טיולים במוסקט

טיול ללאוס

בניחוח אוריינטלי

אורך:

7 ימים

עונה מומלצת:

נובמבר-מרץ

טיול ללאוס - תקציר

טיול ללאוס בתפירה אישית, 7 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא. נתחיל את הטיול בויינטיין, בירת לאוס. נצא לסיורים בעיר ונמשיך אל העיירה הקטנה ואנג ויאנג ונצא לשייט בנהר נאם סונג. נצא לשייט בקייאקים בין מפלים ומערות ונטייל בסביבה. נסיים את הטיול בלואנג פראבאנג – בירתה הראשונה של לאוס. נסייר בעיר ונבקר במפלי קואנג סי, נצא לשייט בנהר המקונג אל מערות פק או ונהנה מטיפוס קצר ותצפית על השקיעה מגבעת פו-סי. טיול ללאוס בתפירה אישית, אל המדינה שבה הזמן עצר מלכת, מפגש עם תרבות עתיקת יומין, חקלאים העובדים בשדות אורז, נזירים בודהיסטים לבושי גלימות כתומות, אוכל נפלא, נופים ירוקים, מפלי מים שוצפים ועוד. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בליווי מדריך פרטי דובר אנגלית, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.
טבע • קיאקים • תרבות
יום 1

יום 1: הגעה- ויינטיין- סיור עירוני

נחיתה בויינטיין, בירת לאוס. ויינטיין היא אחת מערי הבירה השלוות בעולם, על אף שכמחצית מתושבי לאוס גרים בה. העיר בנויה לאורך פיתול נהר המקונג שהוא אם הנהרות בדרום מזרח אסיה המהווה מקור מים ראשי ומקור תחבורה ופרנסה לתושבים רבים. יש בה אווירה מיוחדת ורגועה, שווקים וחנויות, מסעדות ובתי קפה, מבנים מרשימים מהתקופה הצרפתית, תושבים חייכניים, נזירים בודהיסטים ומקדשים לרוב.
עם ההגעה, העברה למלון.

 

לאחר מנוחה והתרעננות, נצא לחצי יום סיור בעיר.
נבקר במקדש ואט סיסאקט, השריד היחידי מהעיר הקדומה שהוחרבה ע"י ממלכת סיאם במאה ה-19 ובו ישנם קרוב ל-7,000 פסלי בודהה. נמשיך אל מקדש Wat Prakeo ואל Emerald Buddha.

 

לאחר מכן, נבקר בשער הנצחון של Patuxai אשר נבנה באנדרטה לחוסן ולעצמאותה של לאוס. נמשיך לביקור בסטופה Golden That Luang. לאחר מכן נרד אל שפת נהר המקונג לביקור בשוק המקומי.

 

לאחר מכן נרד אל שפת נהר המקונג לביקור בשוק הלילה וצפייה בשקיעה עוצרת נשימה.
לינה בויינטיין.

יום 2

יום 2: ויינטיין- ואנג ויאנג

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כ-3 שעות אל וואנג ויאנג, עיירה קטנה ויפה השוכנת בפיתול נהר הסונג ומוקפת בנוף קראסטי מדהים וייחודי, עתיר מערות ומחילות היוצרים נופים מכושפים.

 

עם ההגעה, העברה למלון. המשך יום חופשי.
לינה בואנג ויאנג.

יום 3

יום 3: ואנג ויאנג- קייאקים וסיור מערות

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה לכפר Khmu Vieng Samay אשר נמצא כ-10 ק"מ צפונית מואנג ויאנג.
עם ההגעה, נצא לשייט בקייאקים בין מפלים ומערות. נקיים עצירה לטיול רגלי של כשעה לאורך הנהר. בדרך נבקר בחווה אורגנית בה מייצרים תה ויינות מפירות.

 

נמשיך בשייט ונבקר במערתTham Nom , אחת המערות הגדולות ביותר בואנג ויאנג אשר שימשה בעבר מקלט לתושבי הכפר במהלך המלחמה מול הודו. נבקר גם במערת Tham Xangאו בשמה השני מערת הפיל, משום הנטיפים בצורת פיל ומאובני פילים שנמצאו בתוך המערה. ארוחת צהריים כלולה.

 

בסוף היום, נשוב למלון.
לינה בואנג ויאנג.

יום 4

יום 4: ואנג ויאנג- לואנג פבראבאנג

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה של כ-4 שעות אל לואנג פראבאנג בירתה הראשונה של לאוס, הממוקמת במפגש הנהרות המקונג והחאן. לואנג פראבנג הייתה מקום מושבו של בית המלוכה של לאוס עד שהוכרזה ווינטיין כבירתה החדשה של המדינה. בעיר הוקמו מקדשים בסגנונות בנייה שונים עוד במאה ה-16 שעדין עומדים על תילם. המקדשים הם יצירת אומנות מרהיבה והעיר נראית כמוזיאון פתוח מרהיב עין.

 

עם ההגעה, העברה למלון. המשך יום חופשי.
לינה בלואנג פראבאנג.

 

**בערב מומלץ להגיע לשוק הלילי הצבעוני של לואנג פארבנג שם תמצאו מגוון רחב של דוכנים צבעוניים.

יום 5

יום 5: לואנג פראבאנג- סיור עירוני- מפלי קואנג סי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיורים בעיר. נבקר במקדש סיינג טונג, הנחשב למתחם הדתי העתיק והמרשים ביותר בלאוס כולה ונמשיך לסיור במקדשים הסמוכים: מקדש ויסון (Wat Visoun) המשמש כמוזיאון דתי קטן ומקדש אהאם (Wat Aham) מקדש מהמאה ה-19 המעוטר בפסלים מן המסורת ההינדואיסטית.

 

לאחר מכן, ניסע מחוץ לעיר אל מפלי קואנג סי. קואנג סי הוא אתר הטבע המרשים ביותר באזור, הכולל סדרת בריכות מאבן גיר ומפלי מים מרהיבים בין ההרים המיוערים. נערוך סיורים רגליים באזור ונהנה גם מרחצה בבריכות. לפני שנשוב ללואנג פראבאנג, נבקר במרכז ההצלה לדובים אסייאתים שחורים.

 

המשך נסיעה ללואנג פראבאנג. עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בלואנג פראבאנג.

יום 6

יום 6: לואנג פראבאנג- מערות פק או- תצפית מגבעת פו-סי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור ב"מקדש עיר הזהב"- Wat Xienthong.

לאחר מכן, העברה לנמל ושייט אל הגדה השנייה של המקונג לביקור במערות פק או (Pak Ou), המאוכלסות בצפיפות בפסלים שונים של בודהה, במגוון גדלים וצבעים.

 

בתום הסיור ניסע חזרה אל לואנג פראבאנג. בדרך נבקר בכפר מקומי Ban Xang Khong אשר המקומיים בו עוסקים באריגה.
עם הגעה ללואנג פראבאנג, נצא לסיור רגלי אל עבר מקדש Wat Mai ומשם נמשיך למוזיאון הלאומי.

 

נסיים את היום בטיפוס קצר ובתצפית על השקיעה מגבעת פו-סי (Phu-Si), החולשת על העיר ועל תוואי נהר המקונג.
לינה בלואנג פראבאנג.

יום 7

יום 7: לואנג פראבאנג- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר, תהנו מיום חופשי בלואנג פראבאנג.

 

בהמשך, בהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בלאוס, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בלאוס, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בלאוס

למה לגלות את לאוס
עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בלאוס