טיולים במוסקט

טיול ללאוס

טעימה קטנה מלאוס

אורך:

6 ימים

עונה מומלצת:

נובמבר-מרץ

טיול ללאוס - תקציר

טיול ללאוס בתפירה אישית, 6 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא. נתחיל את הטיול בויינטיין, בירת לאוס. נצא לסיורים בעיר ונבקר בפארק בודהה שעל גדות המקונג. נמשיך אל לואנג פראבאנג – בירתה הראשונה של לאוס. נסייר בעיר ונבקר במפלי קואנג סי. נצא לשייט בנהר המקונג אל מערות פק או, נהנה מטיפוס קצר ובתצפית על השקיעה מגבעת פו-סי (Phu-Si), החולשת על העיר ועל תוואי נהר המקונג. לסיום, נבקר בחוות הפילים ונשוט לביקור במפל טאד סי. טיול ללאוס בתפירה אישית, אל המדינה שבה הזמן עצר מלכת, מפגש עם תרבות עתיקת יומין, חקלאים העובדים בשדות אורז, נזירים בודהיסטים לבושי גלימות כתומות, אוכל נפלא, נופים ירוקים, מפלי מים שוצפים ועוד. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בליווי מדריך פרטי דובר אנגלית, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.
קלאסי • גיאוגרפי • תרבות
יום 1

יום 1: הגעה- ויינטיין

נחיתה בויינטיין, בירת לאוס. ויינטיין היא אחת מערי הבירה השלוות בעולם, על אף שכמחצית מתושבי לאוס גרים בה. העיר בנויה לאורך פיתול נהר המקונג שהוא אם הנהרות בדרום מזרח אסיה המהווה מקור מים ראשי ומקור תחבורה ופרנסה לתושבים רבים. יש בה אווירה מיוחדת ורגועה, שווקים וחנויות, מסעדות ובתי קפה, מבנים מרשימים מהתקופה הצרפתית, תושבים חייכניים, נזירים בודהיסטים ומקדשים לרוב.
עם ההגעה, העברה למלון.

 

בערב מומלץ לרדת אל שפת נהר המקונג, ולצפות על השקיעות המרהיבות בצבעי אדום-כתום עוצמתי ובתאילנד הנמצאת ממש בגדה ממול. לאחר השקיעה מתעורר שוק האוכל, המורכב ממסעדות מקומיות פשוטות השוכנות על גדת הנהר.
לינה בויינטיין.

יום 2

יום 2: ויינטיין- סיור עירוני- פארק בודהה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיורים בעיר. נבקר במקדש ואט סיסאקט, השריד היחידי מהעיר הקדומה שהוחרבה ע"י ממלכת סיאם במאה ה-19 ובו ישנם קרוב ל-7,000 פסלי בודהה. נמשיך אל מקדש Wat Prakeo ואל Emerald Buddha.

 

לאחר מכן, נבקר בשער הנצחון של Patuxai אשר נבנה באנדרטה לחוסן ולעצמאותה של לאוס. נמשיך לביקור בסטופה Golden That Luang. לאחר מכן נרד אל שפת נהר המקונג לביקור בשוק המקומי.

 

לאחר מכן, ניסע כ-30 ק"מ מהעיר לביקור ב"פארק הבודהה" שעל גדות המקונג, שהוקם ע"י נזיר מקומי ובו פסלי ענק של דמויות מהמיתולוגיה ההינדואיסטית והבודהיסטית.
לאחר מכן, נסע חזרה לויינטיין והעברה למלון.
לינה בויינטיין.

יום 3

יום 3: ויינטיין- לואנג פראבאנג- שוק פוסי- מפלי קואנג סי

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה בויינטיין לטיסה אל לואנג פראבאנג – בירתה הראשונה של לאוס, הממוקמת במפגש הנהרות המקונג והחאן. לואנג פראבנג הייתה מקום מושבו של בית המלוכה של לאוס עד שהוכרזה ווינטיין כבירתה החדשה של המדינה. בעיר הוקמו מקדשים בסגנונות בנייה שונים עוד במאה ה-16 שעדין עומדים על תילם. המקדשים הם יצירת אומנות מרהיבה והעיר נראית כמוזיאון פתוח מרהיב עין.

 

עם ההגעה, מפגש עם נציגנו ונסיעה של כשעה (60 ק"מ) אל מפלי קואנג סי.
בדרך נעצור לביקור בשוק המקומי Phousi. זהו השוק הגדול ביותר בלואנג פרבאנג והוא מספק סחורה ברחבי העיר כגון: בשרים טריים, ירוקת, ביגוד, רהיטים, כלי מטבח. תוכלו לשוטט ברחבי השוק, לספוג את הריחות והצבעים ברחבי השוק ולקבל הצצה אל חייהם התוססים של הרוכלים והתושבים המקומיים.

 

לאחר מכן, נמשיך בנסיעה אל מפלי קואנג סי. קואנג סי הוא אתר הטבע המרשים ביותר באזור, הכולל סדרת בריכות מאבן גיר ומפלי מים מרהיבים בין ההרים המיוערים. נערוך סיורים רגליים באזור ונהנה גם מרחצה בבריכות.

 

לאחר מכן נסיעה ללואנג פראבאנג.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בלואנג פראבאנג.

יום 4

יום 4: לואנג פראבאנג- מערות פק או- תצפית מגבעת פו-סי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור ב"מקדש עיר הזהב"- Wat Xienthong.
לאחר מכן, העברה לנמל ושייט אל הגדה השנייה של המקונג לביקור במערות פק או (Pak Ou), המאוכלסות בצפיפות בפסלים שונים של בודהה, במגוון גדלים וצבעים.

 

בתום הסיור ניסע חזרה אל לואנג פראבאנג. בדרך נבקר בכפר מקומי Ban Xang Khong אשר המקומיים בו עוסקים באריגה.
עם הגעה ללואנג פראבאנג, נצא לסיור רגלי אל עבר מקדש Wat Mai ומשם נמשיך למוזיאון הלאומי.

 

נסיים את היום בטיפוס קצר ובתצפית על השקיעה מגבעת פו-סי (Phu-Si), החולשת על העיר ועל תוואי נהר המקונג.
לינה בלואנג פראבאנג.

יום 5

יום 5: לואנג פראבאנג- חוות הפילים- מפל טאד סי

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע דרך שדות אורז ויערות עבותים אל חוות הפילים (Elephant Village Camp) הממוקמת במרכז אזור הררי יפה. עם ההגעה, תהנו משלל פעילויות בחווה כולל רחצה והאכלה של הפילים. ארוחת צהריים כלולה.

 

לאחר מכן, נצא בשייט אל עבר מפל טאד סי (Tad Sae), שם נוכל לנוח ולשחות במים הצלולים.

 

לאחר מכן, ניסע חזרה ללואנג פראבאנג.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בלואנג פראבאנג.

יום 6

יום 6: לואנג פראבאנג- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר, תהנו מיום חופשי בלואנג פראבאנג.

 

בהמשך, בהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בלאוס, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בלאוס, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בלאוס

למה לגלות את לאוס
עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בלאוס