טיולים במוסקט

טיול לסין

אל הארץ האדומה

אורך:

20 ימים

עונה מומלצת:

מרץ-מאי, ספטמבר-אוקטובר

טיול לסין - תקציר

טיול לסין בתפירה אישית, 20 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא. נתחיל את הטיול בבייג'ינג -עיר הבירה של סין, נהנה מטיול ריקשות בסמטאות החוטונג, נבקר בעיר האסורה ונטייל על החומה הסינית הגדולה. נמשיך לשנגחאי, העיר הגדולה ביותר בסין. נבקר באתרי העיר ובעיירת המים ג'וג'זיאו. נמשיך אל שיאן – בירתה הקדומה של סין, נגיע אל אתר "לוחמי הטרקוטה" ונסייר בעיר. נמשיך אל צ'נגדו, בירת חבל סצ'ואן, ואל פסל הבודהא הענק בלשן. נמשיך לאמאישאן ונטייל בהר אמאי. נמשיך בטיסה אל ליג'יאנג, עיירה ציורית על גבול טיבט ונבקר ב"הר השלג של דרקון הירקן" וערוץ דילוג הנמר. נמשיך אל קונמינג ונבקר ביער האבן ומשם אל" הארץ האדומה" של דונגצ'ואן, נהנה מיום טיולים באיזור ומתצפיות נוף משגעות. נגיע לגוויאנג, אחד מהמחוזות הפשוטים והמסורתיים ביותר בסין. נמשיך אל קאילי המהווה את מרכז התרבות של מיעוט המיאו ונבקר בזאושינג – כפר ציורי ועתיק של בני המיעוטים דונג. נמשיך אל טראסות האורז של לונגשן ונסיים ביאנגשו, נהנה משייט ברפסודות במבוק על נהר היולונג וסדנת בישול עם טכניקות בישול מהמטבח הסיני. טיול לסין בתפירה אישית מציע מסע בין ישן לחדש ובין מסורת לקידמה. הטיולים בסין עוברים דרך בייג'ינג ושיאן, המייצגות את העבר הקיסרי, גווילין ונופי טרסות האורז המוריקים ושנגחאי, המשלבת קידמה עצומה ומסורת. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בליווי מדריך פרטי דובר אנגלית, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.
טבע • מסורת • בני מיעוטים
יום 1

יום 1: הגעה לבייג'ינג- סמטאות החוטונג

נחיתה בבייג'ינג (Beijing), מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון. בייג'ינג היא עיר הבירה של סין והיא גם אחת הערים העתיקות בעולם ואחת מארבע הערים העתיקות ביותר בסין עצמה. העיר הענקית, ששטחה כ-16,800 קמ"ר, ממוקמת בצפון מזרח המדינה והפירוש המילולי של שמה הוא 'הבירה הצפונית'.

בדרך נעצור לביקור במתחם האומניות 798.

 

לאחר מנוחה והתרעננות, נצא לטיול ריקשות בסמטאות החוטונג. דוגמאות בודדות של סגנון הבנייה והחיים העירוניים המסורתיים נתחמות לתוך ה"חוטונג"- הלא הן השכונות האותנטיות של העיר הישנה, הבנויות מסמטאות צרות שבהן בנויים הבתים סביב חצרות פנימיות. לאחר מכן, נמשיך לטיול במדרחוב הססגוני Wangfujing.

 

בערב נהנה מארוחת פקין דק (Peking Duck)- הברווז יוגש צלוי, חתוך לפרוסות דקות, בליווי פנקייקים פריכים, תערובת של עשבים קצוצים ורוטב מתקתק. המסעדה בה תסעדו זכתה לפרסים רבים, היא צולה את הברווז באופן מסורתי, בתנור לבנים, בתוספת עצי פרי המעשירים את הארומה.
לינה בבייג'ינג.

יום 2

יום 2: בייג'ינג- היום הקיסרי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקורים בעיר האסורה שהייתה ארמונם של קיסרי סין החל מאמצע תקופת שלטונו של הקיסר השלישי משושלת מינג וכלה בסוף תקופתו של הקיסר האחרון משושלת צ'ינג
העיר האסורה שימשה במשך קרוב ל-500 שנים כביתו של קיסר סין ובני ביתו, וכן כמרכז הפולחני והפוליטי של הממשל הסיני.
העיר נקראת "אסורה" מכיוון שהקיסרים שגרו בה לא התירו לאיש להיכנס אליה או לעוזבה בלא רשותם. משנת 1924, לאחר שגורש ממנה הקיסר האחרון הנרי פו-יי, נפתחה העיר לביקורים והפכה להיות מוזיאון לאומי.

