנגחאי הקטנה" כיוון שבתחילת המאה ה-20 גילו היפנים זהב באזור והעיירה הפכה להיות אחת העיירות העשירות והתרבותית ביותר באותה התקופה. נטייל בשוק הייחודי בעיירה, ובו בתי תה ומבחר דוכנים מן המטבח המקומי ונתרשם מן הנופים הפסטורליים שמסביבנו.

 

נמשיך בנסיעה אל עבר מפלי שיפן (Shifen)- המפלים הגדולים בטאיוואן שגובהם 20 מטר ורוחבם 40 מטר.
נקנח בחוויה ייחודית בעיירה שיפן בה נפריח משאלות לשמיים בתוך פנסי נייר, כחלק מן המסורת של המחוז, בו מתקיים מדי שנה פסטיבל הפנסים הפופולארי.

 

לאחר מכן, ניסע כשעה וחצי אל מחוז יילאן (Yilan) על רקע האוקיינוס הפסיפי. עם ההגעה, העברה למלון.
לינה ביילאן.

יום 5

יום 5: יילאן- הפארק הלאומי טרוקו

לאחר ארוחת הבוקר, נבלה במרכז הלאומי לאומנויות מסורתיות אשר בו נכיר מקרוב את האומנויות העממיות הטיוואניות בתחומים כמו מוזיקה, אופרה, מחול, ייצור משחקים ועיטור מקדשים.

 

לאחר מכן נצא בנסיעה של כ-3 שעות, לכיוון מחוז חווליאן אשר שוכן בחופה המזרחי של טאיוואן. נגיע אל הפארק הלאומי טרוקו ואת היממה הקרובה נבלה בנופים עוצרי נשימה אשר מצדיקים את שמה העתיק של טייוואן "איליה פורמוזה" ובעיברית-האי היפה.
נהנה ממספר תצפיות הכוללות נקיקי שיש, צמחיה שופעת, אגמים, צוקים ונוף הררי אשר מהווים כולם חלק מקניון השיש הגדול בעולם-טארוקו גורג'!

 

ניסע במנהרת תשע הפניות בעלת קירות אבן אדירים. נבקר במערת הסנוניות שידועה בפוטוגניות שלה ונבקר במקדש המעיין הנצחי המרשים התלוי על שפת הצוק.
לינה בפארק הלאומי טרוקו.

יום 6

יום 6: הפארק הלאומי וערוץ טרוקו

לאחר ארוחת הבוקר, נקדיש את היום לפארק הלאומי ולערוץ טרוקו המהווה את פנינת הטבע של האי. נהנה ממגוון תצפיות נוף ייחודיות ומסלולי הליכה בפארק (בהתאם לעונה) העוברים בינות צוקי שיש, נהרות, עמקים, ומגוון חיות בר, פרפרים וצמחים. זהו יום שכולו מפגש מרתק עם הטבע העוצמתי ועם ילידי המקום ותרבותם.
לינה בפארק הלאומי טרוקו.

יום 7

יום 7: הפארק הלאומי טרוקו- טאיטונג

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כ-4 שעות ונחצה את חוג הסרטן של כדור הארץ לכיוון טאיטונג (Taitung), אשר נבחרה בשנת 2019 להיות העיר המארחת של פסטיבל הפנסים.

 

נהנה מביקור באזור הבקע המזרחי של טאיוואן המשלב כפרים אבוריג׳נים על רקע נופים פסטורלים. נמשיך את טיולנו לאזור שדות האורז המפורסמים של טייוואן ונהנה מהנופים היפהפיים.
נחצה את חוג הסרטן של כדור הארץ ונבקר בכפר אבוריג׳ני של שבט הבונון והנה מהכרות עם הסגנון האומנותי הייחודי של שבט זה.
נהנה מביקור במעיינות החמים של זיבן (Zhiben ).

 

לאחר מכן, העברה למלון.
לינה בטאיטונג.

יום 8

יום 8: טאיטונג- קאושינג

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כ-3 שעות אל העיר קאושיונג (Kaohsiung), הנחשבת לאחד המרכזים המסחריים והפוליטיים הגדולים ביותר במדינה והעיר השנייה בגודלה בטאיוואן.

