טיולים במוסקט

טיול לצ'ילה

נפלאות פטגוניה

אורך:

15 ימים

עונה מומלצת:

נובמבר-מרץ

טיול לצ׳ילה - תקציר

טיול לצ'ילה בתפירה אישית, 15 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא. ננחת בסנטיאגו דה צ'ילה, בירתה של צ'ילה ונמשיך אל פוקון, עיירה שובת נפש, ונטייל בפארקים ויה ריקה ובו הר געש פעיל, והורקוהיו – בין יערות גשם, מפלים, אגמים ונופים מדהימים. פוארטו מונט ופארק הורנפיירן, נטייל בפארק הלאומי פומלין, נהנה מרחצה במעיינות החמים ותצפיות נוף מרהיבות על הר הגעש בצ'אייטן. נטייל בשמורת קויילט ונראה את הקרחון התלוי. נשוט בקיאקים אל מערות השיש בקוייקה, נמשיך אל פונטה ארנס ולשייט לאיסלה מגדלנה, שם נהנה מצפייה במושבות הפינגווינים אשר באי. ולסיום נגיע לשמורת טורס דל פיינה ובה מגדלי גרניט אדירים, המתנשאים כמעט אנכית לגובה של למעלה מ-2,000 מ' מעל הערבה הפטגונית. טיול לצ'ילה – בתפירה אישית מציע מסע אל שמורות טבע מרהיבות, פיורדים יפיפיים, נהרות צלולים בגווני טורקיז, פסגות מושלגות, אגמים וקרחונים אדירים, כרמים ויקבים, שווקים ססגוניים ואווירה תוססת שיש רק בדרום אמריקה. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בליווי מדריך פרטי דובר אנגלית, או ימי סיור משותפים, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.
פארקים • שמורות טבע • שייט
יום 1

יום 1: הגעה לסנטיאגו דה צ'ילה

נחיתה בסנטיאגו דה צ'ילה, בירת צ'ילה.
עם ההגעה, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה פרטית למלון.
לינה בסנטיאגו.

יום 2

יום 2: סנטיאגו- טמוקו- פוקון

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה לעיירה טמוקו (Temuco) העיר המרכזית המשמשת את האוכלוסייה האינדיאנית שגרה בסביבתה ומביאה את מרכולתה אל שווקי העיר. טמוקו יושבת בלב אזור האגמים של צ'ילה.

 

עם הנחיתה, מפגש עם נציגנו ונסיעה של כשעתיים לפוקון, היושבת על שפת אגם ויה ריקה. עם ההגעה, העברה למלון.

העיירה הקטנה פוקון (Pucon) היא עיירה שובת נפש. הנופים הציוריים והר הגעש הפעיל הניבט מכל מקום, עם פסגתו המושלגת, הפכו את העיירה למרכז תיירותי פעיל, כשבמקום מציעים שלל של פעילויות כגון: טיולי סוסים, טרקים, רפטינג, טיולי אופניים, דיג, טיפוסי הרים וכמובן, בתי קפה ומסעדות נעימות.
לינה בפוקון.

יום 3

יום 3: פוקון- הפארק הלאומי ויה ריקה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום טיול פרטי/משותף ברחבי הפארק הלאומי ויה ריקה (Villa Rica). נטייל ברחבי הפארק ונתרשם מהר הגעש הפעיל ומהפעילות הגעשית העניפה בעשרות השנים האחרונות. לאחר הסיור, נסיעה חזרה לפוקון והעברה למלון.
לינה בפוקון.

יום 4

יום 4: פוקון- פארק הורקוהיו- פוארטו ווראס

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לחצי יום טיול פרטי/משותף בפוקון ובפארקים שמסביבה. נבקר בפארק הורקוהיו (Huerquehue). השמורה, ששטחה גדול מ 20,000 דונמים, ממוקמת דרום מזרחית לפוקון וניתן למצוא בה יערות גשם, מפלים, אגמים ונופים מדהימים. הפארק מפורסם בזכות שפע סוגי הציפורים וביניהם הנקר הגדול בעולם והקונדור המפורסם במוטת כנפיו.

 

לאחר הסיור, נצא בנסיעה פרטית/משותפת של כשלוש וחצי שעות לפוארטו ווארס. עם ההגעה, העברה פרטית למלון.
לינה בפוארטו ווארס.

יום 5

יום 5: פוארטו ווארס- פוארטו מונט- פוארטו ווארס

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום טיול פרטי בפוארטו מונט (Puerto Montt). העיירה יושבה על ידי מתיישבים גרמניים באמצע המאה ה-19 והיא אחת הערים החשובות ביותר בדרום צ'ילה. בעיר ישנה אדריכלות האופיינית למרכז אירופה בעלת רעפים, גגות משופעים, מרפסות מעוטרות וקתדרלה מעצי סקוויה בכיכר המרכזית, שהיא המבנה העתיק ביותר בה, משנת 1856.

 

נבקר באנחלמו (Angelmó), שוק מרהיב למלאכות יד, ובו ניתן למצוא בנוסף דגים ופירות-ים נהדרים. נמשיך לסיור באתריה המרכזיים של העיר.

 

לאחר מכן, נסיעה חזרה לפוארטו ווארס.
לינה בפוארטו ווארס.

יום 6

יום 6: פוארטו ווארס- הורנופיירן

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה פרטית של כ-3 שעות (132 ק"מ) בשילוב שייט להורנופיירן Hornopiren.

 

בדרך נעצור לביקור בעיירה פרוטיאר (Frutillar) עיירה יפהפייה ומשכילה, בירת הפסטיבלים של המוזיקה הקלאסית, השוכנת על גדת אגם ינקיווה (Llanquihue), ולמרגלות הוולקן אוסורנו.

