טיולים במוסקט

טיול למקסיקו וגואטמלה

אל שמורות טבע וערים קולוניאליות

אורך:

26 ימים

עונה מומלצת:

נובמבר-מאי

טיול לגואטמלה ומקסיקו - תקציר

טיול לגואטמלה ומקסיקו בתפירה אישית, 26 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא. ננחת בגואטמלה סיטי, בירתה של גואטמלה ונמשיך בטיסה אל פלורס, לביקור בעתיקות המאיה הנפלאות של טיקאל – פירמידות ענק ויערות טרופיים. נמשיך ונשוט על הריו דולסה – "הנהר המתוק" – המחבר בין אגם איזבל לבין הים הקריבי – אל ליוינגסטון, העיירה הקאריבית. נמשיך אל קובאן, לביקור בבריכות הטורקיז של סמוק שמפיי. נעצור לביקור בשמורת ציפורי הקצאל – העוף הלאומי של גואטמלה ונמשיך לאנטיגואה הציורית, לטיול אל הר הגעש פקייה ומטעי הקפה. נמשיך אל אגם אטיטלן היפיפה ונבקר בכפרים שסביבו ובשוק של צ'יצ'י. נטוס אל מקסיקו סיטי – בירתה של מקסיקו. נבקר בטאוטיהואקאן – האתר הארכיאולוגי המרשים, נמשיך אל סאן קריסטובל – עיירה קולוניאלית ציורית, נשוט בקניון סומידרו, נבקר במפלי שיפלון ואגם מונטבייו ובשמורת המפלים אגווה אזול. נמשיך ונבקר באתר העתיקות הקדום פאלנקה, נמשיך אל חצי האי יוקטאן ונהנה מסיור בעיירה קאמפצ'ה, נבקר באושמאל, בכפר מרידה ושמורת סלסטון. נראה את עופות הפלמינגו האלגנטים ונבקר בפירמידה של צ'יצן איצה – אחד משבעת פלאי תבל. לסיום, ננפוש בפלאייה דל כרמן – מעיירות החוף היפות במקסיקו. טיול לגואטמלה ומקסיקו משלב מסורות עתיקות יומין, תלבושות ואריגים צבעוניים, שווקים ססגוניים, נהרות שוצפים, פסגות געשיות שחלקן פעילות, נופי מדבר, אתרי עתיקות מפוארים ומרשימים וערים תוססות, חופים מבודדים וג'ונגלים טרופיים, עיירות וכפרים קטנים ואתרי נופש מפנקים, אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בליווי מדריך פרטי דובר אנגלית, או ימי סיור משותפים, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.
שווקים • תרבות • גיאוגרפי
יום 1

יום 1: הגעה לגואטמלה סיטי

נחיתה בגואטמלה סיטי, בירת גואטמלה. עם ההגעה, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון.
לינה בגואטמלה סיטי.

יום 2

יום 2: גואטמלה סיטי- פלורס- טיקאל

מוקדם בבוקר, בהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה לפלורס, עיר המשמשת כבסיס ליציאה לסיורים באתר העתיקות טיקאל.

 

עם ההגעה, נצא לביקור בטיקאל- העיר הגדולה והמפורסמת של בני המאיה שנבנתה עמוק בתוך הג'ונגל. רק הפירמידות המציצות מעל פני היער מסגירות את העובדה שבתוכו הייתה עיר גדולת ממדים, שבה פולחנים ופירמידות ענק שהגבוהה שבהן, הגיעה לגובה של 90 מטר.
נסייר באתר ונשמע על ההיסטוריה המרתקת של המקום, בני המזל ייפגשו גם בע"ח שחיים ביער הגשם- בעיקר קופים. ארוחת צהרים במסעדה מקומית.

 

לאחר מכן, העברה למלון.
לינה בפלורס.

יום 3

יום 3: פלורס- ריו דולסה- ליוינגסטון

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כ-3.5 שעות לעבר ריו דולסה- "הנהר המתוק"- המחבר בין אגם איזבל לבין הים הקריבי.