 

עם ההגעה, נצא לביקור במנזר הבודהיסטי הגדול והחשוב בטאיוואן ואחד מהגדולים בעולם- פו גואנג שאן -״אור הר הבודהא״. המנזר הוקם ב-1967 וכיום חיים בו 350 נזירים ונזירות. נסייר הן באגף הישן והן באגף החדש של המנזר המשמש גם כמוזיאון לספרות ואומנות בודהיסטית ונזכה לצלול למעמקי הפילוסופיה והדת הבודהיסטית. לאחר מכן, נהנה מביקור במעיינות החמים של זיבן (Zhiben ).
לאחר מכן, נבלה באגם הלוטוס היפהפה, המוקף במקדשים צבעוניים ומבנים ארכיטקטוניים מיוחדים ונחשב יעד תיירות מושך ופופולארי עוד מימי שושלות הקיסרים במאה ה-19.
לינה בקאושינג.

יום 9

יום 9: קאושינג- טאינאן

לאחר ארוחת הבוקר, נבקר ב"כפר התופים" שבו נהנה ממופע תופים קצבי וחוויה מקומית ייחודית.

 

נמשיך את טיולנו בנסיעה של כשעה לעיר טאינאן (Tainan), אשר נחשבת לעיר העתיקה ביותר באי, ושימשה בעבר כאחת מבירות התרבות העיקריות של טאיוואן. לטאינאן היסטוריה תרבותית עשירה וכ-300 מקדשים בודהיסטים וטאואיסטים פזורים בה.

 

עם הגעתנו נצא לסיור בין סמטאותיו של רובע אנפינג הציורי והעתיק, בו גרו ההולנדים במאה ה-17. בין היתר נוכל לראות ברובע את בית העץ המסתורי– אשר ענפים ושורשים מכסים את קירותיו ואת מצודת זילנדיה, שנבנתה בשנת 1624.
לאחר מכן נבקר במקדש קונפוציוס (Confucius Temple), המוקדש לפילוסוף ולמורה הרוחני הגדול ואשר היווה בעבר את המרכז האקדמי הראשון בטאיוואן.

 

לאחר מכן, העברה למלון.
לינה בטאינאן.

יום 10

יום 10: טאינאן- אגם השמש והירח

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מטאינאן ונעשה את דרכנו בנסיעה של כשעתיים אל עבר מרכז טאיוואן אל אגם השמש והירח- האגם הטבעי הגדול ביותר במדינה. האגם הצלול מוקף הרים ונופים יפהפיים ובסביבתו מתגוררים בני שבט הטאו, אחד מהשבטים האבוריג'ינים של טאיוון.

 

בדרכנו נבקר בכפר הקשת בענן, שהיה בעברו כפר נידח ומוזנח, וכיום, ביוזמה של תושב הכפר, כוסו רחובות הכפר וקירות הבתים בצבעוניות מרשימה, המקנה לו מראה של גלרייה אומנותית תחת כיפת השמים.
נבקר גם במקדש מיוחד המהווה אתר הנצחה לרעידת האדמה שארעה בשנת 921 לספירה.

 

עם ההגעה אל אגם השמש והירח נהנה משיט מרגיע ומביקור ברחוב הראשי של העיירה המתאפיין במאכלים מסורתיים של בני הטאו.
נקנח את היום בביקור במקדש המרהיב וון-וו ובתצפית על האגם מן המקדש המתנשא לגובה של 1000 מטר מעל פני הים.

 

לאחר מכן, העברה למלון.
לינה באגם השמש והירח.

יום 11

יום 11: אגם השמש והירח- טייפה

לאחר ארוחת הבוקר, ניפרד מאגם השמש והירח ונעשה את דרכנו חזרה לבירה טייפה (כשעתיים נסיעה).

 

בדרך נבקר בכפר Beipu Hakka והשוק התוסס אשר במרכזו ונהנה מ"חווית תה" מסורתית.
המשך נסיעה לטייפה והעברה למלון. המשך יום חופשי.
לינה בטייפה.

יום 12

יום 12: דרום טייפה- נופים, תרבות אבוריג'ינית ותרבות פופולארית טייוואנית

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעה אל עבר אגם אלף האיים (Thousand Island Lake). זהו האזור הכפרי של טייפה ובו נופים פסטורליים של נהרות, הרים ומטעי תה עצומים.

 

נמשיך את טיולנו לעיירה המקסימה וולאי (Wulai), עיירה אבוריג׳נית ציורית המקושרת לשבט אטיאל (Atayal) ומציעה, מלבד מעיינותיה החמים המפורסמים, גם מגוון מאכלים ייחודיים ומוזיאון מקומי שדרכו ניתן לקבל הצצה לתרבות המסורתית המרתקת של האבוריג׳נים הטייוואנים. נעפיל לתצפית נוף מרהיבה ממפל וולאי ונעשה את דרכנו חזרה לטייפה.
לינה בטייפה.

יום 13

יום 13: טייפה- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

למה לגלות את טאיוואן
עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בטאיוואן