 

נבקר בכיכר טיאן אן מן- כיכר רחבת ידיים במרכז העיר בייג'ינג הקרויה על שם שער טיאן-אן-מן, שנבנה ע"י שושלת מינג ומהווה אחד מהסמלים הגדולים ביותר של סין. הכיכר אירחה לאורך ההיסטוריה הסינית אירועים חשובים ומכוננים רבים כולל הכרזת העצמאות הסינית ב-1949 ואין סוף אירועי תרבות, נאומים, מצעדים ואירועים תרבותיים שונים. סביב הכיכר ניתן למצוא את אנדרטת הגיבורים, בית הקונגרס והמוזוליאום של מאו.

 

לאחר מכן, נצא לתצפית מגבעת הפחם ונמשיך לביקור ברחוב המשוחזר Qianmen.
לינה בבייג'ינג.

יום 3

יום 3: בייג'ינג- החומה הגדולה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעה וחצי ליום טיול בחומה הסינית הגדולה. החומה הסינית נחשבת לאחד משבעת פלאי עולם ואורכה 6,350 ק"מ. החומה, שבנייתה החלה לפני 2,000 שנים, כשסין אוחדה לממלכה מאוחדת ע"י שושלת צ'ין, הייתה בנויה כבר בחלקה, בקטעים מסוימים שנבנו ע"י ממלכות עצמאיות, ואוחדה לחומה אחת ע"י שושלת צ'ין. (עליה וירידה מהחומה- ברכבל).

 

לאחר מכן, נמשיך לביקור בארמון הקיץ, כולל שייט באגם.

 

בערב נהנה ממופע קונג פו סוער. זהו מופע של ריקוד, אקרובטיקה וקונג פו כמובן. סיפור המופע הוא סיפורו של נער צעיר שנמצא משוטט מחוץ לאחד מהמקדשים הרבים בסין וחלומו הוא להפוך למאסטר של אומנות הקונג פו. המופע עלה לראשונה בתיאטרון האדום בשנת 2004, ומאז התיאטרון מציג מדי יום שתי הופעות המושכות הן תיירים והן קהל מקומי.
לינה בבייג'ינג.

יום 4

יום 4: בייג'ינג- שנגחאי

לאחר ארוחת הבוקר, העברה לתחנת הרכבת לנסיעה ברכבת מהירה (4 שעות) לשנגחאי (Shanghai).

 

שנחאי היא העיר הגדולה ביותר בסין והמאוכלסת ביותר בעולם. העיר יושבת לפתחו של נהר היאנג-צה ובשונה משאר הערים בסין, אינה שייכת למחוז כלשהו. שנחאי מחולקת לשני חלקים הנחצים בנהר הואנג-פו. שנחאי הקוסמופוליטית מציעה למבקרים בה ארכיטקטורה ייחודית שמשלבת סגנונות אירופאיים עם גורדי שחקים מודרניים, מקדשים בודהיסטים, פארקים ירוקים, חיי תרבות עשירים ושילוב.

 

עם ההגעה, נצא לטיול בטיילת "בונד"- אזור חזית הנהר עם הבניינים הקולוניאליים. הטיילת נחשבת לאחד מן הסמלים של העיר כבר למעלה מ-100 שנים. מצידה האחד- מבנים קולוניאליים שהשתמרו בשלמותם ומקנים לטיילת צביון אירופאי, ביניהם גם מלונות רבים, בנקים ובתי מסחר. צידה השני של הטיילת- רובע פודונג, מכיל את גורדי השחקים העצומים שהפכו למזוהים כל כך עם העיר.

 

נמשיך לביקור ברחוב שכולו מוקדש לשופינג- נאנג'ינג רוד, רחוב הקניות המרכזי של שנגחאי. לאחר מכן, העברה למלון.

 

בערב נהנה מארוחה במסעדה עכשווית המתמחה במטבח השנגחאי.
לינה בשנגחאי.