 

עם ההגעה, נצא לשיט על הנהר. נעבור דרך השמורה האקולוגית הממוקמת בדלתא של אגם איזבל. אם יתמזל מזלנו נוכל לצפות בפרות הים השוכנות במים אלה. במהלך השייט נצפה מהסירה על טירת סן פליפה– מבצר קולוניאלי ספרדי- הממוקם בכניסה לאגם איזבל. נמשיך בדרכנו ונעצור גם לביקור במוזיאון לאמנות מקומית.

 

בסיום השייט, נגיע לעיירה ליוינגסטון השוכנת על חוף הים הקריבי. תושביה של ליוינגסטון הם שחורי עור ודוברי אנגלית, תופעה יוצאת דופן בתחומי גואטמלה. עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בליוינסטון.

יום 4

יום 4: ליוינגסטון- יום חופשי

לאחר ארוחת הבוקר, תהנו מיום חופשי בעיירה.
לינה בליוינגסטון.

יום 5

יום 5: ליוינגסטון- קיריגואה- קובאן

לאחר ארוחת הבוקר, נחזור בשייט אל ריו דולסה ונצא בנסיעה של כ-6 שעות אל עבר העיירה קובאן (Coban). העיירה נוסדה בשנת 1543 לספירה, ובסוף המאה ה-19 הייתה למרכז לגידול קפה שנשלט ע"י גרמנים שחלקם נטמעו בתרבות המקומית.

 

בדרך נעצור בקיריגואה, אתר ארכיאולוגי מתקופת המאיה. באתר פסלים רבים בממדים גדולים במיוחד שכל אחד מהם נחצב מגוש אבן בודד. הפסל הגדול ביותר בקיריגואה, נישא לגובה של 10 מטר ושוקל כ-60 טון, ונחשב לפסל הגדול ביותר שהותירו אחריהם בני המאיה.

 

המשך נסיעה לקובאן. עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בקובאן בבית מלון פשוט.

יום 6

יום 6: קובאן- סמוק שמפיי- קובאן

לאחר ארוחת הבוקר, נסע לסמוק שמפיי- פיסת גן עדן מיוחדת במינה. נרד במדרגות עץ אל העמק ושם נהנה מרחצה בבריכות מים טבעיות, המדורגות בסלע, בעלות מים צלולים בצבעי טורקיז יפהפיים. לאחר מכן נסיעה חזרה לקובאן.
לינה בקובאן בבית מלון פשוט.

יום 7

יום 7: קובאן- ביוטופו דה קצאל- אנטיגואה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה לאנטיגואה (Antigua).

 

בדרך, נעצור לביקור בשמורת ציפורי הקצאל- העוף הלאומי של גואטמלה, הידוע בנוצותיו הירוקות המרשימות. נוצותיו של הקצאל עיטרו את כיסויי הראש של שליטי האצטקים והמאיה כסמל של עושר, מעמד חברתי ושפע חקלאי, והוענקו כמנחה יקרת ערך ברחבי ממלכותיהן. העונש על הריגת קצאל היה לא פחות ממוות!

 

המשך נסיעה של כחמש שעות לאנטיגואה, מהיפות שבעריה הקולוניאליות של אמריקה. העיר שימשה כבירתה של גואטמלה עד שנהרסה ברעידת אדמה ב-1,773.
אנטיגואה ממוקמת למרגלות שלושה הרי געש המתנשאים לגובה של קרוב ל-4,000 מ' מעל פני הים. התפרצויות הרי הגעש ורעשי האדמה החריבו את העיר ואת כפרי הסביבה פעמים אחדות בעבר.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה באנטיגואה.

יום 8

יום 8: אנטיגואה- הר הגעש פקייה- סיור עירוני- סיור קפה

אנטיגואה- עיר הבירה העתיקה, הוקמה ע"י הספרדים ב-1543 והיא מציעה למטייל מבנים קולוניאליים יפהפיים, מוזיאונים, כנסיות, חצרות פאטיו של בתי מידות שהפכו למסעדות ומלונות בוטיק.