 

לאחר מכן, נמשיך לביקור בפארק הלאומי הורנופיירן. הפארק הלאומי הוא חלק מיערות הגשם של השמורה הביוספרית הדרומית של הרי האנדים.

 

לאחר מכן, העברה למלון.
לינה בהורנופיירן.

 

**יום טיול פרטי

יום 7

יום 7: הורנופיירן- צ'אייטן

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה פרטית של כ-6 שעות (142 ק"מ) בשילוב שייט לצ'אייטן Chaiten.

 

עם ההגעה, נצא לביקור בפארק הלאומי פומלין (Pumalin). לאחר מכן, נהנה מרחצה במעיינות החמים של אמרייו ונהנה מתצפיות נוף מרהיבות על הר הגעש צ׳אייטן והסביבה.

 

לאחר מכן, העברה למלון.
לינה בצ'אייטן.

 

**יום טיול פרטי

יום 8

יום 8: צ'אייטן- פויואפי- שמורת קויילט

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה פרטית של 3 שעות (206 ק"מ) לפויואפי Puyuhuapi, עיירת דייגים קטנה, שלווה וציורית. פויואפי ממוקמת על מפרץ יפהפה ומהווה מקור פרנסה לדייגים שמתגוררים בה. עם ההגעה, העברה למלון.

 

לאחר התרעננות, נצא לביקור בשמורת קויילט. נהנה מטיול הליכה בשמורה ונראה את הקרחון התלוי (Ventisquero Colgante).
לינה בפויואפי.

 

**יום טיול פרטי

יום 9

יום 9: פויואפי- קוייקה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה פרטית של כ-4.5 שעות (305 ק"מ) לקוייקה Coyhaique, בירת מחוז אייסן ופרובינציית קוייקה הנמצאת במפגש הנהרות קוייקה וסימפסון בחלק הצ'יליאני של פטגוניה.

 

עם ההגעה, נצא לטיול הליכה פרטי בשמורת קוייקה.
לאחר מכן, העברה למלון.
לינה בקוייקה.

יום 10

יום 10: קוייקה- מערות השיש

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום טיול באגם גנרקל קררה.
נהנה משייט בקיאקים אל מערות השיש ונמשיך לטיולים רגליים באיזור האגם.
לינה בקוייקה.

 

**יום טיול משותף

יום 11

יום 11: קוייקה- פונטה ארנס

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה פרטית לשדה התעופה של בלמסדה לטיסה לפונטה ארנס, העיר הדרומית הגדולה בפטגוניה היושבת על שפת מיצר מגלן.
עיר זו שימשה כנמל חשוב ובסיס הצטיידות לכל הספינות שרצו להקיף את יבשת אמריקה, אך לאחר פתיחת תעלת פנמה פחתו מאוד הספינות הפוקדות את הנמל והוא ירד מגדולתו. כיום רק הספינות היוצאות לדייג ב"ים דרייק" ומפליגות לאנטרקטיקה משתמשות בשירותיו. בשנים האחרונות, עם גילוי הנפט באזור, עוברת פונטה ארנס התפתחות מואצת והופכת למרכז שירותים לקידוחים ולזיקוק הנוזל השחור, ואוכלוסייתה מונה כ-115,000 תושבים.

 

עם ההגעה, העברה פרטית למלון.
לינה בפונטה ארנס.

יום 12

יום 12: פונטה ארנס- האי מגדלנה- שמורת טורס דל פיינה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בשייט משותף אל איסלה מגדלנה שם נהנה מצפייה במושבות הפינגווינים המתגוררות באי.

 

לאחר מכן, נצא בנסיעה משותפת של כ-4 שעות אל פארק טורס דל פיינה, שמורה שהינה אחד מהפארקים הלאומיים היפים ביותר בעולם. השמורה ממוקמת בצידו הדרומי של "פארק הקרחונים" ומשתרעת על שטח של מאות אלפי קילומטרים רבועים. הפארק הוקם בסוף שנות החמישים ושמו ניתן לו בגלל שלושת מגדלי הגרניט הגבוהים הנראים למרחקים ומסמלים את הפארק. בפארק ניתן לראות עשרות מיני ציפורים (הקונדור הדרום אמריקאי שהוא הדורס הגדול בעולם, יענים, קרקרות, פלמינגו ועוד הרבה ציפורי מים אחרות), סוגים שונים של בעלי חיים, הנפוצים מבניהם הגוואנקו (מין של אנטילופה ממשפחת הגמלים הדומה ללמה) וארנבות הבר הגדולות של פטגוניה.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בטורס דל פיינה.

יום 13

יום 13: שמורת טורס דל פיינה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום של טיולים פרטיים/משותפים בשמורת מגדלי הפיינה- עולם צומח מיוחד במינו בנוף המרהיב של הרי האנדים, מגדלי גרניט אדירים, המתנשאים כמעט אנכית לגובה של יותר מ-2,000 מ' מעל הערבה הפטגונית, מכוסים "כובעים" של סלעים מטמורפיים, מזדקרים מעל סביבה עתירת קרחונים, יערות, מפלים ואגמים.
לינה בשמורה.

יום 14

יום 14: טורס דל פאינה- פונטה ארנס- סנטיאגו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה פרטית של כ-4 שעות לשדה התעופה בפונטה ארנס לטיסה לסנטיאגו.

 

עם ההגעה, מפגש עם נציגנו והעברה פרטית למלון.
לינה בסנטיאגו.

יום 15

יום 15: סנטיאגו- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר, בהתאם לשעת הטיסה, העברה פרטית לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בארגנטינה וצ׳ילה בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בארגנטינה וצ׳ילה, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בארגנטינה וצ׳ילה

למה לגלות את ארגנטינה וצ׳ילה עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם ארגנטינה וצ׳ילה