יום 5

יום 5: שנגחאי- ג'וג'זיאו- שנגחאי

לאחר ארוחת הבוקר, נסע כשעה לעיירת המים ג'וג'זיאו (Zhujiajiao). ג'וג'זיאו היא עיירת מים בת יותר מ-1700 שנה. העיירה שמשה כמרכז סחר חשוב עבור הסביבה הכפרית, ורבים מן המבנים העתיקים, מתקופת שושלת מינג וקינג, השתמרו עד ימינו.

נשוטט בעיירה ונצפה באורח חייהם של המקומיים, ובסגנון הבניה העתיק שהשתמר.

 

לאחר מכן, נסע חזרה לשנגחאי.

עם ההגעה, נעלה לתצפית מדהימה ממגדל הטלוויזיה של שנגחאי, אחד המגדלים הגבוהים בעולם המהווה את הסמל של סין המודרנית. המגדל מתנשא לגובה 468 מטר ועד לשנת 2007 היה הגבוה ביותר בסין.

 

נמשיך לביקור ברובע העתיק של שנגחאי- אזור גני יו, השווקים שלידו ובית הכנסת העתיק.
לאחר מכן, נבקר ברובע הבילויים ברחוב הצרפתי המשוחזר ובו מהבניינים העתיקים והמרשימים ביותר בעיר, הבנויים בסגנונות אירופאיים ומקנים לאזור אווירה של "פריז של המזרח". זהו רובע שוקק חיים וגדוש בעשרות גלריות, חנויות, מסעדות של אוכל מכל מטבחי העולם, בתי קפה ופאבים.

 

בערב תהנו ממופע אקרובטיקה– מופע המשלב ריקודים ואומנויות לחימה סיניות מסורתיות, אפקטים מיוחדים, תאורה ומוזיקה מקורית.
לינה בשנגחאי.

יום 6

יום 6: שנגחאי- שיאן

לאחר ארוחת הבוקר, תהנו מחצי יום חופשי בשנגחאי.

 

לאחר מכן, העברה לתחנת הרכבת לנסיעה של כ-6 שעות לשיאן (Xian)- בירתה הקדומה של סין. שיאן נמצאת בקצה המזרחי של דרך המשי, בה עברו נתיבי המסחר העיקריים בין המזרח הרחוק ואירופה וכצומת מרכזית בסין,
היא מכילה תערובת של אנשים, תרבות ומאכלים, שהגיעו אליה מכל רחבי המדינה.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בשיאן.

יום 7

יום 7: שיאן- לוחמי הטרקוטה

לאחר ארוחת הבוקר, נסע למיוחד באתרי שיאן- אתר "לוחמי הטרקוטה"- צבא של 6000 לוחמים וסוסיהם, בגודל טבעי, עשויים מחימר שרוף וערוכים להגן על הקיסר בדרכו אל הנצח.

 

לאחר מכן, נחזור לשיאן ונצא לסיור בעיר. נבקר בחומות העיר, שהיו במקור חלק מהארמון הקיסרי של שושלת טאנג, נבנו מחדש במהלך המאה ה-14, על-ידי שושלת מינג שגם נתנה לעיר לראשונה את השם שיאן.

 

נמשיך לסיור ברובע המוסלמי של שיאן- לב ליבה של הקהילה המוסלמית בשיאן שם נמצא שילוב ייחודי בין סין לעולם הערבי. הרובע המוסלמי נוסד לפני כ-1,000 שנים, כאשר הגיעו לשיאן סוחרים וסטודנטים ממדינות ערב, בהיותה נקודת מעבר בדרך המשי העתיקה.

 

לאחר מכן, נמשיך לביקור בפגודת האווז ובשווקי העיר.
בתום הסיור, העברה למלון.

 

בערב תהנו מארוחת דים סאם. פירוש השם: נגיעות קטנות בלב. זהו שם לארוחה סינית המורכבת ממנות קטנות, שמקורה בקנטון אך התפשטה בהדרגה לכל סין.
לינה בשיאן.

יום 8

יום 8: שיאן- צ'נגדו- לשן- אמישאן

לאחר ארוחת הבוקר, העברה לתחנת הרכבת לנסיעה של כ-3.5 שעות ברכבת המהירה לצ'נגדו (Chengdu), בירת חבל סצ'ואן, החבל הפורה ביותר בסין והעיר החמישית באוכלוסייתה במדינה.