 

מוקדם בבוקר, נצא לטיול במעלה הר הגעש פקייה, אחד משלושת הרי הגעש המקיפים את אנטיגואה. הסיור כולל טיפוס במעלה ההר אל נקודה ממנה ניתן לראות בימים מסוימים את הלבה. (ניתן לטפס גם באמצעות סוסים)

 

לאחר מכן, נצא לסיור בעיר בינות לסמטאות המרוצפות אבן- תיחשפו לכנסיות ומנזרים, חצרות פנימיות וגלריות, שנראים כאילו הזמן פסק בהם מלכת.

 

לאחר מכן, נמשיך לביקור במטעי הקפה תוך צפייה בתהליכי הגידול והייצור.
לינה באנטיגואה.

יום 9

יום 9: אנטיגואה- אגם אטיטלן- שמורת הטבע אטיטלן

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעתיים וחצי לעבר אגם אטיטלן. האגם הוא ללא ספק מהיפים ביותר ביבשת אמריקה, צבעו כחול עמוק והוא מוקף ב-3 הרי געש. לחופיו פזורים כפרי אינדיאנים שפרנסתם מבוססת על חקלאות (גידולי בצל, קפה, בננות ואבוקדו). בכל אחד מהכפרים פיתחו התושבים סגנונות אריגה ולבוש שונים. כאן ניתן להבין מדוע ניתן לגואטמלה הכינוי "ארץ הקשת בענן".

 

אגם אטיטלן נמצא באזור ההררי, שבמערבה של גואטמלה. האגם שוכן בגובה של 1,562 מ' מעל פני הים ותושביו נהנים מאקלים אביבי כל ימות השנה.
בכפרים חיים בני שלושה שבטים, הנבדלים זה מזה בלבוש, בשפה ובתרבות. אלו הם הצוטוהילים (Tzutuhil), החיים בגדה הדרומית, הקצ'יקלים (Cachiqueles) בצפון-מזרח והקיצ'ה (Quiche) שבצפון-מערב, כולם קשורים לתרבות המאיה.

 

עם ההגעה, נבקר בשמורת הטבע היפיפייה באטיטלן. בשמורה מסלולי הליכה עם נופים משגעים לאגם ולהרים, מקווי מים שונים ומפלים. תטיילו בתוך מטעי קפה ותוכלו לצפות בבעלי חיים. קיימת בשמורה גם חוות פרפרים אשר מכילה בתוכה מגוון רב של פרפרים שונים וצבעוניים. לאחר מכן העברה למלון.
לינה באטיטלן.

יום 10

יום 10: אטיטלן- שיט אל שלושת הכפרים

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לשייט על אגם אטיטלן אל הכפר האינדיאני סנטיאגו דה אטיטלן. תראו את האריגים המיוחדים לכפר זה ואת הנשים היושבות בכיכר הכפר ומוכרות את הוויפיל, החולצות הרקומות פרחים וציפורים, האופייניות לאזור. בכפר ישנו פולחן מעניין לפסל עץ של מכשף המכונה מאשימון, אל השמאנים, אליו עולים לרגל מכל רחבי האזור לבקש עזרה וברכה ולערוך טקסי טראנס.

 

נמשיך לביקור בכפר סן חואן לה לגונה ובכפר סן אנטוניו פלופו, כפר של מגדלי בצל ואורגי אריגים צבעוניים. נטפס אל הכנסייה, שם ניתן לראות את גברי הכפר עטויים חצאיות בצבע שחור לבן.
לינה באטיטלן.

יום 11

יום 11: אטיטלן- השוק של צ'יצ'קסטננגו- אטיטלן

לאחר ארוחת בוקר, נסיעה של שעה ורבע לעבר השוק המיוחד בצ'יצ'יקסטננגו. בשוק ניתן לראות אריגים מיוחדים לאזור, ערסלים ובגדים צבעוניים, פסלונים ומסכות המשמשות לפולחן, ועוד…

 

נטייל בשוק הגדול והצבעוני ביותר במרכז-אמריקה ולאחר מכן נבקר בכנסיית סנטו-תומס, בה שילוב פולחן דתי אלילי וטקסים של הנצרות הקתולית ונבקר בבית מלאכה למסכות פולחן.

