טיולים במוסקט

טיול לצפון הודו

אל חבל לדאק המרתק

אורך:

10 ימים

עונה מומלצת:

יולי-ספטמבר

טיול להודו - תקציר

טיול לצפון הודו בתפירה אישית, 10 ימי טיול.
ננחת בדלהי, בירת הודו, ונצא לסיורים בדלהי החדשה ודלהי העתיקה. נמשיך אל אגרה ונבקר בטאג' מאהל- הנחשב לאחד משבעת פלאי עולם. נמשיך בטיסה אל לה אשר בחבל לדאק, בצפון הודו, ונבקר במנזרים המכונים גומפות ובכפרי הסביבה. לסיום, נהנה מיופיו של אגם פנגונג המקסים, המאופיין בצבע הטורקיז-כחלחל שלו.

טיול להודו מציע מפגש עם עולם צבעוני, רוחני, ספוג באמונה וריחות. הודו תפגיש אתכם עם מגוון של אנשים, שפות, מנהגים, דתות, נופים, צבעים וטעמים – מארג תרבותי אנושי, חי ומרתק שנדמה במקומות מסויימים כאילו הזמן בה עמד מלכת. טיול להודו בתפירה אישית יאפשר לכם הצצה לתוך עולם קסום זה. אנו מציעים טיולים מגוונים בהתאמה אישית, עם מעטפת שירותים רחבה וליווי של מדריכים מקומיים דוברי אנגלית ונהג צמוד, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.

תרבות • ג'ונגלים • גיאוגרפי

יום 1

יום 1: הגעה- דלהי- אקשרדם ולוטוס

נחיתה בדלהי, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון למנוחה והתרעננות.

 

דלהי, בירת הודו ושער הכניסה עבור רוב המטיילים במדינה, היא ערב רב של תרבות, אטרקציות, קניות ואוכל טוב. היא המקום בו מכירים את הודו לראשונה ולומדים להתאהב בה.

 

לאחר מכן, נצא לביקור במקדש הלוטוס, המקדש הבאהי המרשים, המעוצב בצורת פרח הלוטוס. נמשיך לביקור במקדש אקשרדם, המקדש ההינדי הגדול ביותר בעולם. לאחר מכן נבקר במקדש הסיקי Gurudwara Bangla Sahib.
לינה בדלהי.

יום 2

יום 2: דלהי החדשה והעתיקה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיורים בדלהי כולל דלהי החדשה ודלהי העתיקה.

 

נתחיל בסיור בדלהי העתיקה, הכולל צפייה במצודה האדומה משם נמשיך לטיול ריקשות ב-Chandni Chowk- הרחוב הראשי של דלהי העתיקה ובו שווקים, הופעות רחוב וחנויות קטנות ומיוחדות. לאחר מכן, נבקר ב-Raj Ghat, אנדרטת הזיכרון לגנדי.

 

נמשיך לסיור בדלהי החדשה, סיור שמשקף את התהליכים שעברה העיר במשך השנים. נבקר בקוטוב מינאר- מינארט עתיק שנבנה מאבן אדומה. נסייר במבנים שהותירו אחריהם הבריטים משנות ה-30 של המאה שעברה כולל בית הנשיא והפרלמנט. נמשיך אל קבר הומאיון היושב בליבו של מרכז גנים, ועשוי מאבן חול אדומה. הקמתו של הקבר החלה בשנת 1564 על ידי אלמנתו של הומאיון. נסיים בסיור במיין בזאר, האזור בו נמצאים התרמילאים שם יש גסט האוסים, בתי קפה ומסעדות.
לינה בדלהי.

יום 3

יום 3: דלהי-אגרה- דלהי

מוקדם בבוקר, העברה לתחנת הרכבת לנסיעה ברכבת לאגרה (כשעתיים נסיעה).

 

עם ההגעה, נצא לסיור במבצר אגרה- המבצר האדום, העשוי מאבן חול אדומה. בנייתו החלה ע"י השליט אכבר והוא נועד לשמש כמבנה צבאי. נכדו, שאה ג'אהאן הרחיב ופיתח אותו והוא שימש לו גם כארמון. בסוף חייו נכלא שם שאה ג'אהאן לאחר הפיכה נגדו ומספרים שבילה את שארית חייו משקיף על הטאג' מאהל, המוזוליאום שבנה לאשתו האהובה, מן המבצר-כלאו. למבצר חומות אדירות ובתוכן ממש עיר שלמה.

 

לאחר מכן, נמשיך לביקור בטאג' מאהל- הנחשב לאחד משבעת פלאי עולם.

 

לאחר מכן, העברה לתחנת הרכבת לנסיעה חזרה ברכבת לדלהי. עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בדלהי.