 

בעיר, הבנוייה בצורה מעגלית, ישנה אווירה כפרית ומסורתית עם סמטאות צרות, מבני-עץ נמוכים, שווקים סיניים, בתי-תה ציוריים וירוק בכל מקום. כיום, משמשת צ'נגדו מרכז תעשייתי וכלכלי רב עצמה, הן לשוק המקומי והן לשוק הבינלאומי והיא אחת מיצרניות מוצרי הטכנולוגיה והאלקטרוניקה הגדולות בסין, וכמו כן היא נודעת כבירת הרפואה של סין המסורתית וכמרכז צמחי המרפא במדינה.

 

עם ההגעה, נצא בנסיעה של כשעתיים ללשן (Leshan), אתר בודהיסטי חשוב ביותר בסין בזכות פסל בודהה ענק שגובהו 71 מ', החצוב בסלע במצוק הצופה אל הנהר. עם ההגעה, נצא שייט משותף אל הפסל הענק.

 

לאחר מכן, נמשיך בנסיעה של כחצי שעה לאמישאן (Emeishan), עיר קטנה שהאטרקציה העקרית בעיר היא הר אמאי, הנמצא במרחק 7 ק"מ ממנה. ההר שגובהו 3,077 מטרים, נחשב לאחד מארבעת ההרים הקדושים ביותר לבודהיסטים בסין. בראש ההר ממוקמים כמה מהמקדשים והפגודות הקדושים ביותר לדת הבודהיסטית והמחזה שנגלה ממנו מרשים. גם אזור אמישאן, כמו לשאן נכנס לרשימת אתרי מורשת עולמית של ארגון אונסק"ו ומהווה אתר עליה לרגל של מאות אלפי תיירים מדי שנה.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה באמישאן.

יום 9

יום 9: אמאישאן- צ׳נגדו

לאחר ארוחת הבוקר, נהנה מיום טיול באמישאן, המשלב טיולים בין השבילים ומפגש עם המאמינים העולים לרגל למנזרים הקדושים. בנוסף למנזרים הרבים הפזורים כאן, ובנוסף לנופים היפים הנשקפים מנקודות התצפית, הר אמאי עשיר בעולם החי והצומח שלו. מטיילים שיטפסו בשביל עם עולי-הרגל הסיניים, ייתקלו בקופים תזזיתיים. (עליה ברכבל, ירידה רגלית).

לאחר מכן, נצא בנסיעה חזרה לצ׳נגדו.

 

עם ההגעה, נבקר במרכז לחקר דובי הפנדה, שם נוכל לצפות ביצורים חביבים אלו.

 

לאחר מכן, העברה למלון.
לינה בצ׳נגדו.

יום 10

יום 10: צ'נגדו- ליג'יאנג- הר השלג של דרקון הירקן

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה לליג'יאנג (Lijiang), עיירה ציורית על גבול טיבט, בעמק מוקף הרים מושלגים. לעיר היסטוריה של יותר מ-800 שנה והיא נבנתה לראשונה בימי שושלת סונג המאוחרת ושושלת יואן המוקדמת. העיר היוותה בעבר מרכז מסחר חשוב על הדרך שהובילה סחורות מיונאן לטיבט וכמו כן שימשה כמרכז תרבותי וכלכלי לאנשי מיעוט הנאשי (Naxi), אחת התרבויות המטריארכאליות האחרונות בעולם.

 

בשנת 1996 נפגעה העיר באופן קשה ברעידת אדמה ולאחר מכן עברה שיקום יסודי ורבים מהבתים, הגשרים והרחובות הוקמו מחדש. המאפיין הבולט של ליג'יאנג המייצג את תרבות הנאשי הוא העושר בסגנונות בתי המגורים. תשומת לב מיוחדת ניתנה לקישוט הבתים, בייחוד לקשתות שמעל לכניסות, למרפסות, לדלתות, לחלונות ולקורות הגג, ניתן לראות כל זאת היום בשיטוט ברחובותיה של העיר העתיקה- 'דאין', שהוכרזה ע"י אונסקו כאתר מורשת עולמית.

 

עם ההגעה, נצא לביקור ב"הר השלג של דרקון הירקן", המתנשא לגובה של למעלה מ-5,500 מטרים. נעלה ברכבל לרום של 3000 מטר מעל פני הים ונהנה מטיול רגלי קצר.