 

נטפס להר פסקואל אבך שם נערכים טקסים פגאניים לאלי המאיה ולעיתים נערכים טקסי טיהור לבאי השוק הזקוקים לכך.

 

אחה"צ נסיעה חזרה לאטיטלן והעברה למלון.
לינה באטיטלן.

יום 12

יום 12: אטיטלן- גואטמלה סיטי- מקסיקו סיטי

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, נסיעה של כ-3 שעות לשדה התעופה של גואטמלה סיטי לטיסה למקסיקו סיטי.

 

מקסיקו סיטי, בירתה של מקסיקו, הוקמה על חורבות טנוצ'טיטלן- בירת האימפריה האצטקית. בהדרגה הפכה למגאלופוליס המאכלס למעלה מ-26 מליון נפש.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה במקסיקו סיטי.

יום 13

יום 13: מקסיקו סיטי- סיור עירוני

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיורים בעיר. נסייר במרכז ההיסטורי של העיר, בכיכר הזוקלו ובקתדרלה הגדולה. נמשיך לביקור במוזיאון הלאומי לאנתרופולוגיה.

 

לאחר מכן, ניסע לביקור בקרית האוניברסיטה ברובע קויואקאן (Coyoacán) בחלקה הדרומי של מקסיקו סיטי, כולל ביקור במוזאון פרידה קאלו הידוע בכינויו "הבית הכחול". בבית זה נולדה קאלו וחיה את רוב שנותיה.
לאחר מכן, העברה למלון.
לינה במקסיקו סיטי.

יום 14

יום 14: מקסיקו סיטי- טאוטיהואקאן- גואדלופה

לאחר ארוחת הבוקר, נסע לטאוטיהואקאן (Teotihuacan) או בשמה המתורגם "המקום בו נולדו האלים". זהו אתר ארכיאולוגי יוצא דופן, המציג את גאוניותם של אנשים בתקופה העתיקה.
העיר, הממוקמת כ-50 ק"מ ממקסיקו סיטי, היא שרידיה של עיר עתיקה וגדולה, אשר איכלסה בעברה 200,000 איש בקירוב. נתרשם מהמקדשים ומהפירמידות המרהיבים, ביניהם פירמידת הירח, פירמידת השמש וכיכר המצודה.

 

לאחר מכן, נמשיך לסיור במקדש גואדלופה (Guadalupe).

 

לאחר מכן, נסיעה חזרה למקסיקו סיטי והעברה למלון.
לינה במקסיקו סיטי.

יום 15

יום 15: מקסיקו סיטי- קניון סומידרו- סאן קריסטובל דה לס קאסס

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה לטושלה גוטיארז.

 

עם ההגעה, נסע אל הכפר Chiapa de Corzo ממנו נצא לשייט משותף מרהיב אל קניון סומידרו, קניון ענק עם מצוקים עצומים ויפהפיים המגיעים לגובה של כקילומטר משני צדי הנהר. במהלך השייט תוכלו לצפות בבעלי חיים שונים החיים בנהר.

 

לאחר השייט, נמשיך בנסיעה של כשעה אל סאן קריסטובל דה לאס קאסאס.
סאן קריסטובל היא עיירה קולוניאלית מתקופת השלטון הספרדי, היושבת בחבל צ'יפאס בדרום מקסיקו. העיירה יושבת ברמה הררית ומשמשת כבסיס יציאה לטיולים בין הכפרים של בני המאיה החיים בסביבה.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בסאן קריסטובל.

יום 16

יום 16: סאן קריסטובל וכפרי הסביבה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לחצי יום סיור בסן קריסטובל ובכפרי הסביבה. נצא רגלית למרכז העיר לביקור בקתדלרה, בכנסייה הדומיניקנית המרשימה מהמאה ה-16 ונמשיך לביקור בשוק המקומי.