יום 4

יום 4: דלהי- לה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה ללה. עם ההגעה, העברה למלון.

 

לה יושבת במקום גבוה וצחיח נהר האינדוס החוצה אותה מהווה מקור עיקרי למים מתוקים ולאדמות סחף מה שגורם לאיזור להיות מעין נווה מדבר. בעיר הכל במרחק הליכה, הבאזרים, המסעדות וכו'. לה יושבת בגובה של 3500 מטר מעל פני הים.

 

המשך יום חופשי.
לינה בלה.

 

**נא לשים לב להערת גובה

יום 5

יום 5: לה וסביבתה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לחצי יום טיול בסביבת לה.
הביקור בלדאק אינו שלם בלי ביקור במנזרים המכונים גומפות (Gompa). המנזרים ממוקמים במקומות נישאים, לרוב מעל הכפרים התומכים בהם כלכלית. בגומפות נמצא פסלים וציורים המציגים עושר איקונוגרפי בלתי רגיל. חלק מהציורים מציגים גם את המוות, ומטרתם ללמד את עקרון הארעיות שבעולם. המנזרים נקראים על שם הכפרים הסמוכים להם.

 

נצא לביקור בארמון שיי שהיה בעבר ביתם של בני המלוכה והוא מסממני האצולה הפיאודלית שהתקיימה כאן במקביל למסדרי הנזירים. נמשיך אל מנזר טיקסה (Tikse), השוכן כ-17 קילומטר ממזרח ללה. בשיא הגובה נמצאים האולמות המרכזיים, ובאחד מהם ניצב אחד מפסלי בודהא מאיטראה (Maitrea, הבודהא של העתיד) הגדולים והיפים בכל האזור.
לאחר מכן, נמשיך לביקור במנזר המיס (Hemis), השוכן כ-40 קילומטר ממזרח ללה.

 

המשך יום חופשי.
לינה בלה.

יום 6

יום 6: לה- ארמון לה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לחצי יום טיול בלה.
נהנה מטיול רגלי אל ארמון לה שנבנה במאה ה-17 והוא נראה ממרחק כגרסה מוקטנת של הפוטאלה בלהסה שבטיבט. הארמון נישא גבוה מעל העיר ומצריך טיפוס קטן ולא קל, בעיקר באוויר הדליל של לה, אולם הטיפוס משתלם, לאו דווקא בגלל הארמון עצמו שמקרוב נראה מוזנח ומתפורר, אלא בגלל נופי העיר והעמק הנשקפים ממנו.

 

לאחר מכן, נמשיך לסיור בבזארים של לה.
המשך יום חופשי.
לינה בלה.

יום 7

יום 7: לה וסביבתה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כ-70 ק"מ מלה לכפר אלצ'י (Alchi) הממוקם לגדתו הדרומית של נהר אינדוס. ליד הכפר שוכנת גומפה שנבנתה לפני כאלף שנה. הגומפה נמצאת על קרקע מישורית בניגוד לגומפות השונות באזור.
לאחר הביקור בגומפה ובכפר, נצא לטיול הליכה של כשעתיים לגומפה ריזונג הנמצאת בצדו האחורי של אמפיתיאטרון טבעי.

 

בתום הביקור, נסיעה חזרה ללה והעברה למלון.
לינה בלה.

יום 8

יום 8: לה- אגם פנגונג

לאחר ארוחת הבוקר, נסע לאגם פנגונג (Pangong). בדרך נעבור את מעבר ההרים השלישי בגובהו בעולם בגובה של 5200 מ'. עם הירידה מהפס ייפרס לפנינו נוף מרבדים ירוקים עם מים זורמים, יאקים ופרות. נמשיך בנסיעה אל האגם המקסים המאופיין בצבע הטורקיז-כחלחל שלו. האגם נוצר ממי שלגים, ומימיו אינם יוצאים לנהר או לים. טבעת של דיונות מקיפות את האגם ורק שני דברים מונעים מהאגם להציף את האזור: התאדות המים, או ספיגתם בקרקע. חציו השני של האגם נמצא בטיבט ואינו ידוע לאיש…

 

עם ההגעה נערוך טיולים רגליים בסביבת האגם, נהנה מיופיו של האגם וההרים המושלגים סביב.
לינה באיזור האגם בתנאים בסיסיים.

יום 9

יום 9: אגם פנגונג- לה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיורים נוספים בסביבת האגם.
לאחר מכן, נצא בנסיעה חזרה ללה. עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בלה.

יום 10

יום 10: לה- דלהי- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה לדלהי. המשך טיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בהודו בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בהודו, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בהודו

למה לגלות את הודו עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בהודו