 

לאחר מכן, נרד ברכבל ונהנה ממופע בני מיעוטים-
מופע חוץ בתאטרון הפתוח הגדול ביותר בעולם של שירה וריקודים, המציגים את המסורת ואת אורח החיים של בני המיעוטים. זוהי יצירה נוספת של הבמאי הסיני המפורסם והמוערך ז'אנג יימו (מקומות ישיבה VIP).

 

לאחר מכן, נחזור אל ליג׳יאנג ונבקר בעיר העתיקה, בסמטאות מרוצפות האבן, הגשרים ופלגי המים. בעיר בניית עץ יפה ומשומרת, כיכרות אבן, ללא כלי רכב, שופעת בבתי תה ובתי קפה, מסעדות קטנות ומזמינות. לאחר מכן, העברה למלון.
לינה בליג'יאנג.

יום 11

יום 11: ליג'יאנג- ערוץ דילוג הנמר- ליג׳יאנג

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעה וחצי אל שניים מאתרי הטבע היפים והמרשימים ביונאן: העיקול הראשון של נהר היאנג צה ברדתו מהרמה הטיבטית וערוץ דילוג הנמר, שבו שוצף היאנג צה בין המצוקים, שם נהנה מטיול הליכה קצר בגדות הנהר.

 

לאחר מכן, נחזור לליג׳יאנג. עם ההגעה, לביקור בכפר יופאנג ובמקדשו, ובכפר באישה שם נתרשם מציורי הקיר המרשימים ונסייר בכפר.

 

לאחר מכן, העברה למלון.
לינה בליג'יאנג.

יום 12

יום 12: ליג'יאנג- קונמינג- דונגצ'ואן

לאחר ארוחת הבוקר, העברה לתחנת הרכבת לנסיעה של כ-3.5 שעות ברכבת מהירה לקונמינג (Kunming), בירת מחוז יונאן בדרום סין.

 

עם ההגעה, נצא בנסיעה לאחד מאזורי הנוף המיוחדים בסין- אזור יער האבן. תהליכי בלייה קרסטיים יצרו בצוקי הגיר צורות של "יער מאובן". במקום נמצא אוסף של אבני גיר שממש יוצרים יער אבנים שלכל אחד מהם צורה שונה ומסביבם נרקמו סיפורים ואגדות שונות. ביער האבן תפגשו את בנות הסאני המציגות את עבודות הריקמה שלהן.

 

לאחר מכן, נצא בנסיעה של כ-3 שעות אל "הארץ האדומה" של דונגצ'ואן (Dongchuan). הכינוי בא לתאר חלקת הרים המכוסה במרבדי פרחים מרהיבים ביופיים. אומרים שזוהי פלטת הצבעים של אלוהים, ובה ערבוב משגע של אדום, כתום, ירוק, כחול וסגול. המקומיים כבר רגילים לקשת הצבעים הזו, אבל המבקרים בוהים בנוף הנפרש לפניהם פעורי עיניים. ההסבר לתופעה פשוט: כל משפחה באזור מקבלת פיסת אדמה בגודל שונה, ובוחרת מה לגדל בה- חיטה, תירס, חמניות או תפוחי אדמה. הגידולים הצבעוניים השונים יוצרים את חלקות הצבע המרהיבות.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בדונגצ'ואן.

יום 13

יום 13: דונגצ'ואן- קונמינג- גוויאנג

לאחר ארוחת הבוקר, נהנה מיום טיולים באיזור ומתצפיות נוף משגעות. נהנה מצפייה בזריחה בדה-מה-קאן, נבקר בגן Junxiu, בתצפית Qi Cai Po ובתצפיות נוספות.

 

לאחר מכן נשוב בנסיעה של כ-3 שעות חזרה לקונמינג.
עם ההגעה, העברה לתחנת הרכבת לנסיעה של כ-3.5 שעות ברכבת מהירה לגוויאנג (Guiyang) שבמחוז גוויז'ו- אחד מהמחוזות הפשוטים והמסורתיים ביותר בסין. נוף ההרים משופע בטרסות אורז ובכפרים, מאפשר מפגש עם בני המיעוטים הדונג והמיאו, שהיו מבודדים מהעולם הסיני המתקדם עד לאחרונה, והם משמרים מסורת עתיקת יומין.

 

עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בגווייאנג.

יום 14

יום 14: גווייאנג- קאילי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור באיזור גווייאנג ונבקר בכפרים המקומיים.