 

לאחר מכן, נצא לביקור בכפרים של בני המאיה תוך הצצה אל תוך חייהם המסורתיים. נבקר בכפר סאן חואן צ'מואלה המשתייך לבני הצוציל. נסייר בין סמטאות הכפר בין איכרים ובעלי מלאכה הלבושים בבגדים מסורתיים וססגוניים ומוכרים את מרכולתם. נמשיך לביקור בכפר סן לורנסו זינקנטן, כפר נוסף של בני צוציל.

 

המשך יום חופשי.
לינה בסאן קריסטובל.

יום 17

יום 17: סאן קריסטובל- מפלי שיפלון ואגמי מונטבייו

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע כשעתיים וחצי לביקור במפלי שיפלון המרהיבים ונערוך טיול רגלי בין המפלים. מי הטורקיז, הטבע הפראי שמסביב ועוצמת המפלים עושים את המקום לאחד היפים ביותר במקסיקו.
תוכלו לטפס עד למפל העליון (טיפוס לא קל, אבל הנוף מלמעלה שווה את המאמץ) ולהנות מהנוף הנפרש או לנוח בבריכה הטבעית שלרגליי המפלים.

 

לאחר מכן, נמשיך לביקור בשמורת האגמים המרהיבים מונטבייו (Montebello).

 

לאחר מכן, נסיעה חזרה לסאן קריסטובל.
לינה בסאן קריסטובל.

 

**מומלץ להביא בגד ים ומגבת

יום 18

יום 18: סאן קריסטובל- אגווה אזול- פאלנקה- האתר הארכיאולוגי

מוקדם בבוקר, נסע כ-3.5 שעות ליום טיול בשמורת המפלים אגווה אזול (Agua Azul).
עם ההגעה, נהנה מטיול בין השבילים ונגיע לאזור בו נמצאים מפלים שוצפים ובריכות בצבעי ירוק- טורקיז.

 

בתום הסיור, נצא בנסיעה של כשעה וחצי אל פאלנקה (Palenque), הממוקמת בכס המלכות של הג'ונגל.

 

עם ההגעה, נצא לסיור באתר העתיקות הקדום פאלנקה. נבקר באתר הקבורה של המלך פאקל, בן לשושלת ששלטה בפאלנקה והביאה עמה לעיר שגשוג רב. העיר הגיעה לשיאה בין השנים 600-700 לספירה וניתן לראות זאת בשרידיה. נסייר בין שרידי ארמונות, פירמידות ומקדשים העתיקים.

 

לאחר מכן, העברה למלון.
לינה בפאלנקה.

 

**לעיתים ישנן הפגנות וחסימות כבישים ועל מנת להימנע מעיכובים מתסכלים יש לצאת מוקדם ביום זה
**מומלץ להביא בגד ים

יום 19

יום 19: פאלנקה- קאמפצ׳ה- סיור עירוני

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כ-4 שעות אל קאמפצ'ה השוכנת בחצי האי יוקטאן.

 

עם ההגעה, נהנה מסיור באיזור ההיסטורי המרשים של העיר ובו מבנים קולוניאלים וחומות המגנות על העיר עוד מהמאה ה-16. נבקר במבצר סן מיגל, בשער העיר ובטיילת מאלקון שם נהנה מצפייה בשקיעה המרהיבה מעל מפרץ קאמפצ'ה.

 

לאחר מכן, העברה למלון.
לינה בקאמפצ'ה.

יום 20

יום 20: קאמפצ'ה- אושמאל- מרידה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעתיים אל אושמאל, אחד מאתרי המאיה היפים ביותר ביוקטאן. האתר נבנה בין המאה השמינית לאחת עשרה ובני המאיה התגוררו ופעלו בו עד אמצע המאה ה-16. בלב האתר כמה פירמידות שגובהן כארבעים מטר.
לצידן מקדשים, אתרי פולחן ומבנים גדולים. רוב המבנים באושמאל השתמרו במצב מצוין ובמהלך ביקור נדמה שהתושבים עזבו רק לפני זמן קצר והותירו את המקום בדיוק כפי שהיה כאשר התגוררו בו. ארוחת צהריים כלולה.

 

לאחר מכן נמשיך בנסיעה של כשעה אל מרידה, עיר ססגונית ויפיפייה במרכז חצי האי יוקטאן.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה במרידה.

יום 21

יום 21: מרידה- כפר הדייגים סלסטון והפלמינגואים הורודים

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע אל כפר הדייגים סלסטון (Celestun), הממוקם כ-90 ק"מ מערבית למרידה. השמורה הביוספרית של סלסטון הינה ביתם של 587 מיני צמחים, מתוכם 42 הינם מינים אנדמיים. בין בעלי החיים שניתן לפגוש בשמורה הינו הפלמינגו המקסיקני הורוד.

 

עם ההגעה, נהנה משיט דרך שפכי הנהרות ונתבונן במושבות הפלמינגו הצובעים את המרחב, והן ציפורים נוספות. נעצור לשחייה במעיינות מים מתוקים וצלולים ונהנה מיום טיול נפלא.. ארוחת צהריים כלולה.

 

לאחר מכן, נסיעה חזרה למרידה והעברה למלון.
לינה במרידה.

יום 22

יום 22: מרידה- ריו לגרטוס- לאס קולורדס- ויאדוליד

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כ-3 שעות (216 ק"מ) אל שמורת ריו לגרטוס שם נצא לשייט בסירות מנוע ונצפה במגוון בעלי החיים כגון פלמינגו, ציפורים ותנינים.
לאחר מכן, נמשיך בנסיעה של כחצי שעה לביקור בלגונה הוורודה שבכפר הדייגים הקטן לאס קולורדס.

 

לאחר הביקור, נמשיך בנסיעה של כשעה וחצי (106 ק"מ) אל העיר ויאדוליד. עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בויאדוליד.

יום 23

יום 23: ויאדוליד- צ'יצ'ן איצה- פלאייה דל כרמן

לאחר ארוחת הבוקר, נסע כ-45 דקות לביקור באתר המאיה המפורסם- צ'יצן איצה, אשר נבחר ב-2007 לאחד משבעת פלאי תבל. כיום משמש אתר ארכיאולוגי ובעבר נבנה כעיר ע"י בני המאיה. נבקר בפירמידה הגדולה, "אל קסטיליו", אשר נבנתה על ידי בני המאיה כמקדש לאל קוקולקאן, שהתגלמותו הפיזית בעבור המאיה היא כנחש מתפתל בעל נוצות ועל כן ניתן לראות דמויות רבות של נחשים על המקדשים. נטייל בין המבנים, נתרשם מצורת הבנייה וננסה לעלות במעלה המדרגות התלולות אל עבר נקודת התצפית. ארוחת צהריים כלולה.

 

לאחר מכן, נצא בנסיעה של כ-3 שעות אל עיירת החוף היפיפיה פלאייה דל כרמן. עם ההגעה, העברה למלון.

 

פלאייה דל כרמן- עיירת החוף, התחילה כעיירת דייג שהפעילה מעבורות נוסעים אל האי קוזומל ובהמשך התגלתה על ידי הנוסעים כאחת מעיירות החוף היפות במדינה.
לינה בפלאייה דל כרמן.

יום 24

יום 24: פלאייה דל כרמן- יום חופשי

יום חופשי בפלאייה דל כרמן על בסיס ארוחת בוקר.

יום 25

יום 25: פלאייה דל כרמן- יום חופשי

יום חופשי בפלאייה דל כרמן על בסיס ארוחת בוקר.

יום 26

יום 26: פלאייה דל כרמן- קנקון- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה בקנקון לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בגואטמלה בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בגואטמלה, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בגואטמלה

למה לגלות את גואטמלה עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בגואטמלה