 

לאחר מכן, נצא בנסיעה של כשעתיים וחצי לקאילי (Kaili) המהווה את מרכז התרבות של מיעוט המיאו. במהלך השנה נערכים בקאילי חגים ופסטיבלים ססגוניים, רובם של בני המיאו, הכוללים ביגוד מסורתי, ריקודים, תהלוכות ועוד.

 

עם ההגעה, נבקר בכפרים מקומיים ונצפה בחיי היום יום של התושבים.
לאחר מכן, העברה למלון.
לינה בקאילי.

יום 15

יום 15: קאילי- זאושינג

לאחר ארוחת הבוקר, נבקר בכפר Shiqiao אשר תושביו עוסקים בייצור נייר מקליפות עצים, בתכניקות עתיקות.

 

לאחר מכן נצא בנסיעה של כ-3 שעות לזאושינג (Zhaoxing), כפר ציורי ועתיק של בני המיעוטים דונג הממוקם בין הרי חבל גוויז'ו בתוך עמק קטן ופורה. הכפר משמר את אורך החיים המסורתי ומשמר מנהגים בעלי מסורת עתיקת יומין: בתי עץ בעלי ארכיטקטורה עתיקה, נשים וגברים בלבוש מסורתי, עיסוק בחקלאות וטוויית בדים מסורתיים.
עם ההגעה, נצא לסיור בכפר. לאחר מכן, העברה למלון.
לינה בזאושינג.

יום 16

יום 16: זאושינג- טראסות האורז של לונגשן

לאחר ארוחת הבוקר, נבקר בכפרים מקומיים ולאחר מכן נחצה את גבול מחוז גוויז'ו וניסע כשעתיים וחצי לבקר בטראסות האורז של לונגשן (Longshen).

 

הסיור יעבור בנופים חקלאיים, שם נתרשם מטרסות האורז המנצלות כל פיסת אדמה לגידול חקלאי ונוכל להציץ אל חייהם האותנטיים של תושבי האזור. במהלך הביקור נהנה מטיפוס של כ-50 דקות לצפייה בנוף היפהפה של הטראסות ואף נבקר בכפרים מקומיים.

 

לאחר מכן, העברה למלון.
לינה בלונגשן.

יום 17

יום 17: לונגשן- יאנגשו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כ-3 שעות ליאנגשו (Yangshuo), עיירה ציורית ובה שוק ססגוני ועשיר הממוקמת על גדות נהר היולונג. עם ההגעה, העברה למלון.

 

המשך יום חופשי.
לינה ביאנגשו.

יום 18

יום 18: יאנגשו וסביבתה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לשייט ברפסודות במבוק על נהר היולונג. זהו מסע בין צוקים מרהיבים תוך התבוננות בחיי הכפריים השלווים ובהווי המיוחד של הדייגים בנהר.

 

אחה"צ, נצא לטיול לגבעת הירח ממנה תוכלו להשקיף על האזור (הטיפוס מאתגר אך כדאי- הנוף בהחלט מצדיק את המאמץ!). לאחר מכן, נמשיך לביקור בכפרים מקומיים בסביבה.
לאחר מכן, נבקר ברחוב המערבי של יאנגשו.

 

בערב תהנו ממופע "רשמים". במאי המופע הוא Zhang Yimou המופלא שביים בין השאר את טקס הפתיחה לאולימפיאדה. במופע יותר מ-500 ניצבים בני האזור, והטבע משמש תפאורה יפהפייה בשילוב אפקטים של תאורה.
לינה ביאנגשו.

יום 19

יום 19: יאנגשו- סדנת בישול

לאחר ארוחת הבוקר, נהנה מסדנת בישול של כ-3 שעות. נצא אל השוק המקומי מלווים ע"י השף לבחירה והסבר על המצרכים אותם נרכוש להכנת הארוחה. לאחר מכן במטבח, נתוודע אל טכניקות הבישול במטבח הסיני, נכין מספר מנות, ולסיום תהנו מארוחת צהרים, פרי יצירתכם.

 

לאחר מכן, נצא לטיול לגבעת הירח ממנה תוכלו להשקיף על האזור (הטיפוס מאתגר אך כדאי- הנוף בהחלט מצדיק את המאמץ!).
לינה ביאנגשו.

יום 20

יום 20: יאנגשו- גווילין- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, נסיעה חזרה לגווילין והעברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בסין, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בסין, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בסין

למה לגלות את סין
עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בסין